Saturday, March 13, 2010

KALID GEREJA LAWAT KAWASAN PAKAI MERC !


nampaknya kalid gereja makin banyak mulut. dia ni suka tersengih ,sengih dia macam siput sedut.ada maklumat panas..dia kerap melawat kawasan dengan mercedes 2 door coupe yang berwarna hitam.. plat 4008....

dia makin menunjuk angkuh. mencabar zul berdebat isu ALLAH. dia sudah menunjukkan kehebatan dan keangkuhan sebagai pemimpin pelacor agama daripada pas..bila isu ALLAH itu sultan selangor suruh dia senyap, dia tetap berdegil.mahu tunjuk hero pas yang bangsat.

aku suka dia macamni. dia membawa bendera pas dan dia lupa bukan semua ahli pas suka mangkok hayon ni..survey NGO aku di shah alam dah paham akan isu kalimah ALLAH dan hampir kesemua responden penduduk shah alam sudah sedia terajang kalid gereja,rodziah dan yakop sapari keluar dari shah alam pada pru ke 13..

kalid gereja pakai mercedez coupe 2 door ronda-ronda lawat kawasan.. dia mesti menangis punya bila aku 'dedahkan' beberapa lagi cerita pasal dia lepas ni !

26 comments:

Jo said...

Dedah jangan tak dedah...kasi telanang habis...ini orang sesat..
syabas GAP
Meluat tengok org. ini...tiada idea membangun...cuma idea memusnah je dia ada...

FAN said...

GAP..Teruskan perjuangan.. Sesungguhnya Allah telah takdirkan GAP untuk menjadi menyuluh kepada kegelapan yang menutupi minda ramai Melayu pada PRU12..Jangan putus asa dan jangan mengalah. Halangan dan cabaran pasti muncul pelbagai cara dan bentuk..Cacian dan makian sudah tentu merintangi setiap langkah GAP..Tapi percaya lah ramai yang telah sedar tentang kesilapan masing-masing apabila memberi peluang kepada mereka yang tidak patut di beri peluang..Kemusnahan melayu semakin menghampiri..Dari itu sumbangan GAP amat dihargai dan harap sangat diteruskan...

Anonymous said...

apa panggil khalid sebagai khalid gereja? cuba orang panggil bapak dan mak kamu bapak mak gereja macam mana. gunalah otak sikit ni ke orang melayu dan islam.

Anonymous said...

dedah je GAP..
aku memang menyampah dgn mamat ni..

sejak jadi MP ni mana pernah tgk batang hidung..baik aziz shamsuddin lagi..sekurang-kurang ada jgk jenguk org di seksyen 2 mcm aku ni..

usir je dia keluar drp shah alam dl pru 13..

Anonymous said...

DEDAH JGN TAK DEDAH....BIARKAN IANYA KENA LUDAH....SIKIT HARI LAGI KAU TERIMALAH PADAH....DAJAL BERTOPENGKAN MANUSIA BERSIFAT HARAMJADAH....KALID GEREJA AKAN BALIK KEGEREJA...BIARKAN DIA TERKINJA2....BERSAMA KERISTIAN YG DIA PUJA....KALIMAH ALLAH SANGGUP DIA JAJA....SATU HARI KAU AKAN MENYESAL....DGN SIKAP MU MACAM SIAL....JAHANAM LAH KAU SIDAJAL...DRPD HIDUP LEBEH BAIK KAU AJAL.....ummi merdeka said

Anonymous said...

FUCKATAN RAKYAT dah bermarkas kt gereja la pulak yer ...father anwar bagi ceramah esok kn sembayang!!!!!

kingnek said...

Kepada anonymous, tak bole panggil Khalid gereja eh? Khalid 'kuil' Samad lagi sedap ke?

Si Khalid Samad ni bukannya ulama, bukan aku kata hanya ulama bole komen pasal agama, tapi si Khalid ni terang2 nak undi orang kafir aje, nampak sangat dia nye bongkak nak debate dengan Zul Nordin.

Korang fikir seorang lawyer yang pandai berdebat boleh kalah dengan pembaca pamphlet seperti Khalid Samad ni?

Hahaha, si Khalid ni ilmu cetek, bukan aku kata aku terror, tapi setakat baca beberapa article online dia dah fikir dia lebih hebat dan gagah dari Ustaz Haron Din.

Mamat ni banyak orang PAS pun tak suka dengan dia, dia di pihak Erdogan bersama Husam Musa yang teringin benar nak jawatan tinggi dalam PAS.

Apa jadi adalah wakilan PAS tolak puak Erdogan secara terang-terang.

Nasihat aku pada Khalid adalah keluar dari PAS dan masuk PKR atau DAP, pemikirang dia lebih cenderung kepada Islam liberal atau Islam sesat.

Anonymous said...

Kite wajib tendang keluar khalid gereja dr shah alam!!...

Anonymous said...

Salam, apasal tiba2 libatkan mak ayah lak nih? haa, aku tau, ni mesti anak Khalid Samad nih..

Anonymous said...

GAP, ko tak teringin ke nak wat side income letak iklan macam http://kedahlanie.blogspot.com

ps: sambil2 menyebarkan dakwah

Sinis Malaya said...

Aku rasa orng2 Shah Alam takmo 'kena tipu' ngan janji2 pembangkang lagik...

harap satu selangor akan sedar....

Anonymous said...

jom kita lancar kempen MALAYSIA AMAN TANPA ANWAR(M.A.T.A).biar kali ini MATA pula menjatuhkan anwar.

anak gap

Anonymous said...

website paling bangang dlm malaysia...mencerca orang sampai letak tanda salib...masya allah..

webmaster ini saya pasti akan dilaknat oleh Allah tak lama lagi..

orang yg sujud setiap kali masuk waktu sembahyang..disalibkan..saya percaya tulah dosa webmaster ini dan koncon2nya pasti akan sampai...hehehee..

mereka ini mungkin mati aksiden..mati terbabas..anak beranak sakit..rumah terbakar dan sebagainya...

ingat..balasan Allah...kadang2 belum sempat masuk lubang kubur..dah dapat balasan...

webmaster ini..demi sebuah parti bernama umno..sanggup meletak salib pada dahi orang yg selalu sujud kepada allah...

mudah2an anda mendapat balasan allah secepat mungkin...

amin...

Anonymous said...

webmaster ni kurang akal waras nampaknya...

you ni seolah2 dikelilingi iblis2 dan syaitan laknat (penyokong umno yg komen), you rasa seronok sangat kalau orang puji2 you buat jahat...dasat...

sokong kempen said...

STUJU NG KEMPEN MATA. NI TAMBAHAN KEMPEN..back to old style.. kita pakai 'Tanah Melayu'. bangsa 'Serik Kok' kita pakai 'China'. (ni ejaan bangsa yg betul). apa2 fardu solat kita baca surah alikhls : kul hu wal lah hu a had...- jgn tinggal !

merah said...

Jgn kita hanya sibuk dgn "wahabi" sahaja, ingat islam "liberal" pun sama jahanamnya. Tapi yg heran tu, kerajaan takut sgt nk ambil tindakan dgn mereka ni, contoh yg ada puak2 yg pejuangkan kaum hawa tu!! Komen2 mereka ni byk yg mengelirukan tp kita biarkan saja. Mereka ni beajar baca buku sendiri saja kemudian buat rumusan sendiri guna akal yg dipandu setan. Bukan ke dari dulu kita dinasihatkan, kalo nk belajar agama, kena berguru! Tp tguk guru, jgn lah pulak berguru dgn "ayoh ping" atau pun "rasul melayu" tu. Itu tentulah nk cari nahas!!

GAP KEMBALI said...

anon 7 :13 am

setakat tu je ke ? tak kuat tu..the harder the better.

kingnek said...

setuju dgn pendapat merah, Islam liberal memang patut disiasat, kalau Dr Asri pihak berkuasa boleh siasat atas dasar wahabbi, takkan Islam liberal yang aku rasa sama bahayanya lebih, dibiarkan sahaja

Punk5 said...

haha.. pas pn kafir kn org.. penat2 org tu smbhyng tunggang tunggik 5 waktu. pas suke2 kate org tu kafir tolak islam hanye sbb die sokong umno.. korg lg la teruk, brjubah, brserban. tp sumpah org yg xsame pndapat dgn korg..

Anonymous said...

Kenapa YB Khalid marah sangat dengan NGO Islam. Semasa penduduk Islam Seksyen 19 minta campur tangan NGO Islam atasi masalah kuil haram yang sudah di tahap kronik beliau begitu marah. Rujuk surat beliau pada 10/1 dan 12/1/2009. Kedatangan NGO dituduh datang buat provokasi didalangi penyokong UMNO. Kenapa tidak fikir masalah penduduk Islam? Pelbagai aduan dibuat melalui surat2 dan perjumpaan tidak ada perubahan pun.Penduduk salahkan PR yang batalkan pemindahan kuil ke Seksyen 22. Penduduk sudah bersusah payah mengadu kepada Istana pada Julai 2006, BPR dan Biro Pengaduan Awam Julai 2007. Penduduk terima info pada 29.12.2007 daripada mbsa kuil akan dipindahkan ke Seksyen 22. Tetapi dibatalkan selepas PR berkuasa March 2008. Pihak kuil gantung bendera PAS dan PKR di papan notis larangan ceroboh tanah PKNS. Gangguan yang dihadapi semakin teruk apabila kumpulan 303 masuk kawasan penduduk. Perarakan bawa patung dengan iringan gendang bising melalui dihadapan rumah penduduk Islam dibuat hingga tengah malam. Pada Disember 2008 gangguan semakin teruk ubahsuai besarkan kuil terus dibuat. Penduduk mohon bantuan NGO Islam. Tetapi YB Khalid dengan ego bertegang leher dengan NGO memihak pihak kuil. Surat beliau pada Januari 2009 telah dijawab oleh penduduk melalui blog2 NGO. Blog2 penyokong PAS menyokong YB Khalid menyalahkan penduduk. Penduduk terus bantah minta kuil pindah akhirnya diberitahu dipindahkan ke Seksyen 23. Kawasan yang begitu luas diperuntukkan walaupun di Seksyen 19 mereka ceroboh tanah PKNS dan mengganggu ketenteraman awam. Bacalah blog yang siarkan surat yang ditanda tangani oleh Adun, AP dan pihak kuil pada 7.5.2009 selepas 2 hari penduduk 19 hantar bantahan kepada MB Selangor. Pada 8.5.2009 YB Adun jawab pihak kuil setuju pindah dan akan selesai masa terdekat. Bantahan hebat penduduk 23 kuil dipindahkan kekawasan mereka kerana sudah maklum masalah di Sek 19. Kalau penduduk 19 disokong 3 NGO mereka di Seksyen 23 disokong 10 NGO Islam. Kenapa bawa kepala lembu jadi marah?. Bagaimana perasaan penduduk 19 bila pihak kuil bawa 3 patung besar kuda terbang pada 27.7.2008 melalui hadapan rumah penduduk Islam pada jam 1 pagi. Penduduk tegur bising mereka ugut, selepas polis pergi mereka jerit Melayu bodoh. Malah pada 9/8/2008 salinan surat lapuran polis diserah kepada YB Khalid di Masjid Ubudiah. Pada 12.8.2008 perjumpaan penduduk Islam pihak kuil yang datang terlalu ramai, dengan YB Adun2 dan AP. Seorang Ustaz dari PAS jadi pemerhati pada malam itu buat komen YB Khalid memihak Hindu Kuil. Beliau telah memperkenalkan penduduk kepada NGO kerana beliau yakin hanya NGO Islam sahaja yang dapat membantu masalah penduduk. Jadi harap YB Khalid usahlah buruk sangka kepada NGO Islam. Penduduk Prihatin Seksyen 19.

Anonymous said...

Cam gampang..

Kalid the one said...

la.. yang mamat sokong khalid ni tak takut dpt dosa subhahat ke?. dia bias kristian dan bias hindu (baca komen sec19)..Bias dia sampai Zul Nordin pun marah! report polis lg..dia takut KAT Allah atau DAP? memang la kuil letak bendera PAS kat kuil rasa cam bangga je!..tp nak suruh ko pikir.. rasanye takyah la

joehan said...

wahh...ade ank didik n.ajis la kt cni..doakn keburukan n kecelakaan saudara seagama..btul kate pnykong gap ni..kt gap ni cume letk salib je kt dahi khalid gereja tu..tp org pas yg terer bab2 islam ni dh kafirkn berjuta2 org islam yg msk umno..selambe je tentukn syurga neraka yg sememangnya jd urusan Allah..even malaikat pon xbrani nk tentukn syruga neraka..tp n.ajis brani..hahaha..wei pnykong PR..meh berdebat dgn aku psl n.ajis kate pangkh pas msk syrga..hehehe..
xpon korng sndri cbar bang nuar berahi korng tu angkt sumpah laknat..tgk spe yg kne laknat..ni blum angkt smpah pon dh mcm kne laknat je..hahahaha..

Anonymous said...

Khalid Samad dengan Khalid Ibrahim dua-duanya GOBLOK !!

Yang sokong dia pun sama GOBLOK !!!

Bila dah GOBLOK apa depa buat dan cakap semuanya GOBLOK!!

Cakap jawa GOBLOK, cakap Melayu SEWEL!!

Orang SEWEL serupa dengan orang GOBLOK.

Orang GOBLOK cakap memang merapu-rapu.

Esperalzi said...

Pada Anonymous 6:12 PM: Memang patut pun si Kalid ni dipanggil Kalid Gereja. Bahkan dia patut dipanggil juga kalid Hindu Paria, muka dia pun dah macam Hindu, takde seri Islam lagi. Alang2 dah letak salib kat dahi dia, letak juga nandek, baru cantik muka dia. Dia sokong Hindu buat kuil sebelah surau, dia sokong Kristian pakai Allah. Tu lah korang penyokong Parti Ajaran Sesat (PAS), bila ko label org takpe, tp bila org label ko, tau pulak marah. Dah pun disebut dalam hadis bha org2 yg suka kafirkan org maka Allah akan buka hati org lain pula utk kafirkan dia. Semoga Allah mampuskan PAS dari muka bumi! Aku tak sabar lagi tunggu PRU13, aku nak hantar PAS ke neraka!

Anonymous said...

Pendedahan oleh blog sejarahmelayu.blogspot.com pada 11/9/2009 - Kaitan IFC dengan isu kuil Seksyen 23, dan blog idealismalaysia.blogspot.com pada 2/9/2009 - Bina kuil di Seksyen 23 bukti pakatan pandang rendah Islam dan Melayu wajar diberi perhatian. Jika benar apa yang didedahkan ini YB yang suka berlagak ini memang lebih sokong kepada bukan Islam. Petikan surat blog beliau pada 12/1/2009 "Landasan kita adalah Islam dan kalau tak berapa tahu Islam mengajilah. Datang kuliyah agama atau pun ceramah PAS, Insya Allah semuanya akan jelas." Kalau beliau rasa hebat berceramah bidang agama kenapa JAIS tarik balik tauliah dia? 1000 penduduk Shah Alam tanda tangan sokong JAIS. Cakap tak serupa bikin.