Sunday, September 5, 2010

KEMPEN LUDAH NAMAWEE DILANCARKAN ESOK !

insyaallah atas inisiatif seluruh rakan bloger dan NGO, satu kempen 'meludah kahak ke atas namawee' akan dilancarkan esok, isnin jam 8 pagi.

kempen ludah namawee ini terbuka kepada seluruh rakyat malaysia yang cintakan keamanan.

kempen ini mudah.

kepada bloger,fb dan seluruh pembaca diminta sebarkan 'video kempen ludah namawee' yang akan disiarkan esok.

kepada seluruh rakyat malaysia, jumpa namawee anda diminta meludah tepat ke mukanya..

NANTIKAN VIDEO PELANCARAN KEMPEN LUDAH NAMAWEE ESOK JAM 8 PAGI !

4 comments:

Anonymous said...

Sedih tengok hakikat perangai orang Cina... bila ada yg buat video vs namewee, mereka buta-buta tetap menyokong namewee dan memaki-hamun mereka yang anti namewee.. namewee dibela kerana orang cina tetap bela orang cina, tak kira apa yg namewee buat betul atau tidak.

Anonymous said...

binawee la

Anonymous said...

baBeeWee !!!

Esperalzi said...

Hanya setakat maki dan ludah saja kemampuan kita orang Melayu terhadap Cina seperti Namebabiwee ni! Tapi setakat itu semua Cina dan Namebabiwee tak hairan. Dia akan teruskan hina orang Melayu dan Islam kerana dia tahu Najib, Hishamuddin dan UMNO tak ada kekuatan untuk menghukum dia.

Terima saja hakikat! Orang Melayu sedang di dalam proses kehilangan kuasa di negara Malaysia. Serangan bertubi2 dari Cina dan Melayu Liberal (mereka ni bukan Melayu sama seperti Islam Liberal bukan Islam)akan berterusan ke atas orang2 Melayu sehingga Melayu dikalahkan sepenuhnya oleh Cina2 dan Melayu2 Liberal ini. PAS dan PKR tak akan berhenti sehingga Melayu dipupuskan dari bumi Malaysia dengan arahan padu dari DAP.

Oleh itu, Namebabiwee disokong kuat oleh seluruh Cina dan Melayu Liberal. Hishamuddin tak akan pernah berani mengambil apa2 tindakan terhadap Cina2 seperti Namebabiwee. Fungsi Hishamuddin hanyalah setakat memberi amaran kerana Hishamuddin sendiri sudah diberi amaran oleh Cina2 dan Melayu2 Liberal berpengaruh di dalam dan di luar BN..

Senang saja..jangan undi Hishamuddin di PRU13 nanti. Aku pula tak akan undi mana2 parti. Aku reject ketiga2 parti UMNO, PAS dan PKR...ketiga2 sama dan berlumba2 menghancurkan orang Melayu.

UMNO ibarat berada dalam tongkang pecah yang berlubang sana sini, lubang2 ini sudah tak termampu dibendung lagi, oleh itu UMNO akan relax saja dan tak akan buat apa2 yg tak dusukai Cina, sebab tu Hishamuddin hanya akan beri amaran saja.

PAS tak akan memerintah Malaysia tapi objektif PAS pun bukan nak perintah Malaysia tapi nak naikkan DAP. PAS sebenarnya sedang anuti ISLAM HADHARI yg dibawa oleh Abdullah Badawi dulu, cuma PAS "perelokkan" lagi Islam Hadhari ni tanpa memanggilnya Islam Hadhari.Mengikut Islam Hadhari anutan PAS ini, kita orang2 Islam hendaklah bersedia diperintah oleh orang2 kafir, bahkan kita wajib mendoakan kesejahteraan pemimpin2 kafir di surau2 dan masjid kita. Mesjid kita hendaklah dibuka kepada pemimpin2 kafir sebagai medan perang kafir terhadap Muslim2 dari UMNO.

PKR memang dah tak mau apa2 keistimewaan untuk Melayu dan Islam. Orang2 seperti Namebabiwee sebenanrnya menyumbang kepada ideologi PKR yang cukup anti-Melayu dan anti-Islam.