Saturday, January 2, 2010

VIDEO PANAS : SAAT CEMAS ANAK DICULIK DEPAN MATA BAPAK ! CELAKA SUNGGUH PAS !

18 comments:

kulatlapok said...

salam Bro:

KESIAN JUGA KEPADA BAPAK SI PEREMPUAN TU KERANA DIBODOHKAN OLEH ANAKNYA SENDIRI LARI IKUT LELAKI TU.....

||Aku Pemikir|| said...

salam..
blog yang bagus untuk melihat keadaan sebenar landskap politik kita sekarang.
minta link nye ye..
sila lah add saya juga di

http://khairul-hafidz-alkhair.blogspot.com

khairul hafidz
Presiden Persatuan Pelajar (PKPMI) Seindonesia,
UNPAD,Bandung

Anonymous said...

"BRO GA PKR" DAN SUKU SAKAT PELAYAR BLOGGER EDEN TONGHAH MENGGONGGAM PENUMBUK TANGAN BOLAH KIRI, EDEN ANGKEK GONGGAMAN PENUMBUK TANGAN KIRI PARAS DADO ATEH PADO KEPALO PUN BOLEH GAK... LOPEH TU ANGKEK TANGAN KANAN HOMPUKKAN TAPAK TANGAN SEBELAH KANAN TU DIATEH PENUMBUK TADI KOK KELUAR BUNYI KAU MEMANG HANDA.ULANG 2KE3 KALI UNTUK DAPEK IMPAK MAKSIMA' NAN BRUTAL PHG SELAMAT TAHUN BARU 2010 BRO... INI NAMO EH TABIK MELAYU KLASIK

squillaciukm said...

ANAK POMPUAN DURHAKA!!!

MASOK NERAKA LA KO!!!

Anonymous said...

Oii Sedap nya mulut kau mengata orang, ini cerita dah basi lah beb. Bloggers out of date lah kau ni. Letak tajuk macam bagus (ini stail bloggers sampah, kau pun sama je aku tengok)

Ikut isu semasa lah cikit la ni semua bloggers tengah hot sana sini cerita pasal hadiah tahun baru 2010 oleh DS Najib dan cerita Umno/BN (BN = Barang Naik) penghisap darah rakyat dan ada yg kata rakyat tak boleh joli katak lagi mulai semalam (termasuk kau)

Mintak kau ugut sikit Menteri BN yang tak pandai fikir cari alternatif selain Barang Naik ni.

Kan kau nak jadi MP pada PRU akan datang (jangan jadi ~ MAMPUS PI dahlah)

Anonymous said...

WAHAI UMAT2 PAS DATANGLAH BERAMAI2 UNTUK MERAIKAN KEJAYAAN HUDUD PAS/HERALD.SEMBAHYANG HAJAT DAN DOA SELAMAT AKAN DIADAKAN DISEMUA MASJID DAN SURAU PAS TERMASUK DIGEREJA2.
DOA AKAN DIBACAKAN OLEH TUK GURU NIK AZIZ NIK MAT.KALAU RUANG MASJID TAK CUKUP, BOLEHLAH DIADAKAN DIMANA2 STADIUM ATAU PADANG2 BOLA DI NEGERI TAKLUK PAS DAN PR.PAS FOR ALL

PPUNT said...

Hebahkan! Pada 3/1/10, (Ahad) jam 10 pagi.
1.Himpunan besar-besaran umat Islam di depan Dewan Sri Pinang mengadap mahkamah tinggi Pulau Pinang bagi membantah keputusan membenarkan penggunaan nama Allah dalam majalah Kristian Herald Tribune.

2. 11.30 pagi-Berkumpul dihadapan rumah TYT PP, serah memorandum kpd TYT dan memohon majlis Raja-Raja campurtangan. Jemput beramai-ramai.

http://pemudanibongtebal.blogspot.com/2010/01/sidang-akhbar-oleh-pemuda-umno-pulau.html

ADUKA PENDEKAR said...

Kalau illyani dah nikah dgn Dr.Rosli,dah lah...dah jadi isteri
orang,tanggongjawap Ilyani pd suami
pulak...tapi si-bapak jangan lah ikut PERASAAN..!PAKAT BAIK aje lah...tak ada dapat apa2 hasil nak saman2...
Anak awak tu dah 30 pong,dah tua.!!
Bukang budak kecik lagi,nak di perintah2 macam Bapak Diktator..!!

INI LAH DIA SANDIWARA KEHIDUPAN....

Anonymous said...

Oii anon bodoh 4.13pm

Hakim yang buat keputusan tu kan parti kau yang lantik, bayar gaji dan control

Yang kau merapu apa hal, jgn nampakkan sangat kebodohan kau tu kat sini.

Kes ni sengaja dicipta kan oleh parti kau yang dah hilang kepercayaan rakyat dan bertujuan untuk menyatu padukan melayu. Melayu dah pecah sekarang dan yang sokong UBN dan tinggal engkau dan kuncu-kuncu mu aje.

Jangan jadi Melayu bodoh, percaya sangat kata-kata pemimpin atasan kau yang sombong dan bongkak dan selalu anggap rakyat bahawan semua bodoh macam mereka.

ikhlas dari
aku pun melayu juga

Anonymous said...

hahaha GAP nak bertanding kat mana? kat Shah Alam ke nak ganti ngan Pak Aziz tu?

Anonymous said...

biasalah BN

BN-Barang Naik
Bila Naik
Besok Naik
Berapa Naik
Banyak Naikkkkkkkk

Anonymous said...

woi aduka pendekar,
ko ni islam ker tak? kalau anak perempuan ko kawin tanpa wali padahal wali masih hidup ko nak ker?apa lah bodohnya ko ni.lain kali bacalah arahan mahkamah tu betul2.

Anonymous said...

utk anon...8.40

kalau betul kau melayu sepatutnya kau merasa malu. Ini bukan soal politik lagi jgn semua benda nak anggap isu politik, kita mesti tau bezakan isu politik atau isu agama. mungkin sekarang kita tak nmpak mudaratnya, tapi apa akan jadi akan datang bila kita perjuangkan agama islam maka akan ada mamat mcm kau yg kata apa bezanya islam dgn kristian dua2 sama menyembah Allah cuma cara nya aje yg lain. Kalau satu ari nanti anak kau sendiri kata dia nak kahwin ngan mamat ni sebab tak ada beza dia pun sembah Allah juga apa yg kau nak jawap..ngok. YB Nasha pun dah bagi statement menentang sebab ini adalah isu agama...maaf aku kata mcm tu sebab aku anggap kau ni bukan melayu tapi menyamar melayu...sebabtu bangga mengaku melayu.

Anonymous said...

Kita mintak2 Nik Najis tuo kutok jangan letak jawatan sampai PRU-13, sebab kalau masih dia ada tentu Umat Melayu dan rakyat Kelantan akan dapat terus terusan kejahilan dan kesesatan yg nyata lagi terang takyah suloh. Kita mahu Tok guru sesat Nik Najis teruskan fartwa2 yg karut marut dan merepek meraban, busok2, seperti doa pecah perut, orang Quraish dan macam2 lagi. Sudah terang lagi bersuloh, apa saja yg terkeluar dari mulot najis Nik Najis, terpalit kemuka sendiri dan Parti PAS. Sudah jelas sekarang siapa yg tuo kutok gilakan kuasa yg pernah dia ucapkan dulu zaman Tun, "SHIT" kita semua siapa yg sebbenarnya Najis. Kuat mencarut - ahlul2 dan pemimpin2 PAS seperti Nik Najis, Mat Sabu, Nizar Komunis, Tantaik, Saifuddin, Sallahuddin dan lain2 memang lantang kaki mencarut. Samseng - lihat saja gelagat dan perangai binatang ahlul2 dan pemimpin2 PAS, sperti di waktu PRK, mana yg suka baling batu, baring tengah jalan, kena tetak tak bdarah, pukol bantai anak dan isteri, Barua - sudah terang lagi bersuloh Nik Najis dan pemimpin2 sanggup jadi penjilat kepada BiaDAP, komunis dan Aljuburi Yahudi. PAS = Parti ajaran songsang sanggup mempersundalkan agama, bangsa dan tanahair, demi kuasa, temolok pewot kebung sendiri. Agama di pajak gadai, sama seperti mereka mempertaruhkan nasib isteri mereka. Nilah pokemon nya pemimpin2 terencat akal Parti Ajaran songsang. Insaflah dan taubatlah ahlul2 bahalul sebelum ajal datang didepan mata, tangisan bdarah pun tak berguna lagi. Pikiq2 kanlah

Anonymous said...

ADUKA PENDEKAR : MULUT MUDAH BERKATA2 TETAPI BELUM KENA KAT BATANG HIDUNG SENDIRI JADI X PERLU LAH NAK CERCA ORG LAIN... SEBAGAI SEORANG BAPA TENTU DIA MAHUKAN YANG TERBAIK UNTUK ANAK YANG TELAH DI BESARKAN NYA. KATALAH ANAK SAUDARA JUGA AKAN JADI BEGINI APA PULA PERASAAN ADUKA... NAK DIAM DIRI JUGA KER... KITA TIADA DI TEMPAT DIA JADI TAK PERLU NAK KOMEN BAGAI... MALAIKAT KAH SAUDARA?

Anonymous said...

utk anon 11.02pm

Tolong jawab soalan saya baik-baik.

1.UBN perintah negara dah lebih 50 tahun "Apa pasal nak jaga nama Allah pun Umno tak mampu"

2. Apa pasal lantik si kafir Lau Bee Lan tu untuk mengadili kes sepenting ini?

Jawapan saya : konspirasi ; anda bagaimana?

ikhlas dari
aku pun melayu juga

Anonymous said...

utk anon 10.10

biar aku jawap:

Allah adalah hak umat islam bukan hak eklusif Umno, jadi kenapa kita (termasuk kau yg mengaku melayu mestilah beragama islam) masih mengharapkan Umno yg menjaganya. Jgn nanti bila orang islam tak sembahyangpun nak disalahkan kat Umno sebab tak jaga sembahyang orang tu.. Aku bukannya menyokong Umno tapi dalam isu ini kalau kita melayu yg dah tentu beragama islam apa salahnya kita bersatu menyuarakan bantahan kita terhadap isu ini.Jgn asyik terpengaruh dgn statement "konspirasi" nanti bila dah terlondeh semua baru nak sedar..Oh ini bukan konspirasi (Cobaan....mcm cerita p.ramlee) ini betul2)

Anonymous said...

orang melayu islam kat malaysia ni ketegori aper ek....aku pun tak tau...bodoh kot...

isu Allah tu pun nak gaduh2...patutnya kita gaduh ngan orang kristian yg dah murtadkan ramai orang islam..tapi takpe lah Allah maha melihat..

bila dah boleh guna kalimah ni kat gereja..jangan bising pulak kalau anak perempuan/lelaki ko masuk gereja...

nak menang cam mana...Allah dah bagi peluang utk orang islam bersatu tapi di sia siakan...bagaimana kita nak kata kita beriman sedangkan tidak tahan diuji?

asyik politik jer...politik pas-umno ni boleh janji masuk syurga ker....

sesungguhnya Allah akan membantu orang2 yang membantu islam...yg tak mo bantu tu dok diam lah..dok tak payah bising2 lah...biarlah puak nak pertahankan kalimah ni buat kerja...

insyaAllah saper2 yg menyokong isu anak lari ni akan dipertontonkan ALlah kepada anak perempuan mereka satu hari nanti...

wali hidup lagi..yg pi nikah tak ikut syariat tu pesal....