Tuesday, July 6, 2010

WAJAH 5 MASTERMIND SERANGAN MEMBURUKKAN PROJEK ISTANA NEGARA.


5 mafia ini adalah sahabat,bukan sekarang tetapi sewaktu mereka masih menuntut di australia lagi. steven gan,prem chand,elizabeth wong,tian chua adalah sahabat sejati.

mereka merupakan pejuang kepada agenda sosialisme,hak asasi,kebebesan bersuara.

mereka berlima memang di biayai oleh beberapa funder yang berpengkalan di luar negara khususnya untuk menyebarkan dakyah seperti yang dimaksudkan.

bila pulang semula ke malaysia, mereka berlima telah berpecah. berpecah dalam ertikata menubuhkan beberapa NGO dan media alternatif.

elizabeth wong dan tian chua menyertai HAKAM,SUARAM dua NGO yang berperanan melancarkan serangan terhadap status quo di malaysia. apa yang dimaksudkan dengan status quo di malaysia ? hak raja melayu,hak islam dan hak melayu yang sudah termaktub dalam persetujuan perlembagaan.

stenven gan dan prem chand pula menubuhkan malaysiakini, yang bermatlamatkan mengumpulkan pendapat rakyat yang anti melayu dan anti islam.

bukan melayu ini akan bergabung dan berpadu suara jika serangan dan matlamat mereka sama,menyerang islam dan melayu.

malaysiakini pernah menyerang hak islam dalam isu murtad,isu sharmala,isu lina joy. the star pernah menyiarkan di muka depan akhbarnya akan tuntutan 12 menteri bukan islam yang menuntut agar kuasa mahkamah syariah dikaji semula.

hari ini pembinaan istana negara baru sengaja diserang,dengan tujuan untuk menanamkan kebencian kepada institusi raja.

gambar kelima iaitu suami kepada pengarang the star yang menyerang istana akan didedahkan dalam masa terdekat. kenapa MCA membiarkan the star bergabung dengan DAP menyerang pembinaan istana boleh menimbulkan keraguan.

percayakah kamu, tak sampai 10 hari sejak 27jun 2010,the star telah melakukan serangan halus kepada pembinaan istana negara ini lebih daripada 20 artikel ?

12 comments:

Anonymous said...

yelah...depa serang pun...ape kerajaan boleh buat....tapi cuba perkasa keluarkan artikel...dah lama kene tunjuk sebab....


aku tak tau nak kata apa...kita bacul di negara sendiri...

Anonymous said...

Hanya PERKASA sahaja suara Melayu yang ada. Lain-lain senyap menyepi. HIDUP PERKASA, HIDUP MELAYU.

agbr47 said...

Macam mana nak buat. Menteri amaran cuma berani beri amaran kepada badan yang mudah mengalah.

Aku yakin suara keadilan tak hiraukan amaran menteri tu.

MCA sekarang bukan MCA dahulu. MCA dahulu yang berterima kasih atas penerimaan Melayu ke atas mereka.

Apapun sebahagian Melayu yang tamak kuasa mengizinkan sikap biadap mereka.

agbr47: Dah serba tak kena.

Anonymous said...

Salam Bro GAP,

Inilah wajah yang cuba untuk menanam sifat benci kepada institusi raja-raja melayu dgn menyiarkan artikel-artikel yg mempersoalkan pembinaan istana.

Orang-orang melayu harus cepat sedar!!!

Bro, menyambut saranan dari bro agar ramai jihadis menyertai pertempuran maya ini, saya mohon link kan ini:

http://warkahkalamtimur.blogspot.com/

-Melayu Bangkit!!!-

Anonymous said...

Tukar kan saja Menteri Amaran Dlm Negeri tuh, ape keja yg dia buat...semakin galak bangsa kiasu nie mempersoal kan hak2 org melayu..kalau zaman Mahathir dulu, ISA laa jawab nyer...najib pn satu, dia tk nmpk ke perkara nie atau buat2 tk nmpk...haaii, nasib badan laa PM kita pn jenis lembik jugak..

Unknown said...

ini cuma satu dari beberapa rahsia yg mereka ada , rancangan pertama dari beberapa rancangan lain , ini baru permulaan mereka buat , sebagai ujian sejauh mana tentangan bangsa melayu , ingat , ini cuma rojek ujian puak2 cauvinis ni ...

mereka akan menilai dari sekuat mana tentangan yg diterima , kalau lemah ...mereka akan jalankan agenda lain seterusnya , kalau tentangan kuat mereka akan ubah taktik kepada yg lebih halus , percayalah ...

mula dari saat ini , lima jahanam ini patut/wajib kena pantau , kena kaji dan lihat setiap langkah mereka ,saya percaya mereka punya rangkaian hubungan [think tank] dari dalam dan luar negara ,

melayu kena buka mata , kena bangun dari tidur dan lihat apa sedang dilakukan kaum cina , mereka semakin berani melakukan penghinaan terang terangan pada melayu sebagaimana dibuat masa 13 mei dulu ,

kalau dahulu mereka bawa penyapu usung serata KL sebagai lambang nak sapu habis melayu , kini mereka berselindung disebalik nama politik dan NGO untuk sapu melayu , satu taktik amat halus ..

melayu kena beringat dan bersedia menerima apa yg akan mendatang ..

Anonymous said...

setiap melayu harus membaca artikel ini .sila forwardkan kpd semua keluarga dan rakan 2 tak kira apa fahaman politik mereka agar semua ketahui akan ajenda tersirat mereka terlibat. percayalah Tuhan telah dan membongkarkan setiap kemungkaran ...satu persatu .pembohongsn anwar, belitan PAS , kepalsuan PKR , ajenda DAP menghasut org2 cina membenci UMNO dan Islam ...

cuma tugas kita sekarang ialah :-
a) sedarkan semua bangsa melayu melalui emel dll.
b) pastikan semua melayu yg
berumur 21 keatas terus mendaftar sebagai pengundi . tidak guna kita berpolemik ..tapi tak jln kan tugas yg ini .jika kita sayangkan bangsa dan agar cucu cicit kita terjamin masa depan ..buat lah tugas ini . saya sendiri setiap hari mengajak org2 melayu pergi mendaftar sebgai pengundi dan sudah ada kesan ..ramai yg belum termasuk umur 30 keatas. kita jgn kira apa parti mereka nak sokong . lagi ramai bermakna kekuatan melayu Jadi apa lagi , jangan NATO ( NO ACTION TALK ONLY ).

- maju -

Anonymous said...

Awat la nasib orang melayu la ni no . . .Kena pula musim Perdana Menteri LEMBIK . .Sepupu dia pun lagi lembek . .! Dah tu dapat TPM dah semacam SAWAN pulak . . .Syndrome 'LEMBIK' ni bukan perkara baru . . Sejak zaman Tunku Abd Rahman lagi . .. Cuma zaman Pak Det stop sat syndrome lembik ni . .komdian dia sambung balik 'lembik forever . . .

Anonymous said...

wahai si kaki putar alam semesta
yang cerita berkenaan isu rasuah kronisme dan kekerasan oleh pihak polis yg dikupas oleh malaysia kini kao tak sentuh ia.
semuanya anti melayu kan
kah kah kah
kena adil. kao ni memegang kad pengenalan berwarna biru. kao nak halao org bkn melayu keluar dari malaysia jadi pemerintah dulu. kao dan bukan umno kerana semenangnya pembesar umno sudah kamceng sekian lama dengan tauke cina wahai si bodoh!

Ular Menyusur Akar said...

Dah aku kata, Keadilan tak akan patuh kepada arahan KDN.

agbr47: Tunggu bentuk tindakan menteri KDN yang "tidak akan berkompromi".

Abu Garcia said...

depa ni memang kaki dedah pun ...tengok le yang betina tu ... gambar pu** dia semua orang boleh tengok.

Pendekar Melayu said...

mereka ini semua musuh negara..harus disumbnat segera didalam isa