Monday, July 5, 2010

KHAIRY JAMALUDIN PERTAHANKAN THE STAR SERANG ISTANA RAJA MELAYU !


sudah aku jangkakan bahawa si pemuja anwar dalam umno akan menyebelahi the star dan malaysiakini dalam isu pembinaan istana baru di jalan duta.

khairy jamaludin cakap 'jangan jadikan ia sebagai racial isu'..KLIK SINI untuk baca kenyataan khairy pertahankan the star..

kj ni buat-buat bodoh dalam statement atau dia memang jelas bodoh ?

khairy tuduh kontraktor yang patut jawap isu tentang gaji pekerja asing. apa punya sial manusia ketua pemuda ni, bodoh atau buta tv3 ..3 hari lepas sudah siar kan kenyataan syarikat maju jaya yang menjawap fitnah daripada gang-gang khairy dalam pkr.

PERSOALAN BESAR,KENAPA ?

khairy jamaludin tak balun fitnah latifah koya dan 2 peguam lain yang kononnya mewakili 1000 pekerja asing yang mendakwa dirompak oleh polis sewaktu serbuan di tapak pembinaan istana? tidakkah nama polis telah diburukkan oleh latheefa koya dan the star ? apa agenda mereka ? kenapa khairy tak balun isu ini,kenapa tak pertahankan polis ?

PERSOALAN BESAR, KENAPA ?

khairy jamaludin tidak serang fitnah latheefa koya yang mendakwa mewakili 1000 pekerja asing sedangkan dalam rekod syarikat maju jaya, hanya 400 pekerja asing yang bertugas di istana baru ?

khairy jamaludin janganlah jadi judas iscariot dalam umno. jangan pusing cerita akan cubaan beberapa orang melayu pertahankan maruah institusi diraja daripada serangan halus dan terbuka daripada puak sundal malaysiakini dan the star.

khairy jamaludin, kau telah jadikan diri kau salah seorang daripada musuh utama gerakan anti pkr. kau tak pertahankan maruah istana raja melayu,kau tak pertahankan maruah polis yang difitnah latheefa koya,kau tidak pertahankan maruah syarikat melayu..

yang kau pertahankan adalah the star,malaysiakini dan wee ka siong.

KJ, KAU TIDAK MENGUNTUNGKAN BANGSA MELAYU,TIDAK MENGUNTUNGKAN ISLAM DAN TIDAK MENGUNTUNGKAN RAJA MELAYU !

31 comments:

Anonymous said...

Salam Gap...

tak nguntungkan sape sebenarnya nie ????

tidak memberi keuntungan pd bangsa melayu & Raja2 melayu ke ataupon tidak memberi keuntungan pd politik UMNGOK yg sempit & juga para2 kroni mereka....hehehehe

rakyat dah tahu permainan UmNGOK sekarang nie....FELDA rugi ooooo..

-najib altantuya-

Anonymous said...

Salam Bro GAP,

Dgn nada yang pilu, sedih dan hampa, akhirnya sudah jelas, apa yang saya khuatiri berlaku. Di mulai oleh KP Umno selangor yang lemah lagi lesu, atau dikategorikan sebagai lembu, dan soalan mengapa pemuda lesu telah terjawab. Ternyata, KP Umno Malaysia adalah punca mengapa pemuda umno harus diganti DGN SERTA MERTA. Kemanakah hilangnya jatidiri KPUM? Mengapa dibiarkan pengkhianat melayu spt latipa toya terus terusan membuat fitnah? Mengapa dibiarkan media cauvinist terus menyerang institusi beraja dan melayu? KJ, anda GAGAL dan merugikan Islam, orang Melayu dan kedaulatan Raja Melayu. Ketua Pemuda yang diharapkan agar berani, dan tegas dalam melindungi hak melayu, rupanya dalam halus sedang belajar menjilat ca ya nun alif yang mengkudakan al-JEWburi. Sudah terang lagi bersuluh, anda sedang membina kemasyhuran nama anda sebagai "SI KITOL".

Jelaskan kepada saya? Mengapa Tok Him lebih berbahaya daripada wee ka siong, thestar atau malaysiakini?

kepada semua Pemuda UMNO, jika anda berjuang untuk Agama, Bangsa dan Negara, maka anda harus BANGKIT dan singkirkan SI KITOL dari perjuangan KERAMAT ini.

Allahuakbar!!!

-Melayu Bangkit!!!-

Anak Malaysia said...

Salam.....

Apakata buat Gerakkan Jatuhkan KJ ni... kalau macam ni la perangai dia tukar je ketua pemuda UMNO...

Nak menang pilihanraya atau tidak.....

Anonymous said...

KALAU NAK TAHU, KJ LAH SALAH SATU TANGAN GHAIB DI BELAKANG PROJEK NI. DAN KONTREKTOR KRONI DIA PUN BANYAK TERLIBAT BUAT PROJEK NI.

DAH TU HABUAN UNTUK SI KJ NI MESTILAH KENA PASTIKAN TAK TERJEJAS. TULAH DIA MULA SIBUK MEMPERTAHANKAN PROJEK NI DARI DISELONGKAR!

HE HE PAK MENTUA DAH TAKDA, APA LAGI BONGKAR LA SIAPA YG SUKA MAIN BELAKANG MACAM AL-JUBURI TU.

Anonymous said...

Sat lagi KEADILAN rugi ooooooo... kena saman 200 juta.. hehehehehe..

r0 said...

Kj bawak suwey pada Umno... enuff!

Anonymous said...

sekarang dah nyata , tak ada beza azmin dengan Kj ..sama sahaja , cuma seorang menyerang dari luar , seorang menyerang dari dalam ,

cegah sebelum parah , nyahkan Kj dari UMNO sebelum terlambat , tak rugi hilang seorang pemuda dari rosak segalanya , Kj ni harus kena pantau , kena teropong 24 jam , mamat ni ada 2 muka , macam anwar jugak ,

Kj tak memberi sesen pun keuntungan pada bangsa dan negara , orang melayu bersuara demi kepentingan dan kelangsungan bangsanya Kj tebas , Kj kutuk ,dan Kj malah membela suara2 yg mengutuk dan memperlekehkan melayu , yg mengutuk dan menghina melayu ,

Kj pengkhianat , Kj laknat , Kj haprak , Kj anjing sesat mencari makan ..

Anonymous said...

sialan punya orang..
ada ka kata tak bayar gaji..

pening aku..
aku tak pasti si kitol ni baca paper ke tak???

Anonymous said...

Anon 1:03

Kau memang jantan sundal bin jalang yang tidak tahu apa apa..

Felda bangkrap ya...

Tunggu di mahkamah ya...

Akan ditelanjangkan N.Ajis dan geng geng sundal jalang wahabinya sekali, termasuklah kau.

Asyiklah guna najib altantuya..

kau suka aku guna n.Ajis wahabi atau n.Ajis babi?

Sekurang-kurang nya DSNajib dah bersumpah dengan nama Allah dia tak de kena mengena dengan Altantuya...

Aljuburi yang tunggu masa nak juborkan N.Ajis tu, BERANI BERSUMPAH KE?

Dasar haramjadah, inilah puak hamPAS yang N.Ajis telah hasilkan.

KOORRRRRROOOOOKKKK PPPPPPTTTUIIIIHHHHH!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Untuk Anon 1:03, pukimak kepada parti hamPAS

Dipetik dari Penghuni Gua:

Jawab kau haramjadah! Kalau tidak, jangan nak letak najib altantuya, kau letak nama N.Ajis Haprak, Paria, Kutu, Sampah Masyarakat Islam, OK!

Penghuni Gua : Dulu Pok Nik cakap di dada Karpal dah ada bulan. Sekarang bagaimana pulak. Karpal dah menyanggah hujah Pok Nik tentang negara islam.


2. Sehingga kini, semua pemimpin PAS tak berani nak menyanggah sergahan Karpal. Dia tak kan benarkan negara islam ujud samada bawah UMNO apalagi PAS.


3. Senyap aje pemimpin PAS. Takut ke , nak war-warkan negara islam ala PAS dan Hudud PAS sekarang ? Tak berbunyi langsung bab hudud dan negara islam sejak berkawan dengan DAP. Islam mengajar begitu ke?


4. Serban dan jubah hanyalah sebahagian dari politik mereka. Islam pun turut sama digunakan dan diperkudakan. Jika ikhlas mengapa tak berani untuk terus berjuang untuk hudud dan negara islam? Nak negara islam dan Hudud? PAS nak sebut pun mengeletar sekarang. Sudahlah.....cakap aje le....


5. Untuk Pok Nik , bulan di dada Karpal belum mengambang lagi kot? Sekarang siapa tarbiayah siapa? Nampak gayanya Karpal lebih berjaya dalam misinya untuk menutup mulut Pok Nik dan pemimpin PAS yang lain. Nak sebut hudud pun tak berani sekarang. Tak berbunyi langsung sekarang. Si Nizar pun sekarang cakap , dalam perlembagaan PAS pun tak ada kata PAS nak tubuh negara islam atau nak laksana hudud!!!!! Keh keh keh keh.............Cakap aje. Hanya politik.

Anonymous said...

PAKLAH OH PAKLAH ! RINGANKAN TGN TU. BAHASAKAN SIKIT MENANTU TU ! SEBELUM RAKYAT WAT UNDI TAK PERCAYA KAT MENANTU BERTUAH KO NI..

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

heeeee budak hitam telah mula bermain mata kerana bakal mengambil tempat al-juburi.Dubuk akan mengambil peluang bila terbau dan ternampak bangkai

AnonPandai said...

bodo first anon ini. ini pas bodo pegi kasi lingkup duit sedara sendiri dalam kohilal tu takde sapa jawab pulak. tau2 fitnah felda bangkrap. first anon bodo.

agbr47 said...

Dah banyak kali aku kata KJ, Azmin dan Zaid memang duduk 1 meja.

Cuma KJ di biarkan dalam kerajaan sebagai duri dalam daging, api dalam sekam, musuh dalam selimut.

Sepatutnya, dia yang ambil alih tugas-tugas Ezam.

agbr47: Moral, rasuah, libral adalah riak watak pemimpin pembangkang.

Anonymous said...

Cerita org dalam kata company yang ada kena mengena gan maya karin dapat project istana nie... bape byk die dapat tak tau la... senang yer hidup sekarang ini... selagi boleh buat duit semua nk sebat...

kingnek said...

KJ=Kuda Jew (trojan horse, freemason bersama Anwar)

Anonymous said...

KJ sokong Hindu dalam isu kuil Hindu. Melayu bawa kepala lembu beliau yang melenting dulu. Rugilah Melayu jika ada Ketua Pemuda UMNO tidak pertahan kan bangsa sendiri. Apa yang di pertahankan oleh NGO Islam adalah demi masa depan bangsa sendiri. KJ wajar dilucutkan jawatan.

Anonymous said...

kj harus jadi menteri... tepukan untuk kj ... bagus kj teruskan usaha mu syabas dan tahniah

kisah hidup said...

anon 4.25..
kalau stakat dngar cite orang baek xyah cakap...kene la ade fakta..

kalau Mugilan wat gerakan anti samy..bile lagi nk wat gerakan anti KJ?

Pemuda Kalinga said...

...siapa Si khairy ni..Ketua Pemuda UMNO ke atau Ketua Pemuda PR..sebenarnya dia tidak layak jadi Ketua Pemuda UMNO..dia layak jadi Ketua Pemuda Kaki Rasuah...hehehehe

Unknown said...

Kebencian,hasad dengki kamu tidak
merugikan khairy malah kamu yg rugi
apa yg dikata khiry memang objektif
kamu bloger melampau yg tak nampak
kecerdikan khiry,sebagai pimpinan
dia harus mempunyai fikiran terbuk
a boleh di terima ramai.

Anonymous said...

FELDA BANGKRAP??? KAH..KAH..KAH..KALAU BANGKRAP TAK KAN AKU DPT 6 BULAN BONUS BEB...KOHILAL BANGKRAP KO ORG DAPAT APA?..DAPAT TAHI...

Anonymous said...

cuba2 lah siasat siapa disebalik projek lebuhraya pendalaman KEDAH dari KOTA PUTERA(DURIAN BURUNG) ke KUPANG dan ALOR STAR ke DURIAN BURUNG tu...KERRY CONSTRUCTION joint venture ngan BINA DARUL-AMAN ni sape yg punyer...
dah dekat sepuloh tahun tak siap2.tiga tahun dulu SAMY VELOO mengamok pasal lambat siap dan batal kontrak dalam 24 jam....
lepas kena warning ngan dolah bodohwi tak sampai 24 jam projek tu bagi balik kat KERRY CONSTRUCTION...
sampai la tak siap2 juga...tolong siasat sikit sapa la pemilik kontrakter ni.

Anonymous said...

ya Allah..

selamatkanlah negara ni

buka lah hati pemimpin baru
MEMIMPIN NEGARA NI..

KHAIRI TUNGGU JAWATAN KOT..cam anwar kot..(bila la dpt msk umno balik ni)

TAK TAHU LA APA ADA DLM KEPALA OTAK kj ni...

Mamak Anti KJ said...

Aku dah letih tengok gelagat Miss Khairy Jay yang asyik dok nak mempertahankan cina rasis. Bagi Miss KJ, semua yang UMNO buat tak betul dan dia lah hero kepada cina-cina di Malaysia demi kepentingan kaum-kaum pendatang laknat.

Khairy! You listen and listen good! We, the Malays, have shown so much tolerance and given up so much of our rights to chingkies. Tell me, where on earth, overseas chinese enjoy so much rights than in Malaysia. Whether we Malaysian realised on not, Mandarin has become the Third official language of this country. Look at your ATM machine, signage, even government forms, mandarin has been used widely. Yes, we should allow, other races to practice their culture, but why adopt it as an official language???

But my little Miss Khairy, you excuse as always Melayu memang pemalas.

Malangnya Melayu memang tak sedar...kampung halaman dah nak tergadai...Pulau Pinang dah dah berlayar...tak lama lagi satu malaysia cina bedal.

Terus la bergaduh wahai melayu

Anonymous said...

kera jantam nih....budak hingusan lagih.apalah jasa dia pada urang melayu....laipun klu tgk kulit i pon bukan sawo matang pun...kulit ia ala-ala azeez baling,naina merican,moh nor yackop dan s.vellu...tu pesal dia x sokong pok him n perkasa.dia lebih rela sokong wee ka siong dan dap.Bukankah sikitol d zaman kejatuhan empayar melaka pun cam sifat dia nih????

aku x taulah napa 3 ratus lebih setiakawatwang pemuda umn leh sokonf kera jantam nih.dorang rela memperjudikan nasib bangsa....

Mohd Azmi said...

Salam...

Orang2 PAS nie, sesama islam sanggup bermaki-maki. Buat demontrasi mana2 pun. Tapi bila DAP bersuara, semua jadi senyap umpama babi dicucuk tali kat mulut. Jgnla sampai suatu hari nanti pas panggil Kapal Tok Guru plak ..

Anonymous said...

kj pengkhianat UMNO,ada sorang lagi tu dungu tak ada telo (semua satu MALAYA dah tau........)

Anonymous said...

khairy jamaludin is another zaid ibrahim in making...watch out this trojan horse,it is ready to strike at any time to destroy malay unity generally and UMNO particularly...

aljuburi said...

KJ wajib dijatuhkan!Singkirkan pengkhianat2 bangsa dalam umno!Pengkhianat2 dan pelahap2 wang dan rasuah inilah yg menghancurkan umno.Bersihkan umno sekarang atau umno terus dipandang serong dan BN akan kalah pada PRU13!

Anonymous said...

khiry jamaludin is another zaid ibrahim in making,watch out this "trojan horse"..dr zamri was correct when he said the enemies of UMNO were being panetrated into the party to destroy it from inside...damn you...khairy.