Thursday, July 22, 2010

EZAM SERAH MEMORANDUM KE ISTANA NEGARA.


senator ezam mohd nor telah menyerahkan memorandum kepada istana negara, jam 4 petang pada 21 julai semalam.

dikabarkan bahawa senator ezam telah memasuki istana negara pada jam 4 petang dan kemudian dilihat keluar pada jam 4.30 petang.

memorandum ini dihantar sebagai tindakan susulan mendedahkan kepada pihak istana negara akan perancangan jahat beberapa pihak seperti malaysiakini,the star,tian chua,elizabeth wong dan dap menyerang dan memburukkan pembinaan istana negara baru di jalan duta.

mengikut maklumat, beberapa 'bukti panas' telah diserahkan kepada istana negara semalam. aku sedang mendapatkan 'bukti panas' yang tidak diketahui oleh rakyat. kabarnya, apa yang disiarkan oleh web,blog dan akhbar utama tidak 'menyengat' seperti 'bukti panas' yang telah diserahkan semalam.

bagi aku masa, akan aku dapatkan cerita panas 'beberapa pihak' dari sebelah sana dan sebelah sini yang kabarnya panas bontot akan serangan balas pihak ezam terhadap anasir memburukan institusi raja melayu..

4 comments:

Nasionalis1982 said...

Bagus Ezam.

Jika datang ke istana dengan cara baik, akan dilayan dengan baik. Siap boleh masuk ke dalam lagi. Keluar istana pun dengan cara yang baik.

Kalau datang secara berdemo, lepak tepi istana sajalah. Jangan harap nak bagi masuk.

Nasionalis1982..dahulunya dikenali sebagai My Longest Yard

joecharlie said...

Ya Allah Ya Tuhan Kami Engkau Permudahakan Segala Urusan Dunia dan Akhirat Blogger Gerakan Anti PKR ini dan Mereka yang seperjuangan dengan GAP.Ameen Ya Rabulalameen.

Anonymous said...

Allahuakbar!!!
Allahuakbar!!!
Allahuakbar!!!

Daulat Tuanku!!!
Daulat Tuanku!!!
Daulat Tuanku!!!

Anak Melayu Kedah said...

Salam. Syabas YB. Senator Ezam.

Kita di Kedah pun amat berminat untuk melihat perkembangannya.

Jangan biarkan "penderhakaan" ini berlalu begitu saja.

Kita mahukan tindakan yang setimpal.