Tuesday, January 12, 2010

ANTARA THAKSIN DAN KALIMULLAH

ingat lagi thaksin,bekas perdana menteri thailand ? thaksin bekas pemilik manchester city, masih lagi menjadi fugutive atau pelarian politik selepas rampasan kuasa dilakukan oleh tentera

kenapa thaksin tumbang ? puncanya satu,hanya kerana membuka satu peluang syarikat asing (temasek) membeli dan memiliki kepentingan strategik negara thailand,iaitu bidang telekomunikasi.pembelian dan pemilikan aset negara oleh singapura ini telah mencetuskan bantahan seluruh negara.

rakyat melihat liberalisasi yang dilakukan oleh thaksin bisa mengancam ekonomi dan keselamatan negara thai. hanya kerana satu perkara ini sahaja, thailand bergolak. demonstrasi rakyat pertengahan (urban area) akhirnya menjurus kepada ketidakstabilan ekonomi thailand.

tentera mengambil langkah drastik, menggulingkan thaksin dan bertindak sebagai kerajaan sementara. thaksin dibalas dosanya kerana dia menjadi ikon pemula pembunuhan 200 lebih umat islam di thakbai, selatan thai.

hari ini wilayah selatan thai seperti golok,patani dan narathiwat umpama neraka dunia sepertimana rakyat iraq sedang lalui. thaksin digantikan dengan abishit, seorang agen boneka tentera.itu cerita malang nasib bekas pembunuh umat islam yang paling kejam,thaksin.

hanya kerana satu dosa, dia menjadi kunta kinte politik. walaupun demikian,cubaan beliau untuk menggangu pentadbiran abishit tidak pernah padam. hari ini thaksin menjadi penasihat ekonomi kepada kerajaan kambodia, yang punyai sejarah berdarah pertumpahan darah dengan thailand kerana berebutkan sempadan dan kuil-kuil lama..

kalimullah adalah agen singapura. sebagaimana singapura mengkucar kacirkan thailand, begitu jugalah peranan yang dimainkan oleh agen singapura ini...

kalimullah menyimpan agenda penting. bekerjasama dengan pengkhianat demi untuk mengkucar kacirkan kestabilan politik malaysia.

serangan mereka kini semakin teratur dan dilancarkan dari pelbagai sudut. petra melakukan fitnah kepada ds najib dan rosmah,manakala agen-agen peliharaan singapura(yahudi) seperti anwar dan dap melanggar status quo.

tidak pernah berlaku dalam sejarah politik malaysia, serangan dilakukan dengan begitu sistematik baik menyerang hendap politik,agama dan bangsa. ini teras negara, dan tiang ini coba digoncangkan oleh musibat bangsa..

walapun demikian,kalimullah terus menyapu bersih hasil negara .kalimullah punyai ic malaysia walaupun dia agen singapura.ic nya bernombor 58031507xxxx.

nasib kalimullah lebih baik daripada thaksin. walapun dia mendalangi seluruh operasi merosakkan imej ds najib dan negara, namun perniagaannya di malaysia tetap berjalan seperti biasa..

ini adalah senarai syarikat besar yang dimiliki oleh agen singapura bernama kalimullah.
comp no- nama syarikat
288682- ecm libra berhad
434404-libra capital management sdn bhd
451280-oub-ta asset management sdn bhd
481609-ecm libra partners sdn bhd
210861-universal control system m sdn bhd
241614-ampersand consultant sdn bhd
688686-vincenzo ristorante sdn bhd
713570-ecm libra financial group bhd
747458-ecm libra holdings sdn bhd
734161-air asia x sdn bhd
301735-ekowood intnl bhd
778568-palma indigo sdn bhd
682 - ecm libra investment bank bhd
745388-aero ventures sdn bhd
719679-tune money sdn bhd
820274-tune hotels real estate sdn bhd
717756-tune hotels sdn bhd
831962-tulus tenaga sdn bhd

kesemua list diatas berjumlah 19 buah syarikat. nilaiannya mencecah ratusan juta.

kalimullah sedang menjahanamkan negara melalui dua bentuk serangan. serangan politik melalui anwar/petra dan ekonomi bisa mampu digugat bila-bila masa. ketidakstabilan dan huru hara politik sudah berlaku di negara malaysia..

apa pilihan anda bila melihatkan pendedahan ini ? masih mengagungkan lagi sundalan politik seperti anwar ibrahim atau kita mengambil langkah drastik lagi bijak apabila mencontohi sikap dan taat rakyat thailand menerajang thaksin keluar dari negaranya sendiri !

dalam beberapa hari lagi, gerakan anti pkr akan mendedahkan satu lagi dokumen sulit yang aku yakin dokumen ini boleh menggoyangkan fikiran nasionalis ! ayuh bangsa ku, kita bangkit dan pertahankan tanah madayo (melayu) malaysia yang tercinta ini. samada kamu bersama aku atau kamu bersama pengkhianat negara anwar attaturk ! pilihan di tangan kamu sendiri !

28 comments:

RuzaiLin's79 said...

Aku akan bsama kau gap.Kta hapuskan tukang taik ni.Kepada pny0k0ng anwar tantaik kamu smua adalah b0d0h..

Anonymous said...

LEE KA YU TGH SENGIH MEMANJANG TENGOK EJEN DIA SI KALI TU PORAK PERANDAKAN NEGARA NI BROO. AKU PECAYA DIA NI BYK SHARE LG KT LUAR NEGARA. SBB TU DIA MAMPU SAPOT SI BOTAK CELAKO TU! HARKKK PTUIHHH!!

Pak Teh said...

Salam GAP, satu pendedahan yang berani GAP. Tahniah dan syabas. Harap ada pihak Kerajaan yg bukak mata tgk blog GAP ni. Tapi adakah Kalimullah ni ada kaitan dgn menantu X - PM kita dulu GAP?Dan ada juga dia link dgn Nuar Brahim?

Arif Omar said...

rdia ni adik beradik kali muthu juga. kalimuthu yang dok tembak orang dulu. kawan dia seorang lagi kali khairy jamaluddin mennantu kali pak lah.

Anonymous said...

Thank you GAP kerana pendedahan ni. Nampaknya Pak Lah pun terlibat indirectly kerana bagi chance kat Kalimullah pegang media Malaysia.

Anonymous said...

ada dengar kalimullah ni ada kaitan dengan paklah dan khairy..


ECM Libra??

Madi said...

Aljuburi kalau ceramah mesti sindir najib pasai mongolia punya, tapi pasai azmin,samsidar dan anaknya lagsung tak berani nak ulas. selagi dia tak bersumpah, selagi dia tak ulas apa yang terpalit pada diri sendiri, jangan letak kepercayaan. kepada penyokong dia ni berpada- padalah sokongan anda tu. Jangan jadi penyokong yang membawa rebah.

Anonymous said...

syabas..!! teruskan usahe GAP..!!

Ampatuan Jr said...

Di M'sia sepai LKY ada dimana-mana.Kalau kat kedutaan mereka di Jln Tun Razak tu mereka berlindung dibawah gelaran First Secretary atau Second Secretary (Political)Bos mereka pegang gelaran Minister-Councellor atau Minister di kedutaan.Check la senarai angguta kedutaan S'pura kat situ.Mereka ni jarang buat kerja kedutaan yg biasa,selalunya mereka keluar cari maklumat.Kat luar pun ramai,mereka nyamar jadi businessmen dlm syarikat2 antarabangsa.Ada gak sepai2 ni berlakon jadi pemberita utk senang bergerak. Matlamat utama mereka ialah nak pastikan M'sia tidak akan mengancam keselamatan S'pura.(Justeru kena pastikan agar M'sia sentiasa tidak stabil) Yg dicari ialah rakyat M'sia yg boleh dijadikan mata dan telinga utk dapatkan rahsia negara - jadi agen mereka. Sepai2 LKY ni ada di mana2...

Pak Cik saudara Saiful said...

GAP! Minta tolong promo kempen Justice 4 Saiful Bukhari. Baru 4 hari sudah dpt 1000 sokongan. Terima kasih GAP! J4SB-Admin

http://www.facebook.com/pages/Justice-4-Saiful-Bukhari/413413190633?ref=mf

Anonymous said...

Si x x mullah ni hidup semua tempat dan semua semua semua yang ada hubungan dengan nak pelengongkan pemikiran rakyat.

Yang paling cekap sekali, si x x mullah ni dapa pegang NST, akhbar berpengaruh. Macam Nazri Abdullah zaman Anuar bermaharajlela dulu lah. Dapat pegang NST dan Berita Harian dia putar fikiran orang ramai, "ANUAR ANUAR ANUAR", hingga Tun Daim pun cabut lari. Lepas Anuar kena, dia pun dengan wang berjuta, lari ka London, beli apartmen, rehat di sana, kena teh tarik bagouih punya. La ni dengaq kata dia dok balik ka Alor Staq.

Lepas Nazri, x x mullah pulak buat hal. Kaitan yang cukup sinonim:

X X MULLAH-mr plen
PAK LAH-pak turut
KHAIRI-guna bini
ANUAR-guling Najib

ANUAR-dengan yahudi
KHAIRI-dok dlm selimut
PAK LAH-bengong
X X MULLAH-guna tektik Singapor

RAJA BOTAK tembak NAJIB

peluru kecil, tembak tak tak kena.

Tasek said...

Sokong GAP!

Lin said...

salam

negara kita disamun oleh puak yang menyamun nenek moyang kita 500 tahun dahulu tapi yang peleknya ramai pula yang berdiri dibelakang puak ini dek sekupang dua duit haram...

kepada pengampu puak jahanam ni sedarlah kamu semua menjahanamkan malaysia dan kaum melayu

jahanam kepada golongan munafik ini

Anti memain jubor said...

GAP Anwar sekarang aa kat area umah aku..hotel De Palma Ampang...

Kalau aku jumpa dia tgh jalan insyaAllah aku tolong sepak punggung dia...

Anonymous said...

Bodoh betul si GAP nie dengan komen2 yg tersangat la bodoh nya..sedih sedih

Anonymous said...

Bro Kalau lu branie lu approve la smua org punya komen, termasuk yg tak sokong engkau...apa crita approve yg ko suker jer...kecut telur ke..konon nak menegak kan benda yg betul...

Anonymous said...

you people are so fucking stupid.

so so fucking stupid.

may Allah SWT have mercy on your sad sad black souls.

and all you who believe this brainless blogger, it makes you just as stupid.

all you people are disgracing Malaysia and Islam.

you are all fucking stupid.
BODOH.

Anonymous said...

Salam GAP,
aku bersama kau.aku dah lama syak benda2 konspirasi cuma tak dpt bukti macam kau ni.cuma kau kena ke depan (aku percaya banyak org melayu akan pertahankan kau) dan expose kan benda ni secara terang.peduli apa dgn sensiviti kaum,yang kita perlu fikir survival bangsa,agama dan negara kita selamat.satu lagi konspirasi (ikut pemerhatian aku),kalimullah ke,pundik mana ke,aku rasa dia org kat negara kita ni ada godfather...kau tengok kedai mamak yg tak tau islam ke bukan berkembang mendadak 10-15 tahun ni.aku heran kenapa kedai mamak ni jadi satu ketagihan org kita.pegi lah support restoran melayu,jumlah kita ramai,tolong bangsa kita.susah sangat ke?mari kita sama2 ubah benda ni.bukan susah beb.persoalan siapa godfather dia??

Anonymous said...

slm,masa tun mahathir berkuasa dulu lagi dia dah tau siapa kali celaka ni,langsung tak di layannya mangkuk ni,tu sbb tun mahathir marah betul dgn pak lah,antaranya sebab kali celaka ni lah,pak lah langsung tak de instinct ke, apa ke tntang siapa mangkuk ni,dia ni memang MANUSIA LAHANAT!!pada sapa2 yg close dgn politik,tanya lah klu tak caya...betul tak yg DIHORMATI TUN M?

Anonymous said...

Alhamdulilah,
Akhirnya ada yang nampak pattern ini.
Dulu lagi saya dah nampak kaitan dan persmaan mereka, Petualang negara.....baik pembangkang mahupun dalam kerajaan.

priority list(my crosshair list):-
1. Al Jubor
2. Budak Hitam
3. belum masa lagi......(not the time right to maneuver yet)

-parangkontotAKAmosssad-

GAP KEMBALI said...

2 pengkomen di atas ada kaitan dengan rpk dan kalimullah.salam

Pimampuih said...

Salam tu you too GAP KEMBALI...sila lah kemukakan bukti yg Raja Petra tu sembunyi kat mana..in actual fact you dont have the real evident and it is all lies..hang dok merepek apa GAP KEMBALI...tuduhan enko mcm sama ja dengan aku menuduh enko ada simpan perumpuan simpanan kat one of your property or maybe your father ada simpan perempuan simpanan kat bawah rumah ko..tak berasas kan.. sedangkan aku tak tahu pun brapa rumah ko ada and siapa yg tinggal kat rumah ko..so tak yah la nak cerita benda yg palsu sebab aku tahu benda yg benar...nak cabar aku pun boleh...or perhaps ko tak brani kot..publish la kalau ko rasa ko betul..silakan sebab aku nak yg sekutu sekutu kau soal aku lagi..thank you..

Pimampuih said...

Salam tu you too GAP KEMBALI...sila lah kemukakan bukti yg Raja Petra tu sembunyi kat mana..in actual fact you dont have the real evident and it is all lies..hang dok merepek apa GAP KEMBALI...tuduhan enko mcm sama ja dengan aku menuduh enko ada simpan perumpuan simpanan kat one of your property or maybe your father ada simpan perempuan simpanan kat bawah rumah ko..tak berasas kan.. sedangkan aku tak tahu pun brapa rumah ko ada and siapa yg tinggal kat rumah ko..so tak yah la nak cerita benda yg palsu sebab aku tahu benda yg benar...nak cabar aku pun boleh...or perhaps ko tak brani kot..publish la kalau ko rasa ko betul..silakan sebab aku nak yg sekutu sekutu kau soal aku lagi..thank you..

Pimampuih said...

GAP..tak sangka Ko akan approve kan komen2 yg tak menyokong ko..
Untuk org yg dok kata :
- "Thank you GAP kerana pendedahan ni. Nampaknya Pak Lah pun terlibat indirectly kerana bagi chance kat Kalimullah pegang media Malaysia."-
- " Alhamdulilah,
Akhirnya ada yang nampak pattern ini.
Dulu lagi saya dah nampak kaitan dan persmaan mereka, Petualang negara.....baik pembangkang mahupun dalam kerajaan."

APA YANG KORANG NAMPAK DAN APA YG TELAH DI DEDAHKAN...AHAHAHAH BODOH GILER KORANG NIE...SORRY TO ASK, TAHAP APE ILMU PELAJARAN KORANG NIE...OR DARI SEGI AGAMA SEDALAM MANA PENDIDIKAN KORANG....HHAHAHA

303677 said...

bagi aku kalimullah ialah seorang usahawan yang berjaya. seorang yang bijak dan pandai mengguna kan peluang. anak2 muda sepatutnya mencontohi dia. bukan mendengki dan memfitnah beliau. dia adalah idola malaysia. dia patut mendapat anugerah usahawan berjaya. 19 company beb. GAP kalau setakat tulis blog nak fitnah orang baik tutup blog la bro. aku baca blog RPK sebelum ini. tak mungkin KMH akan sanggup sara RPK. TAK MUNGKIN! aku kecewa GAP. aku kecewa.

PAPA GOMO said...

mantap bro....serang habis habisan..biar lumat semua yang berkenaan...ha ha ha

jahanam kau nuar al juburi

melayulupalagi said...

GAP, hanya malaysia kini n malaysia insider jek yg x kelua kn komen2 org yg x menyebelahi mereka...

dl aku selalu bg komen d malaysia kini tp HARAMJADAH, komen aku yg x sehaluan dgn d'org SEMUA x d keluarkan...

KITA BUAT DAN MELAKUKAN APA YANG KITA CAKAP...

BKN CAKAP X SERUPA BIKIN...

BERJUANG UNTUK AGAMA, BANGSA DAN NEGARA...

KETELUSAN DAN KEJUJURAN...

Pemerhati said...

Melayu mudah lupa!