IKLAN BERBAYAR

Friday, May 28, 2010

SD JOHARI CABAR KALID GEREJA !

kalid gereja mulut pantat ayam. ini bidalan. mulut pantat ayam ni jenis manusia yang sangat suka bercakap,tak berenti-renti,siang dan malam.

tak pernah dalam hidup aku jumpa lelaki mulut pantat ayam. hari ni kalid gereja layak dapat gelaran ni. dia jual kalimah,dia mengkristiankan pas,dia cabar jais,dia cabar sultan..hari ni dia cabar ezam berentap dengan dia kat parlimen shah alam pada pru ke 13 nanti.

tak perlu tunggu lama2 kalid gereja. letak saja jawatan ahli parlimen sekarang. jom tengok siapa hero siapa sial di shah alam.

telur dah berlaga ke kalid ?
kerandot kau makin kecot ke ?

baca terjahan pertama sd johari, bekas pejuang utama parti keadilan. kalid, sd johari belasah kau. apa lagi...letaklah jawatan !

KLIK SINI

7 comments:

Anonymous said...

Khalid "Bishop's Nose" kalau dalam bahasa orang putih...

Bota

Jeffry said...

MULUT PAN**T AYAM? KEHKEHKEH ADOIYAIII..SIAN AKU TENGOK MUKE SI BISHOP TU. PRANGAI DH LA MCM KIWAK. MULUT DIA PUN CAM KIWAK GAK..HARKK PTUIHHH!!

Anonymous said...

Utk SD johari saya ada kemuskilan disini.Saya rasa saudara seorang yg telah kecewa dlm perjuangan dan lemah mental.

Saudara dikatakan Ketua AMK suatu ketika dahulu. Sudah tentu pd waktu itu saudara adalah penentang kuat UMNO yg tak ada taranya. Mengapa saudara keluar PKR tentulah jawapan "klise" - hilang kepercayaan terhadap pucuk pimpinan terutamanya Anwar Ibrahim. Perlu ditanya kpd puakx seperti saudara, adakah perjuangan saudara pada masa itu adalah memperjuangkan Anwar Ibrahim dan bukan perjuangannya. Ini dua perkara yg berbeza.

Jika memperjuangkan Anwar Ibrahim tentulah saudara kecewa kerana Anwar tidak dapat membalasnya tapi kalau saudara memperjuangkan perjuangannya tentu ramai rakyat akan menyokongnya. Saudara sendiri tentu faham bahwa Anwar tidak minta supaya dia dibela tapi Anwar mahukan perjuangannya diteruskan oleh rakyat menghadapi kezaliman kerajaan Umno sekian lama.

Paradigma inilah yg Anwar tekankan supaya rakyat cerdik berfikir dan tidak menjadi bebal utk mengurus diri sendiri dlm menentukan hak sbg rakyat supaya tidak di perbodohkan oleh Umno sepanjang masa.

Saya tidak mahu menyentuh tentang ketuanan Melayu, hakx keistimewaan Melayu, itu semua termaktub didlm perlembagaan.Soalnya adakah ianya dilaksanakan atau telah pun invalid?

Saudara boleh berfikir dgn cara saudara dan kami juga boleh berfikir secara waras dlm apax hal didalam politik negara tanpa terikat dgn propaganda umno. Kami rakyat yg bebas berfikir sendiri..

Anwar bukan Idola mutlak bagi kami tapi kami bersimpati dengan perjuangannya membawa M'sia kepada yg lebih cerah dan kami akan bersama menggalas perjuangannya (bukan dirinya) dlm mengharungi persada politik negara. Ingat, kebangkitan rakyat telah tidak terhalang dan masingx menunggu akan tiba waktunya untuk bertukar kerajaan. Dan saya percaya pd ketika itu saudara pun akan turut serta menyertai, kerana apa, kerana itulah diri saudara, dimana ada gula disitulah ada semut

stratus14 said...

Ala Jeffry.. takkan sebab kena kejar ngan polis dulu, pantat pun ko sensor, takut nak tulis penuh..

Apapun, masa PRU13 nanti sure Ezam kalah. Lembu cam pencaci umno je nak sokong manusia sial camni.

Tapi kalah pun takpe..Kalu khianat kat anwar dapat senator, kalu kalah bertanding PRU13 sure dapat datuk seri..

Anonymous said...

Salam Bro...

Gua minta lu dalami Islam sebenarnya sebelum menuduh Khalid Samad tu 'Khalid Gereja'...apa yang beliau katakan adalah berlandaskan Islam dan Sunnah...harap lu tak keterlaluan dalam mencerca orang...Kalau lu benar ikhlas kita tegakkan Hukum Hudud...

Anonymous said...

Salam bro . .Ada jugak puak PAS yang bersopan macam hang . .aku ingat dah pupus dah . .Memang too much lah gelaran Khalid Gereja tu . . Klau sejak dulu puak2 PAS buat pendekatan macam hang . .tak maki2 . .aku rasa depa pun tak tergamak nak gelar Khalid macam tu . . . .
1) Umno tak sokong gereja guna Allah.. .Tapi demi politik dan sokongan orang xtian . .PAS cari dalil (hadis tak jelas sahih di terjemahkan ) boleh izinkan perkara ni . .Walau pun Dato Harun Din dgn tegas kata adalah KUFUR jika kita benarkan hal ini . .Tak kan cakap ulama PAS pun hangpa tak mau ikut . .Takut NIK AZIZ ka . .?

2) Kerajaan PAS kelantan dah berkuasa lama . . Hudud boleh dilaksanakan dah lama dulu . .Atas alasan takut pada tindakan Krajaan pusat . .kononnya tak payah buat dulu . .Klau PAS ikhlas pada Allah . .hudud boleh dibuat skrang juagak . .yang akan menentang cuma 'manusia' BN . .Mana satu diutamakan . .perintah Allah atau ugutan manusia . .Kerajaan negeri ada hak . .tapi cuma cari alasan tak mau laksanakan hudud . .sebab itu saya ragui keikhlasan pas tentang hudud . . .

Esperalzi said...

Moshe Levinsky stratus14 Yaalon Ashkenazi@ stratus14:

EZAM akan kalah di Shah Alam? Mimpi kosong kau wahai si kafir! Dengar sini kafir bodo!

Cuba ko analisis keputusan2 PRK sejak Manek Urai.

Dari menang dengan 1200 majoriti di PRU2008, golongan kafir dari PAS cuma menang dengan majoriti 65 saja di MANEK URAI pada PRK2009, kemudian PASkafir kalah di BAGAN PINANG, dan kemudian sekutu PASkafir PKR kalah di HULU SELANGOR..

Akhir sekali PAKATAN KAFIR ko menang di SIBU, tu pun dengan majoriti 398 saja. Ko tak nampak trend ker?

MANEK URAI, BAGAN PINANG dan HULU SELANGOR adalah kawasan orang2 ISLAM manakala SIBU adalah kawasan orang KAFIR..

Orang ISLAM dah tolak PASkafir dan Pakatan Kafir, hanya orang KAFIR saja yang sokong parti ko kerana ko dan parti ko adalah GOLONGAN KAFIR HARBI! Sebab tu ko kalah di Bagan Pinang dan Hulu Selangor dan hampir kalah di Manek Urai tapi menang di Sibu..

KHALID CHRISTIAN SAMAD akan kalah di SHAH ALAM kerana itu kawasan Islam. Kami orang Islam tak akan undi calon Melayu Kristian seperti Khalid Gereja..kau jangan mimpilah wahai si kafir!