IKLAN BERBAYAR

Tuesday, July 27, 2010

MANJIT SINGH BANGGALI BASTARD !


semalam bukan main biadap peguam benggali bernama manjit singh nak penggal kepala anuar shaari. lagi angkuh dia cakap nak bawak kepala anuar shaari jalan-jalan tengah bandar.

apa dia ingat ini jaipur ke ?
apa dia ingat ini cerita bodoh hindustan macam amitabh bachan ke ?
apa dia ingat malaysia ini kepala bapak dia punya ke ?
apa dia ingat banggali majoriti kat malaysia ke ?

dia panggil anuar shaari 'malay bastard' !
anak anjing punya manusia, apa lu ingat melayu takde maruah ke !!!

manjit singh sebelum kau panggil malay itu bastard, lebih baik cermin muka kau tu dulu !

benarkah ada cerita tentang manjit.... dia mempunyai 2 anak melayu ?

benarkah ada cerita tentang manjit ,isteri pertama beliau adalah melayu tetapi manjit tak peluk islam ?

jika benarlah cerita ini, manjit singh sendiri telah 'menggelarkan' 2 anak melayu nya sendiri sebagai malay bastard.

bodoh punya banggali ..nak main isu perkauman tetapi tak sedar diri dikalangan keluarganya pun kabarnya ada 'pertalian melayu' !

banggali mabok,bodoh macam petra...perangai babi macam anwar ! KLIK SINI untuk baca kronologi kes banggali bastard bernama manjit singh !

13 comments:

Anonymous said...

Take actions against this Benggali traitor bastard! Tail him wherever he goes and whatever things he carries in his pockets or briefcase. Perhaps there are knives, parangs or silent weapons. If he is really charged, give him a status citizen in the end..! A Treacherous murderous drunkard Benggali..! And Anwar, Zaid Ibrahim, RPK PI Bala also must be dragged to court!

Anonymous said...

Bro.anak manjit nh penyanyi rap th ka? Aman kraft dhilon.bdk nh mmg mix melayu benggali

Wake UP! said...

All traitorous bastards have to be dragged to the authorities and charged accordingly at the court.

Anonymous said...

dedahkan siapa manjit yg sebenar , tak perlu segan malu kerana dia yg memulakan sayembera gelanggang ..

siapa bini dia , mana tinggal , siapa anak2nya ?

kingnek said...

aku rasa Manjit pergi ke Golden Temple untuk berdoa, tapi Singh kat sana bila nampak Manjit tak pakai serban, pun naik menyampah dengan muka dia, terus dia kena halau!

Ini satu lagi singh tak tahu malu, sebijik macam karpal! Pakai lah serban, buat malu aje singh tak pakai serban!

Anonymous said...

sinar harian...

surat khabar amno lap bontot kah! kah! kah!

Kalam Timur said...

Another bastard! Threatening to kill a man, huh? Police, what are you waiting for? Drag this Banggali bastard to court before he flies to hide somewhere!!! BABI PUNYA MANJIT SINGH!!!

Anonymous said...

really benggally bastard.

Anonymous said...

aku rasa Manjit pergi ke Golden Temple untuk berdoa, tapi Singh kat sana bila nampak Manjit tak pakai serban, pun naik menyampah dengan muka dia, terus dia kena halau!
________________

tu rasa orang jaguh kampung bodo dibawa tempurung saje

Anonymous said...

benggali ni adalah antara reramai benggali murtad..penganut sikh pakai serban..yg macam karfuck singh tu dah termasuk golongan penganut2 sikh yg murtad..
tolong dedahkan siapa bini dan anak2 makhluk biadab ni..
kala diam jer nanti ada pula yg tuduh kita buat cerita palsu..ada maklumat sila dedahkan..
dia dah mula..kita jangan diamkan je

Anonymous said...

Take actions against this Benggali traitor bastard! Tail him wherever he goes and whatever things he carries in his pockets or briefcase. Perhaps there are knives, parangs or silent weapons. If he is really charged, give him a stateless citizen in the end..! A Treacherous murderous drunkard Benggali..! And Anwar, Zaid Ibrahim, Tian Chua, RPK, PI Bala Tony Pua of dap also must be dragged to court!

Anonymous said...

Butoh hang murtad..... hang tau tak bezakan banggali dan punjabi. Bodoh punya melayu, kerja malas tapi gaji mau tinggi. sohai

Anonymous said...

Butoh hang murtad..... hang tau tak bezakan banggali dan punjabi. Bodoh punya melayu, kerja malas tapi gaji mau tinggi tinggi pnya,Sebelum hangpa dok komen pi cari siapa benggali dan punjabi,Belajar betui betui,Saya pun ada kawan punjabi tapi depa baguih,Hangpa yang tak belajar ni laa yang dok bagi rosak nama bangsa dan negara.