Tuesday, May 18, 2010

BAPTISKAN SAHAJA PAS KEPADA TRINITY !

tak perlu ragu-ragu lagi. kamu telah menjual ALLAH demi gilakan kuasa.ALLAH telah disama ertikan dengan akidah kristus oleh puak hantu dari pas. mereka sudah terpesong hanya kerana gilakan undi, adakah kita akan turut sekali ? tuhan dah bagi petunjuk iaitu quran dan hadis untuk kita jadikan ia sebagai panduan.

hari itu khalid gereja samad menjual ALLAH di gereja
hari itu dr mariah menjual ALLAH di gereja
hari itu nik ajis sekali lagi menjual ALLAH di gereja

tapi
hari ini dato dr haron din menempelak pas dan nik ajis kerana menjual ALLAH di gereja
taib azamudin pun berkata yang sama.

apakah nik ajis mahu lebih lagi ? tak perlu menunggu lagi,baptiskan sahaja pas untuk mendapatkan keberkatan daripada trinity sepertimana ini KLIK SINI

21 comments:

Anonymous said...

terkejut gak tengok video tu. Jika PAS terus dibiarkan memegang parti Islam, tetapi tindakan pemimpinnya sangat menjurus kepada kemusnahan, maka sebeginilah jadinya umat Islam di Malaysia nanti. Apabila tiada lagi pemisah antara Allah dan tuhan triniti, maka seperti di Indonesialah jadinya kita nanti. takutnya, takutnya. Mari bersama2 memohon agar pihak di dalam PAS yang lebih takutkan Allah daripada sayangkan Nik Aziz tu, agar bangkit bertindak melawan kebodohan yang berlaku di depan mata.
Sudah-sudahlah berpolitik, apabila agama kita sendiri di dalam bahaya. Sudah- sudahlah kita menjadi orang UMNO ke, PAS ke, yang lebih utama sekarang adalah untuk kita sama2 jadi orang Islam dan jagalah dengan erat apa yang masih tinggal pada kita ni.

Anonymous said...

Perubahan akan berlaku didalam PAS jika NIK AJIS meninggal dunia - Dimana tiada lagi FATWA yang bukan2dikeluarkan....

paktam said...

PAS = kristian
UMNO = Islam

Peneroka said...

Kalau di takdirkan jatuh Melayu & Islam di Tanah Melayu ini. Org bernama Nik Aziz dan Anwar Ibrahim inilah yg menjadi punca.

Hari ini ramai tak nampak kerana dikaburi dgn emosi untuk menjatuhkan UMNO semata. Walaupun mereka sedar PR tiada keupayaan. Sentimen nak jatuhkan UMNO dgn apa cara sekalipun lebih menebal dari befikiran secara rasional akan akibat dimasa hadapan.

By the way, Tanah Melayu lagi sesuai, Malaysia tak sesuai sebab tak menggambarkan kesetian bangsa lain.

Anonymous said...

TUKAR MUSYIDUL AM PAS!!BAGI JAWATAN TU PADA DATUK HARUN DIN!!NIK AZIZ DAH JAUH SESAT!!PAS BUKAN HAK MILIK ORG KELANTAN!!HARUN DIN UTK MUSYIDUL AM YG BARU!!

Anonymous said...

aku rasa admin blog ni yang perlu dibaptiskan menjadi kafir.. kerana dah menjadi golonGaN FASIK.

Anonymous said...

Masyallah! org tua ni dah nyanyok agaknyer...tak ingat azab Allah taala ke?

HANG JEBAT said...

Assalammualaikum TUAN GURU DATO’ DR. HARON DIN

Surat ini memang khas saya tujukan pada Dato’ untuk menghuraikan segala kekusutan diantara orang islam khususnya orang melayu. Buat pengetahuan Dato’ saya bukannya penyokong Pas atau penyokong mana-mana politik, tetapi tujuan saya mennulis surat ini bertujuan untuk mengembalikan kekuasaan Islam khususnya Islam melayu terhadap politik Negara.
Pertamanya saya ingin melihat rakyat melayu kembali bersatu padu kepada pegangan agama serta cinta akan bangsa dan Negara. Baru-baru ini Negara digegarkan dengan keputusan mahkamah yang membenarkan pihak gereja khusunya penganut agama kristian di Negara ini menggunakan nama Allah Yang kita tahu hanya eksklusif untuk ORANG ISLAM SAHAJA. Tetapi masalah ini telah dipolitikkan oleh parti-parti politik khususnya Pas dan Pkr, perkara ini jelas bertentangan dengan pendirian sebahagian besar ulama tanah air yang menolak penggunaan nama Allah kepada bukan islam. Oleh itu saya merayu kepada Dato’ untuk memikirkan untuk keluar dari Pas atas sebab-sebab yang saya akan terangkan seperti dibawah.

1. Tuan Guru adalah antara ulama pas yang paling dihormati oleh semua parti-parti lain kredibiliti dan pegangan prinsip Dato’ membolehkan Dato’ sentiasa digeruni oleh parti-parti politik lain oleh itu sekiranya Dato keluar menjadi bebas tidak ada sesiapa yang akan mempersoalkan keputusan Dato’, tidak ada sesiapa yang berani mengatakan ia satu konpirasi dan jauh sekali untuk mengatakan Dato; dirasuah untuk keluar dari Pas, kerana tujuan pas sudah jauh menyimpang dari landasan asalnya untuk menegakkan Negara Islam yang berdaulah. Sekarang ini sanggup berkompromi dengan sebuah pari yang memang mempunyai prinsip tidak akan menerima sebuah Negara Islam. Dato’ saya amat berdukacita kerana parti pas diperkudakan oleh DAP untuk mendapatkan undian orang Islam untuk mengundinya, Dato kita Cuma tinggal kuasa yang akan menentukan bangsa, saya melihat Dato’ adalah calon yang terbaik untuk menyatukan umat Islam khusunya Melayu. Saya tidak melihat dengan keluarnya dato’ akan menyebabkan orang maerah kepada dato saya percaya tindakan dato’ akan diikuti oleh ahli-ahli pas yang lain.
2. Saya melihat Nik Aziz terlalu sekular dalam mengeluarkan pandangan. Pemikiran Nik Aziz terlalu terikat untuk menjatuhkan UMNO semata-mata dan tidak melihat kesan yang boleh membawa perpecahan perpaduan dikalangan melayu, Nik aziz adalah individu yang telah memecah belahkan orang Islam. Pandangan beliau lebih bersifat kepartian dan bukan bersifat menjaga kepetingan agama, dalam isu Penggunaan Nama Allah beliau sanggup digelar pelacur agama demi cita-citanya menjatuhkan melayu UMNO, inikan perjuangan Islam sejati. Nik aziz saya tidak rasakan sebagai ulama dia adalah sekadar ustaz yang layak mengajar di pra sekolah sahaja, masakan tidak ada orang yang sanggup mengatakan nik aziz bukan ulama tetapi “p***mak” . Oleh itu sekali lagi saya merayu kepada Dato kembalikanlah kekuatan melayu. Dato’ lah calon yang paling layak sekali.

Boleh sebarkan mana-mana blog….UNTUK AGAMA DAN BANGSA

HANG JEBAT said...

Assalammualaikum TUAN GURU DATO’ DR. HARON DIN

Surat ini memang khas saya tujukan pada Dato’ untuk menghuraikan segala kekusutan diantara orang islam khususnya orang melayu. Buat pengetahuan Dato’ saya bukannya penyokong Pas atau penyokong mana-mana politik, tetapi tujuan saya mennulis surat ini bertujuan untuk mengembalikan kekuasaan Islam khususnya Islam melayu terhadap politik Negara.
Pertamanya saya ingin melihat rakyat melayu kembali bersatu padu kepada pegangan agama serta cinta akan bangsa dan Negara. Baru-baru ini Negara digegarkan dengan keputusan mahkamah yang membenarkan pihak gereja khusunya penganut agama kristian di Negara ini menggunakan nama Allah Yang kita tahu hanya eksklusif untuk ORANG ISLAM SAHAJA. Tetapi masalah ini telah dipolitikkan oleh parti-parti politik khususnya Pas dan Pkr, perkara ini jelas bertentangan dengan pendirian sebahagian besar ulama tanah air yang menolak penggunaan nama Allah kepada bukan islam. Oleh itu saya merayu kepada Dato’ untuk memikirkan untuk keluar dari Pas atas sebab-sebab yang saya akan terangkan seperti dibawah.

1. Tuan Guru adalah antara ulama pas yang paling dihormati oleh semua parti-parti lain kredibiliti dan pegangan prinsip Dato’ membolehkan Dato’ sentiasa digeruni oleh parti-parti politik lain oleh itu sekiranya Dato keluar menjadi bebas tidak ada sesiapa yang akan mempersoalkan keputusan Dato’, tidak ada sesiapa yang berani mengatakan ia satu konpirasi dan jauh sekali untuk mengatakan Dato; dirasuah untuk keluar dari Pas, kerana tujuan pas sudah jauh menyimpang dari landasan asalnya untuk menegakkan Negara Islam yang berdaulah. Sekarang ini sanggup berkompromi dengan sebuah pari yang memang mempunyai prinsip tidak akan menerima sebuah Negara Islam. Dato’ saya amat berdukacita kerana parti pas diperkudakan oleh DAP untuk mendapatkan undian orang Islam untuk mengundinya, Dato kita Cuma tinggal kuasa yang akan menentukan bangsa, saya melihat Dato’ adalah calon yang terbaik untuk menyatukan umat Islam khusunya Melayu. Saya tidak melihat dengan keluarnya dato’ akan menyebabkan orang maerah kepada dato saya percaya tindakan dato’ akan diikuti oleh ahli-ahli pas yang lain.
2. Saya melihat Nik Aziz terlalu sekular dalam mengeluarkan pandangan. Pemikiran Nik Aziz terlalu terikat untuk menjatuhkan UMNO semata-mata dan tidak melihat kesan yang boleh membawa perpecahan perpaduan dikalangan melayu, Nik aziz adalah individu yang telah memecah belahkan orang Islam. Pandangan beliau lebih bersifat kepartian dan bukan bersifat menjaga kepetingan agama, dalam isu Penggunaan Nama Allah beliau sanggup digelar pelacur agama demi cita-citanya menjatuhkan melayu UMNO, inikan perjuangan Islam sejati. Nik aziz saya tidak rasakan sebagai ulama dia adalah sekadar ustaz yang layak mengajar di pra sekolah sahaja, masakan tidak ada orang yang sanggup mengatakan nik aziz bukan ulama tetapi “p***mak” . Oleh itu sekali lagi saya merayu kepada Dato kembalikanlah kekuatan melayu. Dato’ lah calon yang paling layak sekali.


demi AGAMA BANGSA DAN TANAH MELAYU TERCINTA

Anonymous said...

hati2 dgn kenyataan Nik Aziz, dia banyak muslihat bahasa. Nanti silap melatah burk padahnya.

Contoh: Bila dia cakap Iman Dlm Barisan tak sah. Apa dia cakap betul sebab Iman mesti ke depan bukan dlm barisan jadi makmum.

Hati2 bila komen, jgn melatah.

Anonymous said...

GILA GUS DUR

AMARAN DAN PERIINGATAN
Taik Politik:
NIK AZIZ
KHALID
NIZAR
ESPECIALLY ANUAR

GET READY..KRITINITY DAH SAYANG SGT NGN MU

Kamera setup jgn lupa bila2 masa anuar akan di***

mereka sgt bersedia untuk memecah belahkan umat islam

BILA LA ISLAM AKAN DAPAT SEORANG PEMIMPIN YG SEJATI

Pemerhati said...

Senario politik di Malaysia sekarang:
1. UMNO nampaknya sangat lemah dan tidak berupaya utk bertindak tegas terhadap pembangkang yg semakin hari bertindak semakin ganas. Kenapa?
Buat kata pepatah Cina - Ikan menjadi busuk bermula dpd kepalanya. Najib sbg kepala pemimpin UMNO, BN dan PM bagi Malaysia mempunyai banyak kelemahan dan sudah tidak lagi releven utk Malaysia. Lebih eloklah digantikan dgn Mahyudin yg bebas dari sebarang skandal. Kenapa Najib tidak boleh bertindak keras dan berani? Berani kerana benar.Takut kerana salah.
2. Sekarang dah terdedah kerugian besar Sime Darby. Maka sebab PNB adalah pemegang saham yg terbesar maka akan merosotlah pendapatan kaum Melayu yg memegang saham ASB mereka tahun ini. Dividen ASB akan turun ke paras 5% atau kurang lagi. Orang Melayu yg telah membuat pinjaman bank utk membeli saham ASB akan sakit.
3. Barisan kabinet Najib pun yg masih menyimpan petualang2 dari zaman Pak Lah menunjukkan seolah2 Najib terpaksa melantik mereka2 ini kerana takut didedahkan penglibatannya dlm konspirasi di zaman Pak Lah dahulu.
4. BN mesti dibubarkan dan digantikan dgn sebuah parti yg berteraskan Melayu. MCA dan Gerakan tidak harus diterima sebab sudah jelas mereka adalah pengkhianat dan menjadi musuh dlm selimut dalam BN.
5. Pendirian kaum Cina dah jelas sekarang. Mereka mahu ambil alih kuasa politik Malaysia dpd kaum Melayu dan jadikan Malaysia sebuah Republik spt Singapura. PAS tak usahlah bermimpi di siang hari - DAP hanya memperalatkan PAS utk meraih undi kaum Melayu. Bila kaum Cina dah berkuasa, PAS akan ditendang keluar spt yg telah berlaku di Singapura dahulu.
6. Wahai PAS janganlah jadi buta sejarah. Tidak nampakkah muslihatnya Lee Kuan Yew datang jumpa Nik Aziz? Orang Melayu PAS jika sedarkan diri, tolaklah kepimpinan kaum Erdogan dlm PAS dan lantiklah Kaum Ulama spt Hadi, Nasaruddin dan Harun Din yg berfikiran waras.
7. Utk survival kaum Melayu di Malaysia, PAS mestilah berkerjasama dgn UMNO di PRU13 nanti. Kalau tidak sejarah akan berulang dan kaum Melayu akan hanya menang sorak tetapi kampung tergadai spt yg telah berlaku di Singapura. Maka anak cucu kita akan mengemislah di tanah air sendiri spt yg berlaku di Singapura.
8. Wahai kaum Melayu, ada otak fikirkanlah. Jangan ikutkan emosi dan dendam kesumat yg tak habis2. Sesal dahulu kedapatan, sesal kemudian tak berguna.
Allah hu Akbhar

shonzu said...

Sebelum nak baptiskan si tua kutuk ni, ketuk kepala N.Ajis dengan selipar 1000 kali untuk melayakkan dia dapat gelaran Paderi Selipar Nick Ajes sang pelacur Islam....

PASrael 4 ALL = PISS 2 ALL

tamingsari said...

PAS dah tukar nama kpd Parti Nik Aziz. Ini lebih sesuai memandangkan yg beliau tidak menghormati pandangan ulamak lain yg bersamanya. Parti NA telah banyak merosakan akidah umat islam. Fatwa dan kenyataan tidak pernah melambangkan perjuangan islam. Lebih kpd liberalisme dan super sekular.

Parti NA telah jauh meninggalkan perjuangan asal. Semua ini kerana cintanya kpd DAP dan Anwar melebihi cintakan Allah. Kesian tengok pengikut parti NA.

kingnek said...

Kepada Tok Guru ulama Haron Din, walaupun saya tahu tuan beradap, tidak mahu melawan seorang yang lebih tua, iaitu Nik Aziz.

Namun, kerakusan Nik Aziz semakin menjadi-jadi, saya benar2 harap tuan mengatur cara untuk menumbangkan pihak wahabi dan liberal yang semakin lama semakin menyesatkan PAS.

Aku bukan pro-UMNO, malah kalau PAS menjadi kerajaan, saya akan merasa lebih gembira.

Namun, PAS yang saya maksudkan itu adalah dari puak ulama dan bukan dari puak sesat seperti Husam Musa dan Khalid Kuil Gereja Samad.

Dan harapan saya, puak ulama PAS berganding bahu dengan orang UMNO yang masih berwibawa, bukan orang haprak macam Khairy Kuda Jew Jamaludin.

Amin

Anonymous said...

anon 11.02
aku setuju dgn cdngan kau tu..GAP inilah manusia munafik yg telah tersesat jauh dari lingkungan hidup beragama..apalah yg dia faham tentang ketuhanan..allah adalh tuhan semesta alam...bukan tuhan kpd umat islam shj..hnya tuhan yg akn menentukan syurga atau neraka setiap makhluknya...

hemisfera, kau terkejut krn kau berada dlm kepompong kau sndri..mcm katak bwh tempurung...bodoh tk boleh d ajar..cerdik tk boleh tumpang..

hang jebat, kau tk payah nk tulis panjg lebar nukilan kau untk harun din...dia tk baca blog murahan ni..

GAP, berapa upah yg kau dpt dr JASA di Sibu sebagai upah kau buat dosa2 kecil...cukup ke nk bagi mkn anak isteri kau duit haram tu...tk cukup minta lagi kat norizan sharif...malunya akuuuuu.. bela anak isteri dgn duit haram...dulu kau kata fuad hasan sengal, skrng masih sengal ke sejak kau dpt habuan dr JASA...

teruskan GAP, krn ini sj cara kau nk hidup...

Graggo said...

PKR
Party Kecinaan Rakyat

life is not a fairy tale dude said...

PAS menjadi pengkhianat kepada agama yang dikata sebagai diperjuangkan oleh mereka selama ini.

Race based politics exists

hemisfera said...

kepada anon 5.54pm
kalau nama sendiri pun tak boleh nak ditinggalkan apabila meninggalkan komen, jangan banyak bunyik, budak penakut penghisap telur nik ajis.
kalau kau melayu, kalau kau muslim, dan kau masih tak lihat yang perbuatan pemimpin PAS yang makin menggila nak menjual agama ni kau rasakan tak salah, yang pergi salam tangan mak bapak kau bagitau kat diorang yang diorang dah gaagal didik kau jadi muslim yang baik, kata kau nak tukar agama terus. jangan lagi pakai nama muslim tapi perbuatan mengalahkan orang kristian sendiri.
aku dah kata, sudah-sudahlah berpolitik, yang diserang sekarang bukan lagi UMNO atau PAS tetapi agama Islam kita sendiri. Jangan marahkan kat sekelompok orang Melayu sampai agama anutan kita kau nak permainkan.
biar bodoh, biar tak dapat diajar, tapi sila sedar apabila agama kita menjadi pertaruhan.

Hang Kasturi said...

ALA PAS NI INGAT BOLEH LAH GUNA MATLAMAT MENGHALAL CARA
DEMI TUHAN...


pas kasih syang ngan dap je. Dap suruh duduk.duduk. aku heran macamana mereka boleh menyorokan kuku TALIBAN cantek2. Nampak molek sunguh! TALIBAN ERA BARU memang canggih la.

JANGAN TAKUT MEREKA AKAN MENTALIBAN SELURUH CINA2 NI..
BUDAK2 POMPUAN PAKAI SKET TU AKAN DIPURDAHKAN..TUTUP AURAT HABIS CIRITA..

CERITA BANYAK TAKDE KASI POTONG KEPALA..

SUKARELAWAN PAS PERGI KAT TALIBAN DULU BERAPA RAMAI..

MAMPUH LA KO DAP..DITALIBANKAN..JGN INGAT lembut2 NIK AZIZ TU BOLEH MAKAN!!!

BGMANAPUN PAS AKAN TERPAKSA TANGGUNG DOSA SYIRIK TU..NAK TAHU SELOK BELOK SYIRIK KENA TENOK UTUBE HARUN DIN..

BAYANGKAN LAH SYRIK KECIL PUN SYRIK !!!! TAK DIAMPUN TUHAN..

APATAH LAGI SYRIK BESAR..syirik yang dinyatakan dalam SURAH UTAMA.

FATIHAH :
--ghairil makhbu bialaihim waladdoooo allin ..AMIN..

...DAN BUKAN (JALAN)MEREKA YANG DIMURKAI
DAN BUKAN (PULA JALAN)MEREKA YANG SESAT...

TANYALAH MANA2 ULAMAK 'SESAT' TU SIAPA TUHAN TUJUKAN !!! PASTI JAWAPANNYA....K

SURAH YG CUKUP POPULAR 3KUL KULHUWALLAH HUHAD..DIRECT TUHAN BAGI PADA KRISTIAN..

[1]Katakanlah (wahai Muhammad): "(Tuhanku) ialah Allah Yang Maha Esa;
[2]"Allah Yang menjadi tumpuan sekalian makhluk untuk memohon sebarang hajat;
[3]"Ia tiada beranak, dan Ia pula tidak diperanakkan;
[4]"Dan tidak ada sesiapapun yang serupa(setara) denganNya".

KO JAWAB LAH NGAN TUHAN.. NANTI..

(YG PALING TRAJIK IALAH NIK AZIZ LEPAS MASUK SYURGA,..PENGIKUT HABIS..PASal APA..? ha cuba teka..pengikut tak pandai jawab, main ikut je)

YG pengikut tu kena teliti betul2 apa dia cakap and compare sket apa yang harun din cakap.. baru hadam dan telan...

SETAKAT JUDI Allah boleh ampon kan..
ini cerita macam MARUAH KETUHANAN..Wallahualam...

maddy said...

Klu pasal agama islam pun kita tak bersatu.Mcm mana nak bersatu dlm hal2 lain

fikir2kan lah