Friday, April 9, 2010

PRK-P94: SETAKAT INI KITA DIHADAPAN

kita semakin kehadapan dalam perang di hulu selangor. mereka masih menggunakan modal lama lapuk dan tiada punyai kredibel untuk membalas.

kita ada 'dokumen' panas. umno bn insyaallah mampu menggalas tugas. debat kami malam tadi bersama pemuda pas kawasan meninggalkan kesan yang amat pedih.

kami mencabar mereka,kita bersengkang menegak fakta, bangkit pertahan dasar. pusing-pusing umno jugak yang salah..itu sahaja lah hujah agung mereka bagi menutup klimak debat.

kami sedia menutup blog jika pas istihar sekali lagi dalam parlimen untuk tegakkan semula hudud dan penubuhan negara islam. pas mesti tidak tunduk pada bantahan dap dan anwar.

cabaran ini membuatkan mereka termenung.. dahi berkerut mencari jawapan balas maha dungu.

1 comment:

Anonymous said...

Bukit Sentosa3 hulu selangor tak maju pun....bas xde, jln rosak dan xde lampu, streamyx xde, ... nasib baik air free...bosannya politik.. lepas menang wakil rakyat kembali menikmati kesenangan dan hidup seperti biasa...rakyat gak nganga....bosan..bosan bosan....

Woi orang politik!!!!...Buatkan jln pintas dari bukit sentosa3 ke Serendah klu nak majukan kawasan ni.... kami dah bosan berpolitik yg x de hasil nih!!