Monday, August 16, 2010

LAMBANG 'BINTANG 3' DALAM SURAT RASMI PAKATAN SELANGOR !









tahniah bloger GWM kerana berjaya mendedahkan surat pekeliling kerajaan negeri selangor yang mengarahkan agar setiap surat rasmi diletakkan lambang 'shine bintang 3' . KENAPA BINTANGNYA 3 ? adakah ini simbolik kepada kebangkitan fahaman komunisme dalam pakatan yang dianggotai oleh pas,dap dan pkr.

idelogi lambang dalam mempopularkan 'perjuangan' sudah bertapak lama dalam sejarah manusia. karl marx merupakan pengasas ideologi komunis di dunia.jugak digelar bapak komunis antarabangsa.

agenda marxis ini pula terus subur dalam pentadbiran negara komunis china. presiden mao tse tong dianggap sebagai bapa pemodenan china. buku 'the red book' yang dipeloporinya merupakan kitab suci bagi setiap keluarga di china.

PAP partai sayap komunis di tanah melayu meneruskan perjuangan komunisme. bapak komunis asia tenggara, iaitu lee kuan yew pernah menjadi dalang besar membiakkan fahaman komunis di tanah melayu.

apa agenda komunisme di tanah melayu ? malaysian malaysia.

agenda yang diteruskan oleh DAP selepas tunku menghalau singapura keluar dari malaya. 13 may meletus kerana kesundalan DAP menghasut rakyat untuk menghapuskan hak istimewa orang melayu.

DAP dan komunisme umpama aur dengan tebing. komunisme tidak percaya kepada kehidupan beragama. hari ini DAP dan PAS adalah bersaudara, sehati dan sejiwa.

DAP menolak agama islam, DAP menolak melayu. PAS adalah jaguh menjual kalimah ALLAH.

percayakah kamu, DAP satu-satunya parti politik di asia tenggara yang menganggotai pertubuhan keanggotaan gabungan fahaman komunisme dan zionisme yang diketuai oleh ehud barak ?

hari ini lambang 'shine bintang 3' sudah bersinar di bumi selangor.

18 comments:

Anonymous said...

Dah tak ada ciri-ciri Malaysia langsung dah macam bendera negeri Cina.

Megat Alam Gempita said...

Salam bro,

Ada 'satu surat' tahun 1999 kununnya ditandatangani oleh Mantan PM Tun Mahathir kepada mantan PM Israel utk mengiktiraf Israel dan membenarkan Israel menggunakan military base Malaysia.

Surat ini akan digunakan utk spin bhw PR Selangor bukan pro komunis bintang tiga tetapi UMNO mempunyai hubungan baik dan pro Yahudi. Surat ini juga akan digunakan utk spin isu liwat Anwar yang baru mengalami kekalahan mengaitkan kununnya si Saiful berzina.

Para lobai malaun PAS akan gunakan isu ini dalam 'tazkirah ramadhan mereka' di Selangor dan akan merebak ke seluruh negara. Funding jangan risau DAP dah sediakan duit roadshow...

Sumber: Malaysia Insider, ex PKR members n planted agents MP PKR.

sangtukangkata said...

kurang hajar....

gerakan anti dajjal said...

Ini adalah cara mind control oleh puak2 illuminati,freemason dan yg seangkatan denganya termasuk komunis dan zionis.

Caranya adalah dengan membiasakan public dengan simbol2 mereka seperti simbol 'mata satu'(lambang illuminati),contohnya di not kertas 1 dollar(US) dan juga seperti yg terdapat pada bendera Parti Keadilan Rakyat.

Taktik yg sama juga digunakan untuk mempopular dan 'melunakkan' komunisme didahului dengan membiasakan penggunaan simbol/lambang komunis di mata dan hati rakyat iaitu dengan simbil bintang 3 nya.

Tidak ada yg kebetulan dalam dunia ini.Adalah tolol untuk sesiapa yg menyangka pereka2 lambang PKR dan selangor starshine tidak berfikir apa2 dan tidak bertujuan apa2 ketika merekacipta lambang2 ini.

Selenggara Terowong said...

letih tul

kingnek said...

Astargfirullah, mereka dah mula tunjuk belang, seperti mana lambang parti PKR satu mata seperti 'the one eyed pyramid' simbol Freemasonry dan Dajjal, sekarang ni, DAP pun nak ikut juga!

Bintang 3, mashaAllah, aku tahu DAP ni puak puaka, tapi rupanya mereka ni masih memegang ideologi Komunis rupanya

Patutlah beria benar mereka nak Chin Peng kembali

Kepada yang fikir simbol itu tak bermakna, simbolisme selalunya 'subtle' atau diletakkan secara halus, dan mempermainkan minda kita tanpa kita sedari

Anonymous said...

ish ni kira subliminal message dah ni, memang taktik zionis betul.

zamsalam said...

UMNO MESTI "ULTRA MELAYU"

1. Sah! itu adalah Bintang Tiga.. Lambang Komunis!

2. Tarik balik warganegara cina..

Pemimpin UMNO pilih RM atau Maruah?

zamsalam.sabah.

Anonymous said...

MASA UMNO UNTUK BENAR2 BERUBAH DARI SIKAP YG LALU..

TAK ADA SATU TANGAN PUN TAK GUNA..SEMUA JADI TERSANGAT PENTING UNTUK DIGEMBLING..

PEMUDA...!!PECAH2KAN, ATUR LANGKAH..BAHAGI2 TUGAS..

GO GO GO...CINA BABI MEMANG DAH TUNJUK MUKA SANGAT2..


INGAT SUMPAH KITA KINKNET 'BUY DAP LAST'

Anonymous said...

pergi jahanam dap ig.

Anonymous said...

perkara ni sebenarnya dah lama kita sedar, tp kerana ketaksuban kita pada mereka dan pemimpin yg jahil dan sikap kita yg suka memecah belahkan kaum sendiri yg buat perkara ni lagi hangat dan tak terkawal...DAP memg ada agenda untuk jadikan Malaysia negara Republik of Malaysia...kalau dah jadi republik, apa nak jadi ngn Islam dan Melayu? cuba tgk sendiri la kat Singapore tu...fhm kan maksud aku?

Anonymous said...

Ya Allah bahaya nya
menakutkan. harap UMNO jangan berlengah lagi. kena keja keras. beri penerangan untuk sedarkan rakyat tentang bahaya ini. sokong anon 12:55 PEMUDA kena berpecah untuk melancarkan serangan dari setiap sudut. masa berehat sudah berlalu. sekarang ni masa bekerja keras jika inginkan bangsa Melayu masih ujud di bumi Malaysia yang kita cintai ini. Mari lah sama-sama kita berusaha, berdoa Semoga Allah sentiasa melindungi negara kita dari perkara yang tak diingini. InsyaAllah.

Anonymous said...

Ya Allah bahaya nya
menakutkan. harap UMNO jangan berlengah lagi. kena keja keras. Beri penerangan keadaan bahaya ini kepada masyarakat. sokong anon 12:55 PEMUDA kena berpecah untuk melancarkan serangan dari setiap sudut. masa berehat sudah berlalu. sekarang ni masa berkerja keras jika inginkan bangsa Melayu masih ujud di bumi Malaysia yang kita cintai ini. Mari lah sama-sama kita berusaha, berdoa Semoga Allah sentiasa melindungi negara kita dari mara bahaya. InsyaAllah.

Anonymous said...

Jersi pasukan bola Jerman ada 3 bintang... dadi Komuniskah mereka??? bukankah lambang komunis ni sabit dan tukul besi???

Anonymous said...

Kenapa bintang 3 ye?Aku tengok bintangnya ada 5?...Macamne tue?.

Anonymous said...

Anon 18.8 (11.04 am & 1.03 pm) ialah anon yang tak abis skolah. Anon 11.04 am tak lulus sejarah, anon 1.03 pulak tak reti ngira. Ni skolah mesti tak lulus.. ponteng sekolah agaknya..

Kepada anon 11.04- bintang tiga ialah lambang komunis MALAYA yang dipakai pada topi semasa zaman darurat. Korang bukak balik buku sejarah tak pun g melawat muzium tgk baju komunis dengan topinya skali.

Anon 1.03 lagi bon***k,.. lain kali bagi salam. Org tak sebut pasal bucu bintang, org sebut brapa banyak bintang yg dipakai. Ke ko tak reti kenal brapa banyak bintang atau bucu bintang.

-Celik sejarah dan matematik-

Anonymous said...

http://dapmalaysia.org/newenglish/au_theparty.htm
PAP, DAP and PSM adalah ahli Socialist International. Tukar nama dari Komunis kepada Sosialis PKM Parti Komunis Malaya ke PSM Parti Sosialis Malaysia dan DAP beri sokongan kepada Ching Peng yang telah meninggal dunia.

Anonymous said...

salam..mohon pencerahan..
kenapa komunis menggunakan bintang tiga??
ada sebarang maksud atau simbolik ke??
#x tahu bertanya nanti sesat jalan susah