Wednesday, May 5, 2010

DEBAT DATO NALLA VS AZMIN AUW AUW



KLIK SINI UNTUK KETERANGAN LANJUT

kita akan saksikan pembogelan secara langsung dato nalla kepada azmin auw auw. akhirnya cabaran disahut. azmin terpaksa membuktikan/menafikan dakwaan dato nalla bahawa shamsidar milik anwar dan azmin isteri kepada anwar..!

13 comments:

melayulupalagi said...

as'kum,

betul ke ni bro. kalau betul bagus ni.

tapi dukacita sy tak dapat bersama kerana kekangan kerja.

apa pun sy harap para sahabat yang berada di sekitar lokasi perdebatan itu berlangsung, akan hadir bagi memberi sokongan kepada nalla.

sy tunggu cerita selanjutnya...

hilbert said...

SALAM GAP,

BAGUS NI..DEBAT TERHEBAT 2010.. DUA HARI SEBELUM PRK P212 BANDAR SIBU.

Anonymous said...

Semua dah terlanjang bogel!!

Tapi ada juga manusia yang "buta, pekak dan bisu". Manusia GOBLOK yang maseh lagi percaya dengan perjuangan yang sia-sia dan tak kemana!!

leman said...

Ini promo main2 kan?Aku dah ingat nak pergi tadi,ceh.

Berani potong kukulah kalau azmin berani berdebat pasal bininya yg saban masa dituduh dan dicabar nalla tapi tak berani disahut azmin pun selama ni.

Anonymous said...

bagus ni!!harap ada yg record debat ni dan post kat blog2 dan youtube.

Anonymous said...

Biar betul debat ni????

pok nik said...

May Day! May Day! May Day! Cepat TG Nik Aziz..keluarkan fatwa utk hentikan debat ni..Naya nanti si Azmin dgn Anwar kena telanjang dek Nalla..Atau TG juga berminat nak tahu????

Anonymous said...

azmin tak brminat nak saman ke?

Anonymous said...

bro,

check sini
http://malaysiakini.com/news/131046

pengaruh fuckatan pengkangkang dah meresap ke istana.

Gobind Singh Deo jd lawyer dorg.

AKU YAKIN ! AZMIN BOLEH ! said...

AKU YAKIN ! AZMIN PASTI AKAN DATANG MACAMANA ANUAR DTG KETIKA BERBAHAS ISU MINYAK DI TV DULU ! AZMIN BOLEH ! AZMIN BOLEH ! AZMIN BOLEH ! AZMIN HERO.. AZMIN HERO.. AZMIN HERO.. AZMIN HEBAT..

Anonymous said...

Salam,

1 GAP, debatkan di dalam blog ini hal-hal yg akan semakin menjernihkan pekimiran umat Muslim kpd hal2 yg lslami spt: pemikiran tentang kenapa negara & umat kini jauh dari sistem kehidupan yg lslami; kenapa tidak ada wajah politik yg lslami; kenapa tidak terzahir ukhuwah yg lslami; kenapa tidak kita memikirkan & usahakan agar perpecahan sesama umat semata-mata politik sama2 kita disirnakan lalu bersatu kita semua di bawah naungan kalimah tauhid yg sama: kalimah la illaha ilallah sebagaimana yg agama kita ajarkan, bukan sebaliknya memperbodoh akal & jiwa memperjuangkan hasrat parti2berbasis umat lslam yg menghina kemuliaan lslam sebagimana yg berlaku sekarang.

2 Marilah demi itu, drp Anda gunakan kepakaran ICT Anda ini untuk kerja2remeh-temeh yg tidak bernilai dari persepsi kehidupan yg berteraskan akidah & syariah lslamiyyah.

3 Marilah keluarkan tempurung minda drp kepungan khayalan UMNO, PAS atau PKR, lalu kembali kepada yg benar, yang asli, iaitu realiti hidup dgn syariah lslam secara kaffah.

HH said...

Bro,
PISAU ada keluarkan Video, Tian Chua langgar lari, libatkan kematian. Anuar pun ada sama.

Masuk front page Bro.

kasi Haramjadah tu mampuih.


Frm HH

lord ried said...

ANJIN.........ANJIIIIIIIIIIIN.......

MAI KITA SAMA2 PERKASAKAN ISLAM. TENTUNYA TAKLEH NGAN WADAH
YANG KAPIAQ DOK PEGANG TU SABIK UMNO TU BERTARAF JAMBAN. TADAK DALAM PERJUANGAN UMNO NAK MEMERTABATKAN HUKUM HAKAM ALLAH KAT MALAYSIA NI. KALUPUN BANYAK KEROSAKAN DALAM PAS, ABANG AJAK KAPIAQ MASUK PERBETULKAN.

RUGI LA SEKOQ IBU ANJIN DOK BEGHANAK KAT ANAK ANJIN YANG DOK
JAJA MENDE2 FASIQ SUH SUMA ORANG SESAT.

he he he
saja gurau ngan ANJIN