Friday, August 13, 2010

PAKATAN SELANGOR GILA PUBLISITI !


2 tahun pakatan memerintah selangor. terlalu banyak politiking gampangan yang dorang buat. semuanya mahukan publisiti politik murahan.

aku dihubungi beberapa keluhan, baik melalui email,sms dan komen yang tidak mahu disiarkan. semuanya punyai nada yang hampir sama, pakatan selangor gila publisiti dan memualkan pengundi !

bila aku renungkan kembali memang ada kebenaran keluhan rakyat marhaen.

bermula dengan adegan cadangan hapuskan kuota UITM,bela babi,kes rampasan arak,exco kangkang yang bersekedudukan,kes teoh yang semakin menunjukkan kebenaran,theresa yang menghina tulisan jawi, kalid gereja dan dr mariah yang bajingan menjual ALLAH demi undi,gaji RM1 kepada bekas banduan dan peliwat....dan banyak lagi.

semuanya punyai motif politik murahan. aku pun pelik, takde satu pun yang boleh menguntungkan rakyat,apatahlagi untuk membela rakyat.

satu demi satu adun pakatan cuba mencelah meraih publisiti murahan. hari ini keluar lagi satu cerita slapstik. kamera dipasang di bilik menteri besar.

sejauh mana pakatan nak menghina kebijaksanaan dan inteletual rakyat aku tak pasti. apa punya gilalah skrip terbaru insiden kamera bodoh ini.

kamera besar dipasang dibelakang bidai. jadi kalau pasang di belakang bidai, apa benda yang boleh dirakam ?

mungkin theresa kok tak sedar isu ini sebenarnya telah memperlihatkan kebodohan psywar politik mereka sendiri. pergilah kat jalan pudu, berlambak gadget 'spycam' yang lebih fleksibel dan kecil dijual..

orang nak mengintip pun takkan sebangang ini nak letak kamera sebesar radio dilekatkan kan tingkap !

aku tepuk dahi lah tengok cara dorang tadbir negeri ni. macam mr bean.

sekurang-kurangnya spycam yang betul-betul berfungsi bila gambar elizabeth wong terkangkang. ini betul punya spycam.

ruginya undi rakyat selangor.
ruginya nasib rakyat selangor dapat pentadbir macam perangai mr bean !

4 comments:

Anonymous said...

Theresa punya le bangga tunjuk kamera yang tersembunyi dalam pejabat MB selangor...besar macam babi nak publisiti murahan nanti 1 mukasyrat haparak daily kata itu kerja orang UMNO le tu.....odoh punya MB nak spin isu pasir sekarang isu kamera pulak dah....aku rasa yang buat ini kerja Nik Aziz sebeb orang tua ni buta IT....hehehhe

Anonymous said...

ohooo...ni ke spycam tu?
siap nak buat siasatan sniri bagai.
peh ni bleh la bg MB gelaran baru,MBcsi...
bukan crime scene invs.,tapi Menteri Besar Cari Simpati.

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

Heeeee publisiti murahan di selangor untuk menutup strategi di penang.2 publisiti murahan untuk membantu naikkan saham azmin kesayangan aljuburi

Unknown said...

orang kampung boleh la kalid tipu , ni permainan kacang rebus punya ,

kalau nak intip , bkn camera besar dua tapak tangan ini disimpan ...ini camera zaman kuda makan tembaga , zaman ini orang guna camera besar macam pen je !mcm butang baju !

adooooyai ...nampak sangat PR sengaja cipta isu untuk tenggelamkan isu pasir yang gagal ditangkis