Friday, May 21, 2010

NYAWA POLITIK KALID GAGAP AKAN BERAKHIR ?

KLIK SINI

6 comments:

Wake UP! said...

Dengan YBK pun nak buat aniaya. Kalau dengan orang miskin dan anak yatim pun dia sanggup buat jahat, ini mungkin sebab doa anak yatim yang teraniaya tu.

Other questions

Anonymous said...

Cerita Best Mengenai Bekas Penyokong Kuat UMNO/APCO

aku ke apartment kawan aku tadi di Cheras, ada urusan. Sewaktu hendak keluar dari apartment tersebut aku ternampak pak cik guard (lingkungan 60an) yang mengawal pintu keluar-masuk di situ bertugas sambil tangannya memegang Harakah.

"Pak cik baca Harakah?"

"Lama dah aih..sejak pilihanraya 2008 haritu"

"Dulu pakcik ameno ke?"

"Eheh! Yelee..dulu keroje gomen lagi memangle..ate caghi makan..tapi memang dulu pak cik bendahari."

"Habeh? Kenapa tukor ni?"

"Hisy! Tak kuase pak cik nyokong dah..yang bebenornye pak cik baru sebulan dua ni je keluor umno..tadi tu muhong je..pak cik tak boleh terime bile najib pangge apa ke nama tu? apko..apko..haa! tu zionis jahat tu bunoh orang islam je kerojenye..pak cik memang tak boleh tahan dah!"

"habeh selama ni pak cik percaya? kes anwar liwat tu camana?"

"tulee dulu bodo bebenor aku..nye bantai percaya..lepaih kes apko ni aku renong balik..isy! iyele nampak bebenor jahatnye ameno ni..hiiii..nyesal aku ngundi dari tahun 69 lagi.."

"ni nak buat judi halal ni cama...."

"ptuihhhh! kamu jangan sebut! memang cilake punye idea..tak berakei..bahalol!"

"bahalolisme pun pak cik tau?"

"amende tu?"

"hihi..takde.."

isteri dia datang. isterinya bekerja sebagai tukang sapu di apartment itu. aku bertanya mak cik tu keadaan politik dan aku terkejut dengan pengetahuan dia. yelah, walaupun pengetahuannya gitu je standardnya tapi dia hanya berhujah dari segi halal haram dalam agama aje. itu dah cukup. pak cik ni aku anggap berjaya mendidik isterinya, tak macam sesetengah ahli tegar pas atau pkr yang aku kenal..bini pun masih umno..sampai hari ni tak beranii tarbiyyah..bodoh penakut bini!

mak cik tu buat aku terkejut bila dia kata, "anak2 mak cik, mak cik pesan kalu ngundi penyokong judi halal -kamu bukan anak aku!"


..mak!

Anonymous said...

GAP dulu kau bantah penggunaan kalimah Allah di gereja tetapi kenapa kurang bantah mengenai kerajaan UMNO/APCO luluskan lesen judi.

Undi pas undi dap kafir laknat, undi pkr undi peliwat said...

Undi pas undi dap kafir laknat, undi pkr undi peliwat.

Cerita aku sendiri penyokong kuat pas dan anwar berahi,

Duu masa aku di kampus aku memang penyokong kuat anwar. puh ! pejuang isle nombor satu. pas pulak puh bukan main ceramah-ceramah, kutip duit.

tiba-tiba meletup anwar meiwat dan dituduh berzina dengan siapa ? samsidar ? school mate aku ! puh ! patut anawar tergoda sebab samsiadr memang tergedek-gedek orangnya. lalu aku teringat dalam mingguan perdana ada berita kecil VVIP ada skandal dengan kakak ipar artis !

Dah bertahun-tahun aku dok undi pas dan tabik spring pada anwar tapi la ni soryy la. kalau setakat umno guna apko undi promosi Malaysia aku tak heran. anwar guna bapak yahudi celaka nak menjahanamkan Islam, Malaysia dan orang Melayu kerana dendam kesumatnya nak jadi PM tak jadi.

Nik ajis ulama terompah kayu cakap tak serupa bikin terima SEDEKAH dari tauke balak CINA kafir laknat. itu sebabnya sokong eli telanjng zina dengan pemuda melayu.
itu sebab nik ajis lebih seronok berpeluk cioum dengna kit siang dap kafir laknat daripada duduk bermesyuarah dengan oarang Isam Melayu.

Sanggup jadi barua dan kuli dap. sedar tak majoriti orang Malyu Islam menyokong kerajaan, hany melayu tak sedar diri, gia kuasa tamak, denggi saja yang bersama bersekongkol dengan dap kafir laknat nak menjahanam Islam, negara dan bangsa kita. memang melayu tak sedar diri.

aku akan undi, berjuang untk pas kaaukit siang anak beranak, kapal sing anak beranak, anwar bertaubat tak main punggung jantan, INsyaAlah kau akan undi dan sokong pas.

kalau setakat nak melalak pasal apco, judi bola, mengapa di selangor, penang, malah di kelantan sendiri kenapa tak HARAMKAN judi, rumah urut yang semakin bercamabah, arak dijual secara terbuka. malah di kenatan tak payah pergi siam kaau main dengan pompuan siam, di kelantan pun boleh dapat dengan murah !

kalau kepala otak jadi pak turut dap kafir laknat, apapun HALAL !

Anonymous said...

Nampak macam datin seri Rosmah lagi bijak berpolitik dari DS Najib kan kan . . Di Sibu lagi Rosmah stress pasal sokongan pengundi atas pagar . . Isu yg dipandang kecil seperti APCO dan JUDI BOLA . . sangat clear cut bagi orang macam Pak guard Cheras tu . . Ramai pengundi macam pak quard ni . .termasuk kedua orang tua ku bagi soalan yang sama . .pening nak jawap . .mereka ada point jugak . . Umno nasib memang baik sebab Anwar ada kes LIWAT . .Kalau tidak 100% hilang sokongan melayu islam . .Bayangkan hard core2 yg dah keluar seperti YB Ezam masih dalam PKR . . .Pakat berkubur lah Umno. So menteri2 UMNO kalau nak terus berkuasa . .berhati2 dan cubalah jadi bijak lah dari sekarang.

undi pas bermakna undi israel..pasrael for all said...

GAP bukan cam ko oi undi, men sokong membuta tuli..mane salah die sound la..bkn cam ko..benda salah pun ko puja, jgn pasni bukak kitab, ade name Allah, sekali tgk injil da..dgr je ape pak ajis tu suap, yg nuar tu tonggengkn, yg LGE dakwah(dakyah) kn..kiteorg nie x de la nak sokong umno sgt..GAP nie mewakili kiteorg jenis atas pagar..mane salah kiteorg hentam..tp nak bandingkan PAS dlm pakatan, baik la sokong UMNO lg..kalu PAS tu kembali kt landasan die,x jd penjilat DAP, insyaAllah kiteorg yg dok atas pagar nie mungkin condong sket ngan PAS nie..tp kalau nuar yg terajui PAS, mmg x sokong selama2nye ar..