Monday, March 15, 2010

HUJAN LEBAT RAKYAT TAK BERGANJAK ! TAHNIAH UMNO KOTA RAJA !







malam tadi hujan lebat. malam tadi ada ceramah umno anjuran bahagian kota raja. malam tadi tadi jugak seluruh hadirin yang rata-rata rakyat dari parlimen kota raja tak berganjak dari mendengar ceramah pemimpin umno walaupun hujan turun dengan lebat.apa makna semua ni ? makna nya pkr dan pas bakal terlingkup kat kota raja !

ceramah ini merupakan satu permulaan cukup baik untuk umno kota raja merampas semula tahta yang telah kecundang, parlimen kotara raja dan dun sri muda/dun sri andalas ..macam biasa,mana-mana ceramah pembuka tirainya adalah tuan rumah. ketua bahagian umno kota raja sdr kamarulzaman berucap..

malam tadi ceramah cukup panas. dipanaskan dengan terjahan paling keras oleh zahid md arip,disusuli dengan pembentangan fakta dan angka oleh mantan menteri besar dr khir.dr khir balon kalid gagap,theresa dan adun sri muda yb mangkok suhaimi shafie..yb mangkok ni pernah jatuhkan hukum gugur iman,kafir,takde syahadah kat aku gap pasal aku panggil anwar najis ! ezam seperti biasa balun anwar kaw kaw.

kalau kau tanya aku, movement yang bagaimana aku mahu umno bergerak..jawap aku movement yang macamni yang aku nak..umno itu datang dari kampung dan dari kampung jugaklah ia harus kembali turun dan balun pakatan.

turun kampung ke kampung, berceramah di pentas terbuka dan balun pas pkr dan dap. kaedah sebegini pernah dilakukan oleh 113 pertubuhan melayu di selangor tahun 1946 yang akhirnya membentuk satu gabungan jitu membantah pembentukan malayan union..

apapun bangsa melayu harus ingat satu pesanan penting dari ceramah malam tadi. exco selangor si xavier laknat tu pernah menggelarkan pas sebagai sebuah parti islam taraf bajingan ! siapa cakap ? ezam yang cakap..apa nak jadi pas ni ?!

24 comments:

Esperalzi said...

Tahniah GAP! Semoga usaha blog anda mendedah dan memerangi kekafiran, kekufuran, kesesatan, kekristianan,kehinduan,keharamjadahan Parti AlKafir Se Malaysia yg sinonim juga dgn Parti AlYahudiah Se Malaysia (PAS) diberkati Allah. Setelah sokong PAS 1998-2008 dan undi PR pd 2008 krn terlalu benci UMNO pd waktu itu, saya kini sangat benci pada PAS. Saya tak ambil masa lama menyedari PAS sudah jadi parti kafir pasca 2008. Selepas beberapa bulan saja lepas PRU12 saya sedar PAS dah kafir dan rosak aqidah, saya terus benci parti itu sampai hari ini melebihi benci saya pada Yahudi dan Zionis. Saya baru sedar kini sejahat2 UMNO masih pertahan Melayu dan Islam. UMNO bak daging lembu yg busuk tp masih halal dan boleh dibasuh, dicuci, dimasak dan masih boleh dimakan. Sesegar PAS adalah ibarat daging babi yg walaupun segar tetap daging haram! Haram dan berdoasa besar org2 Islam, menyokong PAS!

Anonymous said...

aku setuju dgn cakap ko...kena turun all out...bgtau rakyat yg depa dah kena tipu hidup2 dgn firaun2 kecil nie.....

melayuangkat said...

Salam,

Semoga berjaya.

Masalahnya sekarang, ada segelintir orang Melayu yang melebih2 dan bersubabat untuk menjatuhkan bangsa sendiri. Mereka buta sejarah.

Local Fighter said...

Nak kalahkan Xavier Jayakumar kat Sri Andalas tu senang je bro..dah ada calon.

Kalau dia masuk bertanding, semua boleh tertonggeng!

Karam Singh Walia TV3 tu! hehe.. dia kan duduk kat Tmn Sri Andalas!

Hari ni mengadu Aduan Rakyat jalan berlobang, esok jugak MPK tampal! hehe...

Anonymous said...

sedarlah wahai melayu..sapa yang bedal duit berbillion dr projek PKFZ? PKR ke?PAS ke? DAP ke? Pemimpin2 engko la yg kaya raya.buat rumah sampai 20juta..orang kampung apa dapat.Fikir la guna otak yg waras.

kulatlapok said...

ha ha ha ha aku difahamkan semua cawangan kena hantar orang2nya ke majlis tu bagi memenuhi kerusi2 yg disediakan. kalau tak hantar..?? biasalah...mereka yg hadir secara sukarela? boleh kira dengan jari..

Anonymous said...

salam gap. aku mmg sebak dgn perjuangan seperti yg dilakukan. mengimbau perjuangan pejuang silam membela bangsa, aku insaf! aku benar2 menyesal mengundi pkr pru-12 lepas.

Anonymous said...

Teruskan pendedahan kepincangan PR,pemikiran rakyat telah dipesongkan dengan begitu teruk sekali oleh kuncu-kuncu Anwar Ibrahim.PR hanya bercakap kosong dan hanya tahu berpolitik sahaja...

Anonymous said...

tak payah payong payong kan penceramah tu........
adat berjuang....yang dengo basah, yang bercakap kena le ruyup...
baru le khalid gagap kena ngap....
GAP
......aku tengah tunggu azmin-anwar-shamsidar dari engko.....sekarang aku terima hakikat sebenarnya Umi Hafilda srikandi MELAYU

Anonymous said...

Saya pun ada cuma 300-400 ratus orang je,itupun nak napi.

GAP KEMBALI said...

ada orang panas pasal aku bezakan gambar ceramah umno yang dapat sambutan dan ceramah pkr yang lesu takda sambutan..

sabor kulatlapok,aku tau hati mu tak keruan..

tu la pasal dok lama-lama dalam tempurung pas, sampai berkulat otak kau yg lapok...hehe jangan mare haaa..

300-400 lebih baik dpd ceramah suhaimi pkr yang kosong dan null tu..sabor brader..aku tahu hati ko panas..

nantikan gambar ke 2 aku !

Anonymous said...

Edar2 kan DVD atau Youtube ceramah tu.. ramai lagi yg tak sempat hadir..

Din.

Tok Pambu said...

Ada derma jihat tak?

Klu ada, dah tentu semua pencacai UMNO akan bertempiaran lari tinggal kan ceramah.

Tak leh lawan ceramah PR, tak perlu angkut2 dan sanggup pula berderma jihat.

Itulah hebatnya PR

joehan said...

to anon 7.22 am..

ko ni..xabis2 dgn modal tu..tp ko tau ke bngse ape yg songlap duit tu..bangse cine la bodoh..xkn tu ko nk kaitkn dgn umno/melayu..xknla tiap perbuatan org bn nk kne kaitkn dgn umno..
ko lupe ke tiap ari ko mkn beras subsidi,mnyk msk subsidi,tepung subsidi,gas subsidi,gula subsidi,subsidi pendidikn dr gov..
nikmat keamanan n kestabilan ekonomi yg gov dh bg xde plak ko bersyukur...
mmgla gov xsmenye baik..cm perlaksanaan hukum islam..xsempurna lg..so ddk la sm2 berbncang..bkn duk ingt dendam lm mcm pas kne tendang dr BN.buangla sft dendam tu.Nabi anjurkn perpaduan ummah.bkn persengketaan.

kingnek said...

shamsul yunos, hahaha. Rupanya si kuda jew tu demam boleh attend meeting, hahaha. HERO REMBAU!

Kalau si mangkuk ni aku nampak kat Singapura, siap. Kalau tak kena tampar, aku ludah kat muka dia.

Najis pe Khairy, dengar2 ketika undian pemuda itu hari, talian dia dengan Anwar Ibrahim (agen jew) tidak terputus selama 7 jam.

Kalau lah BN dapat menang PRU 13, Najib usah lengah lagi, habiskan Khairy, usir dia keluar UMNO. Aku tahu Najib tengah susun strategi dan tidak boleh terlalu awal keluarkan kanser dalam umat Melayu Islam ni, tapi jangan lambat sangat.

Selain Wenger Khairy, aku rasa rakyat jelata termasuk aku orang Singapura naik jelak tengok muka mangkuk ni. Belajar kat United World College, mesti terlalu banyak pil E dia makan, itu sebab berbual selalu merapu

Melayu Pasir Gudang said...

Nalapambu...kaki ampu,

Orang UMNO dan Barisan Nasional memberi ceramah secara percuma untuk menyedarkan rakyat yang telah di tipu hidup-hidup oleh puak pembangkang.
Kami tidak macam kamu yang MAKAN DUIT GOLONGAN MARHAIN dengan dendangan fitnah dan maki hamun. Kutipan hasil mengemis tu pun tak pernah di auditkan. Aku dengar ada pada satu ceramah tu puak PAS dan PKR berebut membahagikan hasil sampai bergaduh-gaduh. Apa lah punya kemarok.

Unknown said...

@nalaambu
buka le sikit fikiran engko tu... kan ke blog ni umpama "bunga tai ayam"....namanya busuk TETAPI orang macam engko suka pula menciumnya.... engko datang, bukan ada sapa bagi duit....begitu juga pengunjung yang lain....tolong betulkan persepsi anda...yang datang mendengo ceramah kat selangor untuk pihak engko tu yang di bayo duit, tapi dia orang lagi pandai...bagi duit dia orang sapu, yang ternganga, siapa GAP ? yang engko panggil mangkuk hayun tu... aku cepat lupa nama yang aku benci...
@nalakambu
TOLONG BACA APA YANG DI TULIS OLEH @Esperalzi....aku menghormati mereka yang seperti @Esperalzi
aku punya rumusan "
@Esperalzi seorang yang berpendidikan tinggi....pada suatu ketika terlalu bencikan pemimpin2 UMNO dan bukan bukannya entiti UMNO itu...tetapi beliau seorang yang rasional bila mengenangkan nasib anak bangsanya MELAYU yang agamanya mesti ISLAM
@Esperalzi
apa pandangan engko, kalau aku kata, " sebusuk busuk UMNO, adalah se baik baik PAS "

Anonymous said...

masukkan la dlm you tiub...boleh kami tengok sama...pembohongan demi pembohongan umno...kehkehkeh...

Anonymous said...

mana ada manusia percaya ramai orang datang dengar ceramah umno...tak ada punya...lain la klau bgi duit poket, bas free dan paksa budak sekolah...kehkehkeh...

jangan kata manusia..ayam itik pun tak caya...kehkehkeh...

TebuHitam said...

ceramah nie aku ada kat situ.janji ada 3 penceramah tapi terlebih satu.takpe!! aku memang pueh hati dengan ceramah mereka.
Memang ramai...
aku sampai awal.nampak ramai yg ambil tempat.aku duduk bwh khemah selang 3 baris dari kerusi Dr Khir dan saudara Ezam.
Hujan turun tak mematahkan pendengar utk terus mendengar ceramah Ezam.Ezam kata "saya duduk penjara 2 tahun boleh tahan tak kan hujan begini tak boleh tahan".hehe.. syabas sdr Ezam.

Anonymous said...

gap,

datang la kat ampang, tak de pun penceramah UMNO, seringya PKR & PAS..camana nak menang nnti...wakil ampang pun penduduk tak kenal..

Anonymous said...

sapa la nak pegi dengar ceramah umno...kehkehkeh...panggil la sapa pun hero2 umno..pasti kerusi lebih banyak dari orang..kehkehkeh...

tapi tak aci la main cut paste gambar2 dlm cerita ni...kehkehkeh...

sudah la...orang dah insaf dah semua...

cukup la..adik beradik..anak beranak..semua dah kenyang..cukup la...

anak mahadir dah billion air..
adik najib dah billion air..
yg lain2 tak payah cerita la...
buat perabih boreh yooo...

kehkehkeh...

Anonymous said...

patut korang bersyukur Allah tak turun kan panahan kilat kat sampah yg menghina ulamak...umno ni mmg sampah...bullshit

Anonymous said...

ini ko kate ramai.kesian....