Thursday, September 30, 2010

FOTO 'GAY TUA' ! KAH KAH KAH


alahai hisham rais..
sian..politik liberalnya makin tak laku.
nak buat gimik..
rambut ikut stail kurt cobain..
tapi sayang sekali tengok macam jenglot yang kena kejutan letrik..
kah kah kah

politik kamu dah membosankan
kamu masih bercerita pasal nostalgia insiden baling
kononnya kamu membela nasib petani miskin mati kelaparan
sedangkan pada hakikatnya
2 anak petani yang mati tu disebabkan demam panas..

politik spin makin tak laku
kononnya cukup hero membela melayu zaman dulu
bila nak kena cekup 
hisham rais lari dulu
tinggalkan negara dalam keadaan haru biru
hisham tahu dia sebenarnya penipu

21 comments:

Anonymous said...

Salam semua. Buat Ahli-ahli politik dan juga penyokong parti politik..

Perlukan Rumah untuk Disewa (Homestay) Sempena PRK Dun Galas Yang Akan Tiba Tak Lama Lagi. Hubungi saya sekarang (En Sham (013-3598445) untuk keterangan lanjut.
Ada pelbagai rumah untuk disewa. Dari rumah Banglo hingga ke rumah teres. Selesa dan dekat dengan pengundi.

Lengkap dengan kemudahan asas. Amat sesuai untuk dijadikan rumah negeri, bahagian mahupun cawangan.

Yang penting harga berpatutan dan boleh ditawar.
Cepat sebelum tawaran ini habis..

- Anak jati Kelate di perantauan

Anonymous said...

rambut kurt koben haha.jenglot kene letrik hahaha. ade je time ko nk bg aku gelakkan

Anonymous said...

Time demo baling tu aku kecik lagi.Kebetulan rumah aku kat ngan rumah DO bandar baharu. Orang kg yg demo tu memang ada yang kandar ubi kayu. Kat perkarangan rumah DO disediakan makan minum..he..he..agak2 korang apa yang berlaku lepas tu..hantam saja lah labu......lapar dan dahaga rupanya sebab dah berjalan jauh

Cucu said...

Melepaskan anjing tersepit-kenapa la Dr.Mahathir benarkan si anjing ni balik ke negara ini setelah dia bertungkus lumus menghina negara kita di seluruh dunia.Hoi anjing..!! kenapa kau jilat ludah kau semula?? Kenapa kau tak terus duduk di UK yg konon mengamalkan prinsip kesamarataan dan maha adil itu? Kenapa negara kami yg kau hina dan cerca ini jadi tempat kau berteduh?? Hisham adalah anjing yg paling hina dimataku..!

Anonymous said...

Orang kampung aku x percaya sehinggalah aku tunjukkan cafe 'Bau-Bau Kopi' milik Hisyam kat cm (sekarang dah tutup) ada jual beer untuk budak2 muda yang menyanjungnya minum arak walaupun x de lesen minuman keras. Tiap minggu anjurkan jam kumpulan black metal kat cm. Pernah mengetuai protes golongan Gay di cm. Cm kan terkenal sebagai pusat gay Malaysia dan gay jamban. tengok le tandasnya penuh dengan no tel gay. Tu yang dia suka lepak kat cm. Dia diperkuda si Juburi sejak zaman student sampai skg. Maklumlah sejeniss...

Ibnsam said...

Gentleman lah sikit gap.Jadilah macam isham berani expose diri.Kau hanya dengan nama samaran saja.Aku cadangkan nama GAP ditukar ke GAMPANG baru ngam.

blogenstarz said...

Orang dah tak pakai TIUB dah....
Zaman in zaman "TUBELESS"
Sebab itu Tukar Tiub dah mula nak meroyan.
Cakap pun merapu...

Gay pun tak ingin dengan dia... macam shamsul kemetot.....

PTUIHHHHHHHH.... (kahak Hijau)

Anonymous said...

woit...kenape ko lari hisam..ko penakut ke??
woit...hisam sebenarnya memang penakut la..
woit...hisam pesal ko selalu tukar tiub ??
woit...hisam otak dah bocor la..tu pasal suka spin..
woit...hisam rupanya..kaki kelentong la..
woit...hisam ni gay ke???
hahh...gay ??...eee..
woit...woit...woit...kah..kah..kah..

Anonymous said...

yes..mmg aku tunggu cerita pasal tua kutuk haram jadah nie.sial punya gay tua.setiap kali aku cmmnt kt blog die pasal hobi die isap butuh orang muda die tk penah kuar kan.cilake kau tua kutuk sial.kalu kau tk buat perangai anjing tu buat ape kau nk takut.kuar kan la cmmnt tu.kau kan berani.sial punya tua kutuk...nah amik ni..harkhhhhh tuihhh!!!!!..kat muka kau

Anonymous said...

kadang2 aku kesian kat mamat nie... nk cari publisiti tapi tak de sapa peduli pun kat dia...

Anonymous said...

bro, lu kasi ajar si rapper celup nie.

http://twitter.com/altimet/status/25880556786

dia perli saiful.

taatsetia said...

Ada jugak anak kelate mata duitan, terus offer rumah sewa.. kalau betul ingin berjuang, tawarkan la rumah secara percuma , cuma bayar api dan air serta gas.. hehehe

Anonymous said...

tapi rating blog dia antara tertinggi beb !

Arif Omar said...

dia ini bapok bermata satu. dsai le bawa balik ke malaysia.

Anonymous said...

Ibnsm...

Ko sendirik pakai nama samaran ada hati ko nak GAP dedahkan siapa GAP sebenar.

Ko rasa terancam ke?

Sukahati ler kalau GAP low profile? GAP bukan gila mengejar jawatan parti macam ramai pencacai PKR yg tengah syok sendiri buat banner kempen promote diri sendiri padahal setakat bertanding MATC PKR kat tempat awam!

Ko memang GAMPANG! LOL

Anonymous said...

Bukan nak kata apalah, sekali aku tengok penampilan mamat ni, aku boleh buat andaian:
1. wajahnya - seolah2 insan yg kehilangan sesuatu dalam hidup/dirinya,
2. wajahnya - bukan tuduhan (tetapi andaian), tiada tanda org beriman. Anda boleh perhatikan sendiri,
3. rohaninya kosong - sebab itu percakapan/penulisannya penuh dgn dusta dan seronok mentertawakan orang - serupa RPK,
4. peribadi - dendam kesumat trhadap kerajaan yg menyebabkan dia jadi pelarian dulu masih tak terpadam lg, walaupun dia sendiri yg kecut dan takut kena tangkap,

Mungkin keadaan fizikal dan rohaninya begitu mungkin berpunca dr duit hasil kerja memfitnah/mentertawakan orang, yg MUNGKIN dr sumber yg kurang elok. Hanya Allah yang mengetahui.

:nicky ajeez attarumfahi

Anonymous said...

otak dia macam tiubless jugak la..lambat kuar angin tapi kalo dah kuar memang rosak terus..skrg dah xleh wat apa dah,dok Malaysia ja la, yang dia dok hina2 dulu tu..dia ni bukan berani pun ,kalo x kenapa lari dulu ??

Anonymous said...

muka dia pun kacukan cipan + babun=cibun kah kah dah dekat ngan cifut kah kah..kalau dikacukkan antara cibun + cifut = bunfut ( lebih kurang bunyi buntut le ) kah kah kah...

Anonymous said...

budak jahat UM tahun 1974

Anonymous said...

Without hesitation higher quality pertaining to bean as well pond
is something it is simple to are mindful. Amrutha Centre is renowned for it really is natural property
and consequently footwear's; yourrrre able to read about prevalent makes as with jungles, leather material nation, camouflage theme and. Now their power handled Janie's hands plus the illness that may happened established passers by put
up with now there are at a jampacked type.


Feel free to visit my weblog; bunn coffee makers amazon

Anonymous said...

Fabulous, what a blog it is! This webpage presents helpful facts to us, keep it up.


Here is my blog post :: cuisinart cpt-120 toaster 2-slice compact