Wednesday, August 11, 2010

AKHIRNYA WAN AZIZAH MENGAKU..ANWAR

Ulasan YB Senator Ezam mengenai pengakuan Wan Azizah :

“Saya gembira akhirnya Azizah mengaku memang pernah menghubungi saya untuk ‘jaga’ suaminya.

Azizah minta malam itu saya jangan keluar rumah selagi budak lelaki itu ada di rumah…untuk pastikan Anwar tidak berdua. Permintaan itu sendiri menampakkan suasana panic Azizah ketika itu...kerana mana mungkin saya lakukan.Ini kerana tuan rumah adalah Anwar bukan saya. Rakyat sendiri nilailah apa sebenar maksud ‘jaga'…yang Azizah cuba remehkan sekarang apabila menjawab kenyataan saya

Saya sudah buat kenyataan, Wan Azizah juga sudah buat kenyataan. Saya serah kepada orang ramai menilai apa beliau kata.

Jelas jawapan Azizah mahu lari daripada isu yang saya bawa dan tunjuk sikap sambil lewa.

Saya ingatkan Wan Azizah ini bukan soal antara dia dan suaminya sahaja. Ini soal serius dan babitkan rakyat dan ummah sebab suaminya mahu jadi pemimpin negara/Perdana Menteri. Kalau suaminya tidak rakus mahu jadi pemimpin, sayapun tak mahu campur hal perangai jijik suaminya.

Justeru itu saya ajak Wan Azizah demi negara mari bersumpah secara Islam untuk buktikan siapa yang benar. Dia boleh pilih ulama dan masjid mana dan cara mana yang beliau mahu dan lebih baik pada bulan Ramadhan kita selesaikan.

Saya tahu Azizah tidak boleh lari daripada tanggungjawab.Kita faham posisinya sebagai isteri dengan suami untuk beliau pertahankan tetapi sebagai dia tidak boleh biarkan suaminya fitnah orang lain seperti Datuk Seri Najib, polis, hakim, peguam dan saya kononnya konspirasi kerana dia tahu itu semua fitnah suaminya untuk tutup kelemahan. Azizah tidak sepatutnya subahat dengan fitnah".

Terima kasih agendadaily.com

11 comments:

Anonymous said...

bro,berita panas dari pejabat mb selangor..

semalam,tan sri kalid telah menemui kamera tersembunyi didalam bilik pejabat mb tingkat 21..

bro,siasat perkara ni....

habislah ko kalid oi...

-i hate pkr-

Unknown said...

Nak demam ni rasanya. Nak mengaku dah ari tu, tapi tak gamak nak biar laki aku bunuh diri. Kalau aku cakap benar nanti dia kata nak bunuh diri. Dia kata aku presiden, tanggungjawab aku pada penyokong aku sangat berat. Aku kena tipu penyokong aku kerana dapat nasihat dari PUNAIsehat parti aku, laki aku... itulah agaknyalah kata2 W.A yang tak terkeluar...hahaha

Anonymous said...

Ha ha Khalid Gagap mesti kata Video Kamera itu UMNO punya kerja!

Azmin pun kata UMNO punya kerja! Azmin cuma tolong UMNO pasang Video kamera tuh!

Anonymous said...

CEPAT WOI BELIKAN ANWAR KARIPAP!!!ARE U OK ANWAR?

Anonymous said...

Parti Karipap R u ok?hahahahahaha!!!!

Anonymous said...

ish mana buleh isteri bukak aib suami biarpun al juburi dh jadi pm. kau ni gap tak agak2 la muahahaha

ExPMI said...

Tak elok bulan puasa ni, tuduh anwar buat tu, jangan tuduh-tuduh tapi sahkan sahaja. Dah sah, bukan tuduh. Tanya kekawan d MCKK dulu. Tanya bebudak PMI UM, UPM, pada tahun Akhir 70an dan awal 80an. Dia tanya saya kenapa Bang Nuar suka.... Saya jawab dia emang begitu, mesra, penyayang. Kalau muka jambu sikit memang sah, kalau tidur ramai-ramai di markas dia mesti tidur sebelah yang muka macam si saipul, Ezam, Azmin, apa nama sorang lagi yang melaka tu, muka pun sama jambu gak ,su sulit yang dia bawa pi sampai turki, jerman masa rawat leher dia dulu, budak tu sendiri yang cakap, dia tak sangka, dia dapat kerja tu, kerana orang lain lebih layak dari segi akademik, Ada orang cakap Anwar tengok muka , tak buka pun fail, borang permohonan, memang kegemaran dia. Tengoklah pegawai-pegawai , s/u dia mesti jambu-jambu, mana ada pompuan jadi PA dia , bancuh kopi pun lelaki. Bukan maksud saya dia buat kerja tu, tetapi bermesra dan suka tidur sebelah.

Anonymous said...

burit r kok jam..truskan r keje "MULIA" ko konon nak selamat bangsa,agama n negara...ko jilat r balik cukup2 kahak yg ko ludah kat tiap ahli amnonok/b end yg ko duk labi dulu..kalo takat bercakap ada bukti n bukti,,kepala butoh r..dari zaman dok bersumpah kat tmn medan,sampai berkokok bersumpah takan ikut geng 12 kat kg.kuantan 2004..last2 2008 jd barua n balachi amnonok balik..x kn aku HALALkn tiap sen yg aku bg atas nama ko butuh apa lg masa ko kena I.S.A..mcm PUKEMAK!!btul2 PELACOR politik sama mcm ko gelar kat geng 12 dulu..tuiihhh!!!

Anonymous said...

setuju ngan ExPMI... AI ni mmg suka bebdk lelaki yg jambu2. Ada seorg abg tu ceta kat aku. Abg tu pernah jd anak murid AI. Tp setakat tu jer lah yg dia ceta...

Tp aku mmg TAK SUKA AI sbb aku rase dia nie mental problem.. giler hbs nk jd PM.

Anonymous said...

Wan azizah is Malaysia’s wanita no 1 crook,
Bertopengkan hijab, dan berbaju Melayu,
Tetapi pendiriannya adalah semata-mata berhati yahudi,
Perosak bangsa Melayu dan negara.

She conspires with her sodomy & homosexual husband,
She submits to whatever unIslamic characteristics of her husband,

Wan azizah hypocrite mesti bertaubat..!

kingnek said...

expmi, cerita anda sama seperti seorang banker di Singapura berbangsa cina yang berasal dari malaysia

dia beritahu aku, dia kenal ramai ex-classmate dan coursemate anwar dulu, mereka kata 'open secret' anwar memang cifut

tak ada sebab dia nak buat cerita kat aku