Thursday, July 8, 2010

SETPOL ADA 48 PETI BESI ! SIASAT SEKALI NOR MOHAMED YAKOP !


bekas setiausaha kepada menteri kewangan ke2 nor mohamed yakop, telah didakwa mempunyai 48 peti besi dalam rumahnya.

hasbi satar pernah ditahan oleh SPRM kerana mempunyai wang tunai RM2 juta yang disimpan dalam rumahnya, tetapi masih belum didakwa walaupun tangkapan telah dilakukan 7 bulan yang lepas..

untuk apa hasbi membeli 48 buah peti besi yang disimpan dalam rumahnya ?

simpan pensil kah ?
simpan dokumen kah ?
simpan harta kah ?

inilah masa untuk umno/barisan nasional dan kerajaan membersihkan sama sekali rasuah. jangan yang kena ikan bilis sahaja , tetapi kepala jerung jugak harus disiasat.

masanya juga telah tiba untuk kesemua ahli parlimen bersatu dan meluluskan rang undang-undang memberikan KUASA MENDAKWA kepada SPRM.kes hasbie merupakan contoh betapa 'tiada kuku'nya SPRM dalam menyelesaikan secara total proses menahan dan mendakwa.

klik sini untuk baca artikel aku tentang SPRM. rakyat memuji pembersihan rasuah secara besar-besaran ini. korea,taiwan dan jepun cukup dihormati sebagai negara yang menentang habis-habisan aktiviti rasuah.


jika setiausaha ada 48 peti besi, bosnya pulak ada berapa ?

GAP DAN SELURUH RAKYAT DESAK NOR MOHAMED YAKOP DISIASAT JUGA !AYUH BERSAMA KAMI BENTERAS RASUAH !DS NAJIB, BLOGER DAN RAKYAT BERSAMAMU DALAM MEMBENTERAS RASUAH !

5 comments:

Unknown said...

Macam kesah Ali Baba and 40 thieves

Anonymous said...

Ckp berdengum2 tapi abuk pun tarak SPRM ni.Mintak pulak budget lebih konon n kuasa mendakwa.Sampai laa ni mana ada kes2 besar sangkut. Helikopter ka, repair gigi ka, isu bomba ka smua 1st round tumbang.Pooorah SPRM!!!!

Anonymous said...

Betul ke najib nak dan mampu banteras rasuah?

Unknown said...

aduiiii,

pemimpin umno tolonglah telus, penatlah kami akar umbi berjuang utk parti tapi kat atas 'macam-macam ada'...

jgn sampai kami bosan

Anonymous said...

JANGAN LUPA KEDAH KORPORATION JUGA JGN TELEPAS PANDANG...TAK KAN MAT AKASHAH NAK DILEPASKAN BEGITU SAJA...DENGAN WANG BERJUTA....