Sunday, September 19, 2010

ANDA ANTI PKR ? JOIN FB GAP !








logo di atas telah direka oleh beberapa rakan FB kelab penyokong gerakan anti pkr. memang kreatif. aku pernah keluarkan artikel minta pembaca blog aku buatkan logo khas FB aku. jadi inilah hasil kreativiti dorang, tkasih kepada pembuat logo ni..aku hargai.

ada orang pertikai kenapa aku pakai logo HELANG ? ada kata aku kaitkan lambang ni dengan sejarah kuno, ada yang kata aku pro lambang amarika ? macam macam..jawapan aku mudah je, aku suka burung helang. bukankah ia ciptaan ALLAH swt ?

SYARAT SERTAI FB NI MUDAH, DEMI MEPERTAHAN/MEPERKUAT MARUAH ISLAM DAN BANGSA MELAYU KAMU SEDIA TEGUR SIAPA SAHAJA WAIMA PEMIMPIN UMNO SEKALIPUN.NAMUN KEUTAMAAN KITA ADALAH MENUMBANGKAN PKR,PAS DAN DAP PADA PRU KE 13 ! jom join FB kelab penyokong gerakan anti pkr. sebarkan kepada rakan. KLIK SINI

8 comments:

Teropong Pantai said...

Orang Penang ada yang dah sokong ? Kesian UMNO Pulau Pinang hari2 gigit jari.

Tu lah masa berkuasa dulu tak ingat. La baru nak buat kuih bangkit. Dah lambat..

Teropong Pantai said...

Orang Penang ada yang dah sokong ? Kesian UMNO Pulau Pinang hari2 gigit jari.

Tu lah masa berkuasa dulu tak ingat. La baru nak buat kuih bangkit. Dah lambat..

Anonymous said...

Buat sticker best ni , lekat dalam kereta ..ofis , kereta abang , kakak, adik , mak ayah !

minta izin , boleh tak bro ?

GAP KEMBALI said...

ANON BUATLAH..ASAL ADA NAMA BLOG AKU OK.!

hafez j malim said...

mohon untuk ambil satu logo ini untuk saya letakkan di blog saya..
saya menyokong perjuangan sdr

hafez j malim said...

mohon letak logo ini di blog saya

Anonymous said...

gap.. talibarut u.s kah kah kah..ni c.i.a nih kah kah

http://www.blackredroots.org/content/view/99/111/

http://www.bljsselfdefense.com/flag-of-the-united-states-t58.html

http://searay.bokee.com/2652817.html

talibarut amerika=gap

puki gap,,dia takkan siarkan komen aku..dsar takde telur

Anonymous said...

Bukti Anwar, Najib dan Mahathir terlibat dlm Freemason...
-nma Anwar dlm senarai jwtnkuasa sebuah ptbhn yg ad kna mgna dgn Freemason
-pnguasaan Freemason bleh dilihat pd bngunan KLCC yg mmpyi ciri2 Freemasonry.
-KLCC adlh idea Tun Mahathir
-Mahathir mmpyi hbngn dgn George Soros. Ank krja dgn Solomon Brothers (syrkt Yahudi)
-Sjk Najib jd PM, byk isu Freemason n Illuminati d sebut d malaysia ni...TV 3 pon dh jd TV Freemason...
-Bngunan Freemason d msia ni, sp yg bg permit utk dbuka? bkn Kementerian Dalam Negeri ke?
-Menteri dia bkn United Malays Non-Otak (UMNO)ke?