Monday, May 10, 2010

HAPRAK-DAILY DAN KALID GEREJA SUDAH GILA !





dah gila, sewel,ising,mental dah tak stabil. inilah perkataan yang wajar dilabelkan kepada haprakdaily yang memuji tindakan kalid gereja samad masuk gereja di sibu untuk menjual ALLAH.

kita tak perlu melayan sangat kesewelan haprakdaily dan pelacor politik kalid gereja samad. membacanya tindakan dan artikel mereka hanya akan merosakkan akidah kita.

haron din timbalan mursidul am pas dah keluarkan fatwa, sokong kalimah ALLAH untuk digunakan oleh bible, maka kita akan jatuh kufur ! simple dan mudah.

KLIK SINI untuk detail cerita kisah mental tak stabil dari penulis haprakdaily dan kalid gereja.KERANA GILAKAN UNDI,PAS SANGGUP MEROSAKKAN AKIDAH UMAT !!

10 comments:

Unknown said...

Sebenar nya Khalid Samad ini seorang yang bijak. Apa yang dilaku kan nya pasti akan menambat banyak hati kaum yang beragama kristian di Sibu.

Sebalik nya GAP sudah buat sedikit silap jika mengutuk perbuatan Khalid Samad. Kaum kristian di Sibu akan anggap BN perkauman dan anti kristian pula.

Anonymous said...

salam Bro GAP OKU@Org Kuat UmNGOK...

dlm paper bahasa Ingerris iaitu The Sunday Post,ade memberitahu pd umum yg PM Mesia akan mengetuai perayaan Tua Pek Kong(berkaitan kepercayaan/agama org Tionghua),sepertimana beliau mengetuai perayaan Thaipusam(perayaan kaum Hindu)kat Batu caves...jahil sgt kee...takkan tak tahu pesan Nabi, jgn ikut budaya kaum bukan Islam...

berita tu memaparkan tajuk:-
" PM to Lead Tua Pek Kong-sibu"...
ape komen korang sbg ahli2 UmNGOK tentang hal nie...
adakah ini dipanggil "Matlamat Menghalalkan Cara" untuk mendapat undi & kepercayaan cina, w/pon ini ada kaitan amalan agama lain???..dah terdesak sgt keeeee..

tentang hal kalimah Allah nie, kene tanya dulu ngan menteri UmNGOK korang laa...Datuk Seri Nazri Aziz.....beliau pon setuju & takde ape2 masalah....tak caya tanya ngan si Nazri nie...

-Najib Altantuya-

GAP KEMBALI said...

cikgu pencen

yang hak tetap hak. kalimah ini mesti dipertahankan. orang kristian takkan terasa hati pun pasal sejarah vatican city tak pernah usul kalimah ALLAH digunakan dalam bible.

kalid gereja samad yang sebenarnya telah merosakkan nama pas. ini hakikat.

kita perlu menambah lagi perisa.

KPD PARA PEJUANG TANAH AIR said...

KHAS KEPADA PARA PEJUANG TANAH AIR terimalah...
Warisan..

Disini lahirnya sebuah cinta
Yang murni abadi sejati
Disini tersemai cita cita
Bercambah menjadi warisan

Andai ku terbuang tak diterima
Andai aku disingkirkan
Ke mana harus ku bawakan
Ke mana harus ku semaikan
Cinta ini

Bertapak di bumi ini ku melangkah
Ke utara selatan timur dan barat
Ku jejaki

Aku bukanlah seorang perwira
Gagah menghunus senjata
Namun hati rela berjuang
Walau dengan cara sendiri
Demi cinta ini

Ku ingin kotakan seribu janji
Sepanjang kedewasaan ini
Ku ingin sampaikan pesanan
Akulah penyambung warisan

download lagu:
http://www.4shared.com/get/42954530/f444561/Sudirman_-_Warisan.html

utube:
http://www.youtube.com/watch?v=AibiZwCIGj8&feature=related

OR UTUBE KOREKE:
http://www.youtube.com/watch?v=7FuUI77cgJM&feature=related

Anonymous said...

Anon 3:53,

Ko dah lupake patung budha yg besar di Kelantan siapa yg lulus dan datang ke majlis perasmian. Tok guru kau lah. Dia semua boleh. Pas for all termasuk yahudi. Jadi hamba DAP pun boleh.

Esperalzi said...

Kpd Najib Altantuya/Anon 3:53

Kalau PAS sudah sampai ke tahap menghalalkan segala kesesatannya dengan mengatakan UMNO juga melakukan kesesatan yg sama, maka apa baiknya PAS dari UMNO sedangkan parti kafir laknat kamu menggunakan label "ISLAM"?

Beginilah justifikasi PAS hari ini untuk menghalalkan segala dosa dan sesatnya:

Ya, kami orang PAS memang ada buat ZINA tapi kami cuma zina 2 kali sebulan tapi orang UMNO zina 4 kali sebulan, jadi kami PAS akan masuk syurga kerana kami zina sikit jer, tp org UMNO akan masuk neraka krn zina banyak..

Ya, kami PAS pun ada minum arak, tapi kami minum arak 3 gelas saja seminggu tapi org UMNO minum 6 gelas arak seminggu, jadi kami orang PAS akan masuk syurga sebab kami mabuk sikit jer, tapi UMNO akan masuk neraka krn mabuk banyak

Ya, kami org PAS pun suka main jubo, tapi kami main jubo sikit jer, org UMNO main jubo lagi banyak, jadi kami masuk syurga, UMNO masuk neraka...

Ya, kami org PAS ada pergi ke gereja ikuti upacara agama Kristian, tapi org UMNO pun ada pergi kuil Buddha ikuti upacara agama Buddha, jadi kami masuk syurga, UMNO masuk neraka.

Begitulah sesatnya Parti Al-Kafir Sesat Se Malaysia (PAS). Mereka bukan lagi berdakwah membetulkan aqidah orang2 yang rosak aqidah. Sebaliknya PAS kini telah rosak aqidah dan KAFIR tetapi menggunakan UMNO sebagai PIAWAI/STANDARD sama ada PAS masih Islam atau tidak..

Dasar PAS parti IBLIS, SETAN, PELESIT dan KAFIR HARBI LAKNATULLAH. Haram kita org2 Muslim bersahabat dengan kafir-kafir PAS..

Tak lama lagi berduyun2lha ketua2 PAS "solat jemaah" di gereja2 dan kuil2 secara org kafir kerana PAS punya konsep 1AGAMA lebih hebat dari konsep 1MALAYSIA UMNO..

Pemimpin2 PAS sedang beusaha untuk mencipta agama baru dengan menggabungkan semua agama2 yang ada di Malaysia. Inilah konsep 1AGAMA PAS yg berlandaskan PAS 4 ALL, diambil dari ISRAEL 4 ALL..

Esperalzi said...

Kepada Cikgu pencen: Saya rasa GAP sedikit pun tidak silap. Yang silap adalah Khalid, PAS dan cikgu. Apa guna kita terima sokongan Kristian tapi kita dah jadi kafir macam mereka?

Kalau dah nak sangat sokongan orang Kristian, kita semua masuk jer lah Kristian beramai2 dan istiharkan Kristian agama rasmi Malaysia ganti Islam. Bukan gitu cikgu?

PAS dan Khalid mungkin diterima Kristian tp telah ditolak oleh org Islam. Saya tak hairan kalau tak lama lagi seluruh parti PAS istihar masuk agama Kristian beramai-ramai dan tukar nama parti mereka kepada Parti Al-Injil Se Malaysia...

Kalau saya terpaksa masuk agama Kristian hanya nak sokongan Kristian, maka jawapan saya ialah: go to hell lah Kristian!! Bagi kau agama kau, bagiku agama akau!

GOOD WORK EZPERASI said...

YES ESPERAZI...
DASYAT SUNGGUH HUJUH KAMU...


Begitulah sesatnya Parti Al-Kafir Sesat Se Malaysia (PAS). Mereka bukan lagi berdakwah membetulkan aqidah orang2 yang rosak aqidah. Sebaliknya PAS kini telah rosak aqidah dan KAFIR tetapi menggunakan UMNO sebagai PIAWAI/STANDARD sama ada PAS masih Islam atau tidak..

TAPI YANG dia TU BUKAN ORG KITA..AGEN basuh anu pakai kertas tisu..ehhehehe

apa ko cakap dia xpeduli..
nak KUASA sama itu nuar kutuban..

GAP KEMBALI said...

esperalzi

bro tolong buat blog ! kita perlukan ramai lagi askar

Unknown said...

demi undi & kuasa kalid gereja dan haprak daily sanggup buat apa saja walaupun cium bontot DAPigcytes