IKLAN BERBAYAR

Sunday, September 26, 2010

1.5 JUTA RAKYAT SELANGOR...MISKIN.


SHAH ALAM – Sebanyak 1.56 juta daripada 5.2 juta rakyat seluruh Selangor dikategorikan miskin selepas berada pada Paras Garis Kemiskinan (PGK) dengan pendapatan di bawah RM1,500 sebulan.

Pengerusi Jawatankuasa Tetap Hal Ehwal Wanita, Kebajikan, Sains Teknologi & Inovasi dan Kebudayaan, Rodziah Ismail berkata angka tersebut sekali gus memperlihatkan 30 peratus rakyat miskin di seluruh Selangor.

Menurutnya, daripada peratusan tersebut, 26 peratus rakyat miskin adalah mereka yang berumur antara 40 hingga 50 tahun.
 
manalah tak miskin..

punaisihat ekonomi kerajaan negeri selangor tarafnya bekas banduan dan peliwat.wang pasir hak rakyat kena rompak dengan penyamun berdaftar. exco  kaki seks bebas,adun 24 jam ceramah...

7 comments:

udanggalah said...

Hai..dengor kata negeri Selangor terkaya di Malaysia..Sasaran pembangkang nak Selangor dulu sebab nak kebas yang kaya..
Punah sihat tak sempat nak tengok rakyat miskin...asyik fikir macamana nak batalkan kes liwatnya...

Anonymous said...

dah nasib daaa..penasihat yang pun gajki RM1 saja..semua pakat jadi miskin daaaa..

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

Heeeeee Selangor kini dah macam tahun 70an.mana tak pemimpin pr asyik fikir nak kebas wang
.Pkr dengan agenda mengumpul harta peribadi sebelum terlepas kuasa.
Pas dengan lafaz bismillah berdoa memusnahkan kaum sama ugama.yang haram jadi halal yang halal jadi haram
DAP dan seangkatan mengumpul wang untuk support kaum mereka buat rombongan ke Betong melawat terowong2 kominis kemudian dengar ceramah pemimpin kominis untuk charge semangat mereka.mungkin melayu tak sedar dan nampak perkara ni sebab berlindung disebalik pelancungan.Rombongan ke Betong kini agak luar biasa dan setiap yang balik dari sana bercerita dgn penuh semangat.
Renung2kan lah

Anonymous said...

MB selangor bingai
MB gagap lagi bingai
MB bebal lagi bingai
MB bodoh sombong lg bingai
Sudah tentu yg menyokong memang sangat bingai

Gerakan anti gagap (GAG)

Anonymous said...

hahaha...aku ingat makin baik...tapi makin hancur...cakap je meletop2x...yg kaya bertambah kaya...yg miskin terus meminta2x..
kerajaan selangor sekarang banyak main wayang....

Teddybear Cute said...

Hah, kata, Selangor terkaya. Apa kes?

Anonymous said...

Rakayt selangor akan pap kedana kerana petabiran selangor ditraju olih saorang MB paling bangang di malaysia tu lah org nak jadi MB dia nak jadi MB lepas tu terkulat kulat tak tahu buat kerja yg jadi penesihat dia tu pun 2x5 bangang nya rakyat selangor ramai yg miskin dek kerana permainan politik si MB bangang ni.