IKLAN BERBAYAR

Thursday, July 29, 2010

NIK AJIS KATA ANWAR KONSISTEN MACAM RASULULLAH SAW !?


KOTA BHARU, 28 Julai: Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menyifatkan Datuk Seri Anwar Ibrahim seorang yang tegas mempertahankan prinsip perjuangan.

Katanya, ketegasan itu sama seperti pernah ditunjukkan Nabi Muhammad saw semasa berhadapan dengan pelbagai fitnah pembesar Quraisy.

“Kerana ketegasan mempertahankan kebenaran perjuanganlah maka Nabi saw sanggup meninggalkan Kota Mekah menuju ke Madinah. Baginda tidak pernah bertolak ansur dengan pelbagai tawaran pembesar Quraisy.

“Anwar seorang yang mendokong prinsip ketegasan di atas kebenaran yang diperjuangkan selama ini,” katanya dalam satu kenyataan di sini.

Ketua Pembangkang tersebut dalam satu wawancara dengan sebuah akhbar hari ini menyebut kerjasama Umno dan PAS tidak akan menjadi realiti meski pun tanpa kehadiran Menteri Besar Kelantan.

sumber haprak-daily

gap cakap.

hehe...teruskan lagi dengan fatwa dan pandangan mengarut ni. nik ajis memudahkan kerja bloger untuk menjahanamkan pas. dari dulu lagi aku dah cakap, makin banyak nik ajis bersuara makin senang kerja kami. hidup pok nik !

23 comments:

Selangor Wave said...

APA? SAMAKAN DENGAN RASULLLAH S.A.W?

THIS IS BLASPHEMY!!!

Apa gila N.ajis samakan Al-Jub ngn junjungan besar kita?

Cet poodah.

Kenn said...

Nik Aziz berkemungkinan sudah menjadi seseorang yang telah hilang kemampuan panca inderanya.

kingnek said...

aku rasa, kalau benar apa yang dikatakan Nik Aziz, memang sahlah otak beliau tak berfungsi seperti dulu.

Nabi SAW seorang nabi yang budi pekertinya tiada tandingan, dihantar untuk seluruh umat manusia.

Dan di tanah Melayu ada Anwar Ibrahim, seorang peliwat dan agen yahudi.

Apa samanya????

LAST MINIT said...

MUKING NIK AZIZ TAK TAHU APA YG DI CAKAPKAN OTAK NYA BERFIKIRAN LAIN MULUT BERCAKAP LAIN INI BOLIH DIKATAKAN APA.

shonzu said...

Hahahahaha.... orang tua kutuk tu apa dia tahu pun. Disuap cerita dari punaisihat2 sekeliling dia je. Salah seorang punaisihat merangkap balaci AnWAR pun selalu berada disisi N.AJis, yang dipercayai dan bakal menggantikan tempat tua kutuk suatu hari nanti.

Memang betul kata GAP, selagi orang tua ni mengeluarkan kata2, lagi mudah kerja penyokong2 BN. Biarkan penyakit orang tu melarat teruk, baru rakyat2 marhaen yang menyokongnya selama ini melihat siapa itu N.Ajis wali selipar.

Benarkah dia Tok Garu yang perlu disanjung atau tak ubah orang tua nyanyuk yang meraban je tiap2 hari. Bagus Pok Nik... bagus... keluarkan lagi fatwa yang 'baik-baik' untuk AnWAR Al-Jub tu. Hahahahaha...

Anonymous said...

Bodoh punya nik ajis...bagaimana pulak dia nak sama kan Anwar ngan Rasullah. Diharapkan Nik Ajis jangan politikan agama dan rasul untuk kepentingan diri sendiri dan parti Pas.

Anonymous said...

kekeke...NIK Aziz...umpama kayu yg semakin mereput..di makan anai2x..perinsip perjuagan semakin hilang semejak bergabung dgn PKR/DAP
sangup memuja DSAI...yg sakit meroyan tu...yg sanggup sujud di kaki Yahudi...demi kuasa..untuk menjadi belaci yahudi di negara Islam......DSAI dari dulu sampai sekarang tetap sama(gila kuasa).....wpon sanggup menjadi balaci/melakukan perpecahan/mengadaikan agama...demi kuasa..ugama/rakyat hanya menjadi mangsa pada berok tu(DSAI)..

dem said...

dah rosak dah otak nik Ajis ni, ahlul Pas yg lain pon ikut sama angguk.

Anonymous said...

ASTAGAFIRULLAH....KALAU YE PUN NAK TUNJUK YG SI BANGSAT ANWAR TU BAIK,JGN LA DIBANDINGKAN DGN NABI JUNJUNGAN KITA..MALU AKU DGN PERANGAI YG SEMANGKIN TAK SENONOH NIK AZIZ NI.APA KATA CINA DAPigs NANTI.

Anonymous said...

Gambar N.ajis cuci kasut tu kena frame besar2 penuh dengan
makna...
Heeheheheh N.ajis pernah satu stadium Kelantan mintak doa pemimpin perjuangan siapa yang benar dan siapa salah...Doa dah makbul yang terang dah bersuluh dengan spotlight....Anwar mandi junub lepas main jubo.
PAS dulu nampak islamik dengan hudud dan negara islam tapi sekarang nampak jelas semata-mata lakunan hebat orang PAS.
N.ajis dah jadi taik palat PAS....huhuhuh

kulatlapok said...

salam semoga GAP tidak GAGAP

memang le betul dia cakap pendirian dia konsisten.. macam ko lah ko pun macam RASULLULLAH gak pasal penderian ko konsisten..SUKA tapi bukan sifat semulajadi ko tu yg terang2 memfitnah orang aku ulang sekali lagi ko memang KAKI FITNAH, ko nak aku buktikan ko KAKI FITNAH, inikah yg ko sebarkan???

aku bukan ANONY..

sangtukangkata said...

maaf kata mungkin juga dia nyayuk.. so kalau nyayuk... apa yang dikobarkankan itu luar dari kesedaran.. keh keh keh....

Anonymous said...

Istinjak Rasulullah dan istinjak anwar sama ke?Istinjak Rasulullah SAW berseh dan suci.anwar punya istinjak cumalah berseh.mungkin berseh tapi belum suci.kalau tak suci mcamna nak sama level dgn Nabi2.

Anonymous said...

weiii kulatlapok!!!!!!!

itu laa,ko ni duk celah telorrr N.ajis busuk tu sampai berkulat pun ko tak perasaannnn.....

dah lah bekulat lapok plak tu...ehhh geli aku....

Esperalzi said...

Ini Nik Najis, Padri Agung Pas ni dah kafir sesat. Tak lama lagi dia akan samakan diri dia pula dengan nabi. Jangankan nak dengar cakap dia, nak jadi makmum ketika dia jadi imam pun aku tak teringin lagi. Kalau aku tersentuh tangan dia, aku akan samak tujuh kali.

CucuAtok said...

ha ini lagi satu berita yang baik.... kalu GAP ini kaki fitnah, banyak lah dia kena lanyak....tapi mengapa berita yang di keluarkan mempunyai doc dan gambar yang terang terang bukan super impose?
Saya pada mulanya agak skeptikal apa yang GAP lakukan ....akan tetapi setelah di semak dan di kaji apaynag di tunjukkan memang benar dan kita berpaksi kepada kebenaran.....Tak bacaka tentang GAP belasah Ketua Pemuda UMNO Selangor tu? Siap ada bukti lagi... Inilah yang dikatakan sayang melayu dan sayang agama kerana kitalah tunggak untuk memimpin negara yang kecil ini.....
SAlah ke saya cakap??????

Ujang said...

Biasalah tu...jangan ambil hati dengan orang tua nih...dah kira taraf nyanyukkk N Ajis nih!!!

Ujang UB44

wareeddeen said...

sampai hati niky ajis samakan taraf Rasullah dgn Anwar......

tak pe lah...... niky ajis semakin nyanyuk ndan mereput.....biarkanlah dia....

Anonymous said...

NIK AZIZ HARUS BERTAUBATTTT

PakLongSokongUMNO said...

Pak Long sedih dengan keadaan ini.Di harapkan semua org bersabar dengan kenyataan Tok Guru.
Mungkin Tok Guru dlm keadaan tertekan hingga terpaksa buat kenyataan spt ini.
Mgkin tertekan dgn Bang Nuar atau mungkin tertekan dgn sekutunya DAP dan PKR atau mgkin tertekan dengan kengkawan yg ada di dlm PAS.
Takpe lah.jangan jadi tak betul udah ler..

Anonymous said...

Apa lah nicky ajis ni..sikit-sikit sama dengan Rasulullah SAW. Dia ingat ularmak pas pis pus tu maksum sangat ke? Yang aku nampak puak-puak ni pelahap semacam. semua nak disapu

Anonymous said...

UMNO rasuah = PAS itu hadiah
UMNO kroni = PAS rasullullah pun kroni
UMNO barang naik = PAS nak mengelak minda subsidi
UMNO fitnah = PAS itu media strategi
UMNO kawan kafir = PAS syaitan pun boleh kawan
UMNO parti bangsa = PAS pasti tak kira bangsa
UMNO tak Islamik = PAS non Islam tak terima tak apa
UMNO anwar liwat = PAS anwar mcm rasullullah
UMNO bersubahat = PAS bersahabat

begitulah seterusnya... PAS pakar label

Anonymous said...

Berkat doa NIk Ajis satu persatu YB PAS masuk ICU.. Mula mula Manek Urai golll, lepas tu Adun Galas, semua berkaitan perutttt...