Tuesday, May 11, 2010

PAS BUAT SOLAT HAJAT MENANGKAN DAP ?

apa nak jadi ? ini bukti tuhan tu dah tutupkan hati mereka. DAP merupakan parti anti islam dan melayu.kalid gereja samad telah gadaikan perkataan ALLAH di sibu, sebelum tu pas buat solat hajat untuk menangkan dap..masyaallah. demi kemarukkan undi, pas sanggup menjual bodi !

pas dah mandi junub ke ? KLIK SINI

14 comments:

Anonymous said...

Salam Bro Gap@OKU....

aisehhhh... PR buat gak semayang hajat gak untuk pilihanraya Sibu....dah ikut sebijik perangai UmNGOK la pulak.....

aduhaiii....nasib baik takde buat bacaan Yassin untuk calon sepertimana uMNGOK-BN buat kat Masjid Hulu Selangor tempoh hari....sekurang2 nya PR tak salahguna Masjid untuk kepentingan parti sepertimana uMNGOK....

napelah diikut perangai org2 UmNGOK yg tak betul tuh.....pemimpin mereka sudi ketuai perarakan hindu & Cina...hisshh....

-najib Altantuya-

Anonymous said...

lepas ni boleh la PAS sembahyang hajatkan LIM KIT SIANG jadi PM..pastu sembahyang hajatkan DAPigs haramkan azan subuh,makamah syariah,tulisan jawi,system beraja,dll.oh ya,jgn lupa sembahyang hajat kan utk org kristian guna apa saja yg milik org ISLAM..teruskan usaha kamu PAS!!mmg bagus org2 kelantan punya kepala!!

Anonymous said...

the enemy of my enemy is my friend..itulah pegangan PAS hari ni.kerana terlalu grairah nak jatuhkan UMNO,sanggup bersetongkol dgn puak anti-ISLAM.nauzubillah.

Goh Wei Liang said...

Bro ada baca artikel OSTB ? Betul juga kata OSTB. Makin lama, DAP dah mula ubah menjadi parti hak kristian.

http://syedsoutsidethebox.blogspot.com/2010/05/christian-fundamentalism-and-msian.html

mae said...

Betul ke, atau fitnah saja. Ada sumber dari PAS sendiri tak ?

Esperalzi said...

Sudah aku katakan berkali-kali..PAS adalah sebuah parti KAFIR HARBI LAKNATULLAH.

Orang-orang dari bangsa dan penganut PAS bukan lagi orang2 Islam. Mereka penganut2 PAS adalah musuh bagi kita penganut2 Islam, dan kita penganut2 Islam adalah musuh bagi mereka penganut2 PAS..

Kita tidak perlu hairan dan kaget lagi dengan segala antik dan kerenah PAS. Kalau ditakdirkan esok mereka sembahyang di gereja secara Kristian sekali pun, tidak ada apa-apa yg perlu dihairankan. PAS sudah terkeluar dari Islam..

PAS sedang beusaha mencipta agama baru untuk semua rakyat Malaysia melalui konsep RELIGION 4 ALL selaras dengan konsep PAS 4 ALL yang diambil dari ilham ISRAEL 4 ALL. Agama baru nukilan PAS ini mungkin akan menggabungkan unsur-unsur Kristian, Islam, Buddha, Hindu, Sikhism, Jainism dan Judaism

Tentang si Khalid Christian tu, biarlah dia terjun dengan salib-salibnya... dia dengan agama dia, kita umat Islam dengan agama Islam kita.

Semoga Allah SWT lindungi kita dari godaan dan nodaan PAS serta para iblis dan setan peliharaan Padri-padri mereka..

kingnek said...

Esperalzi, mereka di PAS ni perangai bab wahabi, sangat bahaya.

Mereka lebih suka orang kafir dari orang yang bukan seperti mereka, bukan ke wahabi tu?

Aku harap lekas2 lah Ustaz Hadi Awang dan Nasha ni buat persiapan jatuhkan puak liberal, jangan tunggu terlalu lama.


Tukar mursyidul am kepada Ust Haron Din, Nik Aziz ni terlalu pendendam, sampai sanggup dia halalkan DAP

tamingsari said...

Pas dah jadi macam jin lampu Alladin. Dap gosok je lampu jin(PAS) melompat keluar dan sedia menerima perintah. Pantang larang dah takde lagi. Apa Dap mintak semua diusahakan. Kesian tengok mahklok yg berjuang untuk negara islam boleh jadi hina dimata kafir harbi.

Jin biasa pun tau penat dan boring tapi jin lampu Alladin lain sikit, bodek itu kebahagiaan.

Unknown said...

dulu diPRK H.SELANGOR puak2 haprakni punya lah bagus hentam org BN,sekarang dia org yg lebih nak menangkan kafir lahanat.kita tunggu nanti wali selipar sujud kat gereja diSIBU kita TUNGGUUUUUUUUUUUUUUU..........

Anonymous said...

kepada mae...tengok la gambar tu betul2...

Anonymous said...

Akhir zaman orang yg mengaku memperjuangkan islam sebenarnya tak tahu pasal islam maka sebenarnya orang-orang ini lah yg merosakkan islam.

Anonymous said...

Apa untung nya PAS buat sembayang hajat untuk DAP Allah tidak makmbulkan doa PAS kerana mendoakan untuk org kafir PAS dapat apa oi...tolong doakan supaya kesihatan DYMM sultan kelantan cepat pulih dan bolih menjalankan pemerintahan tuanku di kelantan.Pas parti yg bukan parti islam yg kita org melayu harap tapi sebuah parti KAFIR yg tak bolih di harap lagi nasib ada UMNO yg bolih org melayu bergantung harap kalau tiada UMNO aku tak tahu kuasa politik org melayu dan negara ini jadi macam Singapura adakah mahu jadi singapura nati parti pas pun tiada lagi tinggal nama saja.

agbr47 said...

Anony 12:06
Yelah, di Sibu tak guna mesjid, cuma khlid gereja gunakan gereja. sambil pegang lilin lagi. Nama pun dah khlid gereja. Dr mariah dah ikut sama. Ahli dah bagi derma untuk mika berdua pergi ke gereja tu. Semua masuk syurga Tak gitu prNgok.

agbr47: Kemana nak di tuju dek PAS ni?

Anonymous said...

PAS dah jadi sesumpah...
boleh tukar kaler..