Saturday, May 15, 2010

FACEBOOK KELAB PENYOKONG GAP !

terimakasih atas sambutan menggalakkan daripada rakan facebook. hari ini kelab penyokong gerakan anti pkr telah mendapat ahlinya yang ke 3 ribu.

insyaallah usaha akan aku lipatgandakan untuk meraih lagi sokongan. sokongan daripada rakyat yang tak berparti,kelas kelas menengah pertengahan atas dan bawah.

suara rakyat malaysia dari pelbagai kaum akan dikumpulkan bagi melaksanakan agenda perubahan.bermatlamat memelihara keharmonian dan kestabilan daripada mainan politik sensasi yang penuh kebencian yang ditanamkan oleh anwar attaturk,pas pkr dan dap !

kita boleh berbeza pendapat dalah segala hal, namun hak rakyat yang senantiasa menolak politik kebencian yang ditanam oleh pakatan tidak boleh diterima. rakyat bersatu menentang pakatan ! hentikan mainan politik yang tak menguntungkan poket rakyat,keharmonian rakyat. pakatan adalah manifestasi kebencian kepada ras dan agama ! cukup merbahaya !

klik sini untuk join facebook kelab penyokong gerakan anti pkr !

6 comments:

Think said...

kenapa x ada entri d facebook..patutnya kami dpt baca d facebook bila ada update...

Think said...

kenapa x ada entri d facebook..patutnya kami dpt baca d facebook bila ada update...

Anonymous said...

terima kaseh mod GAP sebab siarkan komen sy..
itu langkah pertama kearah keterbukaan GAP.

syabas GAP!!!!!!

naDim'IQ said...

SETUJU sangat ngan MASTER.. teruskan GAP, MELAYU HANCUR coz ANUjuburi ni... DAPigs suka ar!

Anonymous said...

tahniah, GAP,AMENO APCO,GUA SEBAGAI PEMINAT SETIA KTM MEMANG SETUJU KEPUTUSAN AMNO APCO LULUS JUDI BOLA SEPAK PIALA DUNIA,TAHNIAH SEKALI LAGI......JGN TAK SIAR GOP

s.arnina s.hussein said...

kenapa mengunakan lambang helang ? bukankah helang dikaitkan dengan HORUS (firaun) ? dan juga menjadi lambang kemegahan amerika yakni agent yahudi ?