Thursday, May 27, 2010

ANAK ANWAR BERANTAKAN !

nurul izah sudah tidak dapat lagi membendung kemarahan. amarah yang dikeluarkan hari ini jelas mempunyai mesej cukup besar.

nurul izah sudah menyampah dengan perangai bapaknya yang tak habis-habis mencetuskan kontroversi. kes liwat benar-benar membuatkan maruahnya sebagai gadis melayu muda tercabar, malu kerana bapaknya masih ber akidah songsang, bernafsu songsang.

wan azizah pernah mengadu.dia sudah tidak mampu menahan gelora, maruah dia sebagai isteri tercabar. anwar meliwat lagi dan lagi.

anwar meliwat saiful. anwar tak mampu melawan hujah saiful. anwar terkedu dengan hujah saiful. anwar meliwat saiful. saiful baru sedikit memberikan butiran terperinci akan aksi-aksi sebelum liwat berlaku.

can i fuck u today,ky jelly,tuala putih,makan karipap selepas meliwat,liwat 5minit sahaja dan akhir sekali are you okay.

telinga nurul izah tak mampu lagi mendengar statement saiful. statement yang membisikkan kat telinganya akan detik-detik bapanya meliwat. liwat seorang lelaki.

karpal singh sudah tersalah langkah. karpal sewajarnya membelasah saiful dalam kandang mahkamah. karpal adalah peguam putar belit paling hebat, tapi karpal singh juga tersungkur di kaki saiful.

bagaimana seorang peguam banggali terkenal bisa tersungkur di kaki saiful ?

kerana saiful punyai kredibiliti yang konsisten memberitakan kepada dunia dia mangsa liwat.

telinga nurul izah bertambah panas, hati begelocak amarah apabila karpal singh peguambela kes liwat anwar secara tak sengaja,secara automatik mengakui anak guamnya memang benar liwat saiful !

bodoh punya peguam.. bisik hati anak anwar ini ! bodoh punya banggali. karpal sudah terkantoi. anwar sudah terkantoi.

karpal menuduh saiful bukan muslim yang baik kerana tak mandi junub ! kata-kata ini mengesahkan memang ada kegiatan anwar meliwat saiful ! karpal semakin tersungkur di kaki saiful apabila sudah 2 kali dia minta sesi pengkiman kes liwat dijalankan secara tertutup !

KARPAL SUDAH TUMBANG.ANWAR SUDAH TUMBANG.

nurul makin tak tahan lagi. mana pergi hulubalang pkr ? dah mampos atau dah mati ? mana pergi pergi saifudin nasution ? bapak aku dah gajikan kau, bapak aku dah appoint kau dapat elaun dari dubai tapi apa kau buat saifudin ! mana pergi roadshow membela bapak aku ha !

hoi azmin.hhmm lagi manusia perosak keluarga aku !

nurul izah menepuk nepuk meja. kalau bekas ayah angkatnya ada, sudah tentu dia tak jadi gila seperti sekarang.

tapi siapa bekas ayah angkat nurul izah ? dia adalah ezam. bekas penjaga keluarga mereka siang dan lama,dialah bapa pada waktu hari raya dan dialah bapa pada waktu keluarga mereka cukup susah.

ya,hari ini nurul izah menempelak semula bekas bapa angkatnya. dituduhnya ezam telah mendapat habuan politik.kasihan habuan apa ezam dapat ? masuk ISA dan pernah disumbatkan kedalam penjara kajang 2 tahun kerana pertahankan bapamu,anwar. adakah ini yang dimaksudkan sebagai habuan.

kasihan nurul izah. jawapan dan hujahannya merapu. dia menipu rakyat akan cerita sebenar. adakah dia sedang menghadapi krisis ? ya sedang sedang menghadapi krisis, krisis yang dibuat oleh bapaknya kerana meliwat ! tak habis-habis meliwat !

sebenarnya nurul izah mahukan bekas ayah angkatnya ada disisi ketika ini. dia marah ezam. inilah kesan saikologi yang terbalik..sebenarnya nurul izah tak marah ezam, dia mengadu secara indirectly secara public kepada ezam akan perangai bapaknya yang tak habis-habis meliwat !

nurul izah sudah tidak mampu menahan kemarahan.yang sialnya disini adalah anwar, dia terus melarikan diri daripada menjawap isu meliwat !

anwar adakah kamu telah memasukkan kemaluan mu ke dalam dubur saiful ?
anwar jika kamu benar, bersumpahlah demi mempertahankan maruah keluarga mu.

anwar,berhentilah daripada terus menangguhkan kes liwat mu, baik dari segi teknilakiti atau praktikaliti .

kasihan, nurul izah punyai bapak yang tak bertanggungjawap terhadap maruah isteri dan anak-anaknya. kita jangan salahkan keluarga mereka, ihsan,izah,nuha dll.. mereka masih budak dan tiada kaitan dengan kelakuan jijik papa mereka.

nurul izah tahu bangsat-bangsat disekeliling bapanya dalah semua ahli politik yang cukup hipokrit. semuanya mahukan sesuatu daripada 'keterlanjuran' politik dan akidah anwar.

dap bukan bodoh. mereka cina komunis. mereka bijak.siapa kata cina bodoh. mereka gunakan anwar untuk pijak kuasa melayu. dap akan kenakan anwar jika mereka berjaya jadi perdana menteri. pada waktu itu, karpal sekali lagi akan mengeluarkan bukti 2 mangsa kes liwat anwar pada tahun 1997. 2 orang ini adalah senjata rahsia dap, untuk memerangkap dan seterusnya menghancurkan karier politik anwar.tiada siapa tahu mereka, tapi kami tahu.

pas ? apa..pas ? apa ada pas sekarang ? maruah,integriti,akhlak,jiwa,islam,melayu..semuanya telah mereka lacorkan..melayu sudah tidak mempercayai lagi mereka. akidah politik mereka adalah sesat.

raja petra sudah tidak mampu untuk melakukan spin politik lagi. semalam dia mengaku, anwar bakal terkubur dalam arena politik kerana isu liwat. kerana itulah petra memberikan amaran kepada seluruh pimpinan pkr, jangan bergantung harap lagi pada anwar. anwar bakal mati secara politikalnya.

petra risau. risaukan dirinya dan juga risaukan nasib pkr dan pakatan. mereka 100% telah bergantung nyawa kepada anwar..mereka sudah silap dan petra menjangkakan pkr bakal mati selepas anwar dijatuhi hukuman meliwat.

kenapa petra memberikan ultimatum menakutkan ini ? kerana petra tahu yang politician yang ada di sekililing anwar adalah opurtunis dan hipokrit. cuba mengambil politikal mileage di saat anwar berada di luar.

kerana itulah sudah ada cubaan untuk terus menghidupkan survival politik pkr. caranya, bergabung dengan dap !

kenapa bergabung ? kerana petra bagitahu pkr tiada panglima perang, tiada jeneral perang.jeneral perang mereka adalah ezam..itu dulu dan kini bekas jeneral perang ini sedia menghancurkan pkr, parti yang pernah dia tubuhkan dulu !

nurul izah sakit..dia tak mampu mengharungi nasib yang bakal mendatang. papanya mungkin dipenjara 20 tahun, kerana ini kesalah kedua.dia sudah baca semua ini.

barua punya anwar, bapak dan bekas banduan yang paling tidak bertanggungjawap dalam dunia. meninggalkan isteri dan anak melalui derita dan sengsara kerana tidak mampu menahan gelojak hobi songsang kesukaannya, meliwat lelaki tua dan muda !

36 comments:

Anonymous said...

HEEEEIII,,,,....! WAN AZIZAH,NURUL IZAH DAN SELURUH RANGKAIAN ADIK ADIK MU., KETAHUILAH OLEH MU BAHAWA BAPA MU ANWAR BIN IBRAHIM TELAH MELIWAT BEGITU RAMAI ORANG,DAN DIA SENDIRI JUGA MUNGKIN TELAH DILIWAT,YA, ANWAR MUNGKIN TELAH MULA KERJA LIWAT MELIWAT NI DARI KECIL LAGI SIAPA TAHU, BOLEH TANYA ABANG DAN ADIKNYA.

HAI ZIZAH DAN NURUL BERSUMPAHLAH KAMU YANG KAMU BETUL TIDAK PERCAYA KERJA SONGSANG SUAMI BAPA KAMUKAMU.INGAT KAMU SEMUA SEKELUARGA AKAN DILAKNATI ALLAH HINGGA KIAMAT SEKIRANYA KAMU SENGAJA MENGHANCURKAN MALAYSIA DENGAN HANYA MAHU MEMPERTAHANKAN SEORANG MANUSIA DURJANA BERNAMA ANWAR.

WALAU PUN IA BAPA DAN SUAMI TAPI KAMU BERDUA HARUS YAKIN KATA ALLAH BAHAWA ANWAR SEDANG MENGHANCURKAN DUNIA ANAK DAN CUCU KAMU.MAHU KAH KAMU 10 TH LAGI SETELAH ANWAR MATI KAMU DIHINA DAN DIHALAU SEPERTI ANJING KURAP KERANA MEMBIARKAN NEGARA INI MUSNAH ANGKARA ANWAR YANG MANA HANYA KAMU NURUL DAN AZIZAH YANG BOLEH MENGHALANGNYA SEKARANG.WALAUPUN IA BAPA DAN SUAMI KAMU KAMU, KAMU SEPATUTNYA JUGA BERTANGGUNG JAWAP ATAS APA YANG BERLAKU SEKARANG.

ANWAR MEMANG TELAH KUFUR.ANWAR TELAH MURTAD, ANWAR TELAH SYIRIK ,ANWAR BUKAN LAGI PENGANUT ISLAM,HANYA RUPA DAN NAMANYA SAJA ISLAM.KITA TUNGGU 10 TAHUN DARI SEKARANG , AWAK JANGAN MENYESAL NURUL BILA KETIKA ITU SELURUH RAKYAT MALAYSIA MENGHINA KAMU MUNGKIN LEBIH TERUK DARI MEREKA MENGHINA BAPA MU SEKARANG.

PERGILAH KETANAH SUCI POHON KEBENARAN YANG SETULUSNYA DARI ALLAH DISISI KAABAH.ALLAH TAK PERNAH MUNGKIR, YANG SELALU MUNGKIR ADALAH ANWAR.

Prof. Era Pasca said...

ko nih bodo ke GAP? tolong jawab ngan jujur

Esperalzi said...

Ramai lelaki terkenal dunia, termasuk pemimpin, tersungkur atau tergugat dalam skandal seks dengan wanita cantik

John Profumo (Setiausaha Perang Britain sekitar tahun 1960an) dan Christine Keeler (pelacur wanita); Bill Clinton (Presiden US) dan Monica Lewinsky (intern wanita); Edison Chen (aktor Hong Kong) dan Gillian Cheung & the other famous bitches of Hong Kong movie industry; Silvio Berlusconi (Italy's Prime Minister) dan Noemi Letizia (jalang betina); Sukarno (Presiden Indonesia) dan gugusan wanita2 cantik; Tiger Woods (pemain tennis US) dan Rachel Uchitel & lain2 lagi jalang betina, dan lain2 lagi..

Tapi Anwar Ibrahim tergugat, tercalar dan akan tersungkur gara-gara skandal seks dengan seorang lelaki muda yang tampan, Saiful Bukhari Azlan, dalam satu skandal seks...

Memang patut anak perempuan Anwar(mungkin juga anak lelakinya) merasa malu dan marah..tak ada sesuatu yang dapat dibanggakan..

tamingsari said...

Malangnya,seorang anak tidak mempunyai pilihan siapa ibu bapa yg mereka mahukan. Tuhan tidak memberi kesempatan untuk anak-anak memilih ibu bapa mereka. Susunan alam sudah sedemikian.

Suka atau tidak,nipis atau tebal kulit muka,semuanya diharungi dan adakala terpaksa bertahan walaupun ibu bapa sememangnya bersalah. Nurul dan ibunya tidak meminta semua ini. Disamping memberi kemewahan hidup,Anwar turut 'menghadiahkan'kepada isteri dan anak-anaknya dengan penghinaan akibat tabiat seks luar tabii yg menjadi amalannya.

Semoga kita semua dilindung dari meninggalkan sejarah hitam buat cucu cicit keturunan kita.

Wake UP! said...

Kali ini ketua pembangkang jatuh akibat skandal seks dengan lelaki jambu.

Jesus Christ is not the same as Allah.

Anonymous said...

AKU SOKOOOOOOOOOOOOOOOOOOONG SESANGAT APA YG ANON PERTAMA DI ATAS KATAKAN ITU. HIDUP BUKAN DI DUNIA INI SAHAJA. AKU PERCAYA SESANGAT 10 TAHUN LAGI IZZAH DAN ADIK BERADIKNYA JIKA TIDAK MAHU BERIMAN SEKARANG, TIDAK MAMPU TINGGAL DI MALAYSIA LAGI SETELAH ANUUUUWAR MAMPUS KRN TIDAK TAHAN MENANGGUNG KEMALUAN.......................................................................................

jean said...

sabarlah izzah, bukan kau yg buat kerja tu, bnyak lagi org lain yg bapak dia Gay

Anonymous said...

GAP baru 1jam tadi kami cekop seorang perogol India... haaa call Balai polis Rawang!!

Esok nak tengok DAP tolong berarak sikit!

Dia rogol budak Melayu 19tahun...

nah PR.. kat Sri Garing budak sekolah kena, anak gadis pun kena.

Kurang ajar! Hai mau kasi semua anak generasi muda jadi kurang ajar ker?

Apa taknya, Boss bagi teladan, si Andaratu gila ratu sex bagi jadi Adun Negeri..

Sekolah Sri Garing dulu adalah satunya sekolah yang begitu baik sekali. Sejak masuk saja PR, hancurrrrrrrr.

GERAM

Anonymous said...

Aku pernah dengar dari satu peristiwa yang amat dan teramat sedih. Seorang rakyat negara jiran telah mati di atas perut seorang wanita bukan isterinya (pelacur) sewaktu mereka berzina. Yang mati tentulah dah mati tapi isteri, anak-anak dan cucu yang ditinggalkan terpaksa menanggung aib sehingga sekarang walaupun peristiwa itu telah berlalu lebih 15 tahun dahulu. Ini adalah cerita benar dan bukan rekaan.
Mungkin sejarah liwat yang dicatat oleh Anuar akan ditanggung keaiban selama-lamanya oleh keturunannya. Sama-samalah kita fikir-fikirkan.
Nasihat Anon May 27, 2010 8:58 PM kepada Wan Azizah dan Anak-Anaknya amat aku setuju.

Generasi Pejuang Bangsa said...

ayat GAP best kali ini ...penuh tersirat ..

PB pun nak attack Nurul Izzah , tengok kesian kerana terang2 ditipu oleh bapanya ..

PB sebaya sama anak Anwar iaitu Ihsan dan pernah sembang dgn anak lelaki Anwar ini ..

semoga Allah memberi pentunjuk dan membuka hati mereka untuk mengetau siapa sebenar bapa mereka ...

Anonymous said...

Tolong jaga perkataan..
apa korang ingat ALLAH tu barua korang wahai ahli yang konon ikut politik!!! "WALAU PUN IA BAPA DAN SUAMI TAPI KAMU BERDUA HARUS YAKIN KATA ALLAH BAHAWA ANWAR SEDANG MENGHANCURKAN DUNIA ANAK DAN CUCU KAMU.???????"
lantak korang nk kutuk anwar. aku bukan kisah pun. Tp terlalu lah sangat biadap menggunakan nama ALLAH untuk kepentingan politik!!!. ape kena mengena ALLAH kata itu, kata ini untuk politik taik!!!!!!!!!!. APE ingat QURAN tu karangan korang.. ni la akibat politik bodoh acuan yahudi ni. senang2 berkelahi main2 kata ALLAH!!!

yang aku tahu demokrasi acuan yahudi.. dalam QURAN pun bgtau.. yahudi tak akan sesekali tuduk melainkan iktu mereka.

dah puas berhujah guna nama TUHAN!!
TUHAN maha agong tak terlibat dalam politik taik ni!!!!

joe said...

wahai jijah,
bersumpahlah kamu sebelum kamu disumpahkan!
oh nona ku ajijah.......

stratus14 said...

ariel Esperalzi sharon:

At least, perempuan2 simpanan yang ko tulis tu boleh hidup dengan aman. Tak macam Altantuya. Tak pasal2 kena bom ngan PM kesayangan ko..

Nak tanya ko, apa komen ko pasal judi Piala Dunia ni? Takde komen ke? Takkan sebab umno buat, ko terus senyap. Islam apa camni. Islam takde telor?

sgray said...

“ True..Love is .. to hurt someone you love and to say no to any wrongdoing.”

Hormat Dan Taat membuatkan Azizah menerima segalanya. Walaupun
Jauh di lubok hati mereka meratap kesedihan.Tabah Dan kecekalan mereka dihormati,namun sebagai hamba Allah ada lah lebIh baik bagi NYA menyedarkan suami dari trus membiarkan SUAMINYA semakin jauh sesat.Jangan di tunggu yang pasti datang akan tetap datang Namun biar sekarang dari terlambat....[takut tak sanggup melihat dan menghadapinya nnt]

Malu sesama manusia tidak sampai kemana namun Engkar kepada Allah akan membawa kesangsaraan. Berdiam adalah lebih baik dari berkata2…tapi Bersubahat lebih burok dari pelakunya. Berdoa Dan bermohonlah kepada Allah ..agar diperlihatkan yang Haq Dan Bathil…serta dihapuskan keraguan dari diri kita..selalu,Lupakan meminta hukum/fatwa dari Pope Nicky Azazil….durjana2 yang mengambil kesempatan diatas kelemahan [ilmu]manusia..tu. Allah masih lagi menyinarkan “ matahari ” Dan menurunkan “ hujan….”

Melayu Pasir Gudang said...

Tahniah Bro GAP
Satu artikel yang di tulis dengan perinsip SIDDIQ, AMANAH,TABLIGH, PATTONAH.

Kepada sidang pembaca hayatilah perjuangan GAP ini demi menyelamatkan negara dari di perintah oleh orang yang tidak bermoral. Kita simpati kepada keluarga Wan Azizah, tetapi kita kena lebih simpati kepada lebih 27 juta penduduk Malaysia.

Semoga Malaysia terus aman

CARI KEREDHOAN ALLAH Pulak! said...

Aku harap u bacalah cetusan terikhlasku pdmu N.Izah.JGN TAKUT ANDAI KATA SAPA2 KELUARGA MU MASUK PENJARA. AKU KUARKAN JUGA! MCM2 CARA la! TP 1je yg aku takan dapat tolong.BAPAKMU.AKU ULANG PAPAMU.BUKAN PASAL DIA MELIWAT! TAPI DOSANYA PD BANGSA&AGAMA.!DOSA TLALU BESARRRR!! DIA WAJIB MASUK PENJARA.TAPI BUKAN UTK DBUNUH, TAPI UTK MENYELAMATKAN DIA DAN BANGSANYA TMASUK AGAMANYA. NURUL...JAWATAN PM BUKAN 2.BUKAN3.CUMA1.Redo la pd NAJIB.tak kerna najib Xmudah dia nk naik TPM,kerna meka 1TeamWAWASANpun! Redokan!

ORANG KG said...

stratus14 said...
ariel Esperalzi sharon:

At least, perempuan2 simpanan yang ko tulis tu boleh hidup dengan aman. Tak macam Altantuya. Tak pasal2 kena bom ngan PM kesayangan ko..

Nak tanya ko, apa komen ko pasal judi Piala Dunia ni? Takde komen ke? Takkan sebab umno buat, ko terus senyap. Islam apa camni. Islam takde telor?


SALAM BRO GAP,

AKU RASA MAMAT KAT ATAS NE CAKAP IKUT SEDAP MULUT,TEMAN RASA DIA YG TAK DE TELOR.AKU DOK TENGOK JUGA BANYAK DIA PUNYA KOMEN DALAM BLOK PRO BN TAPI SEMUA hamPAS CAM OTAK MARFUZ KOSONG TING TONG.TAK DE FAKTA.ISU BOLA SEPAK JUDI DEPA PERBESARKAN TAPI ISU-ISU LAIN HAMPAS TAK DA PULAK NAK BUAT DEMO...OHHH TEMAN LUPA YG PAS BUAT BOLEH YG UMNO BUAT SEMUA HARAM.ISU KEDAI2 MELAYU KENA ROBOH KAT PENANG TAK PULA GANG PR NE NAK BUAT DEMO OR GANG-GANG PR NE TAKUT KOT,SATU LAGI TEMAN RASA BILA KERAJAAN BAGI LESEN JUDI,GANG PR YG BUAT JUDI HARAM TAK LEH CARI MAKAN KOT.KAN NIK AZIZ CAKAP DUIT CUKAI ARAK BOLEH PAKAI UTK PEMBANGUNAN...UPS LUPA CUKAI JUDI POK NIK AJIS BELUM BUAT FATWA LAGI.HELO BRO STRATUS 14,AKU NE HARI2 DOK KELILING GANG BUSINESS UNDER DAN OVER GROUND,AKU TAU APA BISNESS DEPA BUAT,CETAK ROMPAK,BARANG TIRUAN SEMUA DEPA BUAT.SATU LAGI TERPULANG PADA IMAN KITA UTK TIDAK TERLIBAT DALAM PERJUDIAN.TEPUK DADA TANYA SELERA,TAKKAN KITA NAK SEKAT BANGSA LAIN JANGAN BERJUDI,ITU SEMUA SEBAHAGIAN HIDUP MEREKA.

KALAU HANG AHLI PAS SRATUS 14,AKU NAK TANYA HANG NAPE LA NE DAH SENYAP PASAL ISU HUDUD...OHHH AKU DAH LUPA POK NIK KATA APA SALAH KALAU BERKAWAN GAN SYAITAN KALAU UTK MENANG POLITIK...YG AKU TENGOK GANG PR BILA DAH GANG GAN ROKET TUNE PUN DAH BERUBAH...JADI SENDIRI MAU INGATLAH....

Anonymous said...

Stratus 14 . .hang masih dok percaya lagi altantuya walau pun najib dah bersumpah dlam tv.. . Zulkifli Nordin pun dah explain macam2 . . Hang ni pakai ketayap saja putih tapi hati hang hitam sebab tak ada hidayah . .Harun Din dah kata sesiapa sokong guna Allah oleh Xtian adalah kufur ! di sebabkan hitamnya hati orang PAS . .PKR pon sama . .depa tolak bulat2. . Jadi tak herahlah sumpah Najib pun ditolak bulat2 . . .Kalau malam ni Anwar bersumpah Wallahi dia tak lewat . .malam ni jugak aku jadi ahli PAS. . Itu sumpah aku . ..Hang ada teloq?

sgray said...

stratus14 said...Nak tanya ko, apa komen ko pasal judi Piala Dunia ni? Takde komen ke?

Daripada lu tanya soalan yang kuar dari bontot tu ...Ada baik lu gi tanya Pope Nicky Azazil...berapa ramai orang Islam yang nak disesatkaN...
Mangkok ..apa ada kena mengena hei JUDI dengan orang Islam.Lu gi buka sarban Popr tu ganti dgn yang ada kat gereja tu lagi bagus...haremjed!!

agbr47 said...

Aku setuju Anon 9:20. Kita tak boleh sebut nama Allah kat sini termasuk berpolitik. Kalau nak sebut nama Allah mesti dalam gereja. Macam khalid gereja buat.

agbr47: Macam mana aku nak beritahu hal nie pada Nik Ajis?

Anonymous said...

GAP, berhati2 dengan setiap komen yang orang beri...
Ada penulis kata ALLAH kata, ada pulak suruh redo pada najib, REDHO hanya pada ALLAH !!!

PAS dah memang macamtu, mereka akan buat la fatwa macam2 nak benarkan politik taik mereka. tapi aku tengok perangai korang sama je. Jual NAMA ALLAH!!!! untuk nak kutuk orang. sekarang sapa pulak yang kapir.

Judi tu memang dah haram, terima sajalah yang tu salah... nak benarkan lagi. nak menidakkan AL QURAN!!!!?? NI APE?? tak payah nak bagi alsaan ape2 nk pasal benda haram tu. TUHAN dah bgtau dalam al QURAN, orang kapir akan buat alasan macam2 untuk membenarkan ape yang ALLAH larang..

Sekarang ni Apa korang beza dengan orang PAS?????????

agbr47 said...

anon 10:14,
Awal-awal lagi GAP dah tolak judi. Malah dia dah keluarkan perintah pun.

agbr47: membaca sebahagian boleh menterbalikan maksud.

stratus14 said...

Orang KG:

Jawapan ko pasal judi tu layak diberi taraf pukimak. Ko ingat malaysia ni Las Vegas ke? Atas individu konon..

Lagi satu, memang la betul nik aziz cakap duit cukai arak leh buar pembangunan kepada bukan islam. Bodo la ko ni.. tapi memang orang umno sume bodo kan..

Banyak sangat kejahatan dan kekafiran umno skang ni. ISu tanah ktmb kat sgapore yang kena gadai, isu apco,isu bagi wilayah kat brunei, isu judi ngan banyak lagi..

Tapi orang melayu tetap akan sokong umno sebab melayu umno memang bodo. Senang dicucuk idung.. tak suka berpikir..

Anonymous said...

stratus,
lg baik jd melayu bodoh dlm umno dr jd melayu sial dlm pakatan syaitan. ko tu yg x pikir apa nasib melayu islam bila bekawan dgn syaitan. wahai stratus pukimak sial wal haramjadah. aku rasa mak kau sorg pelacur dan bapak kau bapak ayam. bukan duit cukai judi juga boleh sama diguna utk pembangunan bukan islam? kau yg bodoh setan!

jentayu

Esperalzi said...

Moshe Levinsky stratus14 Ashkenazi Yaalon @ STRATUS14

Wahai kamu stratus14 orang KAFIR PASkafir dari IBU KAFIR yg Nasrani dan AYAH KAFIR yang Yahudi!

Mana kamu tahu perempuan2 simpanan itu hidup dengan AMAN? Kamu dah ikuti perkembangan hidup mereka? Atau kamu lelaki simpanan mereka?

Seperti orang kafir lain dari PASkafir, kamu orang2 kafir dari PASkafir tidak mampu melindungi keharamjadahan AnWAR Ibrahim. Kamu hanya mampu mencari kesalahan orang lain untuk menutupi kesalahan AnWAR.

Berapa ratus kali pun KAFIR seperti kamu sebut2 nama ALTANTUYA, ia tetap tak kan dapat menutupi hakikat bahawa AnWAR Ibrahim telah mendapat nikmat songsang dengan menggunakan JUBUR lelaki Saiful untuk disumbatkan ZAKARnya bagi melampiaskan nafsunya. Orang2 kafir seperti kamu juga adalah manusia songsang sebab itu kamu banyak tabur benih songsang di forumm ini..

Tentang JUDI Piala Dunia, aku TELAH PUN sampaikan buah fikiran aku kepada GAP melalui forum lain, malahan aku juga telah sampaikan buah fikiran aku juga tentang isu TANAH KTM di Singapura. Aku bahkan mengutuk UMNO. Cuma KAFIR laknatullah haramjadah yang berdarahkan darah SYAITAN dan berdagingkan daging IBLIS seperti KAU suka berbuat FITNAH tanpa ususl periksa..

Dengar sini wahai kamu si KAFIR Stratus14: aku BUKAN penyokong maupun ahli UMNO, aku hanya ahli dan penyokong agama ISLAM dan bangsa MELAYU. Aku balon semua. Aku bukan macamm kau kafir stratus14 yang menyokong KAFIR DAP dan KAFIR KRISTIAN dalam SEGALA situasi. Sebab itu aku dah KAFIRKAN kau!!

Meletakkan nama YAHUDI Ariel dan Sharon pada nome de guerre aku ESPERALZI tak akan menYahudikan aku wahai KAU anak KAFIR dari IBU yang kafir. Itu taktik Yahudi, kau cuba pakai untuk melindungi kekafiran kau wahai STATUS14 yg Yahudi..

stratus14 said...

anom 10.20

berkawan ngan syaitan? maksud ko bukan islam tu syaitan ke? so bagi ko, allah ciptakan bukan islam sebagai syaitan la. muslim hampeh cam ko tu yang sebenarnya syaitan..

syaitan dap pun takde yang rasuah.
semalaikat najib pun bini tak reti nak ajar suruh tutup aurat. kata pemimpin islam.. dahla letup pompuan simpanan.

Hidup DAP! Mampus UMNO. Bela melayu konon. Subsidi nak mansuh, judi dihalalkan, dasar ekonomi baru berat sebelah.. bela melayu sgat la tu..

Anonymous said...

Stratus14 . .Biar aku tolong translate untuk hang no .. Depa kata berkawan dengan syaitan tu . . .MEMANG HANGPA ORANG2 PAS NI BERKAWAN DENGAN SYAITAN LAKNATULLAH TU LA. . .PASAI NIK AZIZ KATA BOLEH BERKAWAN DENGAN SYAITAN . .HANG LUPA KA ? HANG TAK SEDAK KOT. . . HANG KENA TANYA PAS PUSAT KOT . .DEPA ADA DAK BUAT MOU DENGAN SETAN NI . ..SEBAB TU NAK SEBUT 'NEGARA ISLAM' PUN LAGU TAK BOLEH DAH . . TINGGAL KETAYAP HANGPA SAJA MASIH PUTIH . . . .TAK HERANLAH . .YAHUDI PUN PAKAI KETAYAP . . KLAU NIAT NAK BERIDENTITIKAN PAS TAPI BUKAN IKUT SUNNAH . . .TU KIRA SAMA MACAM KETAYAP YAHUDI LA TU . .

Anonymous said...

Stratus14 . .Biar aku tolong translate untuk hang no .. Depa kata berkawan dengan syaitan tu . . .MEMANG HANGPA ORANG2 PAS NI BERKAWAN DENGAN SYAITAN LAKNATULLAH TU LA. . .PASAI NIK AZIZ KATA BOLEH BERKAWAN DENGAN SYAITAN . .HANG LUPA KA ? HANG TAK SEDAK KOT. . . HANG KENA TANYA PAS PUSAT KOT . .DEPA ADA DAK BUAT MOU DENGAN SETAN NI . ..SEBAB TU NAK SEBUT 'NEGARA ISLAM' PUN LAGU TAK BOLEH DAH . . TINGGAL KETAYAP HANGPA SAJA MASIH PUTIH . . . .TAK HERANLAH . .YAHUDI PUN PAKAI KETAYAP . . KLAU NIAT NAK BERIDENTITIKAN PAS TAPI BUKAN IKUT SUNNAH . . .TU KIRA SAMA MACAM KETAYAP YAHUDI LA TU . .

stratus14 said...

Esperalzi sharon:

Ko tak jawab lagi soalan aku. Ape komen ko pasal judi, subsidi, isu tanah ktmb ngan isu bini pm tak tutup aurat..

Ko ckap ko balun sume. Tapi aku tengok ko cam pondan meraung sibuk kutuk Pas je. Islam ape camni? Ni la contoh islam umno. Cam harusani. Melalak bila pembangkang wat salah, tapi bila umno hina agama, korang senyap.. telor kecut ke?

Woi daripada ko buang masa sokong umno, baik ko semayang tahajud. ada jugak faedahnya..

stratus14 said...

Esperalzi sharon:

aku tengok ko marah sangat ngan Pas ni. Pasal per? Aku ngan ramai lagi benci jugak kat umno, tapi tak la camni..

Wakil rakyat pas tak bayar duit upah tampal poster masa PRU12 aritu ke? Kesian.. Atau bapak ko mati terkejut tengok bn tak dapat majoriti 2/3?

Kesian la kat ko esperalzi.. sokong umno yang sure kalah PRU13.

Anonymous said...

Stratus 14 . .Ok lah aku tak mau kutuk PAS dalam ruang ni . .Marah jugak hang ya . .Itu lah perasaan orang2 yang hang selalu kutuk/maki . . l Hang jangan ingat kami ni 100% penyokong UMNO . atau .100% sokong dasar2 baru yang dibuat BN . . .Cuma kami perjuangkan kepentingan bangsa melayu dan ugama islam . . parti mana2 yang lari dari landasan ini kami akan tentang habis2an . .PAS UMNO tak terkecuali

2 Tentang Rosmah tak pakai tudung tu . . .Hukumnya tetap HARAM kerana mendedahkan aurat . .Tapi aku yakin dia pun tahu sangat hal itu . .Banyak juga perkara2 haram yang kita lakukan secara sedar dan tak sedar . . Itu kita kena jawap lah diakhirat nanti . .

>>>>> Secra terperinci aku akan serahkan kepada ESPELRAZI yang ORI untuk menjawap . . sorry no aku ni KLON aje . . . ha ha ha . . salam

Esperalzi said...

Moshe Levinsky stratus14 Yaalon Ashkenazi&stratus14..

Pendek jer respon kau pada tulisan aku! Tak ada modal lah tu. Yang kau tau hanya ALTANTUYA jer.

Siapa kata aku sokong UMNO, mata kau buta ker, kau tak tau baca ker wahai kafir DAP?

Aku cuma sokong ISLAM dan MELAYU.Kalau UMNO itu Islam dan Melayu walau secebis pun, aku sokong UMNO. Dan UMNO masih Islam dan Melayu walaupun secebis. PASkafir adalah kafir, murtad dan laknatullah...

UMNO dan PASkafir ibarat dua jenis daging. UMNO daging LEMBU yg disembelih halal tapi dah BUSUK. Tapi busuk2 daging lembu pun masih boleh dicuci, dibasuh, dimasak dan dimakan kerana pada asasnya daging LEMBU itu halal..

PASkafir adalah daging segar tapi daging BABI, walau segar macam mana pun tetap haram dimakan oleh orang ISLAM..

"Hidup DAP!"? Kami orang2 Islam di forum ini tak hairan jika KAFIR macam kamu bertakbir "Hidup DAP!".

Penganut PASkafir seperti kamu bukan Muslim pun, sama seperti penganut QADIANI atau AHMADI yang "masjid"nya diserang di Pakistan kelmarin.

Kamu penganut PASkafir juga ada tiga Tuhan (Allah Bapa, Allah Anak dan Allah Roh Qudus) seperti diwarwarkan oleh La Padre Grande Kafir kamu KHALID CHRISTIAN SAMAD dari Shah Alam..

Memang benar, aku cukup benci pada PASkafir, Tuhan saja yang tahu. Kamu golongan PAS adalah MURTAD, KAFIR, LAKNATULLAH dan haram bagi Muslim seperti aku berhubung dalam sebarang bentuk dengan penganut2 PAS yang anti-Allah dan anti-Rasulullah..

Jangan kau sebut2 lagi Islam, kau bukan Islam wahai kafir...

Teruskan takbir kamu dengan nama DAP. :Hi

Esperalzi said...

Moshe stratus14 Menahem Yehudi@stratus14

So, ko perasan yer aku sangat benci pada PASkafir? Dan kau sendiri akui bahawa kebencian AKU terhadap PASkafir lebih teruk dari kebencian KAU pada UMNO! Bagus! Sekurang2nya kau dapat juga ilmu bila membaca tulisan aku..

Tidak, aku sangat benci PASkafir bukan kerana bapak aku mati terkejut BN tak dapat 2/3, sebenarnya kami anak beranak undi PR waktu itu. Kan aku dah kata aku penyokong (bukan AHLI bodo!) PAS 1998-2008

Beginilah wahai si kafir! Kalau aku nampak seorang penganut agama PASkafir melolong dalam keadaan tenat di tepi jalan minta tolong kerana hampir mampus, aku akan biar saja dia mampos.

Sebaliknya kalau aku nampak Cina atau India kafir minta tolong, akan aku tolong atas dasar peri kemanusiaan. Faham?

Kau kena ingat wahai si kafir bahawa ramai orang2 Islam dan Melayu sekarang ini dah jadi macam aku dengan perasaan BENCI yang MEMBARA tak kunjung padam terhadap PASkafir..

PASkafir tak akan menang lagi di mana2 kawasan Islam selepas ini, termasuk di Shah Alam. Insyallah!

Kalau kau orang2 PASkafir mau menang di PRU13 nanti, bertandinglah di kawasan2 CINA dan KRISTIAN. Aku gerenti kau akan menang di kawasan CINA dan KRISTIAN, 100% CINA dan KRISTIAN akan sokong PASkafir kerana kau kini sebuah parti KAFIR yang sangat sesuai diundi oleh kafir..

Aku cadangkan di empat negeri yang kau masih perintah, binalah dengan tersergam setiap satu sebuah CATHEDRAL/GEREJA, SYNAGOGUE, PAGODA dan SRI MARIAMMAN sebagai mercu tanda kemenangan kau!

Esperalzi said...

MOSHE stratus14 YEHUDI MENUHIN @stratus14@setan14:

setan14: Toksah dok tunjuk pandai tentang bab JUDI. Kau dan parti PASkafir kau tu lagi PUKIMAK tentang judi..

Selangor ada lebih 4000 kedai judi, kedai arak dan rumah urut, termasuk urut gay. Dah dilapor dalam surat kabar semua ni..

Memang semua 4000 lebih kedai ni dibangunkan di zaman UMNO. Tapi itu pasallah aku dan ramai lagi UNDI PASkafir atau sekutunya pada PRU2008 supaya PASkafir akan cuci semua 4000 kedai tu bersih2..

Tapi PUKIMAK haramjadah punya PASkafir! Dia tak mau tutup 4000 kedai ni! Dia takut SYAITAN2 dari DAP kafir marah.

Kalau kau tak boleh cuci TAIK2 yg diberak UMNO, buat apa kau bising2 pasal UMNO? Apa guna kami undi kau kalau kau tak boleh cuci kotoran UMNO? Baik aku undi UNMO balik...

PASkafir hanya BISING tentang judi BARU yang belum lagi dibuat, tapi DIAM MEMBISU tentang judi lama yang sedang dan sudah berleluasa di Selangor.

Tentang judi bolasepak, orang2 UMNO sendiri pun banyak yang bising, tak payah kau nak tumpang sekaki nak tunjuk warak..PUIMAK punya PASkafir

Agak aku orang2 PASkafir pun pergi minum beer, main judi dan pergi ururt dengan pelacur betina dan gay. sebab tu mereka tak mau tutp 4000 kedai peninggalan Khir Toyo tu...

TAKE BEER! TAKE BEER! HIDUP DAP! HIDUP DAP! PAS dulu WARAK, PAS kini ARAK!....takbir PASkafir versi baru!!!

Esperalzi said...

stratus14@setan14@Yehudi Kazinsky stratus14 Menuhin:

Ko pergi jer lah tengok posting2 lama aku tentang JUDI dan TANAH KTMB di arkib2 GAP tu..kat GAP pun ada, kat Mahaguru58 pun ada, semua dalam arkib2 lama...bodoh betul ko ni, tak kan semua aku nak tolong cari utk ko? Orang kafir memang bodoh..ko tu yg melalak macam anjing..

Anonymous said...

Alamak . .! Brutal gila hang ni Espelrazi . .! Nak habaq kat hang Stratus14 . .Aku join PAS 1997 . .atas 2 perkara yang aku tertarik . . Keihklasan PUAK2 PAS ketika itu . .. dan puak2 UMNO selalu memfitnah dan buat naya kat PAS ketika itu. Tapi bila hangpa dah besekongkol dengan PKR dan DAP maka mulalah hangpa jadi riak ,sombong dan lupa diri dan aku malu jadi ahli PAS lalu keluar dari lubuk PAS . . Tapi aku masih lagi undi PAS sehingga PRU 12 . . Aku mula penyampah dengan PAS apabila hangpa tak respect Sultan Perak dan sudah terlalu gila kuasa dan akhir sekali bila Tak repect lansung KALIMAH ALLAH . .Ini yang meyebabkan bagi aku PAS di ambang kekufuran dan perlu segera di tinggalkan . .refer to fatwa Dato Dr Harun Din . .Jangan main2 ni saudara ku . . Pintu taubat ada . .tak rugi klau tobat skrg pun. . .