Monday, March 15, 2010

ANWAR MAKIN TERTEKAN ! KITA LAWANN !!!!


maaf pembaca sekalian. aku tak dapat upadate blog seharian hari ni pasal adapter laptop yang aku pinjam buat masalah lagi.takpe esok beli baru..kebetulan sepanjang tengahari ini aku lepak dengan sumber dalaman pkr..

agak mengejutkan apabila anwar attaturk tiba tiba menarik hand brake dalam kes liwat. permohonannya untuk menggugurkan hakim kes liwat telah ditarik balik.

aku selongkar cerita dan kisah disebalik keputusan mengejut ini. informer dalaman pkr bagitahu ini sekadar gimik...gimik politik..perhatikan beberapa point yang anwar sedang guna pakai.

pada waktu kes liwat sedang berlangsung, anwar pusing satu malaysia berceramah defend dirinya di hadapan kononnya mahkamah rakyat beliau difitnah !.tujuannya untuk mencabar mahkamah dan mahu dikenakan tindakan contempt of court.dengan itu maka 'mahkamah rakyat' beliau akan spin lagi dan lagi...ini mahkamah tak adil,zalim,najib konspirasi bla bla bla..

pada waktu kes liwat sedang berlangsung, anwar tiba-tiba memohon qazaf.

pada waktu kes liwat sedang berlangsung, anwar mohon hakim ditukar..ide-ide sebegini dilahirkan sebagai penampan untuk anwar melambatkan proses perbicaraan..kata sumber dalam perang lebih baik cedera 30 kali daripada terus mati !

sumber dalaman pkr bagitahu aku , karpal kabarnya sudah menasihati anwar agar 'jangan banyak retorik' dalih sana sini .

dalam perbincangan aku dengan sumber juga ada disebut berkali kali, jika anwar banyak berdalih dalam kes liwatnya, maka akan lebih ramai lagi adun dan ahli parlimen akan keluar pkr tanda sudah tidak percaya lagi akan kredibiliti beliau !

jadi untuk menutup dan menghentikan secara mutlak operasi keluar pkr secara beramai-ramai oleh adun dan ahli parlimen, maka anwar terpaksa 'mengorbankan' salah satu daripada ide dalih dalam kes liwat beliau !

mengikut sumber anwar sebenarnya sudah tak boleh lagi menahan kemaraan adun/ahli parlimen pkr yang mahu melompat..maka anwar terpaksa 'mengorbankan' ide penampan ini sebagai tatacara menghentikan operasi lompat oleh adun dan ahli parlimen..

cukup mengejutkan..sumber bagitahu aku bahawa movement keluar parti dan jadi bebas ini semakin meningkat jumlahnya..!

apapun..aku cuma nak ingatkan kita pada satu perkara penting..samada lompat atau tak, bangsa melayu mesti menang dan rampas semula kesemua kerusi dun/parlimen yang telah hilang pada pru ke 13 nanti..jangan hilang fokus. ini matlamat utama kita !

beberapa perkara rahsia besar aku tahu tadi.. mak oii, sungguh tak disangka..aku keluarkan satu persatu bila tiba masanya..

kepada saiful, jangan gentar. lawan dan terus lawan. kepada bloger teruskan serangan kamu..mood menulis aku tiba-tiba mendadak mencanak naik hari ini ! macam roket zzzoooomm naik ke langit ! pasal apa ? ada cerita luar biasa ! konpem jadi punya lah ! ..

13 comments:

marilyn said...

salam GAP.....
cpt skit kuar posting baru.mcm kes besar je bunyinya....cayalah.....
serang habis habisan...!!!

Anonymous said...

HARAP SANGAT DATO NAJIB DAPAT KENAL..ORG PRO ANUAR DALAM KERJAAN
YG SENTIASA INGIN MENJALANKAN

AGENDA ANUAR...

CONTOH POLIS: NAJIB BG NAIK GAJI
ADA ORG SUSAH HATI..MACAMANA NAK BAGI POLIS BENCI NAJIB..

HA..TERMINATE KETUA POLIS
JIKA BENAR BAGAI DIKATA D.NAJIB HARUS LEBIH WASPADA..

Dr Yusuf Al-Qaradawi juga sokong Anuar pasal... said...

GEMPAR VIDEO vcd EDARAN ANUAR

tentang fatwa Dr Yusuf Al-Qaradawi TENTANG hal liwatnya JUGA MENYOKONG 'ISU KALIMAH ALLAH'anuar

WAH HEBAT LAH RUJUKAN ANUAR...
FUH CAYA...

Anak Melayu Kampung said...

Salam GAP.

Hai, tiba-tiba saja tarik balik.

Bukan gimik kut.

Tapi ada sebab lain yang mungkin dia nampak lebih memberi peluang kepadanya.

Aku rasa tak sedaplah GAP.

Anonymous said...

Salam.
Bila nk publish semua artikel GAP kat Facebook ??????

Sana lebih luas dan pantas penyebarannya

ali said...

Salam Bro GAP,

Teruskan usaha ko.
Byk orang menyokong.
Insya Allah berjaya .

joehan said...

salam...btul tu gap..msk facebook plak...bdk2 lg ramai kt sn..wei..dlm paper arini..famly arwah yg kne lnggr dek tian chua nk smn..bgs2..dieorg kate ade 2org snggp jd saksi yg kete tian chua lju..pemndu viva n moto blkng arwah..SO NMPK SGT SUARE KEADILAN MENIPU KATE MOTO ARWH LAJU POTONG BAS..HAHAHA...
suare keadiln penipu cm bapak dieorg..ckup2 la nipu puak2 PR oii..

bakmai said...

Aku sokong dan sudah semestinya kita Melayu patut sedar akan kegentingan politik yg berlaku. Kita kena pastikan percaturan kerusi2 BN bagi kawasan majoriti Melayu, mesti dari calun Melayu. Kalo calun bukan Melayu, kita akan undi parti lain! Calun2 bukan Melayu yg dimenangkan oleh Melayu pada PRU12 lalu adalah umpama gunting dalam lipatan dan senjata makan tuan!

Anonymous said...

GAP,aku rasa aku tahu berita besar tu...
Selangor,Kedah bakal tumbang...
Majoriti 2/3 dlm parlimen confirm...
Betul tak...?

GAP KEMBALI said...

marilyn
eheheh..

anak melayu kampung
insyaallah..jika anwar 2 langkah ke depan, MAKA KITA AKAN 10 LANGKAH LEBIH KE DEPAN !

anon n joehan
aku memang bercadang nak buat facebook..insyaallah aku pasti akan ada akaun fb..tolong aku nanti blh bro ?

bakmai
kau satu fikiran dengan aku..kalau takde aral melintang, parlimen hulu selangor aku desak letak melayu !

anon
selangor kedah ? insyaallah tapi aku lebih fokus untuk berdikari menang sendiri pada pru ke 13 nanti

Jamal Rafaie said...

Salam.. Kadang-kadang pening memikirkan pasal hal politik sekarang ni..

Sekarang saya sedang baca buku GERAKAN FREEMASONRY.. Katanya, gerakan yg dimonopoli Yahudi ini akan meletakkan seorang wakil di setiap negara untuk laksanakan plan diorang, dengan cara memecahbelahkan politik di sesebuah negara itu..

Lihat sahaja negara jiran kita Thailand, dah huru-hara sekarang.. Belum masuk Indon, filipina dan lain2.. Markasnya gerakan ni di rantau ni kat Singapore.. Semua negara kat dunia ni dah diorang kacau.. Perhatikan hari ini semua negara pakat-pakat buat demonstasi yang basi tu..

Adakah perancangan NEW AGE yang diilhamkan Al-Masih Dajjal sedang rancak berlaku? Hanya Allah Yang Tahu..

Malaysia pun macam sedang kena tempias plan Freemason ni, semenjak PRU 12 kita dah huru-hara.. Tapi siapakah wakil freemason kat Malaysia ni? Emm.. Ntah la.. Walallahua'lam.. Tapi cam ada tanda-tandanya..

Sama-samalah kita membuat persediaan untuk menghadapi semua ini..

Teruskan menulis GAP!!

Esperalzi said...

Hidup Bangsa Melayu! Mampus Bangsa PAS dan Bangsa PKR! Mereka dalam PAS dan PKR bukan Melayu dan bukan Islam! Lucutkan segala hak2 istimewa orang2 Melayu dari mereka dan cucu cicit mereka! Aku bercakap atas dasr bekas penyokong mereka!

Anonymous said...

ada GAP TLUPA disamping bloger.. ada aktif komentor yg bersedia membelasah mereka yang LANCANG MULUTNYA..!