Tuesday, April 6, 2010

PRK-P94 : ADA ORANG TANYA ?

kenapa aku sejak kebelakangan ni tak menyerang langsung anwar dan pakatan ? kalau aku nak menjawap soalan yang sama dalam berpuluh email yang aku terima, makan masa. kat sini aku nak bagitahu kamu aku akan serang mereka pada waktu kempen pilihanraya nanti..

ada banyak cerita tentang isu calon pakatan nanti. nama dah di shortlist, ada yang agak possible dan ada jugak yang tak masuk akal.

zaid ibrahim adalah calon anwar.azmin cukup suka zaid bertanding, kerana dia tahu zaid pasti kalah jika calon lawannya adalah umno. jadi untuk azmin kekal dan bakal menang dalam pertandingan merebut kerusi timbalan presiden pkr tampak menjadi semakin mudah.

shamsol ketot tak boleh pergi kerana sorang lagi pelaknat amk chegu bard akan membantah.

mengikut sumber dalaman pkr, mereka tahu dan sedia untuk mengangkat bendera putih jika calon lawan adalah dari umno. namun dalam keadaan pasti kalah itu, akan digunakan untuk 'memperbetulkan' semula apa yang perlu diperbetulkan.kabarnya satu percaturan besar sedang berlaku. ini antaranya...

ada cerita berkemungkinan nama hasan ali akan naik menjadi calon. ini agenda kumpulan erdogan. jika nama hasan ali naik, maka beliau akan diminta untuk melepaskan jawatan exco kerajaan negeri.kerusi dunnya kekal. kiranya hasan ali kalah, maka ia tidaklah menjadi satu masalah besar kerana mereka tahu pakatan pasti tewas kiranya bertemu umno.

disitu kerja mereka bermula, rombakan exco kerajaan negeri akan dilakukan.hasan ali adalah batu penghalang erdogan, di cop sebagai agen perpaduan pas-umno. portfolio beliau akan digantikan dengan saari sungib, watak utama erdogan dalam pas selangor,sama jahatnya dengan kalid gereja.

dengan terpelantingnya hasan ali daripada senarai exco kerajaan negeri, maka mudahlah anwar dan kalid gagap meneruskan agenda ketuanan rakyat,pas for all,middle malaysian dan agenda liberalisme. kalid gereja antara pendesak utama agenda tersembunyi ini.kerajaan selangor kini bebas dari ancaman sebarang agenda perpaduan umno-pas.

pelacor bangsa dalam pkr dan dap pasti gembira hasan ali tiada.

nantikan pendedahan seterusnya daripada gap.

8 comments:

Anonymous said...

salam Bro gaGAP...

aku lebih suka kalau UmNGOK-BN nie tunaikan janji2 mereka dlm menifesto PILIHANRAYA 12 lalu...antaranya umNGOK-BN "berjanji tidak akan menaikkan harga barangan keperluan & tidak menaikkan harga minyak"...itu lebih munasabah,rakyat mesia fikirkan semula sokongan mereka pd kerajaan sekarang yg tidak tunaikan janji2 mereka pd PR 12 lalu....

dari sibuk2 dengar crita2 fitnah/andaian2 kosong yg belum tentu lagik betul hujung pangkalnya....sekarang rakyat mesia dah bijak & sedang memerhati KERAjaan uMNGOK-BN bekerja untuk rakyat......

-ikhlas
najib Altantuya

Anonymous said...

pe la bodohnya orang pas ni! orang tny hal janji2 pakatan kencing rakyat dia pulak sibuk nak lari tajuk! nampak sgt dia dah takde idea langsung!
otak org2 pas ni dah terkena kencing anwar al juburi lah ni!
kesian kt org2 pakatan kencing rakyat ni!!!

YB GA... said...

sekiranya bn betul2 letak mic. letak samy velu , biar dia jatuh terus. DEMI ALLAH , KALU GAP BTANDING BEBAS..INSYALLAH MENANG. PECAH TRADISI BLOGER perkasa MENANG! AGEN dap 1sep tu jgn layan.. nak dvte isu je cam tuan dia. yes kerajaan 1sep 1anu 1dap.

Anonymous said...

Salam GAP. Memang setuju kalau UMNO jadi calon. Tapi sukar untuk PM buat pilihan. Kalau pilih UMNO, MIC tidak akan diam, mereka tidak akan mengalah. Satu negara akan kecuh. Kalau PM pilih MIC, orang Melayu HS ramai yang akan kecil hati. Jadi, pilihan lain.... rasa2nya GAP jadi calon bebas PRK Hulu Selangor. Kalau tenguk YB2 Bebas yang ada, mereka lebih bebas bersuara dan lantang pula. Lagi pun GAP dah bertemu pengundi disana.Undi PKR bermakna kita sokong DAP.

Anonymous said...

Bodoh betul pencacai hamPAS bila bersuara.

- Ikhlas dari Wali Selipar, N.ajis Almenantunya.

Anonymous said...

salam Bro gaGAP....

camnie ke mentaliti otak2 yg ngaku penyokong UmNGOK....malulahhh....hanya pandai caci-maki ajeee pendapat org lain.....betul ape aku cakap kan...dulu UMNGOK janji dlm menifesto takkan naikkan harga barangan keperluan & harga minyak....rupa2nya hanya janji pilihanraya saja...lidah munafik...menipu rakyat jelata...adakah korang terasa ngan kenaikkan harga barangan & kenaikkan harga minyak????..oooo mungkin aku lupa, kebanyakkan penyokong UmNGOK mana pernah rasa kesusahan rakyat jelata...maklumlah mereka selalu dpt duit haram yg bukan milik & hak mereka......buka mata & hati masing2..

ikhlas
-Najib Altantuya-

Anonymous said...

Puak Puak ni mana tahu bahasa semua dah termakan taik kering anuar patut bodoh piang pun org cakap lain lu cakap lain apa punya orang tak tentu hala je padan lah muka hampa tak lama gila lah semua puak puak ni.

Anonymous said...

Blog bisikan syaitan!!

penipu.. pemfitnah.. pendusta..