Sunday, March 7, 2010

MELAYU MACAM KLU KLAX KLAN.. PULAK DAH ?

uuuhh..sadis sungguh bila petra 'yang takde telor' balun perkasa, sebuah NGO melayu yang bangkit pertahankan hak melayu dalam perlembagaan. kata petra raja takde telor ni, perkasa macam KKK atau klu klax klan, sebuah pertubuhan kulit putih yang cukup rasis kepada bangsa kunta kinte di amarika.

cerita perkasa dibalun dalam malaysia today ini adalah sambungan kepada siri-siri artikel penulis tamu undangan dalam web tersebut. sebelum ini azly rahman yang menulis dari amarika jugak membelasah perkasa.katanya perkasa rasis.

dah macam-macam branding dan gelaran gang-gang perang saraf politik pakatan ni buat kat bangsa melayu. rasis,anti bangsa asing,malay supremacy,ketuanan melayu semuanya diolah dengan begitu taksub tahap maksima..

hari ini klu klax klan,esok lusa mungkin lebih ganas sikit. mana tau melayu disamakan dengan ideologi mein kampf karya agung pemimpin aryan adolf hitler.

siapa tahu mungkin bulan depan melayu dikaitkan pulak dengan ideologi ala-ala ortodoks kristus radovan karadzic. atau mungkin melayu akan dikaitkan dengan kim jong ill, pemimpin rasis korea utara..

benda branding kat bangsa melayu ni akan berterusan , ini telahan aku. pasal fasal branding ni merupakan siri popular mainan politik pakatan mempengaruhi,menghipnosis,mengkhayalkan,meng ganja kan pemikiran pengikut taksub mereka.

siapa yang ajar dorang stail perang politik murahan sebegini ? tak lain si kepala munafik anwar ibrahim.lagi sorang tengah sakit kat hospital . dua dua kong kali kong.

perkasa tu lahir hasil gabungan kesedaran bangsa melayu. tak kisah dia umno,pas,pkr atau atas pagar semuanya bersatu atas satu matlamat, mempertahankan hak melayu dalam perlembagaan.

nampaknya usaha mempertahankan hak melayu sudah menjadi kesalahan bagi mereka (pakatan)..itu baru pertahan,belum lagi sebut ayat menambahkan..

aku sebenarnya tak kisah sangat pun tentang mainan mereka ni. semuanya berdasarkan mainan persepsi dan terma terma populis yang negatif digunakan sebagai bahan kempen meng ganja kan kepala hotak pengikut mereka. fahaman ganja sebegini takkan bertahan lama, bila bekalan dan habis pada waktu itulah yang kena ganja mengamuk.

dah terbukti bilamana adun dan ahli parlimen pakatan keluar ramai-ramai. aku dah rasa, semakin takde ummph pulak la cara petra,pas,anwar serang kita. macam bodoh je. aku boleh contohkan begini, padang jawa fc ada hati nak berentap dengan real madrid. lebih kurang macam tulah status perang politik sekarang ni..

semalam aku tengok awani, debat khir toyo dengan raja katak malaysia saifudin nasution. khir toyo usik sikit je bila dia cakap pkr ni dalam denial syndrome bila mengupas isu ketidakpercayaan wakil mereka pada pimpinan..usikan sebegini dari khir buat saifudin melompat lompat, memotong cakap,meninggikan suara.. gerak badan dah nampak saifudin makan hati bila khir toyo kata macamtu..

saifudin tak dapat mengawal emosi. fakta yang diberi terlalu apologetik,nombor dan angka tidak di seli kan dengan fakta dokumentasi...

macamtu jugaklah dengan petra. melayu dipanggil klu klax klan kononnya dengan gambaran sebegini ia secara langsung akan merosakkan,merendahkan moral pejuang melayu..mmmm..

takpe lah dah dia nak perang macam ni kita layan je lah si botak IQ 25 ni.

22 comments:

penjejak awan said...

Sedih bila melayu sendiri mahu menghapuskan ketuanan melayu.
Manusia2 begini bak kata Ahmad Nisfu dalam Seniman Bujang lapok "kecik2 tak mampos bila besar menyusahkan orang".
Apa mereka merasa melayu ini bukan tunjang kekuatan hingga mahu menghancurkan melayu.
Apa salah melayu hingga manusia2 HIPOKRIT ini terlalu angkuh sangat mahu menjahanamkan melayu.
Cuba lihat bangsa lain tak ada bertengkar pasal bangsa malah mereka bersatu bila membabitkan isu mengenai bangsa mereka.
Tapi melayu yang HIPOKRIT ini sanggup memporak peranda akar umbi melayu demi kepentingan peribadi.
Sayang seribu kali sayang Melayu2 HIPOKRIT ini mendapat pula sokongan dari orang2 melayu yang tunggul kayu kerana itu pemimpin IDOLA mereka kena jual pun tak apa.
HILANG KUASA MELAYU,HILANGLAH MELAYU.BILA MELAYU TIADA KUASA APAKAH ISLAM AKAN BERSINAR.

raja kapurrr said...

Melayu tikam Melayu.Itu sebab bangsa asing makin berani dengan Melayu sebab ramai sikitol dan raja mandeliar yang menjadi kepalanya.

Sibotak tu mana ada jiwa Melayu.Aku tak tahu kalau dia reti cakap Melayu ke tak.Tapi sibotak tu masih ada pengaruh pada anak2 muda Melayu yg tolol2 tapi perasan bagus,melalui media yang dia kuasai.

Mereka ini semua adalah pengkhianat Melayu.Rasis konon.Kalau Melayu rasis takkan bangsa2 asing dan kaum2 pendatang boleh dapat taraf warganegara masa Tanah Melayu nak merdeka dulu?Takkan diorang boleh hidup senang-lenang mengaut hasil dan kekayaan melimpah ruah di bumi bertuah ini tanpa gangguan?

Kenapa susah sangat polis nak tangkap botak ni?Bukan itu hari kata ada minta tolong interpol ke kalau tak silap?Aku rasa sibotak ni imun,kebal,tak boleh kena tangkap,jangan2 sebab dia ada darah raja kot?

abuzarzainal said...

Sorang kat UK, sorang kat US. Takat melalak dari belakang monitor sapa pun bole jadi hero.

Mari sini, sama-sama kita berpanas kat sini (bumi sendiri), mari kita sama-sama kais pagi makan pagi, kais petang makan malam. Orang tak pernah kerah tulang 4 kerat, Pernahkah keringat mereka ini jatuh di bumi bertuah kita ini? orang tak pernah tahu susah nak berkokok pasal racism?

Yang aku mahu anak, keluarga, agama, bangsa aku selamat & sejahtera dan tak akan susah demi idealist-idealist 'mat salleh' bontot hitam ini menegakkan idea mereka. Kalo ini akan melabelkan aku rasis, maknanya aku mengaku aku orang paling rasis dalam Malaysia ni. Apa nko nak buat RPK, AR??

Kamu ingat 'master-master' mat salleh kamu tu semuanya 'fair & balanced'? Kalo kamu fikir macam tu eloklah kamu berdua pergi cari puncak tertinggi, lepas tu kamu dua loncat tanpa payung terjun.

Anonymous said...

Dlm hati meka sbeno nya takut juge kuasa melayu hilang..tp sebab stand parti. ada jawatan lak tu. rasa2 cam beso le, bepegang prinsip kunun.. KITA AKAN BASUH BERSIH2 PRU13 SEBAB KITA TAK AKAN SEKALI2 JADI BANGSA BOSNIA II. Meka tahu HANYA PERKASA satu2 punca MELAYU akan bersatu(depa tau umno tak dpt jalan keluar dgn msalah KJ itu-Sayap paling lemah nk memimpin barisam muda melayu). HARAP PAKLAH DPT selesaikan ONCE FOR ALL...Please Tarik keluar Org yg dkatakan MINAT anak anuar sbelum ni..We need New LEADER!

Anonymous said...

Dlm hati meka sbeno nya takut juge kuasa melayu hilang..tp sebab stand parti. ada jawatan lak tu. rasa2 cam beso le, bepegang prinsip kunun.. KITA AKAN BASUH BERSIH2 PRU13 SEBAB KITA TAK AKAN SEKALI2 JADI BANGSA BOSNIA II. Meka tahu HANYA PERKASA satu2 punca MELAYU akan bersatu(depa tau umno tak dpt jalan keluar dgn msalah KJ itu-Sayap paling lemah nk memimpin barisan muda melayu). HARAP PAKLAH DPT selesaikan ONCE FOR ALL...Please Tarik keluar Org yg dkatakan MINAT anak anuar sbelum ni..We need New LEADER!

Anonymous said...

Dlm hati meka sbeno nya takut juge kuasa melayu hilang..tp sebab stand parti. ada jawatan lak tu. rasa2 cam beso le, bepegang prinsip kunun.. KITA AKAN BASUH BERSIH2 PRU13 SEBAB KITA TAK AKAN SEKALI2 JADI BANGSA BOSNIA II. Meka tahu HANYA PERKASA satu2 punca MELAYU akan bersatu(depa tau umno tak dpt jalan keluar dgn msalah KJ itu-Sayap paling lemah nk memimpin barisan muda melayu). HARAP PAKLAH DPT selesaikan ONCE FOR ALL...Please Tarik keluar Org yg dkatakan MINAT anak anuar sbelum ni..We need New LEADER!

Tamingsari said...

RPK seorang melayu yg malu kerana dia melayu. Apabila dia memandang rendah perjuangan bangsanya ini bererti dia berjuang untuk bangsa lain. Dia akan senang hati melihat bangsanya pupus. Inilah manusia yg tdk ada rasa sayang pada negara tempat bernaung masa depan zuriat
keturunannya.

Tindakan kumpulan Klu Klux Klan adalah keterlaluan. Mereka berjuang dgn keganasan senjata. Membunuh dan merosak harta benda kaum kulit hitam. Mereka masih beranggapan kulit hitam hanya layak sebagai hamba abdi kpd bangsa berkulit putih. Kepercayaan mereka adalah mereka sebagai the superior race. Klu Klax Klan memperjuangkan kepentingan hak bangsa mereka disamping menafikan kepentingan hak kulit hitam.

PERKASA berjuang untuk kepentingan
hak orang melayu tanpa menafikan kepentingan bangsa lain. Kita rela berkongsi kehidupan dan kuasa politik dgn bukan melayu dgn syarat hak istimewa orang melayu dipelihara seperti termaktub dalam perlembagaan negara.

Sejauh mana kedamaian,kemajuan dan kemakmuran negara boleh bertahan tertakluk pada sejauh mana hak istimewa bangsa melayu diterima.

Anti Agen2 said...

KITA ULANG BALIK GAP.KITA BUKAN RACIST TAPI SUPER RACIST. KITA AKAN TERUS GAGALKAN PROJEK NEGARA HARIMAU II MEREKA..

pai Koliang said...

TOK TERINGAT KISAH SEORANG TOKEY RESTORAN DI KUBANG PASU PADA ZAMANNYA IANYA SANGATLAH KAYA RAYA HASIL USAHA TITIK PELUHNYA DENGAN MEMBELI KEBUN KEBUN GETAH DAN SAWAH PADI SIAPA YANG HENDAK JUAL PADANYA.PENDEK KATA DIA MUNCUL SEBAGAI JUTAWAN DALAM BEBERAPA KERAT SAJA JUTAWAN MELAYU KETIKA ITU DI KUBANG PASU.

BELIAU MEMPUNYAI DUA ISTERI DAN 13 ANAK. SETELAH BELIAU MENINGGAL DUNIA PD AWAL 1980AN, ANAK SULUNG DARI ISTERI PERTAMA MENGAMBIL ALIH TAMPUK PENGURUSAN KELUARGA.AKHIR NYA HUBUNGAN ANAK ANAK ANTARA ISTERI PERTAMA DAN KEDUA JADI RENGGANG KERANA ADA SAJA MASALAH YANG DITIMBULKAN INDIVIDU INDIVIDU DLM KELUARGA TERSEBUT.

YANG SEDIH HARI INI SEMUA HARTA KEKAYAAN TANAH KEBUN DAN SAWAH SERTA RESTORAN SEMUA TELAH BERTUKAR TANGAN MENJADI MILIK TEH K_M K--T.ANAK ANAK NYA 13 ORANG TU SEKARANG ADA YANG MEREMPAT DAN ADA YANG DITANGKAP POLIS DAN ADA YG BEKERJA BALIK DENGAN ORANG YG MEMBELI HARTA HARTA AYAH MEREKA.ADA 4 ORANG CUCU YANG DI KETAHUI BELAJAR DI UNIVERSITI.

YANG SEDIHNYA KENAPA BANGSA DAN GENERASI PELAPIS TAK PERNAH FIKIR MASA DEPAN DAN SANGGUP MENJUAL TANAH TANAH HARTA USAHA TITIK PELUH ORANG TUA PD BANGSA LAIN DAN MUDAH DIPENGARUHI DAN DICUCUK HIDUNG OLEH KAUM LAIN.

INILAH YANG SEDANG DILAKUKAN ANWAR DAN NIK AZIZ DAN SELURUH KAUM PKR DAN PAS YANG OTAKNYA HANYA ADA DIKEPALA KOTE FIKIR UTK KERAS AJA.

AMBIL CONTOH P.PINANG SELANGOR DAN PERAK DIMANA BILA MEREKA KAUM LAIN DAPAT MAJORITI MEREKA AKAN MINTA YANG BUKAN BUKAN,DEMI KUASA PAS PKR IKUT SAJA KEMAHUAN MEREKA.SAIFUDIN NASUTION AKAN NAFI KERAS KENYATAAN BEGINI TAPI DIA SENDIRI PUN KALAU TAK JADI MP,DAH TENTU JADI MACAM KAWAN KAWANNYA YANG LAIN YANG DAH TINGGAL PKR.

INILAH YANG KITA TAKUT UTK 20 ATAU 30 TH AKAN DATANG.SEKIRANYA UMNOBN KALAH DALAM PILIHANRAYA BERMAKNA MELAYU AKAN DIJAJAH SEMULA DAN KEMBALILAH HIDUP DIZAMAN PELITA ATAU ZAMAN GELAP TOK DAH RASA. BAGAIMANA TEORI MELAYU AKAN DIJAJAH SEMULA NANTI TOK BOLEH CERITA.

TAPI CONTOHNYA DAH ADA DISELATAN KITA.YANG PENTING KITA MELAYU BERSATULAH DARI SEKARANG KERANA HANYA INI SAJA MUKJIZAT YANG KITA ADA DAN YANG DITAKUTI MEREKA.

PERKASA ADALAH SATU SATUNYA KAPAL PERANG BARU UNTUK MELAYU MEMPERTAHANKAN HAKNYA.MARILAH KITA RAMAI RAMAI JADI PENUMPANGNYA.

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

Heeeee jangan dilayan yahudi mabuk sekor tu,dia terpaksa menulis untuk tarik perhatian pengunjung ke laman blog dia untuk mengemis duit dari aljuburi wal-liwati.RePuKi sekarang termasuk dalam golongan miskin dan bangsat terpaksa menipu,mengemis dan menyundal sana sini.Heeee dengar citer orang yang gila jubur suka kepada yang botak licin mungkin itu keistimewaan pada si yahudi mabuk tu.muehehehe

Unknown said...

Bro GAP dia nak kata melayu macam apa pun pi lantak dialah, kita kat sini akan pertahankan bangsa kita dengan DARAH dan NYAWA. Kalau dia rasa ada berani balik lah ke negara nie.

Bro GAP dan seluruh pahlawan melayu teruskanlah perjuangan mu....moga allah sentiasa bersama kita menghapuskan pengkhianat bangsa ,agama dan negara.

Mordecai Kucai said...

RPK dan lain lain adalah penderhaka kepada Malaysia.

Mereka telah terang terang menentang perlembagaan. Ucapan mereka tidak bermakna langsung kerana telah menyimpang dari tajuk.

Bukan kah hak Melayu itu telah telah tertulis dalam perlembagaan?. Hak itu tidak dapat di ubah oleh dewan rakyat walau pun majoriti 100%. Hak itu cuma boleh di ubah dengan limpah perkenan Majlis Raja Raja Melayu.

Ertinya selagi ada bulan bintang hak itu kekal. Melainkan berlaku huru hara dan rampasan kuasa di mana semuanya terbatal dan satu perlembagaan baru di gubal ianya boleh mengubah ini semua (Ini cita cita Anwar) . Ianya memerlukan pertumpahan darah! Tidak lain dari itu.

Klu Klax Klan memperjuangkan gulungan kulit putih di bawah perlembagaan Amerika yang tidak langsung menyebut bahawa orang putih mempunyai hak istimewa umpamanya bumiputra di Amerika.

Ianya umpama perjuangan bangsa Melayu di Indonesia di mana hak rakyat adalah sama rata.

Salahkan kita mempertahankan perlembagaan?

KELUHURAN PERLEMBAGAAN

Tak suka Islam masuk ugama lain jangan mahu mengubah asas Islam. Tiada paksaan dalam ugama!

Tak suka Malaysia pergi cari negara lain!

Leen said...

saya sesungguhnya sangat bersetuju dgn encik pai Koliang

Anonymous said...

Ada org rupa melayu.Ada org hati Melayu. Ada org rupa pun takde. Hati pun takde.. ADALAH sgt PENTING SGT GAP REVIEW BALIK siapa sbenarnya dia ni.. BARU JELAS siapa dan apa dia ni...aku pun blank pasal dia ni.. Yg aku tahu bentuk Kepala je

Unknown said...

Pekara ini tidak susah diselesaikan... Kepada yang merasa Melayu rasis dan sewaktu dengannya, pergi Jabatan Pendaftaran Negara, mohon gugurkan status bangsa Melayu dari Kad Pengenalan dan Sijil Lahir... letak lah apa pun bangsa yang kamu rasa amat bersesuaian.

Sambil-sambil itu, tukarlah kerakyatan kamu jika kamu tidak mendokong Perlembagaan Malaysia serta Rukun Negara. Agak-agak mereka ini pun tidak hafal apa yang tertulis dalam Rukun Negara ek.. muahahahahahahaha

Anonymous said...

sapa tahu link ke PERKASA

anticifutbabi said...

Pedulikan Rpk yg gila isim nih. Usah dialayan orang gila merempat nih. biarkan dia mampus kat london sana.

Perkasa teruskan perjuangan. Ramai dah goyang dengan gerakan melayu ini termasuklah cina2 komunis.

Mereka memang sangat takut jika melayu bersatu dan kuat. Lepas ni apa akan berlaku cina akan cuba kendurkan tali yang ditarik dengan memberikan sokongan semula kat mca dan gerakan bila lihat melayu mula bersatu.

Tapi perlu dingat, mca dan gerakan juga memainkan peranan jg utk menghentam melayu secara senyap.. Tindakan secara senyap juga perlu diambil kpd mereka ini. Mereka jg perlu mengambil tanggungjawab. Sebahagian keistemewaan yang telah diberi perlu ditarik balik sebagai pengajaran....

Itu cara bermain politik dengan puak komunis dan penyokong komunis nih!

kingnek said...

Korang ni cakap pasal RPK, korang tahu kan si RPK ni orangnya tak berapa kuat Islamnya?

Itu yang aku pelik, dia asyik nak berceramah di Malaysia Today tentang Islam, padahal diri dia bukannya betul sangat.

Tengok saja isterinya dah bole agak.

Abu Garcia said...

RPK dan Azly Rahman ni contoh melayu-melayu spesis tanpa teloq yang lubang pungkok depa ni sebesar mulut depa. Bila cakap tak sayang mulut sebab yang keluar cuma taik-taik saja. err.. sebab tu lah abang nuar syiiiokk sangat!

doncin cai said...

lubang jubo deme.....tinggal kat negara orang kemudian attacked MELAYU....
memang deme suke jubo !!!!!!!!!!!!!
nak nengok penangan Sang Kelembai, di merata tempat ada....itu baru Sang Kelembai dan bukannya ujian dari Allah swt ada........
aku tak pernah emosional sebegini.... hanya sebab deme ni menghentam PERKASA.....
memang susah berkira dengan suku sakat yang ngatakan jubo tu wangi

Anonymous said...

Tolonglah siarkan kisah hidup RPK ni. Nak tau juga bagaimana cara kehidupan dia. Melayu/Islam macamana dia ni?

Anti RPK Sultan Singpura said...

Beri pehatian khusus pd tulisan..prk..dia ni full time piki camne nk jatuhkan bangsa sendri.. KLU KLEX KLAN SELEPAS BOSNIA JADI MAYAT BUSUK.KluKlexKlan..KutakKanKasimayaKubusuK oleh Bosnia SerboBonohNia kepada RPK Sultan di Singpura