IKLAN BERBAYAR

Wednesday, March 31, 2010

SEHARIAN MELAWAT HULU SELANGOR !

pagi tadi aku dan det telah bertolak ke hulu selangor. atas permintaan pembaca-pembaca blog kami yang meminta kami datang melawat kawasan parlimen hulu selangor.memenuhi hajat mereka maka kami pun sampai.

jumpa mereka di tol bukit beruntung. alhamdulillah rupanya pembaca-pembaca blog kami itu adalah penduduk hulu selangor. 2 biji kereta menemani kami sepanjang hari ini.

terima kasih kepada bang din, otai kawasan hulu selangor.katanya mereka amat menghargai perjuangan bloger yang berusaha mendapatkan kerusi parlimen hulu selangor kembali ke tangan umno.aku cakap kat dorang, kami takkan berhenti daripada meneruskan agenda penting ini.

banyak tempat kami singgah,kebanyakannya adalah lokaliti penduduk yang padat. dari bukit beruntung kami ke rawang,pekan kuala kubu baru,ampang pecah dll..

kata outrider penduduk tempatan kat aku. gap kalau kau nak tahu kawasan parlimen hulu selangor ni terlalu besar, 2 kali besar melaka dan 3 kali besar perlis.

ada kawasan yang bersempadan dengan perak dan ada kawasan yang bersempadan dengan pahang..aduhai pening jugak nak buat coverage nanti kata aku..

gambaran secara kasar tentang kawasan hulu selangor telah aku faham. pagi tadi kami sempat juga menghadiri majlis kesyukuran dan doa selamat anjuran YBK sempena 20 tahun penubuhannya..

semangat aku makin kuat. ini parlimen insyaallah akan kembali semula ketangan asalnya !

gambar sekitar lawatan akan aku upload malam nanti.insyaallah.

4 comments:

Cencaluk said...

GAP aku dah lama melayari blog kau.

Kalau kau perasan aku selalu juga bagi komon disini.

Apa yang aku nak perkatakan hari ini adalah betapa aku berbangga mempunyai PERDANA MENTERI seperti NAJIB ni.

Apa ke tidaknya, Najib tak pernah toleh kiri kanan atau depan belakang dia sentiasa sahaja jalankan tugasnya dan sesekali beliau tidak lupa memijak di tanah dan prihatin terhadap nasib golongan bawahan.

Najib tak seperti ANWAR yang merasakan dirinya ada dalam kelas yang tersendiri. Tempatnya hanyalah di atas pentas dan tak tunduk dibawah tetapi memandang ke depan sahaja tanpa menoleh rakyat bawahan.

Najib tak pernah menghiraukan kata umpat malah maki cerca dari pembangkang, tapi ANWAR pantang di cuit pasti di akan melenting sampai ke syiling mahkamah dan mau disamanya orang yang mengatanya.

Betapa berbezanya personaliti kedua mereka ni.

zairi said...

SY NAK LAGU ANAK KECIL MAIN API - LAGU WARISAN

Anonymous said...

salam bro gap,
teruskan perjuangan anda.kemenangan pasti milik BN.
mcm dh bau2 plk!
hidup barisan nasional!!!

Anonymous said...

Hulu Selangor kawasan majoriti Melayu memang wajar dikembalikan kepada UMNO. 20 tahun dipegang MIC tiada banyak pembangunan dibanding kawasan lain di Selangor. Hulu Selangor nampak mula membangun semsa Muhammmad Taib jadi MB. Tetapi apabila beliau berhenti kawasan itu senyap semula. Pemimpin MIC Samy Vellu sudah terlalu lama berkuasa, dan terlalu banyak meminta. Lihatlah bagaimana kuil yang mulanya haram tuntut dihalalkan atau diganti tapak baru. Syabas GAp berjuang kerana mempertahankan bangsa.