Wednesday, February 24, 2010

UMNO SELANGOR BERGOLAK ? FANTASI YB MANGKOK HAYON SERI MUDA SIRI 2





pusingan ke dua. artikel ini sambungan kepada mukadimah artikel mengenai tajuk umno selangor bergolak,ide sempit yb pkr selangor iaitu adun seri muda suhaimi. aku dan det banyak pengalaman dengan yb mangkok ni.

kami panggil dia le-nge. le-nge karektornya sebegini. banyak taici,janji tak ditepati,cakap pusing-pusing dan konar baring. itu dulu waktu kami menjadi sahabat, sekarang tak..sekarang bekas sahabat.pasal apa bekas ? pasal dia kata aku telah gugur iman,hilang syahadah hanya kerana aku kata anwar tu najis !

hindraf lahir di bandar klang. november 2007 sewaktu keputusan mahkamah klang membebaskan 5 mangkok pemimpin hindraf , anwar attaturk hadir. dia hadir bersama kit siang. disitu bermula nya watak anwar mahu menjadi sivaji the boss, filem hot lagi panas lakonan rajinikand.

bulan november yang sama juga anwar berucap di restoran taman rashna klang, menyatakan bahawa malaysia ini bukan melayu punya. resotran yang sama jugak presiden tenaganita yang merupakan ajk pkr pusat menghina islam. dialah pejuang kristus yang mahukan kalimah ALLAH digunakan di gereja. dia adalah irene fernandez, kakak sulong kepada kalid gereja yang maha bangsat.

suhaimi yb mangkok hayon tidak melepaskan peluang menggunakan kebangkitan hindraf sebagai batu loncatan mendapat undi walaupun dia tahu ini bakal menjahanamkan maruah bangsa.

apa tuntutan hindraf ? asalnya mahu menuntut gantirugi kepada british (queen elizabeth) satu kepala RM 1juta terhadap setiap buruh india yang dibawa masuk ke tanah melayu. cerita itu senyap pasal kebodohan strategi mereka juga.menghantar memorandum pada hari ahad di kedutaan british jalan tun razak.

anwar cucuk jarum. dia alihkan isu perjuangan asal pemimpin dan pengikut hindraf. caranya dengan memanaskan hati mereka. kononnya ratusan india dibunuh dalam tragedi di kampung medan. betapa lahanatnya bangsat ini mencetuskan api perkauman. masih ngat lagi betapa biadapnya hindraf menyerbu pwtc pada hari pertama hari raya aidilfitri pada tahun 2008 ?

disitu bermula permusuhan. susur galur perjalanan hindraf sudah kamu ketahui. sekarang hindraf sudah mati, ada yang jadi mindraf,makal sakti,hindraf syiah,hindraf pas,hindraf nik ajis,hindraf gobalakrishnan,hindraf manikavasagam. kubur hindraf ada di kampung buah pala.

yb mangkok suhaimi hidup atas simpatisan politik. dia tak kuat.dia pemalas. dia bersekongkol dengan hindraf untuk menjahanamkan bangsanya sendiri. inilah wajah sialan,siri kelangsungan puluhan lagi pemimpin melayu pakatan yang sanggup menjual maruah bangsa demi gila undi.

kepada seluruh pemimpin umno kota raja, sebarkan gambar pengkhianat yb pkr seri muda bernama suhaimi ini. persengkokolan ini sudah dipahat menjadi bahan sejarah untuk anak cucu kita dimasa mendatang. pastikan tiada lagi manusia sehodoh ini diangkat menjadi pemimpin bangsa melayu !

ini siri ke 2 mengenai yb mangkok suhaimi. membalas dakwaan dangkalnya bahawa umno selangor berpecah dua. kepada pemimpin umno selangor, serahkan tugas melanyak yb mangkok ini kepada aku. nantikan siri ketiga mengenai suhaimi. ini kerja cukup mudah buat kami, bloger jalanan yang bercita tinggi mahu menebus kembali maruah agama bangsa yang dikasihi !

8 comments:

Syah said...

Gap
Nanti citer pasal ADUN cameraman jeff ooi lak
Nk tau tahap kebodohan

Jebat said...

Salam…

Harap sahabat seperjuangan dapat linkkan blog saya kedalam laman blog sahabat

http://jebat2010.blogspot.com/

Anonymous said...

oo kita pnggil suhemef Hidraf

MymassaVoice said...

bro gap,

aku ader masa demo hindraf tu...mana ader memorandum nak serah pun. bila polis tanya apa pasal kumpul ramai2, diorg kata nak serah memorandum, tapi bila mintak, tunding-menunding satu sama lain. kepala2 hindraf yg mulakan demo pun dh ilang masa tu. last2 bersurai camtu je. buat sesia pedih mata-idung kena sembur gas dgn air je. nasib baik pekida tak masuk, kalo lama sikit ari tu, bebudak dah stand by nak gempur drpd kg baru n ampang.

Galo said...

Brabo...xsabar nak tggu Siri 3. Teruskn Bro GAP, congrad

Rajakari said...

LU PUNYAK BOS SUDAH PANGGIL LU GOBLOK APA LAGI LU MAO CERITAH

b0te said...

GAP
tolong tunaikan permintaan JEBAT
walaupun aku tak mengenali beliau, tapi dari naluri aku, JEBAT jujur dan ikhlas untuk sama sama membuang keringat demi maruah kita
untuk rakyat malaysia...
kita semua bersekolah
sanggupkah kita dikatakan sebagai "macam budak tak sekolah" kerana tidak tahu apakah matlamat sebenar
pemimpin pkr....main ikut aje ke !
kat orang melayu, janji macam macam..pada orang india janji juga..kampung monalito mantoya Buah Pala dah menjadi saksinya..
pada orang2 china janji juga....
kita tunggu saat dan ketikanya,
chua ju meng akan keluar dari pkr...sebenarnya roket atau bulan
telah di permain mainkan oleh mata sepet..
tuan guru haji hadi awang tahu semua ni...
untuk orang orang di TANJUNG dan BAGAN, terima le hakikat...hangpa telah melakukan kesilapan besar semasa PU12....sabaq na...aku tau hangpa akan bagi'flying kick" semasa PU13 nanti, insyaAllah... sebab hangpa semua bersekolah tinggi
wassalam

Anonymous said...

Rasanya kita Melayu ni dah diperdayakan olih kedua-dua puak melayu yang gila kuasa. satu UMNO dan lagi satu PKR.

Kalau diamati akhirnya melayu terbanyak akan hancur di negara sendiri kerana negara digadai olih kedua-dua puak ni. UMNO pun bukan bagus sangat, penakut, senantiasa cakap retorik, namun segala tuntutan bangsa bukan melayu ditunaikan, Melayu sendiri tak dibela, merempat dibumi sendiri, yang mengharap pembelaan dari pemimpin melayu yang berkuasa dulu, kini langsung jadi hampa.

Yang PKR pulak, telah terang lagi bersuluh.

Usahakan lah sesuatu semua blogger agar semangat Melayu terus hidup, berkobar-kobar dan sensitive akan apa yang sedang berlaku sekarang ni.

Terus menyokong usaha GAP tapi jangan terlalu percaya kepada UMNO.