Wednesday, July 28, 2010

PETRA FITNAH SAIFUL BERZINA, TAPI DIA LUPA ANWAR KAKI JUBOR !

Tuduhan Zina yang di lemparkan RPK ke atas Saiful Bukhari dan Farah Azalina Timbalan pendakwaraya adalah satu Fitnah jahat bagi menjejaskan perjalanan kes Liwat Anwar Ibrahim!

Ianya juga bertujuan untuk menjatuhkan kreabiliti Saiful Bukahri dan juga barisan Pendakwaraya dalam kes tersebut! Bagaimana RPK boleh menyampaikan kepada dunia Saiful Bukhari berzina sedangkan RPK sendiri di UK! Apakah RPK punyai Teropong Ajaib?

Ghani Patail menggugurkan Timbalan Pendakwaraya Farah Azalina yang di fitnah ini tampa sebarang siasatan mahupun sebarang laporan! Apakah kerana tekanan pembangkang maka Ghani Patail bertindak menggugurkan Timbalan Pendakwaraya Farah Azalina?

Kita juga mengesa RPK mahupun pemimpin Pembangkang yang melemparkan Fitnah Saiful Bukhari Berzina ini menyatakan di mana lokasi Penzinaan ini berlaku, Tarikh, Saksi dan bukti yang ada bagi mengheret Saiful Bukhari dan Farah Azalina ke Muka Pengadilan!!!

Mohon Rakan Rakan Pejuang Barisan Hadapan membawa isu ini dalam menyangkal Fitnah terbaru pakatan Haram!

Saiful Bukhari sampaikan Salam pada semua! Terima kasih atas bantuan dan sumbangan perjuangan Ikhlas saudara sekalian!

24 Jam Saiful Bukhari di kawal Polis bagi menjamin keselamatannya dari sebarang ancaman Bunuh! Nak ke luar pun susah! Nak berzina dekat mana???

artikel di atas dipetik daripada blog papa gomo..

kenyataan gap pulak.

aku nak tulis mudah je,biar orang paham.

samada saiful bercinta
samada saiful tidak bercinta

itu adalah perkara normal bagi manusia. pasangan lelaki adalah wanita, dan pasangan anwar pulak adalah jantan. jadi cinta mana yang songsang ?

pasal petra....tak payah layan la..dia takde telor !

24 comments:

Anonymous said...

Raja Petra ni memang celaka punya raja kapur.....suka kapur orang. Sapa dah termakan kapur dia tu memang dah jadi tahap bangang....

Petra raja celaka, celaka, celaka...anak gampang, anak babi, tak ada telur...telur dia dah kecut sebab lubang jubur dia kena rodok kat gaybon.....raja petra raja gaybon....gaybon...gaybon kuat liwat..kehkehkeh

Rasa kaun petra ambil air ludah aku ni..petuih petuih petuih berlepet kat muka celaka tu...

Anonymous said...

Raja gaybon petra ni ada kat london...saiful ada kat malaysia..so raja gaybon tak leh jadi saksi..Raja petra raja gaybon...sama dengan minyak bon.kehkehek

Anonymous said...

tahu juga hang semua sebut fitnah..
aku pelik juga pasal apa petail
gugurkan farah...

siap dengan maki hamun..

Azlina said...

Aku nak tengok sekali lagi agar Sayfool bersumpah di tempat yang sama (Mesjid Negara) bagi menafikan berita ini dengan disaksikan oleh ulamak muda UMNO pula. Ada berani!...

Anonymous said...

Ha..ha ..Anuar ada berani sumpah ke wahai Azlina!!!Dasar sokong bawak rebah...

Anonymous said...

ayo azlina...berapa banyak sumpah daaaa......sijubor tu tak lak ko suroh sumpah......ntah ko ni sumpah sumpah....ptuiiiii

PakLongSokongUMNO said...

"Allah jadikan manusia itu berpasang-pasangan".
Sudah itu fitrah manusia.

PakLong pun heran,kenapa ada manusia yg suka lelaki sesama lelaki.

Jangan kita menjadi sebahagian dari ahli neraka.

Anonymous said...

kalo tgk muke raja petra, seswai jadi watak jahat dlm filem hollywood..btul x nyah??!! xpun jd watak dajal..choy

MC-Gay-Gay said...

Jubor cakap, ulamak seantero dunia dah pesan, jangan sumpah....pasal tu Jubor tak leh sumpah... Aparaaa....

kiasu said...

Yang lawaknya, yang kena bicara adalah Anwar vs Saiful, tapi yang dibicarakan sekarang ialah Farah vs Saiful.


Hebat sungguh strategi licik Anwar mengalihkan isu Liwatnya, sampai kita lupa siapa yang kena tuduh sebenarnya.

Kita semua pun terikut2 dengan permainan diversion Anwar ini.

Tidak menghairankan apabila perbicaraan bersambung pada 2 Ogos nanti para Peguam2 Terbilang Gemilang Temberang Anwar akan bertungkus-lumus membangkitkan isu Farah.

Itulah kebijakan Gani Patail mematikan secepatnya api temberangan sebelum ditiupkan oleh Peguam2 Temberangan Anwar.

Masih ingat isu Karpal terhadap Utusan Malaysia dalam kes ini? Strategi sama sedang dicanang oleh puak haprak ini.

duluPas said...

duluPas said...
Azlina said...

Aku nak tengok sekali sahaja agar Anwar liwatul bersumpah di tempat yang sama (Mesjid Negara)bagi menafikan beliau pernah meliwat dengan disaksikan oleh ulamak DAP Khalifah Guan Eng dan Ngeh Ngoh Nga pula. Ada berani!...

July 28, 2010 10:53 PM

Ada berani! Bila terkena batang hidung sendiri, tak payah pulak Anwar diminta bersumpah!

Cekik said...

Puak2 PKR dan DAPigs otomatik percaya yang Saiful ada affair dengan Farah.

Tak mau pulak tanya - korg ada 4 saksi? saksi pakai serban? saksi sudah baligh? korg nampak sendiri ke Saiful cium Farah? Korg pernah kena cium dgn Farah ke?

Nak tanya Azlina 10:57 boleh pula korg tuduh semberano, kau pernah kena cium oleh Saiful ke? maaf kata, kao mamang hipo haprak

FAN said...

Bila la nak mati Raja Petra tu..hidup dia menyusahkan orang je..dosa pahala tak penah nak kira..hidup kerjanya nak memporak peranda je..

PuakRosak said...

petra tu sape?haha,jgn bagi publisiti la kat mamat ni,dia tu kan gay kesayang anwar ngan PR,kita tumpukan je kes liwat anwar,si azlina July 28, 2010 10:57 PM cam bengang je,azlina tu pernah diliwat anwarke?cemburu semacam je,ye la mungkin tak tahan bila anwar bleh cari yg lain:)

Hashim said...

Kecik punya hal.... Saifool boleh bersumpah lahanat lagi....

Kemudian blogger bewak leh buh rakaman sumpah kat blog masing-masing....


Skrip sumpah mcm sumpah 1 adjust sikit jadi macam ni.. .....Saya Saifool aL Bontot mengaku bahawa saya tidak pernah memasuk batang peliaq saya ke dalam lubang pantat Farah Azalina........bla...bla....saya sanggup menerima segala bala bla..bla...

Pendapat Saya said...

Kita semua bukan tak tahu yang PKR ni kalau dia tuduh orang mana ada kena tunjuk bukti. Mereka hanya perlu tuduh saja. Orang yang kena tuduh pulak yang terpaksa tunjukkan bukti yang dia tak buat apa yang dituduh. Kalaupun orang yang kena tuduh dah buktikan yang tuduhan tersebut tak betul. PKR bukan peduli. PKR tetap bawa isu tersebut dalam ceramah mereka untuk mewujudkan persepsi. Dengan PKR ni tak payah sapa sapa cuba nafikan tuduhan mereka. Saman saja terus. Senang cerita..

ManLemang said...

"anon najib altantunya, kau memang keturunan PENGKHIANAT NEGARA"

Anonymous said...

apa kita kesah pasai raja petra....anak sendiri pon terbuang...so dia bukan org yang ok utk bercakap ttg sesuatu.....renung2kan

FMZam said...

Pandai korang ngata fitnah bila bab Saifool, kalau fitnah apa Saifool tak saman? Kan ke Farah tu DPP, saman je ler, apa fikir2 lagi, selalu cepat je masuk berita nak saman sana sini, ni pehal diam je? Padahal kerja dengan Gani Petai lak lagi. Raja Petra kau doakan mati buat apa? Patutnya doakan saifool tu mampos lagi senang tutup bab "jantan yang kena liwat hitamkan dahi untuk berzina".

Anonymous said...

anuar cemburu kot epoi still macho n mampu mengoda gadis2 manis... kalau still jadi pembantu anuar mgkn anak2 anuar yg pompuan akan tersangkut gak!!!... macho gituu!!!

sekadar sindiran di pinggiran....

pacat

agbr47 said...

Dua perkataan yang aku nak sebut pada RPK "Binatang Jahanam". Penghacur bangsa Melayu.

Saiful & Farah bukan ahli politik. Yang ahli politik adalah Anwar. Saiful & Farah tidak ada apa yang boleh menjejaskan kepentingan negara. Kalau ada akhlak buruk dia, adalah akhlak buruk rakyat biasa.

Tulisan politik RPK hanya untuk menyelamatkan pemimpin buruk dan terkutuk Anwar.

Hanya orang yang berakhlak buruk sahaja yang akan mempercayai fitnah dajal yang di bentuk dari jubur Anwar. Dajal yang memang telah terbukti pemfitnah, pembohong, alat yahudi dan tidak ada telur lari dari penghakiman negara.
Kalau ada pun dia terima maklumat tentang fitnah itu adalah rakan dajal dia yang masih masih ada di negara ini.

agbr47: Aku sumpah dajal-dajal yang masih ada di sini menjadi menbatu.

Anonymous said...

Kepada FMZam,

Kau memang jantan sundal. Kenapa Anwar tak nak sumpah hah? Oh, kau ada 4 saksi dari golongan lebai yang tidak munafik? Kau ada nampak dia orang berzina? Kat mana, pukul berapa, ada KY Jelly ke tidak, ada tak azlina jadi pembancuh kopi untuk saiful?

Oh, aku pun tarap ularmak jugak, macam ularmak korang jugak. Aku nasihatkan saiful dan azlina tak yah sumpah sumpah, sebab yang tak de saksi. lagipun saiful tu consisistent, bak kata n.ajis pun.

FMZAM,

Memang aku dan seluruh rakyat malaysia kecuali kau sebab kau rakyat indon yang menompang negeri TANAH MELAYU NI, mendoakan jantan tak de telor, pengecut, mat saleh celup si RPK supaya mampos cepat kena panah petir.

Orang bangkrap segala: duit, modal, tenaga dan akal.

Kau nak sokong lagi? Dasar jantan tak de telor jugak, macam RPK, macam Nuar, pengkhianat BANGSA MELAYU. NAYH KAU ORANG DARI NEGARA MELAYU NI. JANGAN LUPA BAWA LIM KIT SIANG DAN KHALIFAH GUAN ENG, BUAT TEMAN MEMANASKAN BADAN DAN BONTOT DI BEIJING, NEGARA ASAL KORANG.

AKU AKAN SEDIAKAN TONGKANG, FREE!

PTUIIIII!!!!!!!!!!!!

AKU YANG BERNAMA JANTAN SIMPANAN N.AJIS.

kulatlapok said...

memang dia pasangan normal yg bercinta..tapi ko yg tak faham kenapa gani patail berambuskan dia. ko patut marahkan patai kerana merambuskan dia WHY?? WHY? kenapa dia entak boleh bercinta?? kenapa ko x tanya Gani...ko sebenarnya yg tak faham

kita serupa 2x 5

aku bukan anony..

Anonymous said...

saya tak faham-lah. zina dan liwat -- dua-dua pun berdosa dan sememangnya dilaknati Allah. Kalau menghujah seorang yang dikawal 24 jam tak dapat seks, it's stupid! Anyway, saya rasa dakwaan Petra ada kebenaran. kalau tidak, masakan pendakwaraya tu digugurkan begitu sahaja dengan angin dari UK tu????

Anyway, Saiful, saya harap dakwaan ini tidak benar. Kalau benar, you kena bertaubat!