Thursday, April 22, 2010

ANWAR GELAR NIK AJIS ULAMAK TEROMPAH ?





4 comments:

Anonymous said...

Memang betul pun Nik Ajis ulamak terompah!!

Cakap Nik Ajis tak boleh pakai. Ulamak yang tak consistent "FATWA"nya. Perkara halal dan haram ikut citarasanya sahaja. Bila ada perkara yang tidak memihak kepada perjuangannya dia dengan sewenang-wenangnya buat hukum.

Nik Ajis sekolah di madarasah Pakistan. Jadi hal hukum hakamnya bermirip kepada apa yang dibelajarnya disekolah pondok Pakistan.

Yang herannya kenapa ornag Melayu begitu taksub dengan Nik Ajis kalau dah si Anwar pun kata dia ULAMAK TEROMPAH!!

Apa bezanya Ulamak terompah dengan ulamak selipar Jepun?

Bolehkah kita hormati seorang itu sebagai ulamak kalau nawaitunya tongang terbalik cuba memutar belitkan hukum. Ulamak apa namanya ini sampai ada yang begitu taksub?

Banyak benda yang ulamak terompah ini buat yang bertentangan dengan hukum tapi orang Melayu ada yang tidak dapat menilanya dengan bijak kerana kecetekan akal dan pengetahuan agama. Jadi Nik Ajis mengambil kesempatan dengan kebodohan yang ada dikalangan orang Melayu. Kesian!!!

Anonymous said...

Eh, kan Anwar mengaku katanya dia dah taubat? Sekarang Anwar dah tak kata begitu lagi sebab nak pujuk Nik Aziz sokong kes mahkamah dia.

Nik Aziz ulamak terompah? Saya setuju! Saya harap Nik Aziz tak payahlah datang kempen kat HS. Nanti sakit dada siapa susah?

Unknown said...

SALAM GAP,

APA NAK BUAT ....

ANWAR JILAT PAS, PAS JILAT ANWAR, PAS JILAT PKR, PKR JILAT PAS, PAS & PKR JILAT DAP .... DAP SEDAP GELI GELEMAN !!!

MUNCULLAH PAKATAN RAKYAT @ PAKATAN HARAM @ PENIPU RAKYAT.

Anonymous said...

Tuan,
PAS dah maafkan Anuar demi sebuah kerusi empok dan wang berjuta.

Bekas ahli PAS