Monday, June 21, 2010

DS NAJIB, KAJIAN AIDC WAJIB DIBUKUKAN !

semalam ds najib mengarahkan seluruh jentera umno di seluruh negara agar memulakan tindakan menyerang. ide defensif tidak boleh bertahan lama kata ds najib.

persoalan yang perlu dilontarkan selepas ide ini, nak arah seluruh jentera umno bermula dari mana ?

serangan siber terhadap pakatan tidak sekadar cukup hanya melalui pembacaan sekilas berdasarkan isu, sebaliknya ia harus dimulakan dengan pendedahan kelemahan pimpinan pakatan.

serangan bermula dari mana ? apa sumber ? siapa wajib diserang ?

soalan-soalan ini akan berterusan dan bergentayangan dalam kepala seluruh jentera umno. siapa kita nak rujuk ? kajian siapa yang jelas punyai kredibel ? apa bukti , mana fakta ?

aku mudahkan cerita. serangan siber oleh jentera umno harus dimulakan dengan membaca kajian daripada bloger anwaribrahim dot com (AIDC).

jelas selama 2 tahun ini AIDC memainkan peranan yang cukup penting dalam hal menyerang pakatan terutamanya anwar attaturk.meminjam pepatah cina, ikan busuk bermula daripada kepala. maka kepala kepada segala kebejatan politik iaitu anwar attaturk wajib diserang terlebih dahulu.

kajian AIDC cukup profesional dan hasil mereka sebenarnya telah menterjemahkan karektor sebenar anwar attaturk.

analisa AIDC boleh diangkat menjadi kajian politik berilmiah. bukan syok sendiri sepertimana penulis upahan umno yang perasan diri mereka hebat.

serius aku katakan, kajian politik hasil karya AIDC wajib dibukukan dan diedarkan kepada seluruh jentera umno. jurnal mereka berdasarkan fakta dan bukan retorik.

kadang-kadang aku pun mengambil sebahagian daripada artikel AIDC untuk dijadikan sebagai bahan tambahan serangan di dalam blog.

tapi sekadar ambil karya AIDC tanpa menghargai ide asal, tidak wajarlah dilakukan. aku pernah menghadiri ceramah umno di johor,dimana JASA menayangkan beberapa video youtube hasil AIDC, tanpa memberikan sebarang kredit kepada pemilik asal. janganlah buat perangai tak senonoh macamni.

kepada jentera umno,serangan terhadap pakatan harus dimulakan terhadap kepala kepada segala pengkhianat melayu dan agama, anwar attaturk. macamana nak serang, baca analisa blog AIDC. disitu kamu akan ketemui peluru-peluru yang cukup banyak !

sekali lagi aku ulang, kajian AIDC wajib dibukukan ! KLIK SINI

10 comments:

bzz said...

setuju!

Anonymous said...

GAP : aku SETUJUUUUU... !!!!!!
AIDC bukan setakat membuat tuduhan, tetapi setiap tuduhan bersertakan FAKTA. Jelas dan tidak putar belit

Tak seperti blog2 pro haprak hampas PR... yang benar setakat 2-10% jer selebihnya 90% kelentong habis.

Ayat2 yg digunakan dlm AIDC pn bagus, mencerminkan melayu islam sejati. Takder nyer mcm blog2 PR.. siap dgn maki hamun nak baca banyak2 pun wat aku meloya

Admin said...

Setuju

Unknown said...

apa Najib menyatakan harus serang balas pembangkang maka bergemuruh suara2 pemimpin Umno bersemangat benar , semuanya kata ya ..inilah masanya .

persoalannya , kenapa selama ini senyap sunyi ? hanya GAP dan rakan2yg mneyerang bertali arus tanpa kenal erti rehat , boleh dikira berapa kerat pemimpin Umno yang benar2 bertindak dalam cyberwar .

nasib baik ada GAP dan rakan2nya [ rujuk blog ] , mereka yg tidak ada kepentingan dalam hierarki kepimpinan Umno berhempas pulas memerah keringat dan kewangan mencari dan mengolah berita , ..

pemimpin Umno umpama paku melekat dilantai , kena tukul baru bergerak ? sekali tukul sekali bergerak , kaku ..

lagi berkesan jika diberikan saja tanggungjawab ini sepenuhnya pada GAP , beri bantuan pada GAP dalam perkara2 yang diperlukan , biar GAP selesaikan pembangkang ikut cara dorang , GAP dah bermula lama , cukup dengan segala fakta dan bahan , jaringan luas dan mantap ,

berikan tanggungjawab ini pada GAP !!

Unknown said...

bila nak mula ?

hendaknya pemimpin2 Umno janganlah hangat2 tahi ayam sahaja , sorak sorai bukan main tapi realitinya kosong ..

aku nak tengok ketua2 pemuda negeri , ketua2 penerangan turun padang , buat majlis , acara , ceramah dsb dikawasan masing2 ,

Timbalan2 menteri , menteri dan segalanya juga harus turun padang , jangan cuma tahu memboroikan perut duduk dikerusi empuk , amat jauh perbezaan antara wakil2 rakyat pembangkang dengan YB2 Umno dalam keaktifan bertindak ..
jangan cuma hebat didepan Najib , atau tayang muka semasa berkempen , perubahan kena buat , kalau tak sia2 Najib buat seruan sebegitu ,

Anonymous said...

Dulu aku pernah cadangkan dibukukan atau diulang cetak melalui CD, DVD dan edarkan keseluruh masjid dan kedai dan ceramah( orang PAS kuat ceramah soo sebelum ceramah bermula tabur CD dan risalah )terima kasih GAP perlu AIDC perlu dibukukan...Sampai sekarang Anwar tak saman AIDC pun....Yang aku kecewa tidak ada seorang pemimpin UMNO ( jangan harap le harap MCA,MIC) pun yang berani nak usulkan perkara ini ke Dewan Rakyat....Ingat rakyat pilih pemimpin untuk membela negara dari pengkhianat bangsa tapi sampai masih BISU.....

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

Heeee nuar aljuburi dan geng erdogan bersungguh2 bila timbul bab JI.Kalau dikaji perangai aljuburi setiap yang kena batang hidung dia pasti dia cepat melompat.muehehehehe macam ada bau2 taik ayam candu atau najis liwat melekat kat baju dia

Anonymous said...

Semua blogers dah bukak jalan untuk seranggg terpulang pada pemimpin UMNO nak atau tak nak jer.....Jangan jadi bacul sudah le....rakyat sedang menilai kamu....

Anonymous said...

Salam Bro GAP,

Akhirnya PM telah bersuara. Alhamdullillah, inilah yang pernah saya komen dulu.. "a good defensive tactic is to attack!!!", khusus untuk UMNO Selangor. PM telah terjemahkannya, tinggal lagi saf-saf kepimpinan UMNO melaksanakan. Kali ini, serangan WAJIB dilakukan dari semua negeri, sudut, segenap ruang, desa, bandar hingga ke bukit... bukit lanjan..hehehe...

Apapun sumber, mesti dibukukan, atau digabung. Cuba anda semua bayangkan, gabungan artikel AIDC, GAP, RBF, The Unspinner dijadikan buku untuk panduan rakyat menilai fuckatan haram. Yang penting, ianya mestilah tepat, digarap dalam bentuk yang mudah difahami, dan disebarkan....

Seperkara nak saya bangkitkan, SIAPA SANGGUP KELUARKAN DUIT? Masih adakah pemimpin2 UMNO peringkat caw., bahagian mahupun negeri yg telah kaya hasil bantuan UMNO, sanggup mengeluarkan duit, untuk membantu UMNO? atau masih dgn kata-kata "projek tak ada... so, susah skit klu nak sponsor"

-Melayu Bangkit!!!-

Esperalzi said...

Aku harap kerajaan juga guna media2 tradisional seperti TV, Radio dan suratkabar untuk serang pembangkang..

Juga, kerajaan kena buat ceramah sepanjang masa sebab pembangkang pun tak pernah berhenti berceramah, tapi bukanlah kat masjid dan surau, tu tempat beribadat, jangan tiru taktik pembangkang menyalahguna masjid dan surau..

Aku tengok si Nizar Jamaluddin tu hasut Cina benci Melayu sungguh sakit hati aku. Lagi sakit bila aku tengok UMNO macam tak kisah jer..