Thursday, July 22, 2010

MALAYSIAKINI BABI DAN DAP ANJING TERUS SERANG ISTANA !


malaysiakini babi dan ahli parlimen dap bertaraf anjing lim babi terus menerus menyerang istana.KLIK SINI

hari ini dia pertikaikan pulak isu kononnya tiada 'anak-anak kecil' di kawasan tempat tinggal pekerja asing.

apa punya anjing la malaysiakini dan dap ni. samada ada budak kecil di kawasan tempat tinggal mat indon adalah perkara biasa..mana-mana tapak projek pun aku boleh keluarkan gambar ada budak kecil tinggal di tapak projek.

anjing malaysiakini dan babi dari dap ni tak sudah-sudah cari pasal ! inilah masalah bila suka berjubor dan makan babi banyak sangat, jadinya perangai pun macam babi !

hishammudin selaku menteri dalam negeri sudah menerima memorandum pada 13 julai. apa lagi yang dia tunggu ? nak defend raja-raja melayu ke atau kau takut nak ambik tindakan !

12 comments:

Nasionalis1982 said...

Propaganda Malaysiakini dan DAP dah sampai tahap sampah. Jijik sungguh.

Kalau masuk website malaysiakini, kita boleh tengok dia punya setiap tajuk berita yang ada double meaning. Semuanya berbentuk spekulasi dan persepsi. Yang baca pun boleh jadi bodoh.

Aku rasa mahfuz mr bean tu banyak baca Malaysiakini. hehe.

Nasionalis1982:Dahulu dikenali sebagai MyLongestYard

SBK Motoworks said...

Syabas GAP!

Lepas nie diorg (dgn bantuan Zionist Singapore) akan seret Rakyat Indonesia di Indonesia untuk menyerang Kerajaan Malaysia sekali lagi.

irs-Hursaini said...

Salam Tuan,

Hisyamuddin akan terus memberi AMARAN

Jangan risau..

Warning 'kaki'

Anonymous said...

"GAP, jangan risau. Saya berjanji akan memberi AMARAN KERAS kepada mereka-mereka ini. Ini janji saya!!" - Menteri Amaran

p/s - amaran keras, tu yang buat babi anjing dap laknatullah makin keras kepala tuh..

Anonymous said...

Syabas GAP!
Apa bennda yang dibuat oleh puak2 ni, tak pernah dikenakan, jadi kian hari kian melampau.Nak salahkan siapa dalam hal ini?

Anonymous said...

babi punya dap..
ni anak cina pu****k dia la..

Anonymous said...

diaorang tu dah tentu lah babi tapi yang melayu2 pkr dan pas tu pun nak jadi babi jugak. babi belaan cina2 DAPig!!!

CodeNameSomaliPirate said...

Salam Bro

Ahmad Mazlan cakap " kalau ada yang meluat dengan UMNO memanglah dia pembangkang " Link : http://umno-online.com/?p=15340&utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=kalau-ada-meluat-umno-itu-memang-penyokong-pembangkang-%25e2%2580%2593-ahmad-maslan.

Saya menjadi ahli UMNo sebaik sahaja UMNO lama di haramkan. Surat keahlian saya di tandatangani oleh Tun Dr M. Bapak serta to nenek saya orang UMNO.

Memang sial orang macam Mazlan ni, pengampu besar, beri penerangan yang salah kepada PM.

Saya yakin UMNo kalau lingkup bukan dari bawah tetapi oleh mereka yang diatasnya. Kalau ada saham kerosakan UMNO yang akan datang, Mazlan lah pemegang terbesarnya!.

Hishamuddin said...

BABI punya GAP! Ini pun nak jadi isu.

joecharlie said...

Alo-alo HISHAMUDDIN hish hish hish KALAU KAU TAK dapat hidu BAU kandang babi kat DAP,PKR DAN PAS maknanya kau pun dah sama macam diorang dah lali hidup kat KANDANG BABI makan minum berak pun macam BABI juga lah .HANYA orang seperti GAP sahaja yang bole HIDU BERATUS BATU jauh DAH ada BABI ada ISU BABI orang makan BABI tauUUUUU.....

Anonymous said...

Bodoh punya DAP!
Dasar baru DAP.. Manusia dilarang berkeluarga dan beranak-pinak!
Apa dia ingat pekerja indonesia tu bukan manusia ke?

sangtukangkata said...

kepala bangsat si dapig babi ni.. ei ai.. tak habis2 nak fitnah.. e ai. aku lah.. wei melayu yg sokong dapig.. korang tgklah sendiri.. si bangsat2 ni nak hina raja2 kita.. so kalau zaman kesultanan melayu melaka ni.. dah lama kena pancung diorang ni.. e ia. aku lah.. sabar2 sabar..(ada hadnya kalau raja dihina maknanya islam juga dipijak dan dihina, ini suda lebeh..) SOKONG GAP LAWAN HABISAN2 DIORANG NI....BIAR BERBUIH MULUT SOK KENA SUMPAH.. BANGSAT!!!!