Thursday, April 8, 2010

PRK-P94: AMARAN KEPADA PAS !


aku bagi amaran kepada pemimpin pas pusat dan pemuda,kempen prk hulu selangor kamu mesti jadi jantan. kita berdebat mengenai hal ehwal isu dan persoalan perlaksanaan dasar.

JANGAN BAWAK ISU PERSONAL CALON sepertimana yang telah kamu lacorkan semasa prk permatang pasir. jika kamu attack personal , maka kami akan keluarkan video yang bisa memalukan pihak kamu ! PKR PASTI TOMBANG , PKR PASTI TOMBANG !

14 comments:

Unknown said...

SALAM..SEMUA.aku gerenti pati asaran sesatni mesti kempen kutuk2 org punyala..mereka mana ada dasar yg membina.keje dia org maki mencarut hina buat provokasi.....

Unknown said...

SaiFul akan angkat sumpah kali ke dua di Hulu Selangor....nak tahu kenapa??

disini

Tok Pambu said...

Walauapa pun yang di anjurkan, BN tidak mudah boleh bangun semula.

UMNO itu sendiri belum stabil dan pulih selepas kecederaan PRU12 yang lepas.

Perpecahan kaum melayu ini lah yang pasti akan memusnahkan UMNO. Hingga kini sudah lebih 30% melayu yang menolak UMNO.

Parti2 komponen BN semakin parah, terutama nya MCA. Tidak ada manusia yang berakal dan berbudi pekerti yang baik mahukan pemimpin yang tidak bermoral.

Kaum cina sudah solid menyokong DAP. Begitu juga dengan kaum india. Kini UMNO boleh lah teruskan berjuang bersama 'PERKASA' yang sentiasa menjulang keris nya.sha

dagey@bungkill said...

wei GAP ade telor ke x?
baik potong bagi anjing lg bagus
kah...kah...
2 pn lom tentu anjing 2 nak makn
kah...kah...
jgn kate mkn nk hidu pn lom tentu lg

ANAKSENGAT' ( aku tak rela diperdaya umNO) said...

Tahniah BN! Akhirnya sekali lagi kawasan melayu di serah kepada Hindu... Mana perjuangan Melayu dan Islam....
sembang je besor...!!! kalau betul anak jantan... tuntut sampai dapat atau pulau je...ade berani ke???

sapa barua hindu..kawasan melayu pun tak boleh jaga... hindu cuma 15 % je... mana telor kome???

Anonymous said...

wah dah x jdi lah aku funder ya

Local Fighter said...

Pas ni kalo buat ceramah takde kutuk - kutuk orang memang tak lengkap..ibarat makan nasi tak berlauk! hehehe..

memang trade mark diorg untuk mengaibkan orang. setakat fitnah dan maki hamun tu dah jadi makanan rutin mereka. Tak dpt kutuk orang sehari, maunye berbuih-buih mulut ketagih! hikhikhik..

orang yang dgr ceramah dia pun sama jenis kaki carut dan maki hamun!!

perkasa ,!! said...

ingat perkasa, dikau harapan bangsa. jgnkan keris.. parang panjang pun berani djulang. Pada DAP. Jgn main cili atau api. walau brkongsi kuasa.tanah melayu pergilah rampas. kelak merana badan ! sila baca malaydelema. from LKY the super racist.

NASIHAT SAYA said...

Pd Solek dan Anwar, jadi lah mcm Clinton.jika terlibat scandal tu. pandai2 la bawa diri. MENYUSAHKAN RAKYAT MALAYSIA JE.

Unknown said...

itulah dasar perjuangan kompolan ulamak terompah pimpinan niky ajis

Anak Lenggong said...

Tak perlu bagi amaran kepada puak ni sebab penyokong pas ni cuma pacacai dan barua kepada cina dap dan nuar brahi sahaja...dapat sebungkus kropok lambang nik ajis dah cukup untuk pak lobai loghat pantai timur dan utara memenuhi hulu selangor...apa yang hendak dijaga adalah jangan dijadikkan surau dan masjid menjadi tempat mereka bersuka ria dan mandi manda..kerena mereka ni kalau dah berlonggok ramai2 akan menjadikan tempat tu sebagai rumah mak bapak mereka punya...ini lah yang terjadi dibagan pinang dahulu.

Akan muncul lah samseng jalanan yang menjerit2 seperti monyet di zoo negara dan golongan yang menganggu kehidupan masyarakat setempat..kalau susah2 sangat sediakan telur busuk untuk dilontar waktu ceramah pak lobai ni..

Soal memburukkan orang tu...memang akan berlaku sebab ini lah modal diaorang..mereka mana tau nak ujudkan isu yang baik2 cuma yeng mereka tau memfitnah dan menjatuhkan air muka orang je..disebabkan kawasan ni majoriti orang melayu mereka akan menjual dan mewujudkan balik isu lapok iaitu hukum hudud dan juga penubuhan negara islam..PAS4ALL..cuma akan dimainkan dikawasan India sahaja...Ini lah permainan politik puak yang kononnya memperjuangkan islam.

Anonymous said...

salam Bro Gap...

tempuh hari Pemuda PAS ajak berdebat, apsal pemuda umNGOK tak sahut cabaran dari pemuda Pas...Pemuda umnGOK nie hanya berani depan media massa aje kah????

kata dulang paku serpih, ngata Pas, rupe-rupenya umNGOk yg lelebih ghupenya.....Umngok sekarang dah dipimpin oleh manusia keturunan mamak...so, bangsa melayu dlm UmNGOK, takyah lah kamu nak perjuang bangsa melayu lagi...sbab uMNGOK tu sendiri dah dipimpin oleh keturunan mamak..hehehehe....ikut kata Tuan Guru Nik Aziz..bersatu dibawah Panji2 Islam...Insyaallah selamat dunia akhirat...

ikhlas
-Najib Altantuya-

Zulkarnain said...

anon 11:02

bersatu bawah panji2 islam memang selamat. tapi kalau bawah panji2 pas / n.ajis. jahanam la gayanya. berkawan ngan setan boleh. Allah mencarut. rasuah jadi derma. fitnah takyah cerita la. macam makan nasik ye tak?

dah la anon oi. pegi la peluk lim guan eng khalifah sayang ko tu. untung2 curik selipar lge pun dapat berkat jugak ye tak? hahaha

sokong pas = sokong dap = Islam hancur

Anonymous said...

Parti Isle konon???
Parti e-selam...menyelam ngan DAP..hahahaha..