Wednesday, June 16, 2010

SELANGOR BANKRAP 2012: VIDEO ROMPAKAN DEPAN MATA !

rompakan ini tidak bersenjata. ini adalah video rompakan pasir selangor. urusniaga pasir negeri selangor diselenggarakan oleh kumpulan semesta sdn bhd (KSSB). KSSB adalah anak syarikat kerajaan negeri dibawah seliaan MENTERI BESAR INCORPORATED (MBI).

siapa dibelakang MBI ? dia adalah menteri besar selangor kalid gagap.

rompakan pasir besar-besaran di selangor ini dilakukan pada waktu siang hari. rompakan dilakukan dihadapan penguatkuasa dan pengawal keselamatan KSSB.

cara rompakan ? ada lori,jentera jenkaut.
helah rompakan ? pengawal keselamatan diletakkan BUKAN dijalan keluar masuk lori.

video ini antara bukti utama perbicaraan SELCAT. apa itu SELCAT ? mahkamah palsu lagi haram ciptaan kerajaan selangor untuk 'menutup ruang' kelemahan mereka daripada didedahkan di khalayak rakyat.video ini tidak diterima sebagai bahan bukti,takut bocor lagi dan lagi.

inilah bahana bila selangor melantik seorang bekas banduan,peliwat sebagai punah sihat ekonomi kerajaan negeri.

selangor makin hancur. ketelusan dan kejujuran mentadbir yang selalu dilaungkan oleh badut-badut politik pakatan hanyalah manifestasi retorik sahaja.RAKYAT HARUS SELAMATKAN SELANGOR, AYUH BERSAMA KAMI TUMBANGKAN PAKATAN SELANGOR !

7 comments:

Anonymous said...

Salam GAP.....

kalau nak dikirakan bangkrap, aku rasa kerajaan PR masih mampu lagi membayar wang pd syarikat Syabas untuk penggunaan air percuma di Selangor nie....berpuluh juta setiap bulan (tp untuk rakyat selangor)dibayar pd SYABAS....

dan jika diambil kenyataan dari seorang menteri, Idris pukat JALA, yg mengatakan Malaysia akan bangkrap jika subsidi diberi pd rakyat, pd aku itu ialah isyarat secara halus yg cuba beliau sampaikan pd rakyat yg mana KEPALA pemerintah dimesia adalah seorang yg boros berbelanja,tamak dan tidak pandai menguruskan ekonomi Negara secara berterusan, jika beliau & partinya masih memerintah...

ape citer ngan penduduk SG.Buaya yg digula-gulakan oleh Najibun semasa P/raya hulu s'ngor tempoh hari??? dah dpt ke bahagian yg tertunggak tuh??..atau sememangnya hanya janji2 kosong menunjukkan melayu mudah alih undi jika janjikan WANG....mudah sgt bangsa melayu ku...

kedengaran sekarang FELDA pon bakal bungkus jika tidak diuruskan dgn baik, jika manusia yg anggap FELDA adalah usaha bapanya,masih lagi pegang & sewenang-wenangnya guna duit FELDA tuh...dgn kata lain INI BAPAK AKU PUNYE...inilah rupa mesia ku....

-najib Altantuya-

Anonymous said...

Salam Bro GAP,

Selcatoon telah pun habis bersidang dan mendapati tiada unsur penyelewengan berlaku kepada Kroni Sanak Saudara Berhad (KSSB) dibawah Mentri Besor Inikeparat (MBI)pimpinan kalid gagap pkr yg dikawal oleh DAPig laknatullah.

Keputusan yg telus dan mulus dari Selcatoon ini dibuat berdasarkan:

1. 2 saksi utama tidak perlu dipanggil kerana keputusan sudahpun dibuat.

2. Video bukti rakaman kecurian pasir tidak perlu dijadikan bukti kerana keputusan telahpun dibuat.

Ini juga disokong oleh kalid gagap apabila kalid membuat kenyataan bahwa tidak tahu isu kecurian pasir ini di selangor.

Dan yang paling menggegarkan ialah penyokong-penyokong kambing fuckatan yang kononnya educated dan moden percaya membabi buta Selcatoon ini. Sekali lagi, anda nilailah tahap iq mereka-mereka ini.

Seperti biasa, Partai Angkuh Sombong terus memainkan peranan utama iaitu tiada peranan. Diam membisu menikus apabila disergah oleh taiko ronnie liu dan maharaja teng.

-Melayu Bangkit!!!-

Anonymous said...

BRO GAP,

1.Bagus perubahan ni..aku sokong1000x...

2.Belasah je diorang ni tak kira parti mana dan pemimpin mana..tapi bila undi itu kita sendiri simpan dalam hatilah..kita taulah mana penting untuk agama,bangsa dan negara..

2.Kita bukan bodoh..so jangan sokong membuta tuli..yang hitam kata putih..yang putih kata hitam..itulah kerja orang munafik..

3.Sekurang-kurangnya itulah yang terbaik buat rakyat keseluruhannya..bukan sebelah pihak sahaja..

t.kasih,

anon tanpa nama-ikhtiar selagi bernyawa

Anonymous said...

ROMPAK LA KHALID ROMPAKK!

ROMPAK LA BYK LAGIII!

ROMPAK PASIR BYK2..

BUAT KAMBUS DIRI SENDIRI11 HOII!!

(ikot lagu katak lompat)

KEHKEHKEHKEH

Anonymous said...

Good Job GAP.!!!!

SPRM & PDRM tunggu apa lagi...!!! tak kan nak buat report dulu..pastu buka kertas siasatan..dan bla..bla..bla...+ - 2 tahun baru nak amik tindakan.... Clear cut case... Cekup terus sapa2 yang terlibat...

mat spring said...

SELCAT ialah mahkamah kangroo kerajaan pakatan Selangor. Perbicaraan belum bermula keputusan dah tau. Peranan Selcat umpama pelekat logo HALAL keatas makanan HARAM. Bila masuk fulus semua tak telus,Selangor jadi mampusss. Umno Selangor turut hancusss.

Anonymous said...

staf MBSA

syarikat ajaib didunia

Buka tiga bulan,,bonos 6 bulan,,kih kih