IKLAN BERBAYAR

Monday, June 28, 2010

PROJEK 'LADANG BABI MEGA' DITERUSKAN !

malam tadi ada beberapa dokumen mesyuarat kerajaan negeri selangor sudah diserahkan ke tangan gap. 4 isu panas dokumen ini akan didedahkan satu persatu.

projek ladang babi mega yang sebelum ini pernah mencetuskan kontroversi sejurus pakatan mengambil alih selangor, rupanya masih diteruskan secara senyap.

nantikan pendedahan lengkap dokumentasi projek ladang babi mega, dalam masa beberapa jam lagi.

2 daripada 5 syarikat yang turut membida pembinaan ladang babi mega ini adalah kepunyaan melayu ! selangor makin menghampiri kebankrapan tahun 2012, jadi nak cari duit maka jalan senang bela babi. ibu babi sekali beranak 20 ekor. 6 bulan dah boleh jual. maknanya kalau pkr dan pakatan selangor bela 6000 ekor babi induk, ladang babi pkr ni akan punyai 120 ribu ekor anak babi.

bayangkan kalau ada 60 ribu ekor babi induk..berapa jumlah anak babi akan lahir ? jumlah nya pasti mencecah juta ! apa kesannya ? orang melayu akan secara halus dihalau keluar dari kawasan penempatan,puncanya tak tahan dengan bau babi,wajah babi,lori babi,kilang babi,pusat sembelihan babi dan segalanya yang berkaitan dengan babi.

11 comments:

wareeddeen said...

baguslah, hari raya pun maikin dekat ni.... murahlah daging bab* kat selangor.... kalau nak lagi murah belia terus dengan kalid gagap, dia jual kat depan rumah dia jea

Anonymous said...

Salam Bro GAP,

Ana ingatkan ini projek sudah tutup. Lama tiada ana dengar apa-apa progress.

Yaa... anta tulis, ana baca. pastu ana sebar-sebarkan pada kawan-kawan.

mari mengeja, marilah:

b.a.b.i. - babi
k.h.a.l.i.d - babi
a.n.w.a.r - babi
t.h.e.r.e.s.a - babi
e.l.i.z.a.b.e.t.h. - babi
h.a.s.s.a.n. - babi

Terima kasih pengundi fuckatan haram. Majulah babi untuk Selangor.

-Melayu Bangkit!!!-

Aslan Ahmad said...

Salam Saudara GAP

Terima Kasih pada saudara GAP kerana mendedahkan perkara yang ditutup oleh PR pada rakyat.

Semoga dengan banyak pendedahan yang dilakukan dapat membuka mata semua rakyat di Selangor

Anonymous said...

promosi daging babi di pasar raya terkemuka "DAGING BABI SEGAR TERUS DARI LADANG DI NEGERI SELANGOR"

Soldadu said...

salam bro GAP

Pakatan haram kata nak bagi RM1K kepada rakyat selangor.Mana nak korek duit tu...nak korek pasir...dah nak habih.Khalid gagap memang bijak,orang koperat...bela babi lagi untung banyak dan cepat kaya,melayu pun boleh ikut serta .Bubuh cop babi keluaran bumiputera selangor.

Anonymous said...

Soldadu said...

salam bro GAP

Pakatan haram kata nak bagi RM1K kepada rakyat selangor.Mana nak korek duit tu...nak korek pasir.


"korek pasir jual kat singapore la.. blok minyak dah terjual.."

Anonymous said...

Pasir antar S'pork.
Babi antar S'pork.
Pah tuh BABI pun joinkan balik Mesia ngan S'pork!

Anonymous said...

eh babi tak jual kat singapore la kat thailand la pulak

mula2 brunei (blok minyak), pastu singapore (tnah ktmb), pastu thailand (babi) eh ke minyak lagi??

Anonymous said...

lama2 negara malaysia pun hilang???

Esperalzi said...

Dah merata tempat aku tulis bahawa beza antara UMNO dan PAS ialah UMNO tu daging LEMBU yg halal dimakan tapi BUSUK sebab dah lama dibiar busuk. Tapi sebusuk2 daging lembu bila dibasuh dan dicuci, masih boleh dimasak dan enak dimakan..busuk tetap busuk, so kita kena CUCI UMNO ni..

PAS pula daging BABI, walau segar macam mana sekali pun, walau baru disembelih sekalipun, daging babi tetap haram..PKR pula spesies BABI HUTAN (wild boar)..babi hutan ker, babi pekan ker, kedua2nya haram..

pig in Afrikaans is vark
pig in Danish is svin
pig in Dutch is zwijn, varken
pig in Finnish is sika
pig in French is cochon
pig in German is Schwein
pig in Italian is maiale, porco
pig in Norwegian is svin, gris
pig in Portuguese is porco
pig in Spanish is chancho, cerdo
pig in Swedish is gris
pig in Malay is babi
pig in Japanese is buta
pig in Arabic is khanzeer
pig in PAS is parti al-babiah
pig in PKR is parti khinzir rakyat
pig in DAP is democrapig action pig

Anonymous said...

babi punya babi.....
babi betul lah....