Friday, May 7, 2010

KEBANGKITAN RAKYAT SELANGOR ! ESOK DEMO DAN LAPORAN POLIS !



kebangkitan rakyat selangor sudah tak dapat dibendung. hari ini saja beberapa laporan polis telah dibuat terhadap dua penderhaka sultan selangor. satu wali nyanyok tua tak sedar diri dan sorang lagi pernah kalah di tangan bloger waktu prk hulu selangor..hik hik..

DEMONSTRASI BAKAR GAMBAR ZAID DAN WALI SELIPAR DI MASJID SHAH ALAM

satu demonstrasi membantah kenyataan biadap zaid hik hik , si penderhaka sultan selangor dan raja-raja melayu akan diadakan pada hari jumaat 7 hb may 2010 selepas solat jumaat di masjid negeri shah alam. sila berkumpul di depan pejabat JAIS. sila bawa gambar zaid ibrahim dan wali selipar untuk aktiviti selanjutnya...

ANJURAN BIRO PENERANGAN WIRA PERKASA MALAYSIA

LAPORAN POLIS TERHADAP ZAID IBRAHIM

satu laporan polis terhadap zaid ibrahim kerana telah menghina kenyataan sultan selangor akan dilakukan esok jumaat 7 may 2010 . sila berkumpul di IPD klang pada jam 3 petang. semua dijemput hadir.

sebarkan melalui sms 2 program penting ini kepada umat islam dan bangsa melayu. pemimpin pakatan haprak makin biadap dengan sultan, maka menjadi tanggungjawap kita umat islam dan seluruh rakyat mempertahankan maruah raja-raja melayu daripada dihina dan dicerca oleh kumpulan sesat pakatan !

ini semua adalah serangan halus puak kafirin dan munafik yang cuba menghapuskan kuasa panji-panji islam di timur. aku pernah mengeluarkan artikel tidak lama dahulu, bahawa sultan-sultan melayu merupakan ahlul bait yang terakhir... (termasuk brunei)

pandang sekeliling kamu. apa telah jadi pada kesultanan delhi,islam di cordoba,kerajaan islam di timur tengah,kerajaan islam pasai,demak,acheh,patani dll..? kemana hilangnya kerajaan ini ? ia sudah menjadi sejarah , yang tinggal hanyalah 9 paksi terakhir ahlul bait di hujung benua asia.

kenapa kesultanan melayu masih bertahan semenjak 500 tahun yang lalu ? kerana ada diantara mereka punyai darah ahlul bait..dan kerana darah inilah musuh islam dan pihak munafik seperti anwar mahu menghapuskan sistem kesultanan melayu daripada muka bumi melayu.jika terhapus maka terlaksanalah sudah akan cita-cita kafirin menakluk dan menjajah bumi yang diperintah oleh keturunan ahlul bait !

kita jangan jadi melayu bangsat. pernahkan kamu mendengar kisah rahasia akan kehebatan 9 raja melayu ? kerajaan pemerintahan islam terakhir telah tombang sewaktu pemerintahan uthmaniah di turki.

pada 1920 uthmaniah tumbang setelah beratus berkuasa. kenapa mereka tumbang ? kerana ada manusia bernama kamal attaturk, yang telah membawa agenda liberal dan sekularisme. azan solat telah ditukarkan kepada bahasa turki. di tanah melayu pula, ALLAH telah disamaratakan dalam injil oleh anwar dan pakatan ! tidakkah mereka mempunyai persamaan ?

sejurus kerajaan uthmaniah tumbang, beberapa raja-raja melayu telah bertolak ke mekah menaiki kapal laut untuk menyampaikan hajat yang cukup besar !

hajat rombongan sultan-sultan melayu ini tiada lain, MAHU MENGAMBIL ALIH TAMPOK PEMERINTAHAN DINASTI ISLAM DI DUNIA ! INI LAH SEMANGAT PERJUANGAN YANG CUKUP HEBAT PERNAH SULTAN-SULTAN MELAYU LAKUKAN !

sayang ditolak dengan penuh kerahsiaan oleh wazir-wazir mekah. setahun selepas permohonan maha besar ini ditolak, kerajaan islam mekah telah ditombangkan oleh angkatan tentera dari keluar saud !

apa dan mengapa permintaan sultan-sultan melayu ini telah ditolak masih menjadi rahasia ? hari ini ada petualang melayu bernama anwar attaturk,nizar komunis,zaid wisky dan wali selipar coba menjadi jagoh memperlekehkan kesultanan melayu !

siapa sebenarnya wali selipar ? tunjukkan kepada aku bukti bahawa keturunannya pernah menjadi pahlawan islam ? tiada ..jawapan nya tiada pasal nik ajis ini sekadar ustaz kemas,bekas ahli umno yang kecewa dan join pas..anwar pernah gelarkan dia sebagai ulamak terompah ! dasar terompah memang duduknya di kaki dan kegunaannya hanyalah berluang alik ke jamban sahaja. fatwa wali selipar bertaraf jamban.

ini hakikat. doa pecah kan perut najib, dia lebih takut pada DAP bila ditanya bilakah hudud dan negara islam pas mahu ditegakkan. manusia ini suka mencarut,suka bercakap celaka,pernah memanggil orang yang merokok sebagai binatang dan pelbagai lagi fatwa jamban!

SEKALI LAGI AKU CABAR WALI SELIPAR DAN ANWAR, ISTIHARKAN SAHAJA BAHAWA KAMU MEMANG BERNIAT MAHU MENGHAPUSKAN KUASA RAJA, MAKA DENGAN DEMIKIAN TERLAKSANA LAH SUDAH AGENDA MAHU ME REPUBLIK KAN MALAYSIA MELALUI KETUANAN RAKYAT !

AKU CABAR, ISTIHARKAN SAHAJA. BUKAK MULUT SAHAJA, MAKA KAMI AKAN LANYAK DAN HANCURKAN KAMU WALAU SAMPAI KE LUBANG CACING SEKALI PUN !

24 comments:

Tok Pambu said...

Mengapa UMNO diam membisu apabila imuniti raja2 di hapuskan?

Mengapa UMNO diam membisu apa bila ada rakyat Terenggang memanggil raja nya 'NATANG'?

Sedar lah bangsa melayu bahawa anda semua sebenar nya sedang mempamirkan kedunguan bangsa anda sendiri.

Anonymous said...

Salam GAP, sebut sahaja bila dan dimana kau perlukan tentera utk berjuang...aku sedia menghulurkan tenaga menghapuskan kafirin...aku nak sangat syahid membela agama aku...Aku benci kafirin..aku bersumpah akan hapuskan diorang kalau mereka cuba menghapuskan agama ku dan raja-raja melayu...Allahuakbar!

fulisiakantora said...

YA ALLAH YG MAHA MENDENGAR LAGI MAHA MELINDUNGI, LEMBUTKANLAH HATI HAMBA2 MU INI, JANGANLAH KAU CAMPAKKAN KAMI KE LEMBAH PERPECAHAN YG DAHSYAT, JANGANLAH KAU MEMBIARKAN TANGAN KAMI DIBASAHI DGN DARAH2 SAUDARANYA SENDIRI, JAUHKANLAH KAMI DARI MALAPETAKA INI, BENARLAH KATA2MU, KEROSAKAN DI MUKA BUMI ALLAH INI ADALAH TERJADI DARI HASIL TANGAN2 MANUSIA ITU SENDIRI, YA ALLAH...AKU BERLINDUNG DGN NAMAMU YG SUCI. AMIN YA RABBAL ALAMIN.....

Servant of God said...

Wahai sedara GAP,

You got it right! Us Malays have had enough, and we're fighting back!

I credit (or is that fault? ;) )you, GAP, for fanning the embers within me into flames.

The one and only blog post I ever put up was in 2008, to call people to kick a former PM out of office (Snorelax, is his Pokemon equivalent).

Apa hal tah, terbakar lak hati nih nak blogging balik. Ko nyer hal la nih!

Good job bro! I'm with you!

Anonymous said...

meremang bulu roma aku mendengar seruan GAP tu.aku di KLANG akan cuba menjadi orang yang pertama sampai di ipd KLANG besok.teringin sangat nk basah kn tekak aku nie ngan darah wali terompah dan zaid todi yahudi tu...///

Anonymous said...

dua-dua ekor beruk nie mmg dh melampau..

ISAC said...

Salam GAP,

Pada pandangan kawan dalam konteks Nik Aziz ni, pendekatannya kena lebih berkhemah...

Tersilap langkah undi simpati akan menyebelahinya...

Anonymous said...

Salam Bro GaGAP...

yg kau beria-ia mengapi-api nak dakwa Tuan Guru Nik Aziz & Datuk ZAID pasal lawan titah Sultan Selangor...kau ade bukti ke Tuan Guru tu komplen pasal Sultan Selangor..aku yakin sememangnya tiada...cuma dlm hal nie, kau & pengikut UmNGOK dah tiada isu, atau nak mengalihkan Isu2 besar dari pengetahuan rakyat & rakan2 lain...maka, kau perbesar-besarkan hal yg tiada asas nie......takmo plak tunjuk bukti uMNGOK salahguna masjid di HULU Selangor tempoh hari,,siap buat bacaan Yassin & solat hajat untuk seorang HINDU,yg pastinya penyembah patung2 & kaki arak....MATLAMAT menghalalkan cara yeee...HARAMJADAH punye UmNGOK.....

lagi satu, judi adalah haram disisi Islam...tetapi kenapa pemimpin UmNGOK-si AWANG ADEK meluluskan perjudian untuk WORLD CUP nie...inikah yg dikatakan pemimpin pejuang Islam??? pemimpin sebegini patut ditentang & di tarbiyah kerana mengalakkan rakyat berjudi....haram jadah UmNGOK...

tak tahu lah ngak kata ape lagi ngan pengikut UmNGOK nie, pemimpin sendiri terang2 menyalahi hukum2 Islam, tp disenyapkan....matlamat menghalalkan cara...hati memasing dah gelap gamaknya....susah terima kebenaran....

Ikhlas
-Najib Altantuya-

usin said...

Inikan gerakan halus the hidden hand aka dajal melalui proksinya illuminati.Agenda menghapuskan raja2 Melayu ini adalah gerakan terancang yg bertopengkan slogan 'ketuanan rakyat' yang maha munafik.

Perhatikan bagaimana kamal attaturk berjaya menghapuskan pemerintahan khilafah dengan sokongan 'rakyat' dan inggeris(melalui illuminati atas arahan THH).Modus operandi yg hampir sama mahu digunakan di Tanah Melayu pula.

Permainan ini sangat halus sehingga puak2 yg mengikuti dajjal menyangka merekalah yg berada di jalan yg benar.Berhati2lah..

Anonymous said...

ALLAHUAKBAR!ALLAHUAKBAR!ALLAHUAKBAR!MARI KITA TENTANG HABIS-HABISAN MUSUH2 ISLAM DAN PENGKHIANAT BANGSA.MELAYU MESTI BERSATU UTK MENEGAKAN SYIAR ISLAM DI BUMI TANAH MELAYU INI.KAUM DAPigs SUDAH MULA MEMIJAK KEPALA KITA,DAN PENGKHIANAT2 BANGSA JUGA SUDAH MULA MENENTANG SULTAN2 KITA!!

Anonymous said...

kawan2, sabar. sabar.. jgn cepat hilang akal. kan Tun M dah kata baru2 ini, kalau dia mabuk, kita boleh buat apa? hah, ni anggaplah sorang tu sedang mabuk. tang tgna tu, kan ramai kata dia dah nyanyuk. hah, anggap lah dia sedang nyanyuk... buat apa nak lesakkan bumi kita tak tentu pasal. sorang mabuk, sorang lagi, nyanyuk. dah. sabar, sabar.

kingnek said...

Orang ramai tak faham, sebenarnya, sistem raja Islam ni bertahun-tahun mempertahankan Islam.

Memang, ada keturunan raja, perangai macam beruk, pergi clubbing minum. Tapi BUKAN semua keturunan raja berbuat demikian.

Lihat Turki, mereka telah sesat jauh, padahal dahulu mereka mengetuai Islam seluruh dunia.

Umat Islam sudah jauh sesat tanpa sistem Khalifah. Aku setuju GAP, aku seru panggilan Illahi, kalau perlu mati shahid dalam mempertahankan Islam di Nusantara ni, aku sahut.

ALLAHUAKBAR!!!!

kingnek said...

Dan memang sejarah menunjukkan, memang darah KETURUNAN Nabi SAW ada di darah Sultan Brunei dan juga Sultan2 di Semenanjung.

Ini adalah kerajaan Islam yang akhir di dunia, jangan kerana tamak kuasa, kita hilang segala-galanya. Walau apa pun terjadi, jangan sultan2 Melayu Islam dikacau lagi terutamanya oleh puak wahabi seperti Nik Aziz.


Jangan kita lupa, pengkhianatan puak wahabi yang melenyapkan sistem khalifah atas desakan British dulu. Sharif Hussein yang mengishtiharkan dirinya khalifah dihalau oleh puak Saud dan wahabi.

Dan sah Nik Aziz Wahabi, ya Allah, selamatkan Nusantara dari niat jahat wahabi ini

Anonymous said...

kalu perkara ini tidak dibendung awal2...tak lama lg bangsa melayu malaysia akan menerima nasib yg sama dgn melayu singapura....
renung2 kan lah bangsa ku........

pengakaji sejarah said...

salam, Apa jadi di Kelantan sekarang ialah ketrunan Raja Jembal Nikk Aziz yang merosakkan semua keadaan. Menurut wasiat Tok Wali Long Ghaffar keturunannya sahaja yang boleh menasehati Sulatan, apatah lagi Sultan adalah ketrunan Long Yunus. Long Ghafar yang layak jadi Sultan mahu menjadi hambaAllah yg zuhud dan terus mengajar rakyat ugama. Malah hukum hudud fi Klantan pon dilaksanankan oleh Long Ghafar dan keturunnnnaya-itulah rahsia yang tak diceritakan kepada umum kenapa Sultan Kelantan pernah menolak hukum hudud ciptaan PAS dan musuh mereka iaitu Raja Jembal

Apap yang terjadi di Kelantan jufa wajar dijadikan cermin kepada semua yg sayangkan Sultan Ahlul Bayt-bahawasanya PAS jika memerintah akan meranapka institusi pindok dan Sultan yang ahlul Bayt

AYUH BANGKIT TENTANG KEMUNAFIKAN INI DAN PAS!

rayz said...

'nalapambu' ni keling ke melayu?
hanya keling je yg akan sokong wali selipar n zaid attartuk dlm kes hina sultan selangor!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

nalapambu tak faham isu imuniti raja-raja, tengok balik sejarah. untuk apa umno tarik imuniti ini.

lord ried said...

ANJIN.........ANJIIIIIIIIIIIN.......

MAI KITA SAMA2 PERKASAKAN ISLAM. TENTUNYA TAKLEH NGAN WADAH
YANG KAPIAQ DOK PEGANG TU SABIK UMNO TU BERTARAF JAMBAN. TADAK DALAM PERJUANGAN UMNO NAK MEMERTABATKAN HUKUM HAKAM ALLAH KAT MALAYSIA NI. KALUPUN BANYAK KEROSAKAN DALAM PAS, ABANG AJAK KAPIAQ MASUK PERBETULKAN.

RUGI LA SEKOQ IBU ANJIN DOK BEGHANAK KAT ANAK ANJIN YANG DOK
JAJA MENDE2 FASIQ SUH SUMA ORANG SESAT.

he he he
saja gurau ngan ANJIN

anti sqyware said...

anon 10:20 ni berak basuh pakai kertas. sah2 mcm tak tahu KUASA MELAYU ISLAM! msg2 dia BG HINT dia memang takut MELAYU DAN ISLAM BRSATU . So dah tentu... hang pegi balik la basuh berak lg ada sikit mau musyuk la kat sini..

stratus14 said...

Mintak ampun kat raja? Apsal kena mintak ampun kat sultan? Dia mak bapak kita ke? Ulama ke?

Berhentilah menjadi bodoh. Kalu Allah dihina, tak plak korang melatah, melenting, melolong. Hina betul bangsa meleyu camni. Ptuihhhh..

Tak perlu kita mengagungkan manusia. Manusia adalah ciptaan Allah, tak lebih tak kurang..

Camna aku nak hormat kat raja kalau kehidupan diaorang jauh dari kehidupan seorang muslim. Rakyat bawahan tiap2 waktu sembahyang, ketua rakyat plak tikar sejadah pun tak kenal..

Anonymous said...

kepala bapak ko umngok

Esperalzi said...

stratus14: kalau kau kurang ilmu, pergi belajar dan baca! Dalam Qur'an pun ayat pertama Allah suruh baca! Tu lah masalah penyokong PASkafir, dah bodoh sombong pulak...

Memang Zaid kena mintak ampun kat Sultan kalau dia buat salah kat Sultan, walau pun Sultan tu bukan mak pak dia!

Tapi "Melayu" PASkafir macam kau ni kurang ajar sebab Tok Guru PASkafir kau tu ulamak palsu yg jugak kurang ajar. Tok Guru kau dah ajar kau kurang ajar, jadi kau pun kurang ajar, sampai kau dah tak hormat Sultan. Dah tu berkawan pulak dgn setan2 kafir kurang ajar dari DAP bercampur pulak kaki liwat dari PKR!

Tak ada beza PASkafir macam kau dgn kafir2 DAP. Kedua2 haramjadah kurang ajar tak hormat Sultan, kedua2 secara diam2 nak jadikan Malaysia Republik. Orang2 "Melayu" PASkafir macam kau patut diusir keluar dari bumi Melayu Malaysia setelah sekian lama kau hidup atas kuota bangsa Melayu..

Kami tak melatah Allah dihina? Siapa kata? Kami lah yang paling melatah bila member PASkafir kau KHALID CHRISTIAN nak share nama Allah dengan Kristian! Dan ketika ini Khalid Christian sedang berkempen dalam GEREJA di Sibu, dan kamilah yg banyak melatah tentang it. Orang2 KAFIR PASkafir seperti kamulah yg langsung tak kisah tentang islam..

Tak perlu agungkan manusia? Ini kau ahli PASkafir mesti berlajar kat pondok ajaran sesat Tok Sami Nik Najis Al-Taik! Nabi Muhammad SAW adalah manusia, dan kita semua agungkan baginda. Kita agungkan semua para Nabi dan mereka semua manusia. Kita agungkan para ulama (ulama tulen, bukan ulama palsu dan ulama plastik macam Nik Najis) dan ulama adalah manusia. Kita agungkan kedua ibubapa kita dan mereka manusia. Sultan dan raja adalah pemimpin kita dan tak salah kita agungkan mereka selagi mereka tak arah kita buat benda mungkar.

Tak salah kita agungkan manusia yg baik pekerti selagi kita tak melebikan mereka dari Allah..

Bagaimana pula orang2 PASkafir macam kau? Mengapa org2 PASkafir mengagung2kan NIK NAJIS a/l NIK MAT melebihi keagungan Rasulullah dan para Nabi?

BODOH! DONGOK! OTAK SELUT! STUPIDO! IDIOTO! BASTARDO! MIERDA!

stratus14 said...

esperalzi:

ko samakan sultan malaysia ngan rasulullah saw? Hahahahahaha. lawak la ko ni.. pasal ape tak masuk raja lawak? mesti kelakar gile tengok gelagat kekafiran ko..

kalu ko betul2 mempertahankan 'kesucian' sultan, ko baca komen pertama tulisan nalapambu tu. ape jawapan ko wahai pencacai murahan?

geli la nak agung2 raja ni. orang islam suka sangat sistem monarki atau authoritarian.. pastu ketua monarki tu paksa rakyat sokong diaorang konon hanya merekalah layak mentadbir negara tersebut.

tengok arab saudi, brunei, syria, jordan, oman, maghribi ngan banyak lagi. sampai beratus2 tahun ditadbir dinasti keluarga. sume harta dibolot keluarga pemimpin.

patutlah orang islam dipandang hina. konon nak mempertegakkan sistem khalifah, tapi realitinya sistem monarki kekeluargaan yang makin dikuatkan.

sistem khalifah sangat berbeza dengan apa yang diamalkan oleh orang islam sekarang ni. sistem beraja sekarang ni cam orang kapir la.. bila raja si ayah mati, anak pula ambil alih. pi mai pi mai tang tu jugak..

Anonymous said...

Artikel ni artikel yang paling bodoh aku baca.... kah kah kah...
united melayungok nobrain organisation...
pegi mampus la dgn melayu ko...
pegi mampus dgn sultan2 kaki betina, minum arak, pembunuh
pegi mampus dgn menteri rasuah berjuta2 padahal rakyat sengsara..
pegi mampus umno

-melayu anti umnongok-