Friday, June 25, 2010

DALAM PARLIMEN (18DEC 1997) KARPAL SAHKAN ANWAR PELIWAT/ MELIWAT!

apa kabar saudara kita, saiful bukhari ? tanpa rakan tanpa teman dia bersendirian . aku kesian kat nasib anak muda ni. dia sepatutnya menjalani kehidupan yang sama seperti kita. sayang hidupnya disekat kerana anwar suka menangguhkan kes liwat.

saiful pertahankan maruah dirinya. memang benar dia telah dihina oleh anwar,penyokong anwar,pengundi pakatan,ulamak pas . BIARKAN..BIARKAN.. aku bersama kamu saiful,bloger bersama kamu,pembaca bersam kamu dan seluruh RAKYAT bersama kamu.

rakyat sudah tahu siapa benar siapa salah. ALLAH akan tunjukkan kebenaranNya ,percayalah samada keputusannya sudah dekat atau jauh itu semua perancanganNya yang maha hebat.

kami doakan ketenangan kamu saiful, moga tabah dan insyaallah kemenangan akan akhirnya berpihak kepada kamu. pedulikan fitnah mereka. doa kami tidak pernah padam untuk terus membela kamu!







7 comments:

Anonymous said...

lepas ni tengok apa pula kata pembangkang , terutama PAS dan PKR yang memuja karpal kerusi roda ,

dulu cakap lain , kutuk anwar , kata ada bukti dan saksi , sekarang karpal jadi peguambela anwar aljuburi , memang lidah bercabang bhai ni ,

SUARA RAKYAT KUNAK said...

Nenek Mu Lah Kau Liwat?

rinandamku said...

anwar sekarang tak sama dengan anwar dahulu , anwar kini sakit teruk , anwar gila bayang ..angan2 melangit nak jadi PM ,

perasan tak muka anwar ? hitam tak ada seri langsung , malap pudar kabur ..

bukan setakat raja penipu , anwar juga gay , homoseks , perempuan dia hantam , lelaki dia sondol , ibarat haiwan dua alam , anwar ada banyak alam ,

tolak anwar , tolak PKR ..tolak pembangkang , pembangkang ni tahunya cuma membohong , fitnah , menipu 24 jam ,

boleh blahlah lu anwar ..

pemerhati said...

suara rakyat kunak
Whats up bro...inikah suara rakyat kunak...malu aku

epot said...

Atas desakan karpal dan juga mat sabu yg memberi gelaran aljuburi kpd anuwar, tun buat siasatan dan mendapati anuwar memang mempunyai tabiat luar tabie.Kemudian tun M ambil tindakan ke atas anuwar.

Bila tindakan dah diambil tiba2 dap dan pas buat u turn sokong aljuburi atas kepentingan politik.Percayalah kalau tiba2 anus buang tabiat dan kembali menyokong kerajaan, dap dan pas akan kembali menyerang anus dengan tuduhan aljuburi dan peliwat tegar.

Aku percaya karpal tahu benar tentang tabiat luar biasa anuwar sebab itu dia berani menyuruh anuwar supaya bertaubat.Sokongan karpal semata2 atas keuntungan politik.Bayangkan anus jadi PM,senang karpal dan dap membonekakan anuwar kerana tulur anuwar sudah digenggam kemas oleh karpal.

Mat sabu pulak sejak pas buat u turn menyokong aljuburi,terus dia senyap tak menyokong atau menentang anuwar.Biasalah periuk nasi kena jaga jugak.Bos atas kata jangan kacau anuwar,kita boleh peralatkan dia,tak caya tanya husam hehehe

Itulah politik yg kotor,cuma pengikut2 lembik aje yg mudah2 kena kencing dengan politikus2 mondok ni kehkehkeh

Lord Reid Bewaks P.a.S. said...

Dah jadi hobi sepenuh masa nak buat camne. Bila dah ketagih hilang takut pada undang2.Yg si Karpal peguam bewak dah tau Anwar kaki belakang pi dok defen apasal. Ini namanya lawyer cari makan. Bewak memanglah lidah bercabang.

Anonymous said...

Salam Sdr GAP & Epot;

Sebenar2nya, Allah Ta'ala telah menyelamatkan kita org2 Melayu Islam di Tanah Melayu nih.
Tuh sbabnya AlJewburi tak dpt jadik PM lepas naik TPM.

Allah kurniakan kita kemerdekaan pada 1957 selepas dijajah ratusan tahun melalui Tunku.

Allah tambahkan kemakmuran negara melalui Tun Razak, Tun Hussein & Tun M.
Tapi adakah kita bersyukur & berteimakasih?

Jadik Allah jualah yg uji kita ngan Tun Lah agar kita boleh bersedia untuk menghadapi fitnah2 AlJewburi!