Thursday, April 22, 2010

RONIE LIU KENA BALON DENGAN ORANG CINA !








14 comments:

Anonymous said...

cina tu da tau ke pasai geng gengster tu. ALONG pukui org tu.

Anonymous said...

UMNO tetap unggul dulu, kini dan selamanya, Hanya Melayu yang bijak dan waras fikirannya akan tetap menyokong UMNO.

UMNO tiada tandingannya. UMNO tetap UMNO untuk memperjuangkan hak orang Melayu dan hak kaum lain.

PKR adalah parti kentut yang selalu kentutkan orang Melayu yang bodoh lagi sombong. Percayalah PKR adalah parti yang akan menjahanamkan Melayu. Melayu yang maseh tak sedarkan diri harus ingat supaya renung jauh-jauh adakah PKR ini akan membawa bala kepada bangsa Melayu.

Jawabnya sudah tentu "YA" kepada orang Melayu yang bijak bistari yang tahu gunakan akalnya yang dianugerahkan oleh Allah!!

Anonymous said...

umno sememangnya party yg wajar di sanjung tinggi...party yg sentiasa 'constant' membela kaum melayu serta melindungi bangsa lain....kerana umno party keramat inilah negara malaysia menjadi sebuah negara yg gah di seatero dunia.....umno tetap utuh sedari dulu hingga selama2nya!!!!ummi merdeka said...

Melayu Pasir Gudang said...

Tahniah datuk noh Omar. UMNO perlu pemimpin yang berani berdepan dengan pembangkang seperti datuk noh Omar ini. Baru pembangkang tidak berani angkat muka. Rakyat sebagai saksi siapa sebenarnya penipu dan pembuli rakyat.

Anonymous said...

ni ada sekor melayu tak sedar untung nasib jadi melayu kat mesia ni

korang masuklah lah blog dia ...

www.umnotipumelayu.blogspot.com

Hidup UMNO..kalau tak ada UMNO 50 tahun dulu..dgn perancangan yang mantap dari PM yg 1 sehingga zaman Tun Mahathir..tak tau la apa nak jadi sgn Melayu hari ni..

Pada PM Najib..keep up the good work..

Anonymous said...

Disebabkankan PAS join pakatan, menyebabkan aku menyokong BN,aku tidak nampak Islam dapat ditegakkan dengan agenda PKR dan DAP... sekurang-kurangnya dgn BN UMNO masih memegang tampok. bukan seperti di dalam Pakatan yang nampak jelas agenda2 utk meruntuhkan hak Islam agama rasmi, hak bumi dan kuasa institusi diraja.. Kami hanya memerlukan pembangkang yang kuat, tp tidak memerlukan satu lagi pemerintahan campuran. kalau nak tukar, baik tukar Islam sepenuhnya.. x perlu parti campuran yg lain plak..

Anonymous said...

Tak sia-sia DS Mohd Najib lantik YB. Dato' Noh Omar jadi Timbalan Pengerusi Badan Perhubungan UMNO Selangor yang berani dan rajin bekerja. Semoga Pakatan akan tumbang di Selangor dalam PRU ke 13nanti

Anonymous said...

Peneroka-peneroka Felda patut bersyukur banyak-banyak kerana dapat pembelaan dari kerajaan BN. Anak-anak peneroka pun patut bersyukur kerana keluarga mereka dapat keluar dari kemiskinan.

Dipilih menjadi peneroka Felda dan mendapat tanah memang sungguh bertuah. Sekarang ramai yang nak jadi peneroka kerana harga tanah pun dah naik melambong tinggi. Harga hasil pun naik tinggi.

SAYA SEBAGAI ANAK PENEROKA TELAH MENDAPAT MANFAATNYA DAN KEPADA ANAK PENEROKA GENERASI BARU JANGANLAH KITA GIGIT JARI KEPADA KERAJAAN BN DAN SOMBONG DAN TAK SEDAR DIRI.

Anonymous said...

Laungkan "Take Beer' di Hulu Selangor

Anonymous said...

Percayalah kalau Zaid menang di Hulu Selangor semua gerai dan warong boleh jual Tiger Beer. Orang Hulu Selangor akan menjadi liberal. Lepas potong getah dan sabit kelapa sawah semua boleh mabuk minum Tiger Beer di warong-warong.

Anonymous said...

bagus cina tu..rileks..
tak emosi mcam yb melayu tu..buat malu melayu je.. dah tu, klu berdebat kenalah ikut peraturan, ini semua nak dengar ckp dia..samseng besar sangat ke.. jaga-jaga rakyat lebih berkuasa..

CARI SPRM CEPAT !! said...

Komen aku kat bawah skali...

---------------
Blogger whiteorange said...

Semalam aku jumpa kawan cina tanya pendapat beliau tentang PRK HS. Dia kata BN Kalah, terperanjat BERUK aku, alasannya pembangkang jolok 3000 sorang, Betul ke! tolong lah siapa2 siasat, cari tau, kalau cerita ni betul, dua tiga hari lepas aku ada dengar, pembangkang jolok 1000,dah up dah, patutlah sibuk nak jual bangunan, rupa2nya nak buat modal bertanding

;;;;;;;;;;;;;;;;;;

GAP CARI sprm gap..tangkap mereka yang mengedarkan sogokan ITU..

DAP AND ANUAR MESTI NAK ZAHID MENANG PUNYA...

Anonymous said...

Melayu jangan taksub dengan PKR.

PKR tak ada benda. TONG KOSONG. Apa depa cakap semuanya temberang besar. Mereka tak ada wawasan untuk menolong orang Melayu seperti UMNO. UMNO dah jauh berbakti selama 50 tahun. Janganlah kata UMNO tak berbakti. Jangan berbohong akhirnya nanti apa yang dikejar tak dapat yang dikendong tercecir.

zainalsamsudin said...

alhamdullillah sahabat2 semua moga kawan2 yang maseh lagi taksub dgn dsai tu, kembalilah kepangkal jalan, lagi lami tuan2 mendampingi beliu lagi banyak dosa yang hendak ditanggong....