IKLAN BERBAYAR

Wednesday, June 30, 2010

GEMPAR ! AGENDA (40:1).. DATOK HARON DAH TAHU ?!

benarkah agenda besar dap sejak penubuhannya (PAP ke DAP) sudah diketahui oleh almarhum dato haron ? benarkah rancangan 40:1 sudah lama diketahui oleh almarhum dato haron ?

benarkah datok haron memiliki kebijaksanaan 'luar biasa' dalam berhadapan dengan isu 40:1 ?

nantikan pendedahannya dalam masa terdekat !

18 comments:

ISAC said...

Sebab tu lah "ca ya nun alif" amat X suka dengan almarhum...

Anonymous said...

salam Gap...

kalau Datok Harun masih hidup sekarang nie, mesti beliau akan menyumpah pemimpin2 melayu yg berkuasa memerintah dimesia nie......

sebabnya, sudahlah ramai pemuda-pemudi melayu dibandar sekarang nie tak mahu mendaftarkan diri untuk layak mengundi, dah tu pulak ade segelintir pemimpin melayu yg nak ambil kesempatan, bercita-cita nak ambil kawasan org melayu KG BARU, KL yg beliau(Datuk Harun) telah usahakan dahulu,untuk digadaikan pd bangsa lain......siap dgn cadangan untuk memberi percent kawasan KG. BARU kepada 60% untuk melayu, 40% untuk bangsa lain.....walhal, atas galakan beliaulah,ramai org melayu berhijrah kebandar untuk seimbangkan populasi antara cina & melayu......sememangnya & sejelas-jelasnya, UmNGOK adalah parti yg tidak serius memperjuangkan & membela nasib bangsa Melayu & tanahair mesiaku ini...

-Najin Altantuya-

Anonymous said...

aku rasa kan . . . Pengkhianat bangsa melayu al talibarut DAP . . Melayu2 PAS dan PKR akan di kerjakan oleh orang2 Dato Harun . . .

Anonymous said...

ko cakap pandai -Najin Altantuya-...konon nak cerita pasal pembelaan org melayu..PODAAH!!kalimah ALLAH s.w.t pon ko tak bela,hak bumiputra pon ko tak bela,sultan pon ko tak bela,pastu ko nak citer pasal nak bela kg melayu?org melayu murtad ko sokong plak,pemimpin gay ko sokong plak,tali barut yahudi jahanam ko sokong plak.sudah lah..org cam ko yg sebenarnya penyokong cina2 babi DAP..tok sah bukak mumut kalau berbau najis babi.kroooiiihh ptuiii!!!sundal punya budak!

Anonymous said...

jangan disangka air tenang tiada buaya , jangan fikir dalam diam bangsa cina tiada matlamat , bangsa mereka yg terkenal dengan sikap rasis itu tdk berdiam diri sebenarnya ,

setelah gagal dalam 13 mei 69 , mereka menyusun langkah baru dengan mengukuhkan politik , mengukuhkan asas bangsa seperti sekolah , suratkhabar , perniagaan dan sebagainya ,

kini , mereka mendapat nafas baru dengan sokongan parti2 politik Melayu yg terpedaya dengan mainan mereka ,
mereka menumpang pada arus PAS dan PKR , mereka berjaya menyusup dan berjaya meracuni fikiran generasi muda melayu dengan pebagai slogan dan propaganda ,

akhirnya melayu terbahagi 3 bahagian , melayu PAS dan PKR membenci melayu Umno , lebih mencintai DAP ,ini yang mereka tunggu2 selama ini sebenarnya , ditambah dengan nasihat dan tunjuk ajar abang sulung DAP iaitu parti PAP singapura , mereka semakin bersemangat dan licik mengatur langkah ,

melayu masih termangu , melayu masih lena diulit mimpi silam , bangsa mendatang semakin gigih dan rakus ..

kalau melayu masih terus membodohkan diri , masih bercakaran sesama sendiri , malah sanggup membunuh bangsanya demi politik sempit ,
maka tunggulah kebinasaan dan kehancuran bangsa melayu , tidak mustahil melayu akan mengemis dibumi sendiri , ..

Anonymous said...

menakutkan , bangsa melayu cuma menghitung hari jadi pendatang ditanah sendiri ,

bangsa melayu menunggu masa untuk rebah tersungkur , sejarah akan berulang , kota melaka runtuh kembali ..ketika itu airmata darah sekalipun tidak akan berguna lagi ,

pesan wan empuk wan malini pada anak cucunya ' jangan sesekali melayu bersengketa ' kini tinggal kenangan ,..'pantang melayu derhaka ' kini jadi sendaan ,

tak apa , yg menangis melayu , yg meraung melayu , yg kehilangan melayu , yang tersungkur adalah melayu , ..tahniah pada melayu yang berjaya meruntuhkan bangsanya ,

Anonymous said...

anon 3.45..kalau bukan umno yg tak serious memperjuang dan membela orang melayu abis tu siapa? nak harapkan idola engkau yang bernama anwar ibrahim? dia adalah pengkhianat bangsa melayu dan tali barut yahudi di malaysia ni! sudah laa..gempak je lebih habuk pon tarak

Anonymous said...

SIAPA KENAL ANAK2 BELIAU...

DIMANAKAH MEREKA..

ADAKAH MEREKA MEWARISI

KEPAHLAWANAN AYAH MEREKA..??

Anonymous said...

UmNGOK adalah parti yg tidak serius memperjuangkan & membela nasib bangsa Melayu & tanahair mesiaku ini...

-Najin Altantuya-

June 30, 2010 3:45 PM

..BETUL TU PAS JUGAKLAH YANG BERJUANG BERMATI2AN MENOBATKAN ITM SEHANDAL U2 SWASTA SKRG...

PAS JUGAKLAH YG SERIUS DLM CARIGALI MINYAK SENDRI YG MENINGKAT PENDAPATAN NEGARA

PAS JUGAKLAH YANG MERANCANG UNDANG2 SOLID ANTI PORNOGRAFI/PENYUBAHAT UPLOAD SEKSUAL CONTENT..(AKU BANGGA DENGAN PAS)

CUBALAH SEBUT PERKARA2 YANG PALING 'UMM' (BERKALIBER) SEMUA PAS DAH JADI JUARA..

PAS KELANTAN LAH TELAH PANGGIL BERATUS RIBU MUDA-MUDI KEMBALI KE KELANTAN KERANA JUMLAH PELUANG KERJA MENDADAK BERPULUH RIBU..

KOMUNITI BARU DLM HUTAN PENEROKA FELDA SATU MESIA. IBARAT BENTUK PETA KEHIDUPAN BARU... PAS JUGAKLAH..

SEMUA PERKARA2 TOP PAS LAH YANG BUAT..tak sebut nisbah penagih dadah yg rendah dikelantan, kes buang bayi terendah dikelantan..

AMAL MAKRF TIP TOP
NAFI MUNGKAR FIRST CLASS

PAS THE BEST OF THE ART..

agbr47 said...

Se ingat saya, sejak 70 an lagi isu perancangan keluarga telah di nyatakan akan menimbulkan ketidak imbangan nisbah M:C. Singapura telah mula tidak mengalakkan perancangan keluarga selepas 80 an. Tujuan utama perancangan keluarga untuk memperbaiki ikonomi, taraf kesihatan dan pelajaran bagi rakyat miskin. Orang yang berkemampuan pun turut merancang sama atas sebab selesa dan bebas.

Jangan salahkan mereka. Mereka rajin mendaftarkan ahli sedangkan kita rasa berpuas hati kerana apa-apa pun kita ada kuasa ketuanan melayu. Di tambah lagi terlalu yakin bahawa politik Melayu tidak akan tergugat kerana kita ada kuasa raja-raja melayu.

agbr47: Apabila demokrasi menjadi tunjang kuasa, apa yang di pertahankan sekadar bergantung kepada perlembagaan negara, segala-galanya akan runtuh atas kuasa mengundi di Parlimen.

Anonymous said...

kalimah ALLAH - mahkamah mana yang benarkan? siapa yang lantik hakim? Pembangkan ke?

hak bumiputra - siapa yang banyak menggadaikan hak bumiputra pada cina?

sultan - errr..siapa yang hadkan kuasa sultan?..

Lynda said...

Tak sabo nak tunggu ni..
http://malaysiasensasi.blogspot.com

rakyat_jelata said...

salam bro GAP,
4 bulan lepas isteri saya ada mendaftar memilih di kaunter SPR jusco tebrau JB. apa yang saya musykil adalah semua agentnya adalah "ca ya nun aliff" bila isu 40:1 keluar baru saya teringat. dan terus saya masuk laman web SPR untuk semakan kerana waktu daftar mereka kata dalam sebulan dah boleh check di web. Bila semakan di buat malam td nama isteri saya masih belum ada. jadi saya sarankan kepada sesiapa yang mendaftar memilih dengan kaunter yg agentnya "ca ya nun aliff" adalah lebih baik mendaftar semula kerana dikhuatiri ini adalah salah satu taktik mereka kerana honestly saya sendiri fikir yang isteri saya sudah berdaftar sedangkan tidak.. mungkin lebih ramai lagi yang menghadapi situasi yang sama dengan kami.. harap diambil serius...

Anonymous said...

Perkara yg senang jadi susah. Ini semua garax Umno.Yg berkuasa skrg Umno. Yg berkuasa dulu pun Umno. Jadi dulu dan kini Umno lah. Masaalah dah depan mata, penyelesaian tak ada. Seingat saya Pakatan Rakyat dah cadangkan perkara ni di Dewan Rakyat tapi tak di ambil pot pun olih pemimpin melayu umno. Kerana apa? Tentulah kerana ego. Sekarang pulak meroyan dan meraban macam babi kena kerengga - sondol sana sondol sini. Sapa suruh? Adakah ini juga salah rakyat?.Kalau begitu suruh depa turun bagi rakyat yg peka perintah.Ada berani..

Anonymous said...

PAS KELANTAN LAH TELAH PANGGIL BERATUS RIBU MUDA-MUDI KEMBALI KE KELANTAN KERANA JUMLAH PELUANG KERJA MENDADAK BERPULUH RIBU..

hoii anon 11.59..ape yg wali selipar buruk dah buat kt kelantan selain duduk karang fatwa merapu?. klu bkn kerana bantuan kerajaan jgn harap la anak2 muda kelantan balik tmpt sendiri. tu la puak militan pas ni amik kesempatan atas ehsan kerajaan pusat. tak sedar diri btul punya manusia

Anonymous said...

UMNO sibuk kumpul ahli. UMNO sibuk tambah ahli. UMNO sibuk cari ahli. Pas tu bangga UMNO ada 3 juta ahli .. untuk apa ?

Pemimpin2 UMNO yang dah buncit perut tu keluarkanlah duit poket upah anak anak Melayu daftarkan pengundi pengundi Melayu. Jangan harap pada kakitangan SPR sebab mereka ini makan gaji bukan pejuang bangsa.

UMNO jangan asyik sibuk nak tambah ahli .. tambah pengundi Melayu .. UMNO tunjuk teladan baik .. pas tu Melayu sokonglah ... CELAKA PUNYA PEMIMPIN UMNO YANG DAH BANYAK MAKAN DUIT

whiteorange
AHLI UMNO YANG BENCI PEMIMPIN RASUAH

Anonymous said...

Wahai melayu2 PAS PKR . . Hangpa tau dak DAP tu sebenarnya bukan setakat nak jatuh kan BN saja tapi dalam PR pun dia nak sapu habis . . .Makna kata kuasa politik melayu dalam kerajaan dan pembangkang DAP nak hapuskan sama sekali . . sebab tu DAP hanya tumpu pengundi2 cina . .klau boleh depa mahu melayu2 UMNO dan PAS PKR terus asyik menuduh siapa salah . .siapa jaguh melayu . .lama2 bab 1:40 dua pihak terleka nak buat sesuatu . . .Yang satu dalam 40 tu termasuk sekali hak PAS UMNO PKR la tu . . .Pikiaq baik2 . . sekarang kepala otak aku tak ada mood nak 'hentam' PAS ka PKR . . sebab issue 1:40 ni lagi penting untuk masa depat anak2 cucu2 aku ..Klau Melayu PAS dan PKR boleh kekal majoriti melayu di parlimen nanti selamat sikit . . .Itu pun klau semua pengundi muda melayu telah mendaftar . .tapi nampak macam DAP berusaha mahu menghalang keadaan sebegitu . . Ada cerita wakil SPR bukan melayu cuba untuk sabotaj pendaftaran mengundi melayu muda . .Tak hairan perkara ini boleh berlaku . . .ingatkan orang2 kita . .pilih wakil SPR melayu sahaja . . !

Anonymous said...

Anon 9:12 am . .Lani kita tak mampu lagi nak letakkan kesalahan pada sesiapa lagi . .masa terlalu suntuk sekarang . .Aku sokong hang bab pemimpin2 UMNO boroi yang BODOH bahalol , , ,yang tau nak usap PELIAK saja . .Kalu kita terus berharap pada mereka ni . .habis lah kita tak jadi nak buat apa2 . .Just ignore depa ni for the time being . . Nanti InsyAllah klau ditakdirkan BN masih kekal berkuasa . . Kita akan desak UMNO gugurkan pemimpin2 yang tak boleh pakai ni . . Lani kena kempen betui2 pasai Pendaftaran pengundi melayu ni . . Saya nak ingatkan lagi " Pemimpin umno boroi , ,botak ,,songkok tinggi hanya tau makan komisyen projek saja . .nak contribute ....maaf . . Nak ngorat artis muda ada masa . . .Bini orang pun depa kacau . . So memang tak boleh pakai depa ni . . .