IKLAN BERBAYAR

Friday, January 8, 2010

KERANA PANAS, ANWAR DIVERT ! SEBARKAN


video klip ehsan bloger hebat written byhim..tk bro
gereja dibakar dengan arson..bila berlaku..sewaktu kemarahan umat islam memuncak berkenaan isu kalimah ALLAH..

key point penting perlu aku ungkap. ISU dan TINDAKBALAS !

aku berani mengatakan ini berkemungkinan besar agenda gila anwar untuk menghuru harakan negara. dia mahu mengalih isu daripada kes liwatnya kepada isu pergadohan agama...umum rakyat mengetahui memang tiada kedapatan pun orang islam yang mahu menyerang kristian, sebaliknya orang islam di malaysia menyerang kalid samad,anwar attaturk,dr zulkifli,dr manuty pkr dan pas ! INI HAKIKATNYA..TIADA MUSUH ANTARA ISLAM DAN KRISTIAN, SEBALIK UMAT ISLAM MENENTANG KEPALA2 MUNAFIK DALAM PAKATAN YANG MENJUAL 'ALLAH' DEMI UNDI !

dulu masa perebutan kerusi timbalan presiden umno,pertembungan anwar dan ghafar baba. anwar menggunakan ISU mengugut kuasa raja-raja melayu selepas kes panas di istana serene..anwar menggunakan isu menarik kuasa raja kerana pada waktu itu orang melayu cukup marah dengan istana.. pada waktu yang sama anwar berentap dengan ghafar baba.. anwar pijak institusi raja dan dia menang kerusi timbalan presiden umno..

sewaktu theresa kok kepanasan kerana penghinaan isu azan, dan-dan tu pulak theresa kok mendakwa menerima ugutan dan rumahnya dibaling dengan molotov koktail. kebetulan atau dirancang.

sewaktu rodziah ismail kepanasan kerana isu kuil, dia menuduh dan membuat laporan polis kononnya ada orang cuba merogolnya..masih ingat lagi kontroversi ratu bogel elizabeth wong, umno dituduh sebagai dalang yang mengeluarkan gambar bogelnya..sedangkan itu kerja orang pkr yang juga lelaki simpanannya yang bernama hilmy.

sewaktu kes liwat memuncak , anwar lari ke kedutaaan turki kerana mendakwa ada cubaan membunuhnya..begitu jugak sewaktu hampir 9 adun dap/pkr selangor mahu disiasat SPRM, teoh beng hock mati..

hari ini, berpuluh youtube dan statement dari pemimpin pakatan yang terkantoi tentang kontroversi isu ALLAH telah didedahkan. kerana tak dapat lagi menepis kelemahan, mereka melakukan diversi. aku sedang mengumpul maklumat lagi..ini semua kerja syaitan melayu bernama anwar bin ibrahim !

36 comments:

DR 1221 said...

setiapkali kes anwar aljuburi diketengahkan mesti ada isu besar yg melibatkan negara melanda. sedar ataupun tidak, ia teralih arah kepada isu2 besar tadi. hebat. sehebat dirinya yg boleh berubah2 mengikut tempat

Anonymous said...

Alhamdulillah bro,ada gak org yg kepala otak dia bergeliga cam ko ni. aku harap dapat gak siasat yg retak2,runtuh,sabotaj,jual enjin.
aku takut nanti waliwati dah makin gila,dah parah dia tak main lagi m.coctail main C4 terus.errk C4? ,entah2 dia dah main C4....
org tgh terdesak ni mcm2 gila dia boleh buat.

Anonymous said...

saya juga beranggapan apa yg berlaku merupakan salah satu strategi politik Al-jub utk divert isu..

Anonymous said...

Kenapa mereka terus tuduh orang Melayu Islam yang baling Bom Tu?? tak de bukti pon...Adakah kemungkin pihak PKR atau orang yang berkepentingan yang merancang tektik ini...
Orang Islam yang membantah tu tak akan baling kok tail...tak minat pon...
KPN / Blog cina islam/ dsb. jangan terus tuduh Islam yg. buat ye! jangan pandang rendah orang melayu Islam...
Entah-entah geng Hadi Awang dan anwar Ibrahim...

Rahman,Ahchong,Muniandy said...

PKR wajib dibubarkan.ianya memudaratkan negara.DAP pula perlu dihancurkan.Pas mesti ditarbiahkan semula.semua sudah terpesong jauh kerana giler kuasa.

YANG GAMBI said...

GAP, kawan risau juga dengan insiden ni yang mana kekadang ada pihak sengaja mengambil kesempatan dengan isu, lepas tu tuduh orang UMNO punya kerja.......

Kawan bukan menuduh mana-mana pihak....

semua orang tahu, di negeri Sarawak akan menghadapi P/Raya Negeri dalam tahun ini, kebanyakan masyarakatnya menganut agama Kristian dan lain-lain, memandangkan mereka sedar masyarakat Sarawak sudah mula kurang yakin dengan perjuangan pembangkang, untuk itu, mungkin perkara macam ni akan dilakukan supaya kaum-kaum ini akan benci kepada Kerajaan BN.........

Kena hati-hati muslihat 'yahudi' laknat ini...

Anonymous said...

lu puak2 umno bole meroyan la apa2 pn ttg anwar bro..nk divert isu ka nak apa ka..dh memasing ada mulut ye tak..lg kuat lu org bising ttg anwar lg bagus..eh pandai pulak puak2 ni sebut takbirrr..dulu bukan takebeer ke..hehe..lakonan oh lakonan..

Jeffry said...

AKU YAKIN BRO..SI JUBOR MMG AKAN KANTOL KALI NI!! SI JUBOR DAH KOREK LOBANG KUBOR UTK DIRI DIA SENDIRI!!!..KHALID SAMAD & AND FUCKATAN RIOT GET READY U ASSHOLE!!..PEOPLE WILLKICK U OUT 4 SURE!!!...HAARKK PTUIHH!!!

Panglima Perang Cyber said...

GAP kita kena kaji trend mereka cuba divert isu ni..

dah banyak kali mereka mencipta isu utk tutup isu.

sama seperti kes pemimpin mereka bergaduh dan berbaik.

letak jawatan dan tak jadi letak..

mcm3...kita kena bongkar semua taktik diorang ni.

4JJ luZ said...

Dah agak dah . bila berlaku je insiden yang pastinya UMNO lah talibarutnya..Tak caya tengok Perisek Rakyar..(perisek anak dara orang untuk di bawak lari)

Anonymous said...

memang ada kemungkinan tu brader GAP. Sejak Anwar lepas, byk betul fitnah begini wujud.

Anonymous said...

Masa anuar ibrahim dalam penjara tidak timbul pun keadaan kelut macam ini. Semua hidup aman tenteram tiada isu-isu panas. Semoga Allah lindungi negara ini dari bala bencana. Kalau dia memerintah pun belum tentu negara akan aman dan rakyat hidup selamat. Tengok sajalah Iraq dan Aghanistan hingga kini belum aman walaupun dah lama kerajaan baru memerintah. Mungkin penyokong PR dah bosan hidup dengan aman sunyi sepi dan ingin mendengar bunyi letupan pulak.

Anonymous said...

http://harakahdaily.net/v2/index.php?option=com_content&view=article&id=24105:lagi-pemimpin-kecam-bakar-gereja&catid=1:utama&Itemid=50


check this out... attack... sial sungguh!!

AMENO Chacha Marba said...

JANGAN TUDUH SEMBARANGAN....???
Biaq Polis siasat,,itu kerana depa,
selain dari kerja style I.S.A.(Ikut
Suka Aku),BELASAH ahli Demonstrasi Aman...sepatutnya Polis ada strategi mencegah JENAYAH..!!

Pihak Majlis2 Perbandaran PJ,Ampang Jaya,Shah Alam pun kena SIASAT,KENAPA ada gereja2 ini di benarkan beroperasi dalam kawasan rumah kedai.Adakah diluluskan mengikut PIAWAN Majlis2 tersebut.
ADAKAH GEREJA2 ini GEREJA2 HARAM??
Macam kebanyakan KUIL2 haram yang tumbuh macam cendawan..???Walaupun
bebas berugama,tak bermakna BEBAS
BINA gereja,kuil2 HARAH...!!!

ZorroTeam MALAYSIA said...

Saperti dalam ISLAM dimana terdapat
70 golongan ajaran2 dan pahamanKECUALI SATU yang BENAR, BEGITU juga dengan Ugama2 lain saperti Kristian,Hindu,Buddish
dsb...Kita kena pastikan sama ada gereja dibakar bukan gereja SONGSANG..!!kerana ada kemungkinan
gereja ini dibakar oleh puak2 Kristian yang tak bersetuju dengan
pahaman2 gereja SONGSANG ini..!!!
Macam kalau kita tak setuju dgn Abdul Kahar yang mengaku dia rasul,
atau fahaman Khadiani yg songsang,
kita ambil tindakan..!!Adakah ini sama dengan ugama2 lain..???
Kadang2 ada sami2 kuil Hindu atau Buddist yang songsang sampai ada yang ambil kesempatan mencabul kehormatan wanita yg pegi kaunselling dgn mereka,saperti yg kita selalu baca dalam surat kabar!

Jadi kita minta pihak polis atau pihak Berkuasa mengenai hal hal ugama SONGSANG ni membuat siasatan
teliti....untuk menapis dari gejala
gejala dari masyarakat Malaysia..!!

ExPemudAJIL79 said...

Alaa smua ni kerja anwar laa.Sama mcm peny0k0ng dia PENAKUT.Bila bg k0men letak nick an0nym0use.Nampak sgt nk sembunyi KEDAJJALAN,KEJAHILAN,KEBENGONGAN KEBODOHAN KEBANGGANGAN dan apa lg yg sewaktu dgnnya.Klu btul anak jantan yg ada k0te tunjukkan laa.Br org tau hang tu bodoh ke banggang ke..Cakap pandai laa cuba buat teng0k.Nasib baik laa ini negara Malaysia.Klu kt thailand anwar dah lama jadi arwah!Base dok reti!!

Setiausaha KSKBL said...

BERHATI-HATI SURE ADA PIHAK KETIGA. ORANG MELAYU ISLAM TIDAK MUNGKIN. SAYA YAKIN TAPI SAYA PERCAYA DILAKUKAN OLEH PIHAK KETIGA YANG MEMPUNYAI AGENDA TERTENTU. MACAMANA KAWAN2 KOMEN DI ATAS ITU BOLEH JADI BETUL. HARAP ORG BUKAN ISLAM JANGAN KELIRU. ISLAM DAN KRISTIAN TERMASUK AGAMA LAIN DAPAT TINGGAL DI MALAYSIA DENGAN AMAN JIKA TIDAK ADA ORANG MACAM DSAI DAN KHALID SERTA PIHAK YANG MEMPERALATKAN AGAMA UNTUK TUJUAN POLITIK.

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

Rakyat Malaysia wajib menolak UMNO/Be End pada PRU-13

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

Rakyat Malaysia wajib menolak UMNO/Be End pada PRU-13

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

aku rasa orang UMNO yang bom gereja tu sebab mereka punya presiden tu pon kan pembunuh

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

aku rasa orang UMNO yang bom gereja tu sebab mereka punya presiden tu pon kan pembunuh

NAJIB ALTANTUYA PEMBUNUH KEJAM said...

GAP suka tak hadiah kenaikan barang pada tahun baru yang diberikan oleh kerajaan Be End?

Anonymous said...

PKA ! Mrk da tukar nama. bukan PKR LG. Parti Keliru Akidah. GILA-PM

Anonymous said...

PKR Parti Kristian le

madbi said...

aku sokong rahman achong muniandi (3rasa) harap amno dapat tarbiahkan pas(?) yang buat demo tu!!! dap dan pkr wajib di hancurkan.''' amno dimasukkan ke wad gila..kahkahkahkaj!!!!!!!

Anonymous said...

yelah .. nanti ramai sket takbir kat mahkamah..Allahuakhbar... hari tu da test sket sgt.. anua xtau ka.. sheikh jd pemimpin dia da level arqam xtau lg ka

Anonymous said...

pd anon 636 ..sekalipong anua naik motor baling c4.. tu umno tu.. ceramah2 mrk-: ingat bom ingat najib lain xde. bila anua suda naik risau..isu2 MENAKUTKAN..shh...Bawah tunnel dia ada motor Batman..taktau ka..penjualBANGSA DAN AGAMA ni ada mcm2 topeng..KLUANG MAN pong dia blh jadi XTAU ka..

Anonymous said...

anwar pariah Jan 9th, 2010 at 2:35 pm

sape x kenal orang yg bermuka muka…
semua org tahu…
org itu adalah anuaribrahim
dia bole jadi sesumpah…cakap ikut kepenting politik dia..
matlamat menghalalkan cara…walau gadai agama islam…
(ini aku post komen aku kat blog anuaribrahim pariah tuh..moderator dia xde telor sbb tu dia x keluarkan)
dalam blog dia ...dia kata jangan bermuka muka pertahan islam...tapi sape yg bermuka muka kalo x dia..
he...he..memang yahudi..

warisan ksl said...

Apa la korang ni....buat apa nak tarbiyah Orang PAS.Sebab diorang kan adalah puak yang dijanjikan syurga.Syurga yang mana tak tahu la aku....Apa yang diorang tak da yang salah tetapi semuanya benar belaka....
Yang patut kita salahkan dalam hal ini adalah Menteri dalam Negeri kita.Tak tegas!!!lembik!!!seperti juga ketika dia memimpin pemuda UMNO dulu.Aku rasa kalau dia tak berani sumbat di bawah ISA KE ATAS puak-puak gila kuasa yang sanggup melacurkan agama dan mempertikaikan hak istimewa orang melayu,serta kuasa raja-raja MAKA DIA NI PATUT LETAK JAWATAN DAN PIMPIN KEMENTERIAN WANITA KE ATAU MENTERI YANG MENJAGA PERTANIAN.aPA PENDAPAT KAU GAP....

Anonymous said...

slm bro GAP..sbnarnya tak da apa nak di herankan dgn "PAK SHEIKH HAMPAS" ni,pada mereka yg lama dlm politik dan kenal dgn dia,cuma pengikut2 yg masih mentah dlm politik je percaya dan taksub tahap gaban dgn JUARA LIWAT ni..........

Anonymous said...

salam bro, saya harap bro akn dedahkan setiap inci tentang apa yg si peliwat dah buat.. jgn kita hentam anjing2 suruhannya mari kita istiharkan perang habis habisan terhadap peliwat nie.. sudah cukup kita tido, sudah cukup kita tutup mata... skrg sudah sampai masanya untuk kita bertindak demi keamananan dan kedamaian bumi Malaysia nie.. mari kita hancurkan si peliwat nie dan konco2nya dari bumi malaysia nie..

Anonymous said...

PRU 13 PR akan terkubur terus...

Anonymous said...

PRU 13 PR bersama pemimpin2 iblis akan terkubur...

ExPemudAJIL79 said...

Kepada nick najib pembunuh kejam..Anda mmg hebat.Anda dapat tau apa yg org lain buat.Sy saran kan anda tgk pulak btl ke Anwar the jub0ry tu Meliwat?Tp rasa sy la sy lg hebat dr anda.Sba sy sudah tau apa jwpan anda kepada s0alan sy td.Sy yakin anda pasti menjawab TIDAK!Anwar x Meliwat itu fitnah!!Tp sy pun rasa anwar x meliwat CUMA Dia baham jub0r je..Tahniah atas kepandaian+bangang+b0d0 anda itu..

Anonymous said...

Saya juga bersama macam sdr sekarang tapi semakin kuat saya serang anwar semakin banyak sokongan dia perolihi. Kira lihat Pakatan sentiasa membuka ruang kepada BN untuk memburukan Pakatan. Than kita lihat sokongan semakin banyak diperolihi olehPakatan. Kita jangan terperangkap dengan jerat Pakatan. Rakyat sekarang beranggapan segala serangan media kepada anwar atau Pakatan itu adalah fitnah dan mereka bersempati dengan Anwar dan Pakatan. Kita kena ubah pendekatan kita. Rakyat muak dengan berita bodoh ini. Setelah tuduhan liwat pertama 1998 dulu kita gagal dan kita kita libatkat lagi beliau dengan plot dan cerita yang hampir sama orang sudah tidak percaya lagi dgn kita. Walaupun kita dapat penjarakan Anwar dengan tuduhan liwat tapi rakyat tak akan percaya lagi. rakyat tetap akan berkata ini mainan politik UMNO untuk menafikan Anwar jadi PM. Tapi sokongan rakyat kepada pakatan akan bertambah dan jangan terperanjat kalau kita akan tewas dalam PRU13. Saya lebih suka kita berjuang menentang Pakatan Rakyat secara anak jantan. Jangan kita gunakan agensi kerajaan kerana ia akan mengundang masalah yang lebih besar macam BTN dulu. Biar kita beradu kekuatan di padang yang sama dan undang-undang yang sama. Kita bimbang kalau agensi atau jabatan kerajaan digunakan bila ditakdirkan kita tewas nanti peluang untuk kita kembali agak susah sebab segala rancangan kita akan dibongkar dan pasti ramai kakitangan kerajaan yang berbulu ayam akan membuka segalanya. Lihat diselangor bagaiman rahsia kawan kita Dr Khir di telanjangkan. Berpegang lah kepada kalimat 'berkatalah yang benar walaupun pahit'. Jangan kita buat serangan semberono lagi. Kita bimbang akhirnya Pakatan Rakyat dapat kemenangan percuma saja dari kejahilan kita. Fikirkan.

Anonymous said...

aku ada kwn sekelas semasa buat master dulu...bapak dia seorg guru yang pernah mengajar anwar masa sekolah ...semasa anwar menjadi TPM..guru ni geleng kepala.."awatlaaa Mahathir lantik budak anwar ni.." cikgu dia pun tak suka, meluat dan benci pada Anwar..ni org yg baru kenal Anwar semenet dua..cess!
Tak percaya pergilaa cari Cikgu ni di Hutan Kampung, Kedah..Wassalam