Thursday, August 5, 2010

KALID MELUTUT KEPADA DAP !..LAGI



17 comments:

irs-Hursaini said...

Salam..

Jika di lihat dari apa yang berlaku dewasa ini, MB Khalid Ibrahim (PKR) di Selangor lebih kurang sama dengan corak pemerintahan ala boneka seperti yg dilakukan oleh bekas MB Perak iaitu XMB Nizar (PAS)

Nampaknya DAP berjaya mendominasi kedua-dua parti ini di Perak dan Selangor yang mana ramai pengundi bangsa Cina bertapak.

Ada ugutan ke?
"U tolong gua, gua undi U"

irs-hursaini
irs-hursaini.blogspot.com

Unknown said...

boleh bla khalid gagap ni..untuk mendapat sokongan bukan melayu.

Melayu Pasir Gudang said...

Contoh dan tauladan, pengajaran dan peringatan kepada negeri-negeri yang belum di kuasai pembangkang. Inilah namanya menang sorak kampung tergadai.Melayu jadi ketua negeri tapi tak mampu buat apa-apa kerana remote berada di tangan Kafir Harbi.

Khalid gagap terpahat nama sebagai melayu sundal yang merelakan bangsa dan agama di rodok oleh kafir Yahudi.

ajijasin said...

kat bandar bandar, majoriti cina, cina DAP kapir harbi sapu semua!
MCA Gerakan sapu kat kawasan majoriti Melayu!
kalau cina sokong sangat kat BN, apasal tak sokong, menangkan calon BN kat bandar bandar tu!
nampak sangat, hidup hidup Melayu kena tipu dgn cina!

BAIK BERI AJE KERUSI KAT BANDAR BANDAR TU KAT CALON MELAYU BN!
KALAU KALAH PUN PUASHATI!
NAK HARAP CALON CINA BN MENANG KAT BANDAR, DAH MEMANG DAH BOLEH NAK HARAP!
MASUK CALON PUN BUKAN NAK MENANG PUN!
BAIK BAGIKAN KAT MELAYU BN!

Gerakan Timur said...

Salam Perjuangan,

Bro GAP, aku kembali!!! Kambing2 fuckatan, jgn ingat aku akan menyerah, selagi aku bernafas, akan aku tentang korang habis-habisan!!!

-Kalam Timur-

Anonymous said...

khalid gagap dah ada rantai anjing DAPig kat leher dia....apa mau buat...ikut saja lah...bebal punya melayu.....sama macam nizar bengong......

Bingai @ Bangang said...

ni lagi seko. kejap cakap boleh sain kejap cakap tak boleh.

Tendang Terajang

Aspirasi said...

Khalid ni cakap dengan arahan DAP... dia ni dah tentu boneka @ lembu dap.. sebab tu walaupun Pengerusi PKR Selangor ditukar tetapi Khalid masih MB selangor..

Semuanya di sebabkan DAP mahukan khalid yang mudah untuk dilembukan..

Inilah akibat bila PAS-DAPigs jadi boneka dan barua...

Anonymous said...

Salam GAP....

bukankah surat sokongan nie dah jadik darah daging org Malaysia semenjak 50 tahun lalu....contohnya petani/pesawah nak mohon bantuan BAJA, semestinya kena dapat surat sokongan dari wakil rakyat UmNGOK-BN sahaja...atau permohonan untuk dapatkan pinjaman dari BANK, mesti kene dapatkan surat sokongan dari wakil rakyat UMNGOK-BN...banyak lagik contoh la, kalau nak disebut yg UMNOK nie dah lama amalkan berkaitan dgn surat sokongan nie...

"U tolong I, I tolong U"...mcm statement dari menteri uMNOK jeee...

-Najib altantuya-

Anonymous said...

GAP..aku nak tanya kau.. atau sesiapa yang ader bc comment aku ni... Betul ke kat Hari Ketua Pelajar SeMalaysia minggu lepas.. Datuk Paduka Ibrahim Ali telah lari keluar dari dewan sebab tak dapat jawap soalan yang di beri..aku harap kau atau sesiapa yang baca ni dapat jawap.. aku dapat info ni dari kawan aku....

Unknown said...

bukan.... "U tolong gua, gua undi U"
tapi.... "U bangsatkan bangsa lu, gua kasi lu mb"

Pendapat Saya said...

Apa yang amat malang sekali di saat Kerajaan yang diterajui oleh BN tengah memperketatkan peraturan berkaitan Surat Sokongan dengan mengeluarkan "GARIS PANDUAN KE ATAS SOKONGAN YANG DITERIMA DARIPADA PEMIMPIN KERAJAAN, INDIVIDU YANG BERPENGARUH ATAU MANA-MANA ORANG MENGENAI SESUATU URUSAN KERAJAAN", Kerajaan Penipu Rakyat Selangor membenarkan Surat Sokongan digunakan dengan sewenang-wenangnya sehingga boleh tipu surat sokongan YB.

Nak tengok Garis Panduan yang dikeluarkan oleh BN sila ke http://persepsiku-wmr.blogspot.com

Anonymous said...

Jadi boneka pun sanggup.. tak gune punye MB.. Membabi Bute...

kingnek said...

Hey kawan2, rupanya Khalid Gereja lawat Carlsberg factory, Hahhahahahahahahah, eh penyokong PAS, sebusuk2 UMNO pun, tak jejak tempat haramjadah tu

Apa hal si Khalid Gereja ni pergi sana? Lepas tu tanya samada Carlsberg nak 'expand operation?' Gila betul si Khalid Kuil ni

Ini lah PAS baru, aku memang dulu sokong perjuangan PAS, orang macam Khalid dan Husam Musa yang buat aku menyampah dengan PAS sekarang ni

Jahanam puak Khawarij ni!

Anonymous said...

najib hantutuya ni memang bangang......ko baca betul2......mula GAGAP cakap tak boleh......tup2, boleh pulak........kan ke bingai kalid tu.......ko pun macam dia........komen tak bertempat..........lama sangat cium jubur kot....

-anti jubur-

Anonymous said...

ORG PAS TAK BERANI MASUK. SEBAB DEPA TAHU, PARTI DEPA BAU MUNAFIK KUAT. MASA KEMPEN : AYAT PUAKA: APA SALAHNYA ITU INI DAN MACAM2 LAGI.CONTOH:..ARAK DIHARAMKAN! ADA HATI NAK GANTI UMNO, NAK SERGAH DAP. DAP SERGAH BALIK TKENCING DLM SLUAR! aku 5 thn lalu minta tolong umno.Dia terpaksa cari jln sebab bedepan dgn kuasa mca.Sampai level real ha.baru tahu! tapi akhirnya cinak tunduk jugak.Surat yg aku dpt berbau ugutan,last2 kena telan jugak.Pas rela naik jadi mcm melayu thail! GELOJOH MCM ANWA GAK!

Anonymous said...

pada bloger: http://apakatapas.blogspot.com gua xleh komen lu punye blog ..strik sgt so komen sini saja. : KALU LU KERJA KUAT GUA ESTIMATE LASTLY UR BLOG WILL POPULAR MCM UNSPNER JUGAK! LU MCM GUA SGT HERAN PERANAN PAS DLM PAKATAN DAP. SHAH ALAM MAJORITI PENGUNDI MELAYU, KENAPA TERBAWA2 SKIMA DAP, KALU DIA BETANDING DI PENANG GUA PAHAM LA.. CUBA CHEK MATEMATIK SPM DIA , FAIL KOT? ORG MELAYU MEMANG LEMAH MATEMATIK PUN..