Tuesday, June 22, 2010

LAGU RASMI UMNO SELANGOR.

sebelum dengar lagu rasmi umno selangor, baca dulu kisah umno selangor yang sedang nyenyak tido. suhaimi ghazali ketua pemuda umno selangor katanya ada urusan luar negara..perggh ada program daftar pengundi baru kat jakarta ke wahai ketua pemuda doremon ? KLIK SINI

4 comments:

Anonymous said...

GAP TOLONG JAWAP.

soalan ?

kenapa sejak kebelakangan ini, bloger-bloger yang pro umno (tapi bukan ahli umno) kerap menyerang 3-4 kerat kepimpinan tertinggi umno selangor ?

jelas dan nyata serangan ini punyai kebenaran fakta namun saya masih curious (ragu-ragu) akan plan tersebunyi di sebalik kritikan terbuka ini ?

adakah peristiwa adun bota dan kealpaan pakatan melayan 'cerita gembira 3 adun umno di perak lompat' akan berulang di selangor.

adakah bloger sudah tahu ada adun pakatan bakal lompat dan seterusnya menyebabkan kerajaan negeri selangor tumbang?

mungkinkah kerana ini,bloger 'sengaja' menghentam umno untuk buat diversion ?

Anonymous said...

Salam Bro GAP,

Dah mmg ngam sgtlah tu. Klu boleh, carikan lagu untuk pemudanya sekali.

Mesti UMNO Selangor tgh panasss... panasss...panasss... Yehhh... kasi panas lagi, biar mendidih... hehehe..

Klu lepas ni takde gak tindakan, mmg diorang ni kene tukar ngan yang sanggup wat kerja plak.

-Melayu Bangkit!!!-

selangor said...

GAP

Beberapa teguran daripada blogger kepada umno selangor telah mendapat perhatian dato noh omar.Aku cadangkan ko beri masa kepada diaorg untuk perbetulkan apa yang tak betul.Jangan sampai nanti ada org salah anggap bahawa ko cuba mendapatkan sesuatu daripada umno selangor.

Bagi aku niat ko bagus tapi kena ada limitation.Sekiranya teguran kita diberi perhatian so kita bagi masa kepada umno selangor untuk perbetulkan.Andai masih tiada lagi perubahan dalam jangka masa tersebut..kita tegur lagi dengan cara yang lebih keras.

kalau rentak mcm nie diteruskan,seolah2 kita tidak memberi peluang pada mereka untuk memperbaiki kesilapan.Aku yakin sesuatu perubahan akan berlaku..insaallah

Gerakan AK47 said...

Pada aku senang jer, blogger spt GAP dll, sanggup hentam pemimpin umno jika mereka buat salah. Tapi blogger PR, apa jua tindakan pemimpin akan dipertahankan walaupun pemimpin merapu dan entah apa-apa.

Tidak salah untuk mengkritik. Pemimpin harus menilai setiap kritikan. Zaman pemimpin tahu segalanya sudah berlalu.

Mungkin pandangan blogger mungkin adakalanya kurang tepat tetapi pemimpin yang baik sepatutnya mengambilkira sebarang pandangan dalam membuat keputusan.
adios...