IKLAN BERBAYAR

Tuesday, June 8, 2010

SATIM DIMAN,KETUA UMNO BAHAGIAN PUCHONG TOLONG JAWAP SOALAN INI ?

satim diman, adalah ketua umno bahagian puchong. dia adalah adun ..err..aku tak tau pasal dia tak popular.

satim diman dikenali sebagai pemimpin yang kerap turun padang.banyak padang dia dah teroka. padang di puchong mungkin sudah habis satim diman lawati. memandangkan dia rajin turun padang,adakala padang tempat orang pun dia turun juga.

padang KGSAAS,padang KGNS dll.. walaupun bukan dalam kawasan dia , tapi satim paham masalah rakyat. padang apa yang dia suka sangat ni ? hehe padang golf la apalagi. jangan marah ya satim,ini hakikat kan..kumpulan bloger gelarkan satim dengan gelaran satim tiger,bersempena dengan hero pujaan satim, tiger wood..

ok lah, bloger nak tanya satim diman. tengok baik-baik gambar kat bawah ni.theresa kok dah jalankan operasi menambahkan pengundi di kawasan dun kinrara puchong,tempat bahagian umno yang satim ketuai.

apa cara satim nak overcome gerakan dap tambah pengundi ni ?
tolong jawap.

5 June 2010

Where? Pangsapuri Ceria, Jalan TK 4/5, Taman Kinrara, 47100 Puchong

When? 3-6pm


Kempen Pendaftaran Pengundi Baru, Permohonan Pertukaran Alamat Mengundi, Dan Semakan Pendaftaran Pemilih

新选民登记运动、转换投票地址及选民查询
Tarikh 日期:13/06/2010 (Ahad/星期日)

Masa 时间: 9:00 am ~ 1:00pm

Tempat 地点:3,Jalan Hujan Rahmat, Taman OUG, 58200 Kuala Lumpur (Public Bank) 华联大众银行(华联巴刹附近)


PS :- SEMALAM SHUKOR,HARI INI SATIM..ESOK LUSA ADA LAGI PEMIMPIN UMNO SELANGOR KAMI TERJAH !

31 comments:

tamingsari said...

Pemimpin Umno di Selangor kebanyakannya indah khabar je. Pasal glamour tak payah nak cerita. Bila mereka berkumpul bukan cerita pasal problem rakyat. Khayal cerita pasal golf,karaoke dan melancung. Itu sebabnyanya tempuh hari hampir kosong parlimen. Sebelum jadi wakil rakyat punyalah rendah diri kalau pegi kenduri sampai nak jadi penanggah. Biladah bergelar YB kawan tempat pinjm duit pun dah tak kenal.

moeinuddin said...

Terjah bagi dorang teperanjat berok sekor sekor

Esperalzi said...

Bagus GAP! Kau kena hentam juga puak2 UMNO ni! Walaupun aku sangat benci pada Fuckatan Rosak, tapi kerap juga aku sangat meluat dengan perangai sial siot pemimpin2 UMNO yg mengada2 dan tak sedar diri.

Setengah mereka ni masih belum mahu tengadah walaupun dah terantuk. Mereka merasa mereka masih tinggal di alam feudal seperti cerita2 lama Cathay Keris siap dengan kerajaan kayangan..

UMNO ni kekadang aku rasa semacam daging lembu yg busuk, sangat busuk sehinggga kau tak mau makan daging tu. Tapi sebusuk2 pun, masih daging lembu yg disembelih halal dan bila dicuci, dirempah, masih boleh dimasak dan dimakan..bukan macam PAS yg bagi aku adalah daging babi hutan segar yg baru saja disembelih tapi tetap haram di sisi hukum walaupun segar..

Anonymous said...

Bro..sorry to say..saya dari puchong..satim diman adalah ketua bahagian paling tak berguna pernah saya jumpa..adakah patutu AJK bahagian semua orang serdang..sejak menang pilihanraya dengan 45 undi..TAK PERNAH turun ke puchong...yang dia buat turun padang golf jer..memang haprak punya ketua bahagian..ketua penerangan umnoi puchong si ramli simbok tu tidor mampus ke dah mampus aku pun tak tau..tapi terus terang cakap lah..kalau pilihanraya akan datang satim dimanding ni jugak jadi calon kami di puchong akan pasti kan dia mampus terus..xxxxxxx nya satim..dah lah abis harta orang melayu kat puchong ni dikerjakannya..stesen minyak dia jer dah berapa banyak dah kat puchong.,..ni..banglo dia tok sah tanyalah berapa.ada..dekat equinne park dia buat satu banglo besar..tapi tak berani duduk sam[pai..la nie...

Esperalzi said...

Anonymous June 8, 2010 4:41 PM

Aku pun ada dengar citer2 macam tu tentang si Satim Diman. Dia tu dulunya dikatakan Juruteknik Makmal di sebuah IPTA jer, gaji tak berapa sen tapi dah jadi kaya sekarang sejak jadi ADUN!

Anyway, bagus kau buat pendedahan ini, semoga UMNO Selangor dan tuan tubuh orang yg kau marah tu baca posting kau dan mengubah keadaan..
Apa pun, kalau dia dah kaya cara tu, itu rezeki dia, dah ditentukan Allah dia akan kaya macam tu, kita nak buat apa? Aku cuma harap dia guna kekayaan dia untuk kebaikan bangsa, agama dan negara (maksud aku bangsa Melayu dan agama Islam!)

Harap UMNO baca posting kau dan tak lagi akan meletakkan calon bermasalah di PRU13 nanti.

Esperalzi said...

Mana pergi budak STRATUS14@SETAN14 dan NAJIB ALTANTUYA@NIKNAJIS ALMENANTUNYA tu? Rindu pulak aku dah lama tak baca komen2 lawak bebudak dua ekor ni! Kau dah gam diorang ker GAP?

Anonymous said...

yee...letak calon muda...dan berjiwa besar demi kepentigan org melayu dan Agama Islam..jgn letakan pemimpin yg sibuk nak kumpul harta dan pengaruh..jee..

GAP KEMBALI said...

esperalzi

aku tak gam dorang la bro..yala tiba2 senyap je..

dah taubat kot..nangis teresak-esak mengenangkan keterlanjuran diliwat kepala hotak dengan idelogi kepala peliwat malaysia !

Anonymous said...

tolong bongkar YB dari BN yang tak turun padang. contoh kat tempat kami di PTG PAUH- terutama DATUK JALIL. Hai Datuk apa habaq? bila nak mai ronda ronda jengah kat sini? lama tak nampak Datuk.He! He! He! KERJA KENA BUAT.KERJA!KERJA!KERJA!

Wake UP! said...

Kalau nak kalah, buatlah tak ambil kisah dengan tak perlu buat kempen nak tambah pengundi baru dari ahli UMNO.

It's a miracle that non of the Israeli commandos was killed by the so called terrorists.

tamingsari said...

Umno ni hidup kalau peruntukan melambak.Itupun banyak salah guna. Skarang peruntukan datang menitis diaorang hilang semangat juang. Keje asik menetek je. Bila susu takde mulalah melalak.

Tubuh Kobera (koperasi bela rakyat)macam lepas batuk ditangga. Lebih baik tangga jadikan obat batuk.Tak serik serik. Mesyuarat cawangan memanjang tak cukup korum.

Kalau tak pakai baju,kasut dan jam tangan yg branded bukan pemimpin namanya.Kita tenung kasut yg dipakai terus dia bagi tau harganya. Macam pembaca berita kt TV,tak tanyapun dia bagi tau...

Jakasembung said...

Satim ni munkin dah lupa kot..dia menang election dulupun majoritinya sangat2 sikit..nyaris tak hilang kerusi kat PAS. Kalau boleh kasi calon baru pulak la untuk next election.

Anonymous said...

salam Gap....

kalau BAB korang kutuk pemimpin sendiri, kitaorg tak masuk campur....itu masalah UmNGOK pilih pemimpin yg ade kepentingan diri sendiri....yg kebanyakkan berasal dari keluarga susah, bila dah dpt "cincin bertuah', lupa pd niat & tujuan asal...habis semua harta yg halal ,yg haram habis dikautnya buat kroni & anak-beranak....

PR dah lama komen pasal pemimpin melayu UmNGOK nie, tp biasalah, yg penyokong umNGOK pandang & yg diundi dulu ialah lambang keris bogel dulu & dua mangkuk ayun...latarbelakang calon yg mempunyai taraf pendidikan setakat SRP pon tak pass, ditolak ketepi...janji lambang keris bogel...

kutuk bebanyak kang nnti org2 UmNGOK tak leh teriman plak....cukuplah dulu...

-najib Altantuya-

Esperalzi said...

NAJIB ALTANTUYA@NIKNAJIS@ALMENANTUNYA:

Itulah beza penyokong UMNO berbanding PASsembor dan PKReput!

Kita sokong UMNO tapi kita juga tegur, kritik dan kutuk UMNO bila perlu. Macam kita tegur anak, bini, suami, kawan2 dan lain2 yg kita sayang. Teguran itu seperti antibiotik yg buat badan kita lagi sihat. Ini kerana dalam dunia ni manusia tak sempurna. Jadi kita terima bahawa ada pemimpin UMNO tak sempurna, maka kita tegur dia, jika teruk kita kutuk dia, bahkan kita suruh dia undur kalau dah tak boleh repair lagi..

Bukan macam korang dari PHUCKATAN RODONG (PR). Apa saja pemimpin ko cakap ko telan bulat2. Ludah dan kahak dia pun ko jilat. Kalau Nik Najis kata babi halal pun korang terima. Kalau Nik Najis suruh minum air kencing dia buat ubat pun korang minum, maklumlah PASesat dah sesat.

Lebih teruk, DAPork cakap apa semua korang Melayu2 Liberal sedut terus. DAP suruh bela babi kau bela. DAP suruh pompuan PASgila pakai bendera DAP buat purdah pompuan gila tu pun pakai. DAP suruh demo DERHAKA SULTAN, ko orang2 PASderhaka pun demo, siap laung "Allahu Akbar", tak lama lagi orang2 PASkafir akan laung "DAP hu Akbar"!!

Kesimpulan: otak orang2 PASmampus dah mati, dah mampos, dah kaput. Sebab tu ko dah tak boleh berfikir. Korang dah macam AL-ARQAM, air basuh tangan LIM KIT SIANG ko pun ko akan minum tanpa fikir, kertas calit taik LIM KIT SIANG pun korang cium sebab nak amik berkat...

Tengok aku ni... aku pro-UMNO, tapi aku belasah UMNO utk kebaikan dia juga. Belasah tu maksudnya tegur. Anak, bini, suami dan kawan2 kita pun kita tegur sebab kita sayang kat diorang. Aku tau, ramai pemimpin UMNO di luar sama yg baca forum GAP ni. Pemimpin UMNO yg baik mereka akan ambil iktibar dari apa yg mereka baca di sini..

Semoga Allah SWT cepat2 mamposkan PASdongok, PASngok, PASdap...

Esperalzi said...

Najib Altantunya@Niknajib Almenantunya:

Satu lagi aku nak sebut. Semua penyakit yang ko sebut ada pada pemimpin UMNO kini sedang jangkiti pemimpin2 Phuckatan Rosak (PR).

Maklum saja, bila kuasa dah di tangan, kuasa akan merosakkan moral seseorang. Dari tak pernah mimpi berkuasa, Phuckatan Rosak kini berkuasa di 4 buah negeri, termasuk negeri paling kaya di Malaysia, SELANGOR DARUL KAYA.

Segala jenis virus rasuah yg kau kata ada pada pemimpin UMNO kini dah meresap,dah masuk ke pemimpin2 PR. Kau tak nampak atau tak mahu nampak?

Bab pemimpin UMNO yg rasuah, atau yg polisi dia tak betul,kita di sini akan terus hentam mereka, termasuk Najib sekali. Kau sendiri pun akui kita hentam pemimpin kita..

Kesian kau, terus menerus puji pemimpin2 kau, tetapi tak sedar pemimpin2 tu dah MULA jual pasir, jual tanah, jual hutan, jual agama, jual bangsa dan dah tak mahu tutup warung2 maksiat (judi, arak, rumah urut, gay joints) yg sedia ada konon semua tu UMNO yg buka dulu tapi berlagak marah bila warunhg baru nak dibuka..kesian, kecian, cian, cian!!

Anonymous said...

Kepada Esparalzi..

Stratus 14 tak akan berani komen di mana2 sekali pun sebab aku dah pangkas komen dia sampai dia dah terdiam seribu bahasa pasal kes polis tembak budak tu. Aku kejar dia dari laman House PK sampai ke laman GAP. Korang boleh tgk perbahasan aku dgn dia kat laman GAP ni.

Bagi aku Stratus 14 cuma cakap besar tapi takde telur. Bila aku cabar dia, langsung senyap sampai hari ni.

Sekarang aku nak lancarkan perang komen kat Najib Altantunya pulak.n Kita kena sedarkan sikit pelacur2 perhatian yg bagi komen ntahapahapantah supaya kembali ke pangkal jalan.

-Anon 2.10-

izzat said...

terjah semua pemimpin UNMO & BN yg banyak tido nie,drpd akar umbi smpai pemimpin tertinggi..semua nie penyakit dari kepimpinan penggal yg dulu yg asik tdo..

Yg SAtim Diman pn dh tau menang pn 45 undi,wat la keja kamu tarik balik pengundi,byk kan turun padang,jumpe rakyat,bkn turun padang golf..aku tau kat puchong skang nie ramai yg sokong PAS..

wat keje kamu..jgn asik nk demand jea(dah nama pn Satim Diman)

Esperalzi said...

-Anon 2.10-

Patutlah budak stratus14@setan14 tu dah meresap hilang, kau dah pukau dia rupanye!! Hahaha! Si Najib Alkentutnya/Altantuya tu masih berkeliaran on and off macam pelesit sesat cari pokok tak jumpa!

Bebudak dua ekor ni bagi aku macam nyamuk tirok jer, dia ketit kita sikit2 tapi tak lah terrer mana pun..

Tapi bagus jugak diorang hinggap kat GAP dan lain2 laman pro-UMNO. Kalau yg datang ke GAP ni semua ahli dan org2 pro-UMNO jer pun tak best jugak..

ikrar pemuda said...

membantai mmg kerja senang..lojik ke samakan prestasi seseorang ADUN DAP yg Exco (yg pasti byk peruntukan boleh dikudakan) dengan adun pembangkang yg takde peruntukan dr negeri??main golf pon bkn main golf dengan org kecik2...bkn main golf dgn timb. ketua bhgn je ke...musti main sama2 dgn big shot...maklumla kerajaan dah pembangkang pegang..mana nk dpt peruntukan??takde peruntukan mcmana nak buat aktiviti?turun padang takkan la pakai air lior je?..masa main golf la nk link2 dengan bos2 atasan...lek la bro...harap jgn marah aa...harus ada perdebatan sihat

ikrar pemuda said...

bantai org mmg senang...mana lojik nak compare adun kerajaan negeri (exco plak tu..dan ada peruntukan dr kerajaan negeri..yg memerintah sama adun pembangkang)..main golf pon bukan main setakat dengan timb. ketua bahagian..ajk bhgn atau cawangan je atau dengan pencuri tanah/pasir negeri?tp main dengan big shot2...yg boleh bantu aktiviti2...kalau tak mana nak dpt dana atau peruntukan utk aktiviti..takkan nak buat aktiviti dengan rakyat pakai air lior je...harap utk open discussion...bukan membantai membabi buta...kalau bantai tak pakai otak..senang2 la bagi peluru hidup pada pembangkang...nak turun bawah takkan setakat nk bawak pen, kertas, dan kamera digital pastu post kat facebook atau sinar harian..rakyat bukan bodoh...kene fikir gak mcmana nasib adun yg kalah di negeri mcm selangor ni..esp. kawasan mcm puchong..bandar..kehendak pengundi bukan setakat air, elektrik, jambatan..tp dah canggih2..dan macam2..dah menang 4 penggal di bandar satu pencapaian yg boleh la dibanggakan...

Anonymous said...

bro ikrar pemuda..u cakap macam u kenal satim demanding tu...saya ni dah lama dengan dia..dia lah pemimpin paling penipu pernah saya jumpa...dapat jemputan hadir mesyuarat pibg selalu lamabta..sebab sangkut kjat pdang golf..u kata dia gi main golf dengan big shot utk bantu masyarakat puchong?...ha ha ha ha...lawak bangang ..dia main golf untuk penuh poket dia jer..tidak takkan leh susun kereta baru banyak bro..lu pernah ikut dia gi main golf ker...ha ha ha..tak tau jangan cakap bro..gua tau dengan siapa dia main golf dan untuk siapa...timbalan ketua bahagian si raden bangang tu lagi haprak..langsung tak pernah turun padang...sombong macam siot...rumah mengalahkan istana..mana dia korek duit bro..fikirlah sendiri...naib ketua bahagian ir rosli dekat kinrara tu lagi hancus..jalan dah lah macam penguin mabuk...gua tau dia tu pengerusi biro penambahan undi..apa dia buat..gentel telor jer bro...ketua penerangan ramli simbok..kakai kapur tu..gua tanya dia dulu boleh bagi penerangan pasal menakhoda zaman..dia boleh tanya balik..amende tu?..ini ke ketua penerangan umno?...ketua pemuda si ustaz pendek tu...bab mengampu boleh lah bro...kerja langsung tak boleh pakai..dia naik pun sebab dia baik ngan satim...pas tu kakai bodek KJ..sekali Kj dah nak bangkrap..dia pun bangkrap juga..gua boleh tulis every single detail apa satim buat setiap hari..gua tau berapa asset dia..honestly to me UMNO PUCHONG SUDAH MAMPOS...sebab apa sebab satrim bangang takut bayang bayang....gua pun tau ada gerakan nak jatuhkan satim pemilihan akan datang..tapi gua tak tau gerakan ni berapa lama leh tahan..tak der leader berwibawa pun...lepas tu kalau tengok muka geng geng dalam gerakan tu pun geng kecewa jer...satim hulur 3-4 ribu senyap lah tu..ni satim nak bawa geng geng dia makan angin dipekan indonesia..mana dia cari duit biaya ajk bahagian tu..?..kalau dah banyak duit bantu kami dipuchong nie...kami minta sumbangan pun dia tak pernah bagi bro...sorry bro u tak kenal i ..tapi i kenal dan tau setia[p pergerakan dan apa yang berlaku dalam umno bahagian puchong..macam mana...heh heh..heh..orang tua dulu kata cakap siang pandang pandang..cakap malam dengar dengar...watch your back bro...kalau i serah file pada i kat pembangkang ..i boleh dapat ratus ribu kot..he he he he

Anonymous said...

Sebagai pengundi yb dato satim,aku rase dato bagus dikawasan dia,yg cerita itu la,ini la mmg ada betul dan ada yg cerita politik,KALAU ADA FILE PON BAGI LA KT PEMBANGKANG.aku tak rase info yg ada tu berguna pon.kalau cerita penipu,aku rasa yg cerita kt atas ni lagi penipu,silap silap yg menulis ni yg slalu nak main golf dgn dato utk mengendeng projek.APA PON GOLF ATAU TAK AKU RASE DATO BAGUS DIPUCHONG

Anonymous said...

ha ha ha..ada jugak penyokong pengampu satim disini rupanya...satim memang baik dengan orang kawasan serdang..tapi dengna orang puchong dia lah bapak penipu..dia tak sedar diri dia menang 45 undi di puchong..di serdang dia lingkup...kami tak mau orang serdang jadi wakil umno puchong..kami mahu orang puchong...ko pergi tanya semua ketua cawangan satim ... ko nak detail heh heh..yang pasti kami orang umno puchong mahu satim bungkus kali ni...ajk bahagian pun tengah bercelaru..ramai dah tak sebulu..ada kumpulan tertentu..ada satu kumpulan sedang merancang nak langgar satim pemilihan akan datang..ko nak aku sebut siapa kepalanya..ko nak aku cakap sapa orang-orangnya...timb ketua bahagian ..raden itu dah boleh jadi pekasam..ramli simbok boleh jalan lah...ir rosli..aku ingat nak suruh dia bantu teresa COCK..ternak B**i jer lagi baik...apa mereka buat setakat ni ..dipuchong..nothing..nak turun puchong melawat kami..tarak..jemput majlis pun tak nak datang...piiiiiiiiiiraaaaaaaaaaah..kami dah lancarkan GAS --Gerakan Anti Satim sejakk berakhirnya PRU12..ko tau ker..ha ha ha..satim kena tipu dek SB dia jer..ha ha ha ha

Anonymous said...

Betol tu..aku rasa dato satim buat kerja dikawasan..yang memekak ni sebab dia tak nampak..org tak nampak dia biase langgar je..xpakai otak cakap..kalau dato satim xbuat kerja xkan xbole menang selama 4 penggal..ni kawasan bandar..bukan senang melayu wakil BN nk menang..sedangkan EXCO Sgor masa Khir toyo MB pun bole kalah..yg tu nape xnk komen????yg menang plak dia komen lebih2 mcm dato satim ni kalah!!

Anonymous said...

anon 1:04, masih belum ujud DUN Puchong,Yang ada DUN Sri Serdang dan DUN Kinrara.PARLEMEN PUCHONG ADA LAH.KALAU KAT PUCHONG TU KAU NAK PILIH HAMID H KE JADI ADUN.ALAMATNYA LARI MASUK MULUT BUAYA PUCHONG LAH.
AKU SEORANG PEKEDAI DAN STATUS AKU ATAS PAGAR DAN AKU NAMPAK SATIM BIASA SAJA BEKERJA,ORANG MARAH KE ORANG SUKA KE AKU NAMPAK DIA JUMPA SEMUA ORANG.
KITA KENA ADA PEGANGAN, YANG TIDAK ADA MANUSIA YANG SEMPURNA DIDUNIA NI. KALAU KITA PERLU TEGUR D.SATIM TEGURLAH DGN BERHEMAH,.KITA JANGAN ADA RASA CEMBURU,IRI HATI DAN DENGKI.
APAKAH KALU PAS MENANG DI PUCHONG DIA BOLEH LAYAN SEMUA ORANG MELAYU DAN JANJI AKAN TUTUP PUSAT MAKSIAT .BIASANYA LAGI BANYAK ADA,SEBAB DAH DUA TAHUN PR PRENTAH SELANGOR RONI LIU TAMBAHKAN PUSAT MAKSIAT BERGANDA GANDA.
TAPI KEBELAKANGAN NI TIBA TIBA MUNCUL PULA NAMA YUSOF YASSIN, SEBAGAI PELAPIS KEPIMPINAN PUCHONG DAN LAHIR DARI PEMUDA, RAMAI ORANG UMNO DAN PAS MEMUJI KEPERIBADIAN DAN KETERAMPILAN BELIAU.KALAU DAH DUA DUA PARTI KATA BAIK TU MUNGKIN BETUL BAIK DAN BERKUALITI LA TU.

Anonymous said...

HA HA HA..YES YES YES,.....COME ON SEMUA PENGAMPU SATIM..YANG PASTI HAMID ITU DAH MEMANG TAKDER DALAM DIARI KAMI..YUSOF YASIN HA HA HA.,.TAK YAH LAH DIA TU..BERLAKON JER LEBIH ... APAPUN SATIM SEKARANG NI SEDANG DITIPU DARI DALAM..DAN DIA TAK TAK PERASAN..ADA RAMAI MUSUH DALAM SELIMUT DI AJK BAHAGIAN..SAIPA KEPALANYA..TUNGGUUUUUUUU..TIME WILL COME..YANG PASTI SATIM IS OUT BY NEXT PRU...SATIM MENANG 4 PENGGAL..KERANA SATIM BEKERJA KER?...HA HA HA...THEN U TAK KENAL SATIM...BUT HONESTLY HE IS A GOOD POLITICIAN..PANDAI BERMAIN DENGAN DENGAN STARATEGY YANG BAIK..BUT THIS TIME HE IS FACING BIG PROBLEM BRO..PEMILIHAN UMNO BHG PUCONG YANG LEPAS HE HE..U R RIGHT UMNO BAHAGIAN SRI SERDANG..SAJA JER BAGI GEMPAK..CONGRAT ANDA NAMPAK..SEBAB APA AKU CAKAP PUCHONG?..SEBAB PENENTANGAN BESAR SATIKM DATANG DARI PUCHONG..PASAL PEMILIHAN UMNO LEPAS..SATIM BAGI SEMUA KAT ORANG SERDANG..ORANG PUCHONG DAPAT HABUK..SEDANGKAN UNDI PRU LEPAS DAN YANG DULU DULU..SATIM MENANG DI PUCHONG..KAWA KUAT DIA PUCHONG PERDANA DAN SRI AMAN..TETAPI LA NI TENGAH BERGOLAK BEB...BANYAK CAWANGAN PUCHONG SEDANG MELANGKAH UNTUK MEMASTIKAN SATIM BUNGKUS KALI INI..RADEN GULUNG TIKAR..RAMLI SEMBOK..KE TEMBOK..UNTAZ PENDEK BOLEH JUAL TEMPEYEK... SATIM ADA BANYAK MUSUH DALM SELIMUT..HE HE..DAN DIA SEDANG DITIPU DAN TERTIPU...

Anonymous said...

INILAH DIA KEPALA OTAK PEMBANGKANG ANUGERAH ALLAH PUN DIA NAK KUTUK,KALAU DAH USTAD TU PENDEK NAK BUAT MACAM MANA ALLAH MAHA KUASA,HANG NAK KUTUK KETENTUAN ALLAH KE,PAS,PAS,CUBA HANG RENUNG BETUL BETUL BULAN YANG SEBENAR DILANGIT JANGAN DOK RENUNG BULAN KAT BUMI SAJA,BARU LAH DAPAT HIDAYAH.JANGAN SAMPAI ADA BALASAN KETENTUAN ALLAH PADA KELUARGA KITA PULA.KADANG KADANG BALASAN ALLAH BUKAN PADA KITA TAPI PADA ORANG YANG KITA SAYANG.

Anonymous said...

kih kih kih..ado yang dah panaz..tapi den bukan orang poas..den orang umno..dato satim konal den..ramli simbok konal den..ustaz pendek tu konal den...ir rosli konal den...tok demang konal den..den tulih kek sini memang sajo sobab nak suruh korang baco...nak cakapa terang ngan satim dah berbuih mulut...memang den kutuk kaw kaw..sobab pemuda umno kat puchong ni dah mampuh..apo yang dibuek dek ustaz pendek..naik dulu pun sobab satim ...pueh memujuk..bukan den tak tau den ado dalam perjumpaan dengan satim tu..he he he.... patut ir rosli naik timb ..tapi last min sebab arahan tangan ghaib satim pujuk dalam mesyuarat bhagian bagi kat raden di sontoloyo tu..merajuk lah si sharifuddin... umno bhagian serdang memang tak leh pakai dah...asyik kojo makan ang9in kat indon...jgn jgn satim ado harto kek indon tak..jeng jeng jeng.... ko yang sokong gilo gilo ni kan..panggil dio orang ni turun padang..bukan padang golf..turun setiap cawangan tanyo apo yang buleh dibantu..apo keperluan yang boleh diberi..kami ukan nak duit ..kami perlukan ..makluamt..sokongan..dsb..kalau nak dapatkan maklumat pun susah..nak buek apo kojo baik dok lepak yo...ketua penerangan yang tak berguno si ramli simbok tu gantilah..buang masoi yo..dia sebok ngampu ali rustam yo....ari ni 53 - ketua cawangan umno puchong yang den konal..tiap kali den jumpo..cerito mano nak korek harta..dan cerito satim tak guno..cerito nak langgar satim..cari duit untuk langgar satim pemilihan akan datang...dopan satim memang lah semuo ontok yo..belakang satim ,,heh heh...depa ni ado port lepak baik punyo dikawasan puchong, kinrara danserdang...yg best tu SB satim tak leh kesan..sudah masyuk...kot..jeng jeng jeng...

Anonymous said...

Ko ni setakat komen je la dalam g blog je..jumpa depan2 dengan dato satim pengecut..ckp depan2 xberani...cakap dato kenal ko..keh..keh..keh.....ko pun ckp lebih2 dalam ni dato satim tetap wakil rakyat.. dah 4 penggal plak tu...ko pe ade?ko je yg dengki dekat dia..rakyat masih lagi percaya dekat dia..tu pasal boleh menang ...ko je yg undi DAP..tu la pasal!!!bonggok..pastu nk lawan plak dgn ikrar pemuda..keh..keh..keh..

Anonymous said...

woi brother..betul serupa jugak ko satim wakil 4 penggal ko dapek apa..telor pun tak dak..ha ha ha ha..gua pernah cabar satim 4 kali turun dalam debat terbuka ..SATIM PENGECUT tak berani...ini gua bagi hint sapa gua...suruh satim cari file lama...gua dekat jer dengan dia..dok dalam barisan dia pun.....gua tembak dia sebab dia ni bangang kena tipu dengan AJK bahagaian pun tak tau..orang kepercayaan dia dalam AJK tu pun dah klentong dia..lu nak tau mana port dia orang ni nlepak malam malam atur strategi..heh heh...lu nak tau ramli simbok biuat apa..lu nak tau raden buat apa ..lu nak tau ir rosli buat apa..lu nak tau hamid buat apa ..gua ada gambar dan video bro...apa yang dibincang oleh anggota kumpulan 12...

Anonymous said...

aku tak nk ckp byk..anyway, tahu no. phone satim tak? nk kenal2 dgn dia la, hehe.. :P

dia hnsem ape..