Friday, May 14, 2010

SIAPA VOLUNTEER ROMEN KARPAL ?

dalam hidup kaedah menegakkan perkara yang difikirkan betul ada dua. samada cara pro atau kontra.

cara pro ni direct, tak berbelit belit dan mudah difahami. contoh anwar al junubi pernah kata kat saiful, can i fuck u today. ini kaedah langsung yang jujur. si penerima samada setuju atau tidak itu terpulang.

dulu masa zaman aku kecik, zaman korang kecik zaman orang tua yang pernah kecik selalu dihidupkan suasana berkias. ini budaya bangsa melayu, kaya berbudi bahasa.

menyampaikan maklumat dan maksud yang pedih akan di olah dengan begitu baik sekali. bukan apa, tak mahu mencederakan telinga yang mendengar.

hari ini karpal singh adalah peguambela kes liwat anwar aljunubi. siapa karpal singh ? dia orang kapir yang pernah mengeluarkan kenyataan dalam parlimen pada dec 1997 mahu polis tangkap timbalan perdana menteri waktu tu. siapa ? anwar aljunubi.

kenapa nak ditangkapnya anwar aljunubi? pasal ada 2 orang yang menjadi mangsa liwat anwar aljunubi telah mengaku depan karpal.

pada waktu itu karpal paham apa maksud liwat. dia benci aktiviti meliwat. liwat adalah melanggar tatasusila dan adab agama dan budaya. liwat antara lelaki dan lelaki lebih hina.

karpal pada waktu itu bercakap laksana mursidul am pas. agama dipatuhi, maruf ditegak mungkar di bidas. sesiapa pun pada waktu itu cukup bangga dengan karpal singh.

dia penegak kebenaran. dia berdiri di landasan agama. mental nya cukup stabil. karpal adalah jihadis kepada pergerakan anti liwat meliwat.

hari ini karpal sudah tua. dia pakai kerusi roda. kalau bercakap dengan orang,karpal akan pandang ke langit. pasal apa ? pasal leher dia sakit. takpe itu ujian tuhan kepada karpal.

hari ini karpal menjadi peguambela anwar aljunubi dalam kes anwar meliwat saiful.

karpal sudah munafik, sudah menjadi kafir semula. dia sudah hilang pertimbangan. kini dia menjadi antagonis. watak yang terbalik 360 darjah sistemnya.

karpal sudah menjadi iblis. dulu dia malaikat. anwar pernah meliwat 2 orang pada tahun 1997. karpal yang cakap. buktinya ada dalam hansard parlimen.

peliwat sudah menjadi rakan baik karpal. saiful dibenci karpal. karpal cari pasal dengan saiful.

karpal tuduh saiful macam-macam . karpal kata saiful agen umno,kemudian agen najib,kemudian rosmah,kemudian polis,kemudian agen cia singapora,agen risikan hong kong,agen risikan thailand....semuanya salah pada saiful.

kenapa saiful tak berak , pun salah.

kenapa saiful tak mandi junub pun salah.
kenapa saiful tak buat laporan polis selepas sehari diliwat pun salah.

kenapa karpal tiba2 berubah ? dia tak semayang ke ? dia dah tinggalkan semayang ke ? kenapa karpal tak lagi menjadi benggali yang baik ? kenapa dia tidak anti pada liwat lagi ?

karpal benggali mudah lupa. karpal macam ronald reagen. ronald reagen sewaktu bergambar dengan isterinya nancy, pernah bikin rakyat amarika tekejut beruk ! wartawan tanya ronald reagen, kenapa nancy pakai baju biru ? reagen jawap nancy dah mati ! nancy yang ada kat sebelahnya menggeleng kepala.

tapi nancy tak boleh buat apa pasal dia tahu ronald reagen dah nyanyok. dia alami penyakit amnesia. penyakit lupa. tapi satu perkara yang reagen tak pernah lupa ? dia suka pesan viagra, nak naikkan batangnya..bab seks reagen tak lupa..samada reagen tipu nancy dia alami amnesia aku tak pasti la pulak.

reagen dan karpal punyai sindrom yang sama. pelupa ,tua ,pakai kerusi roda ,nyanyok dan amnesia.

jadi untuk mengingatkan karpal bahawa dalam masa 10 tahun dia telah berubah, cukup senang. 10 tahun lepas dia benci peliwat. dia tuduh anwar peliwat..

karpal harus dikembalikan semula ke pangkal jalan.masih ada masa lagi.

tolong sesiapa yang volunteer, aku alu-alukan untuk korang pergi romen karpal. romen dia puas puas. jilat tengkok dia,jilat telinga dia sampai merah.sedut puas-puas kat leher dia. tinggalkan love bite. romen dia sampai dia lemas. biar mata dia pejam kena romen dengan korang.romen karpal puas2 , kalau boleh buat dia sampai inzal ! apa inzal ? stim tahap maksima punya, mata sampai terbeliak.

tapi dengan syarat. yang boleh romen karpal hanya lelaki sahaja.pompuan tak payah. pasal kalau lelaki yang romen karpal aku yakin karpal akan naik angin. dia akan benci laki yang cuba mencabul dan menodainya. ingatan marahnya pada aktiviti songsang ini diyakini akan pulih kembali sepertimana 1997.nostalgia karpal terhadap pendirian anti liwat akan kembali.

mana tahu, lepas kena romen dengan laki, akan terbuka semula pintu hatinya untuk kembali bertaubat. mana tahu karpal akan menongkah arus, menghentam anwar dan minta mahkamah dengan segera hantar anwar semula ke habitat asalnya, penjara sungai buloh ! ada sape volunteer ?

20 comments:

Anonymous said...

hehehehehehehe..cm sial la pic tu.sakit perut aku pg2 nie tgk pic tu.heheheheh.aper citer bro jeff ek..camon bro jef,kembali ke gelanggang...i rindu sgt ngan u bro jeff..hehehehehehehehehe

Azrin Hardy said...

PEDAS..PEDAS..PEDAS..cukup PEDAS..tapi sungguh bernas & lantang isi kandungan beserta hujah² yg berlandaskan fakta..syabas saudara GAP..!

Lord Garam said...

hahaha....

nuar bace nie keluaq ayaq mazi dia..stim dengan ke'OKU' karpal. kenapa stim? pasal nuar terbayang seks ganas ala ikat tangan dan kaki lepaih tuh pakai tali pinggang pukul bontot karpal yang berbulu lebat itu..

hahaha...
lame x jumpa le beb...

Anonymous said...

pihak pendakwa nanti boleh pakai bila menyoal saksi ....timbulkan apa yg karpal cakap dulu yg anwar ni peliwat ...gasak dia bertubi2 .dulu ramai dah kata kes begini karpal tak patut ambil ..dia akan terperangkap dan reputasi dia akan jatuh ...

Megat Alam Gempita said...

Hahah

Anwar Junubi telah meliwat Saiful beberapa kali di Singapore, Hong Kong dan Bangkok sewaktu berkunjung ke sana. Al Junubi menjadikan Saiful sebagai hamba seks pemuas nafsu berahi apabila ketiadaan Azizah.
Semua kegiatan kenduri seks luar tabie ini berlaku setelah Al Junubi mula mabuk kuasa selepas PRU12.
Namun nafsu serakah luar tabie ini tidak dapat dibendung Anwar di Malaysia. Saiful dijadikan tempat melampias nafsu Anwar di kondo milik Anwar. Kejadian yg pertama kali di Malaysia ini merupakan kemuncak dari segala permintaan, rayuan dan pujuk rayu Anwar sejak sekian lama. Akhir terbitlah kata "C.I.F.U.T". Meskipun ditolak namun apakah daya...paksa rela lubang kunyitnya ditembusi jua...

Anonymous said...

Kalau itulah caranya B.A.B.I. pasti berkata "KARPAL SINGH MESTI BERTAUBAT"

Anonymous said...

Salam saudara ku GAP, satu ulasan dan kenyataan yang jujur lahir dari hatimu..tragis sekali si bangsat membela si bangsat..hehe, adat dunia kawanku...tapi entry anda kali ini yang paling menarik...teruskan menghentam pakatan munafik ini..insyallah anda akan mendapatkan kemenangan yang mutlak

Anonymous said...

" KARPAL HARUS BERTAUBAT"

Anonymous said...

Bukan Kapal Tunda tak tahu Anwar kaki liwat, bukan dia tak percaya Sepol kena liwat, cuma Kapal Tunda nak tunjuk dia terer dengan cara dia menang kes.

Menang kes tak bermakna Anwar bukan kaki liwat. Dari view seorang lawyer menag kes adalah matlamat utama. Tak kisahlah rela ke, tak rela ke, suka sama suka ke, yang pentingnya menang kes.

Masalahnya penyokong Anwar menganggap jika Anwar menang = Anwar bukan kaki liwat.

Bagi lawyer dia orang faham bahawa menang kes = Tak bermakna bukan kaki liwat.

Anonymous said...

Aku cuak jugak, takut terbalik kuang,last last bukan Kapal yang kena tapi Nuar yang kena, baru jalan tak betol, maklum saiz Benggali....

Dan lepas tu Kapal yang kesungai Buluh......

Agak2 boleh jadi dak????

Anonymous said...

kembalikan jeffry!!

kembalikan jeffry!!

kembalikan jeffry!!

kembalikan jeffry!!

kembalikan jeffry!!

kembalikan jeffry!!

kembalikan jeffry!!

kembalikan jeffry!!

kembalikan jeffry!!

kembalikan jeffry!!

kembalikan jeffry!!

kembalikan jeffry!!

kembalikan jeffry!!

kembalikan jeffry!!

Anonymous said...

kimak anuswar.. ko liwat ker tak???? itu jerkk..Lol!!

Unknown said...

aku cadangkan kalid gereja jadi volunteer romen karpal sebab nya muka dia lebih kurang samaja dgn karpal heheheheeeee jgn marah

Esperalzi said...

Kenapa Karpal tak jadi benggali yang baik?

Sebab dia bukan BENGGALI! Dia PUNJABI! Hahahaha!! Bengali (Benggali sebutan Melayu)ialah demonym untuk penduduk BENGAL manakala Punjabi ialah demonymn untuk penduduk PUNJAB.

Bengal terletak di bahagian TIMUR benua kecil India, lebih dekat ke Myanmar dan Thailand, kini terbahagi kepada dua wilayah: West Bengal (Bengal Barat) dalam wilayah India dengan ibukotanya Kolkata (Calcutta),dan Bangladesh dengan ibukota di Dhaka (Dacca). Bangladesh dulu East Bengal(Bengal Timur) di zaman penjajahan Inggeris, kemudian jadi East Pakistan (Pakistan Timur) dalam negara Pakistan pd 1947 bila Pakistan pisah dari India, kemudian merdeka sebagai Bangladesh pada 1971. Penduduk Bengal Barat beragama Hindu dan penduduk Bangladesh beragama Islam.Orang2 Bengal Barat dan Bangladesh kedua2nya etnik BENGGALI dan bercakap bahasa yang sama: BAHASA BENGGALI..

Punjab terletak di bahagian BARAT benua kecil India, lebih dekat ke Iran dan Afghanistan, kini terpecah dua kepada Punjab India beribukota di Amritsar dan Punjab Pakistan beribukota di Lahore. Penduduk Punjab India beragama Sikhisme dan penduduk Punjab Pakistan beragama Islam. Punjab Pakistan adalah wilayah nadi bagi Pakistan sebagaimana Semenanjung Malaysia wilayah nadi bagi Malaysia kerana dalam banyak hal, Pakistan didominasi oleh etnik Punjab. Kedua-dua pendudk Punjab Pakistan dan Punjab India adalah etnik sama iaitu PUNJABI dan mereka cakap bahasa yang sama ia itu BAHASA PUNJABI, cuma berbeza agama. Punjab pecah dua pada 1947 bila Pakistan berpisah dari India..

Karpal Singh adalah PUNJABI bukan Islam yg beragama Sikhisme yg berasal dari salah satu Punjab ini, aku tak sure keturunan dia asal dari Punjab Pakistan atau Punjab India..

Anyway, tulisan ini sekadar nak betulkan kekeliruan orang Malaysia yg sering panggil orang Punjabi Sikh sebagai orang Benggali!! So, that's the whole story!!

agbr47 said...

Kapal tahu Anwar kaki liwat. Sengaja dia melibatkan diri dalam kes ini dan berinteraksi secara terus kepada yang menuduh. Selepas ini, perkara itu bukan lagi rahsia. Bukti tentang perbuatan terkutuk Anwar terpampang secara live di depan mata beliau. Apakah Kapal sedang mengumpul senjata untuk menikam Anwar pada masa akan datang? Benar kah Kapal ikhlas dalam melakukan pembelaan?

agbr47: Terlibat tak mesti tolong.

kingnek said...

geli geliman aku tengok gambar tu. memang karpal tunda cat tu dah nyanyuk, ada ke dulu dia kata Anwar ni peliwat, sekarang dia yang bela si Anwar ni

Anonymous said...

Atas katil bolehlah romen. Atas kerusi roda camne? Lagipun aku tak biasa buat keje dgn OKU.

Anonymous said...

Anon 4:25,

Jeffry takde disini. Tadi aku nampak dia kat 7-eleven. Lagi sekali kau tanya pasal Jeffry aku paksa kau romen sikarpal.

Anonymous said...

Untuk membuktikan kata-kata kau tu betul, kau pegi romen dia dulu.Kalau tak jangan dok sembang lebih.

p/s: Jeffry dah lama out.

sasha2020 said...

Sekarang jumlah kerusi Pakatan rakyat, yg paling ramai ialah DAP. Dulu PKR sebab tu Anwar jadi Ketau pembangkang. Sekarang PKR tinggal 24 , DAP 28, PAS 23.

Sebenarnya, DAP teringin nak dapat jadi ketua pembangkang. So, caranya ialah dengan menghumban Anwar ke penjara.

Karpal memang lawyer putar alam. Dia dah tahu, Anwar memang peliwat, sekarang jadi tukang bela pula.

Muslihat karpal sebenarnya, bukan nak tolong atau bela Anwar,dia nak memalukan dan seterusnya Anwar dapat dihumban kedalam penjara.

kalau tengok cara dia berhujah, seolah-olah ingin mengesahkan yg mereka berdua ni(Saiful & Anwar) memang main bontot suka sama suka dan bukannya saiful diliwat tanpa kerelaan. Dengan cara ini, lebih cepatlah rakyat akan menolak Anwar dan Ketua pembangkang akan diambil alih oleh Lim Kit Siang...Balaci DAP iaitu PAS akan terus jadi baghal dan keldai kepada DAP.

Lepas rakyat menolak Anwar, maka PKR pun akan dibubarkan. So, tinggalah DAP dan PAS dalam pakatan rakyat. Satu jadi tuan (DAP), dan satu lagi jadi keldai atau baghal (PAS)...Eloklah sangatlah tu....