Friday, March 26, 2010

FACEBOOK KEADILAN UNTUK SAIFUL DILANCAR !

nampaknya makin jelas anwar sudah mengaku salah.jika benar dia dipihak yang benar,sewajarnya dia berani bertarung di kandang mahkamah melawan saiful.

aku kasihan dengan saiful,cukup kasihan.mungkin ramai yang tak tahu susah hidup dia. dalam keadaan sekarang sepatutnya dia sudah menjalani kehidupan macam orang lain,macam anak muda lain,weekend boleh tengok tottenham benamkan machester,lepak dengan member,pergi tahlil atau kenduri,rumah orang kawin dll.

rakyat harus faham, saiful nak lawan anwar dalam mahkamah.dia nak settlekan kes liwat ini secepat mungkin supaya dia dapat menjalani semula kehidupan seperti orang lain.

sayang mahkamah terlalu taat dengan kehendak anwar.tangguh tangguh dan terus tangguh !

ketua hakim negara, aku dah bosan dengan sikap mahkamah yang terlalu lembut !

hari ini, face book kempen keadilan untuk saiful telah dilancarkan. tujuannya untuk memberi peringatan kepada hakim,pemimpin negara dll supaya jangan ADA DARJAT yang membezakan antara dato seri anwar dan budak biasa seperti saiful !

mohon rakyat berikan seluruh sokongan kepada kempen ini. AKU SAHKAN player dibelakang face book kempen keadilan untuk saiful ini adalah dari kalangan orang-orang yang boleh dipercayai.

KLIK SINI UNTUK JOIN FACEBOOK TERSEBUT !

3 comments:

adib said...

kasihan saiful.jika bukan kerana anwar hari ini saiful sudah mencapai cita2 nya - menjadi seorang pilot
kami sama2 interview mara.dia seorang anak muda yang berbakat tapi sayang

Tai said...

Harap beliau akan tabah menghadapi ujian yang besar ini.

Melayu Pasir Gudang said...

Saiful...kamu berada di jalan yang benar pasti allah akan melindungi kamu, ingatlah allah tidak pernah menginyaya hambanya,allah tidak pernah tertidur atau terlupa...

Sahabat-sahabat penyokong saudara saiful marilah kita beramai-ramai sembahyang hajat untuk saudara kita yang terinaya ini, moga berkat solat hajat kita itu segala beban dan kesusahan yang di tanggung oleh sahabat kita saudara saiful ini akan segera berlalu dan sinar cerah menanti di hadapan.