Tuesday, May 25, 2010

ARTIKEL KE 1002.

tadi aku tengok dashboard blog aku. tak sangka artikel ini adalah artikel tulisan aku yang ke 1002..

alhamdulillah. aku mulai menulis pada april 2008, beberapa hari selepas pakatan haram menang besar pada pru ke 12 lepas. teringat nostalgia awal penulisan, nak mencari pembaca bukan mudah. pada awal penulisan satu hari pembaca berlegar sekitar 3-5 orang je sehari . itupun aku yang baca..haha.

nak menulis bukan senang, nak mengupas isu satu masalah. tapi semuanya telah berjalan lancar dan mudah pasal aku ada sedikit pengalaman dalam penulisan web.

10 tahun dalam barisan alternatif memberikan sedikit pengalaman dalam penulisan. aku punyai sedikit pengalaman menulis dalam ruang kiriman email dalam umno reform,tranungkite,malaysiakini dll.

paling aktif bilamana aku akan senantiasa menjadi pengkomen yang pertama dalam web malaysiatoday. nama pena yang aku gunakan..gerakan anti pas. web malaysiatoday hidup selepas kempen FAC (free anwar kempen) ditutup. kat situlah aku jumpa mahaguru58 dan matsamankati.

itu sudah menjadi sejarah.sebenarnya aku mengkagumi corak penulisan mgg pillai.dia bertindak bijak dalam menggarap maksud artikel,hingga dia bisa membiarkan pembaca menunggu kepada klimak akhir artikelnya untuk mengetahui maksud tersirat.

hari ini aku sudah menongkah arus.aku membantu umno dan barisan. anwar dan pakatan mesti dilanyak habis-habisan dalam blog. suara rakyat dan pengundi atas akan aku cuba ketuai bagi memberi signal kepada semua politician agar tidak memandang remeh lagi suara rakyat, politik baru kuasa ke 3 di malaysia.

terimakasih kepada rakan bloger dan pembaca budiman. aku dan kau punyai tanggungjawap besar. pru ke 13 nanti merupakan titik tolak hidup mati hak islam dan hak melayu di malaysia.

kamu mesti bersama aku.kita lanyak pakatan sampai habis ! insyaallah kita akan pastikan sirih akan pulang ke gagangnya semula.

15 comments:

ManLemang said...

Tahniah GAP. Terus kan menulis dgn penulisan yg panas2 hingga agar puak2 badigol ini tak senang duduk seperti cacing kepanasan

Anonymous said...

setiap tulisan kamu akan dipertanggung jawab kan didepan RABBULJALLIL

FAN said...

teruskan GAP..saya akan sentiasa memberi sokongan..PR yang haram itu sangat perlu ditewaskan dalam PRU13 nanti..demi kepentingan bangsa, agama, dan negara tercinta..

Anonymous said...

Tahniah GAP,
Saya sebagai pembaca setia GAP akan sokong perjuangan anda. Diharap artikel tuan akan lebih mantab dengan tajuk penyatuan malayu. Pertahankan kuasa politik melayu. Tanpa kuasa politik Agama Islam pun tak akan berkembang. Pergi jahanam dengan PAS dan PKR. Mereka dah jadi tali barut DAP.

Salam dari Syed anak kedah.

melayulupalagi said...

aku akan senantiasa berjuang untuk UMNO dan BN. tapi kalau pemimpin UMNO BN "lupa" akan tanggungjawb mereka, maka aku adalah antara orang yang terkedepan untuk mengingatkan mereka ini.

Anonymous said...

Syabas GAP....lanyak habis2an Pakatan Pembangkang biar dia pupus sampai keakar umbi!!!!....Pantang Melayu menyerah kalah....biar basah bermandi darah...biar jasad menyembah bumi....demi keagongan agama,kedaulatan negara,kemuliaan bangsa akan tetap kita sama2 pertahankan....ummi merdeka said

Mohd said...

Anwar Ibrahim akan jadi PM Malaysia utk sementara selepas PRU13!
1. Dgn prestasi UMNO yg begitu lemah sekarang UMNO tak mampu utk meraih undi orang Melayu.
2. Orang India pula tidak menyokong MIC lagi kerana mereka sudah tidak yakin dgn kepimpinan Samy Vellu dan Palianivel.
3. MCA dgn pimpinan pelakun video lucahnya dan Gerakan sudah menjadi musuh dlm selimut yg akan hanya menekan Najib utk memberi berbagai macam tuntutan menjelang pilihanraya utk kaum Cina. Tetapi mereka tidak bersungguh2 dlm memujuk kaum Cina utk menyokong BN.
4. Kaum Cina di Malaysia sudah nekad utk merebut kuasa di Putrajaya melalui PR. DAP akan menang semua kerusi parliamen di kawasan majoriti Cina. PAS dan PKR pula akan meraih undi kaum Melayu di kawasan2 majoriti kaum Melayu.
5. Apabila PR sudah dapat 2/3 majoriti di Parliamen, DAP akan meminda Perlembagaan Malaysia.
6. Raja-Raja Melayu akan dihapuskan dahulu, utk menjadikan Malaysia sebuah Republik spt Singapura. Lim Kit Siang akan mengambil alih jawatan PM. Anwar akan dijadikan Presiden Melayu yg pertama dan terakhir!
7. Maka bermulalah mimpi ngeri bagi orang Melayu di Republik Malaysia ini ......

Anonymous said...

Salam Bro GAP....

pelikla perangai org2 UmNGOK nie yg beria-ia nak hapuskan pembangkang dari mesia nie kee??? mane boleh, takkan tak faham konsep Demokrasikah??? pembangkang perlu ada untuk seimbangkan peranan yg dijalankan oleh kerajaan Mangkuk BN nih... supaya penyumbanglewengan duit rakyat dapat diminimumkan....

Gap, patutnya, kau & pertubuhan PERKOSA@PERKASA buat bantahan atas kebangangan & kebodohan NAJIB yg bersetuju ngan singapore untuk memindahkan terminal stesen keretapi dari Tanjung Pagar ke Woodlands....habis tergadai lagilaa tanah milik rakyat mesia di singapore.....dah la banyak tanah diJohor tuh Imam Hadhari dah gadaikan ngan koridornya....tak habis-habis bengap bodohnya pemimpin melayu UmNGOK nie...asyik nak jual kepentingan negara & rakyat ajee....bodoh lagi org2 yg memilih mereka diangkat sebagai pemimpin....

Anonymous said...

Teruskan & Tahniah GAP

Ana silent reader antara yg terawal!!

"Gomo GAP Gomo

Anonymous said...

Salam Bro GAP,

Sebagai pembaca baru di blog anda, saya menyokong gerakan ini dengan sepenuh hati.

Cume, saya byk bergerak di kawasan tempat tinggal, dan saudara di laman blog ini. Apapun, matlamat perjuangan kita sama, Agama, Bangsa dan Negara.

-Melayu Bangkit!!!-

MyIdea said...

Salam..

Aku ingat lagi blog gerakan-anti-pas yg ko buat dulu kena hack..

maka kuar pula gerakan-anti-pkr..

wassalam...

PS: Lama dah kita berkenalan di sini..

aku pon guna nama baru dah, MyIdea..xda dah 916

Anonymous said...

Mohd,

Menarik juga tulisan saudara, tapi bayangkan mana ada negara dalam dunia ni majoriti di perintah oleh minoriti? cuba nama kan satu? Afrika Selatan adalah dulu, tapi tak tahan lama. Kalau singapura ada 51% Melayu jangan mimpilah Lee Kuan Yew akan jadi PM , memang nak mampuslah Lee Kuan Yew .

So kita balikkah kepada realiti, Melayu akan menjadi 70% dari penduduk negara ini dalam 20 tahun lagi , sepertimana Singapura sekarang yang 75% adalah berbangsa cina.Kuasa politik dan keamanan sebuah negara memang terletak HANYA pada persetujuan majority.

kingnek said...

GAP, kau ni memang penulis yang berbakat, teruskan perjuangan kamu.

Bila aku lihat cara kau hentam kes lesen judi, aku tahu kau ni ikhlas berjuang, kalau kau sokong lesen judi tu, memang aku tahu kau ni barua kerajaan. tapi ternyata kamu bukan barua.

memang kamu pro-UMNO, tapi bila kamu nampak salah, kamu tegur, syabas, itu baru betul, bukan macam RPK, menyalak macam anjing bodoh nampak sangat diupah KJ dan Anwar.

Dan gambar memang lawak, "ambo dah habis fatwa nak spin", haha. jawab lah nik aziz di akhirat nanti, menggunakan agama untuk tujuan politik busuk, bukan seperti Nabi SAW yang membawa kepada kebaikan

Anonymous said...

Ha ha . . tapi kalau lebih separuh tu melayu Bahalol anak tolol macam PAS dan melayu PKR pun apa gunanya majoriti orang melayu 70% . . ?? Rela jadi anjing2 DAP dari jadi pejuang melayu . . .Tolong sangat2 lah . .Boleh dak jangan bersekongkol dengan Anwar Ibrahim ! ! Biar PAS seperti dahulu dan PKR seperti zaman Wan Azizah jadi president . .?

Uda said...

Teruskan perjuangan GAP kita mesti lanyak pakatan haram ini hingga mampus. Bela nasib Melayu dan Islam di tanah air yang tercinta ini. Tahniah.