Wednesday, September 22, 2010

FB KELAB PENYOKONG PDRM DILANCAR !

aku bangga bila ada anak muda yang paham sejarah, paham pengorbanan orang. terutamanya polis. gerakan membenci polis sudah semakin banyak.

institusi polis diburukkan dengan sebegitu sekali yang hanya bertujuan untuk menanam kebencian. jasa mereka selama berpuluh tahun disembunyikan begitu sahaja.

hari ini melalui link FB kelab penyokong GAP, satu lagi usaha anak muda membela polis telah dilancar.

ayuh rakyat, join FB kelab penyokong PDRM ni. KLIK SINI

4 comments:

parang terbang said...

kerja2 yang bagus....walaupun aku xde fb haha....orang yang bodo je kondem polis...aku bangga dengan bapak aku....bekas vat 69 dan skrg SB....bermatian2 dalam hutan kejo komunis.....dan lagi sedih dgn orang melayu sokong komunis bandar...!memang hamPAS!

Anonymous said...

KEPALA2 PEMBANGKANG NIE NIE LA YG SEBENAR MANUSIA DURJANA HAIPOKRIK+KEPALA TAIK!BILA TAKDA APA KEPENTINGAN DGN DIA,DIA AKAN KATA POLIS JAHAT DAN BERMACAM TOHMAHAN.BILA KENA PADA BATANG HIDUNG SENDIRI ADA BANTAHAN ORG RAMAI ATAU INDIVIDU PADA DIA PUAK2 KEPALA2 TAIK NIE LA YG SIBUK PANGGIL POLIS. KEPADA POLIS DIRAJA MALAYSIA KAMI MENGHARGAI JASA DAN USAHA MURNI ANDA MENJAGA KETENTERAMAN AWAM DIMALAYSIA.

Anonymous said...

polis pon nak publisiti murahan gak.. fucking bullshit..

Anonymous said...

suatu hari nanti, pdrm akan naik lagi. di mana institusi ini amat di perlukan lagi. bayangkan bila negara dalam huru hara, tentera ambil allih. pada mas itu ngo, pembangkang dan pengkhianat negara yang selalu mengutuk polis, boleh buat apa. baru padan muka. orang yang bersekutu dengan dajal adalah dalam golongan banyak penyokong. polis bukan dalam golongan tu. sedarlah wahai pengkhianat negara dan agama islam. sekarang apa jadi denngan pkr? berebut kuasa dan duit. memang dah jangka dari dulu. harap-harap parti pas sedar yang mereka juga berada di laluan yang sangat salah kerana menyokong pr. pkr menggalakkan chin peng balik ke dalam malaysia. itu tidak patut. ingat lah bagaimana kejam nya dia semasa di masa dulu. ingatlah.